⁉️مُرسی کی مُرد؟
☑️ "محمد مرسی" آنگاه مُرد که به جای پافشاری بر بیداری اسلامی و تکیه بر توان داخلی و منطق مقاومت، با شیطان بزرگ معامله کرد؛ از تهران فاصله گرفت و آمریکا را دوست مصر خواند و نفهمید ریاض همان تل آویو است!!
#سازش_هزینه_دارد
#قدم_آمریکایی_ها_قدم_نامبارکی_است
♡ و چگونه از جان نگذرد
آن کس که میداند جان،
بهای دیدار است.
#شهید_سیدمرتضی_آوینی
#قهرمان_من درحاشیه ماجرای پونه نوریان دختری که با کشف حجاب در اسنپ مشهور شد بد نیست گریزی بزنیم به قهرمانان فرهنگسازی که بی نام و نشان و بدون بودجه های دولتی به مغناطیس اهل بیت برای دختران نوجوان تبدیل شده اند. این قسمت در کانال به معرفی حجت الاسلام #داستانپور می پردازیم.
حجت الاسلام داستانپور روحانی جوانی است که نزدیک به 14 سال است در اصفهان به همراه همسر خود مجموعه ای ویژه دختران نوجوان به نام #مجموعه_فانوس را راه اندازی کرده است.
#چند_هزار دختر نوجوان هر هفته در جلسات فرهنگی این روحانی شرکت می کنند و تعداد بسیاری از آنها با فعالیتهای فرهنگی مجموعه فانوس چادری شده اند.
جمعیتی که هر هفته در جلسات این روحانی جوان حاضر میشوند به #مانور_فرهنگی #دختران_چادری تبدیل شده است
حرف آخر اینکه اگر افرادی مثل مسیح علی نژاد برای دختر بچه های ما به مهره های اثرگذار تبدیل شده اند شاید باید مشکل را در جای دیگر جست عدم خلوص نیت و نبود شایسته سالاری میتواند علت مهمتری از مکر دشمنان باشد برای دلهای پاک و جوینده حقیقت نوجوانان ما. در قسمت بعدی #قهرمان_من به معرفی یک شخصیت تاثیرگذار ولی گمنام دیگر در همین عرصه خواهیم پرداخت.
فداییان بانوی دمشق
💠💠 کودتای مخملی در بستر علم سکولار (5) ✡ ارتش سرّی روشنفکران (قسمت بیستودوم) 🌐 سکولاریسم مقدس آمریک
✡ محمدسعید حنایی کاشانی، عضو حلقه کیان و مدرس فلسفه، یکی از نویسندگان دینستیز، مترجمان سکولار و مبلغان فیلسوفان صهیونیست!
❌❌❌❌❌
فداییان بانوی دمشق
✡ محمدسعید حنایی کاشانی، عضو حلقه کیان و مدرس فلسفه، یکی از نویسندگان دینستیز، مترجمان سکولار و مبل
💠💠 محمد سعید حنایی کاشانی را بيشتر بشناسيم
1⃣ #محمدسعید_حنایی_کاشانی، عضو #حلقه_کیان و مدرس فلسفه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی، یکی از نویسندگان #دینستیز، مترجمان #سکولار و مبلغان #فیلسوفان_صهیونیست است که با مرکز بازشناسی ایران و اسلام نیز برای ترجمه آثار #هانا_آرنت همکاری دارد.
2⃣ او 18 تیر 1338 در شهر مشهد و در خانوادهای با گرایش سیاسی به جبهه ملی متولد شد. سال 1364 از دانشگاه شهید بهشتی مشهد لیسانس فلسفه گرفت و سپس در دانشگاه تهران تحصیلاتش را در رشته فلسفه ادامه داد. از سال 1365 با مرکز نشر دانشگاهی به عنوان «دستیار ویراستار» همکاری خود را آغاز کرد و از سال 1370 تا سال 1382 به عنوان «ویراستار» در آن مرکز حضور داشت. از سال 1370 مربی آموزشی در رشتهی فلسفهی دانشگاه شهید بهشتی شد و همچنان به تدریس در این دانشگاه ادامه میدهد.
3⃣ از سال 1367 به ترجمه مقالات دایرةالمعارف ایرانیکا (زیرنظر احسان یارشاطر، عضو فرقه ضاله بهائیت و از کارگزاران بنیاد اشرف پهلوی در واشنگتن. دی. سی) پرداخت و نزدیک به 50 ترجمهاش از ایرانیکا در دانشنامه جهان اسلام با نام «سعید کاشانی» منتشر شد.
4⃣ در همین هنگام همکاریاش را در حوزه «نقد سینما» و ترجمه مقالات سینمایی با فصلنامه فارابی (متعلق به بنیاد سینمایی فارابی) آغاز کرد و سپس در سراسر دهه 1370 با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه ترجمه پژوهشهای فرهنگی برای فصلنامه هنر و مجله ارغنون همکاری داشت.
5⃣ حنایی کاشانی با حاکمیت #اصلاحطلبان به عنوان یکی از فعالان این اردوگاه ظاهر گشت. از سال 1377 برای #ماهنامه_کیان مقالاتی با عنوان «دین، مدارا و خشونت» (ش 45)، «عاشورا و موقعیت تراژیک» (ش 46)، «مدینهی احرار: دربارهی لیبرالیسم، استبداد شرقی، اسلام» (ش 48) و… نوشت و از تابستان 1377 همکاریاش را با #اکبر_گنجی در هفتهنامه راه نو آغاز کرد.
👇👇👇👇👇
6⃣ حنایی کاشانی یکی از مروجان اندیشههای نهیلیستی #نیچه در ایران است و از سال 1376 به ترجمه آثار فیلسوفان سکولار غرب پرداخت. از میان ترجمههای وی میتوان از کتابهای علم هرمنوتیک، فلسفه اروپایی، لیبرالیسم؛ معنا و تاریخ آن و… نام برد. او پروژه ترجمه مجموعهای از «تاریخ فلسفه غرب» را در انتشارات #قصیدهسرا پیش میبرد و تاکنون چندین مجلد آن به چاپ رسیده است.
7⃣ حنایی کاشانی در سال 1382 قرارداد ترجمه آثار #هانا_آرنت مانند کتاب میان گذشته و آینده و کتاب بحرانهای جمهوری را با مرکز بازشناسی ایران و اسلام (با مدیریت مصطفی میرسلیم) منعقد کرد و آنان را به بازار نشر فرستاد!
8⃣ از ابتدای دهه 1380 با تاسیس سایت فلسفه کوشید تا در محیط اینترنت به بسط #علوم_انسانی_سکولار در میان فارسیزبانان بپردازد و آثار #برنارد_لوئیس (تئوریسین صهیونیسم سیاسی و استاد دانشگاههای اسرائیل) را در حوزه اسلامشناسی ترجمه کرد.
9⃣ در سال 1383 با رامین جهانبگلو و #عزتالله_فولادوند با هدف پیشبرد پروژه #براندازی «گذار به دموکراسی» در دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک) حاضر شد و تدریس مفاهیم اندیشه سیاسی غرب مانند اگزیستانسیالیسم را در «جشنواره تابستانی» این دانشگاه برای طیفهای سکولار – رادیکال برعهده گرفت و با وبلاگنویسان جاسوس در حزب مشارکت ایران مانند امید معماریان و شهرام رفیعزاده و همچنین با روزنامهنگاران اصلاحطلبی چون محمود فرجامی، جلیل اکبری صحت، علی پیرحسینلو (الپر)، رضا شکراللهی و… روابط نزدیکی برقرار ساخت.
🔟 سال 1385 و همان هنگام که با علی دهباشی در #فصلنامه_بخارا برای انتشار ویژهنامهای در ستایش هانا آرنت همکاری نزدیکی داشت، در زمره نویسندگان مجله رواق اندیشه و هنر (متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی) نیز قرار گرفت و در برنامههای تلویزیونی #شبکه_چهار (مانند سینما ماوراء، سینما 4 و کتاب 4) حضوری فعال یافت؛ گرچه در همین هنگام دوستان دیرینهاش که جاسوسان تابلوداری شده بودند (مانند مهدی جامی، سردبیر رادیو زمانه، ارگان رسانهای سرویس اطلاعات و امنیت هلند) از فعالیتهای سیاسی حنایی کاشانی ستایش میکردند. با انتشار ماهنامه اطلاعات حکمت و معرفت او در زمره همکاران آن قرار گرفت و از سال 1387 در فرهنگستان هنر (در دوره ریاست میرحسین موسوی) برای پیشبرد پروژه تبیین «هنر اسلامی» سخنرانیهایی را ایراد کرد.
📚 پیام فضلینژاد ، ارتش سری روشنفکران ، تهران: شرکت انتشارات کیهان، چاپ پنجم، ص276و277
13980328_29177_128k.mp3
2.24M
📻 #کلیپ_صوتی
🔻 #تجربه_عقلانی
🔹آیا مذاکره نکردن ما با آمریکا بخاطر مسائل پیش پا افتاده است؟
@fadayiane_banoye_damshgh
#سجاد_سامانی
♡تسکین ندهد
شاهد و ساقی دل ما را
مشکل که قدح چاره کند
مشکل ما را...
#السلام_علی_ساکن_کربلا ❤️•°