eitaa logo
اسماعیل فخریان
11هزار دنبال‌کننده
755 عکس
409 ویدیو
48 فایل
مدیر: @im_enqelabi
مشاهده در ایتا
دانلود
مغالطه با طعم انقلابی‌گری(۳) بخش پایانی اما نکتۀ از همه مهم‌تر: این مطالبۀ کوچک اما مهم و پرمعنا، روح امید را در بچه انقلابی‌ها زنده کرد. همه دیدند می‌شود بدون هوچی‌گری و تهمت زنی و اجتماع جلوی فلان ساختمان و بهمان مرکز، حرف را گفت. بدون بدبینی ایجاد کردن نسبت به مسئولین، می‌شود خواسته را مطرح کرد. این خودش یک الگو در مطالبه‌گری است. این را هم ببینید. نمی‌شود فقط کلی‌گویی کرد که! بارها شد که آمدید از مدل بد مطالبه‌گری گفتید، خب این‌بار مدل خوب را ببینید. بچه انقلابی‌ها با صحبت‌ها و کار شهبازی احساس قرابت کردند. دیدند حرفش، دغدغه‌اش، خواسته‌اش در مسیر انقلاب است. خب حرفش را گوش دادند، خواسته‌اش که نیامدن غیرانقلابی‌ها به صدا و سیما است را دنبال کردند. مسئولین را خطاب قرار دادند. حرفشان را زدند، خواسته‌شان را گفتند! این رشد در مطالبه‌گری، این ظهورِ «سوادِ مطالبه‌گری» را ببینید. حزب‌الله را برای خواستۀ به‌حقشان سرزنش نکنید. باز هم می‌گویم مسألۀ ما مصادیق نیستند، مسأله ما خط انقلاب است. طبیعتاً در این خط از بچه انقلابی‌ها حمایت می‌کنیم. وقتی شما می‌آیید ۱۰ متن در نقد مطالبه‌گری امثال اشتری می‌نویسید، و مدل او را مدل خوارج می‌دانید، که البته بسیاری از نقدهای شما به او درست است، خب حالا دوتا متن هم در تحسین این رشد، این پیشرفت بنویسید. در پایان این را هم بگویم شما از عفو رهبری دربارۀ بعضی از مقصرین اغتشاشات گفتید! کاملا درست است. اما اولاً: دامنۀ عفو کجاست؟ مشروعیت و مجوز عفو تا کجاست؟ اصلا چرا مجازات تشریع شد؟ جز این است که مجازات برای بازدارندگی است؟ نباید کاری کنیم که طرف دوباره آن غلط را تکرار نکند؟ ثانیاً: عفو یعنی متخلف را، امتحان پس داده را به دیده‌بانی تنگۀ احد بگمار؟ شما عفو را اینطور متوجه می‌شوید؟ مرحمت و رحمت یعنی عقل سیاسی را ببوس و کنار بگذار؟ یعنی کلا گذشته را ندید بگیر؟ بله در تخلفات فردی و گناهان شخصی، همینطور است، اما در اجتماعیات خیر. والسلام @fakhrian_ir
شبکه سازی برای مبارزه با سیستم طاغوت.mp3
3.27M
نماز جماعت و جمعه، تمرین «رزم تشکیلاتی» است... محرم ۱۴۴۵ @fakhrian_ir
صدا و سیما و مطبوعات.pdf
4.46M
بخشی از بیانات امام پیرامون صدا و سیما و مطبوعات ۱۱صفحه از جلد ۱۳ صحیفۀ امام خصوصاً صفحه ۴۷۵ را با دقت بیشتر بخوانید. @fakhrian_ir
25.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👓 بخش اول سخنان مادر شهیدان خالقی‌پور: از شهیدم خواستم تا آخر عمر لبخند داشته باشم تا دشمن شاد نشود! ما بدهکار ملتیم!
21.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👓 بخش دوم سخنان مادر شهیدان خالقی‌پور: 🔹 من کنیز حضرت ام‌البنین هستم، مادر سه شهید بودم اما الان مادر ۴ شهید هستم! چون یکی از شهدا که در یتیم‌خانه بود و مادر نداشت گفت من برایش عزاداری کنم و الان ۴شهید دارم!
قربون لبخند تو مادر بشم که اشک ما رو درآوردی
این چند دقیقه صحبت این مادر عزیز، یک کلاس درس پرمعناست.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
بن‌سلمان: نگاه عربستان به رابطه با ایران راهبردی است و ریاض در این خصوص عزم جدی دارد 🔹سلام من و‌‌ پادشاه عربستان را به رهبر ایران و دکتر رئیسی برسانید. دوباره از رئیس‌جمهور ایران برای سفر به عربستان دعوت می‌کنم. دیدار سران دو کشور بسیار با اهمیت است. 🔹این دیدارها تاثیرات اساسی بر توسعه و تعمیق مناسبات دوجانبه و چندجانبه خواهد داشت. @Farsna - Link
اسماعیل فخریان
بن‌سلمان: نگاه عربستان به رابطه با ایران راهبردی است و ریاض در این خصوص عزم جدی دارد 🔹سلام من و‌‌ پ
عربستان قدرت جهانی ایران رو خوب درک کرد. آینده از آن ایرانِ اسلامی است. دیپلماسی عزت‌مندانه هم ارتباطات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را گسترش می‌دهد، هم قدرت چانه‌زنی را بالا می‌برد و هم به تو امکان گرفتن حقت را می‌دهد. @fakhrian_ir
13.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنان که پای "ولیّ فقیه" نمی‌ایستند، قطعا پای "امام زمان" هم نمی‌ایستند! تاریخ این رو ثابت کرده! 🎙حجت الاسلام و المسلمین فخریان •┈┈••✾🕊🕊✾••┈• @fakhrian_ir
ولی فقیه، فرمانده سپاهِ آزاديخواهان عالم.mp3
1.54M
رسالت امام، فرماندهی تشکیلاتی است که برای «آزادی» قیام کرده‌اند... محرم ۱۴۴۵ @fakhrian_ir
بسم الله الرحمن الرحیم از قیام حسینی تا قیام خمینی (آزادی مهم‌ترین عامل قیام امام حسین علیه‌السلام) سخنران: حجت‌الاسلام و المسلمین فخریان پنجشنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۲ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 🔰 در جلسات قبل عرض شد که آخرین و مهمترین و پیچیده‌ترین سلطه‌ای که انسان‌ها را محدود می‌کند و آزادی آنها را از بین می‌برد، سلطه‌ی اجتماعی است و به همین جهت، خداوند متعال انبیاء را مبعوث کرده و فرموده است که شما بروید و یک قیام عمومی و شبکه‌ای بر علیه نظام سلطه داشته باشید؛ مردم خود به تنهایی نمی‌توانند با نظام سلطه گلاویز شوند و مبارزه کنند و رهایی از نظام سلطه اجتماعی را برای خود به ارمغان بیاورند. لازم است که مردم را مدیریت و ساماندهی کنید یک شبکه‌ای برای قیام راه بیاندازید، ذیل این شبکه و دستگاهی که ایجاد کردید، بتوانید با سلطه و نظام سلطه که آن هم یک سیستم ابرقدرتی هست، مبارزه کنید. ✅ پس ببینید رفقا اساسا انبیاء برای شبکه‌سازی و مبارزه طولانی‌مدت و پیچیده و سخت با نظام سلطه، وارد میدان می‌شوند. درگیری‌شان با اشخاص نیست اساسا در نظام فکری انبیاء، اشخاص جایگاه مهمی ندارند، سیستم‌ها و جریانات جایگاه مهم دارند. ✅ خب پس منهای شبکه‌سازی و منهای به دست گرفتن قدرت، امکان درافتادن با نظام سلطه وجود ندارد. 💢 دیشب عرض کردم که ظهور قدرت یافتن امام و نبی، در ایجاد حاکمیت است اگر پیغمبر به حاکمیت دست پیدا نکند، بازهم توان رویارویی با سلطه را ندارد. این، به این معنی نیست که نمی‌تواند در دهان سلطه بزند، درگیری ایجاد می‌شود اما پیروزی با آن کسی است که حکومت را در دست دارد. قرآن کریم از قول آقای فرعون ملعون می‌گوید، انا ربکم الاعلی یعنی سیستم من که من رئیس آن هستم حاکم است. سیستم اقتصادی را من می‌چینم. سیستم فرهنگی و سیاسی را من می‌چینم من این بالا دارم حکومت می‌کنم بر شما. در دنیا ربوبیت دست کسی است که حکومت می‌کند. آیا این درست است که حکومت را بسپریم به طواغیت؛ بگوییم الله ربنا؟! کسی که نظرش این است، نه الله را شناخته نه رب را می‌فهمد نه حکومت می‌فهمد. یعنی چه الله ربنا؟ نظام سلطه پدر شما را درآورده است. حضرت موسی هم که مبعوث می‌شود، سیستمی حرکت می‌کند، یعنی نمی‌گوید با یک شمشیر، معجزه آسا، پدر فرعونیان را درمی‌آوریم. پس معجزه نیست. روال طبیعی ست. ✅ این جملۀ مرا خوب گوش بدهید خیلی دقیق است. در آیۀ ۲۵ سوره حدید «لقد ارسلنا رسلنا بالبینات» ما انبیاء را با بینه فرستادیم تا مردم به آن‌ها اعتماد کنند. پس معجزه فقط برای جلب اعتماد مردم است، همین. 💢 وقتی مردم به نبی اعتماد کردند دیگر جای معجزه نیست. معجزه برای پیشبرد کارها استفاده نمی‌شود. تنها کارکرد و کاربرد معجزه این است که مردم پیامبر را قبول کنند، بعد از آن باید برای مبارزه با پیامبر همراه شوند. ✅ رفقا اگر شما در شبکه‌ی امام و نبی تعریف نشوید؛ یعنی آزادی‌خواه نیستید آیا می‌دانید آزادی‌خواهی شما کجا دیده می‌شود؟ اینکه در شبکۀ پیغمبر جایی که او نیاز دارد مسئولیت داشته باشید. برای اینکه بتوانید در دهان نظام قدرتمند سلطه بزنید، کجای شبکۀ پیغمبر ایستاده‌اید؟ نگویید من برای امام زمان دعا می کنم، مگر امام زمان فقط دعا می‌خواهد؟ من از شما می‌‌پرسم پیغمبر که شمشیر دست گرفته، می‌خواهد به جنگ طواغیت برود، ما بگوییم آقای پیغمبر شما تشریف ببرید ما برای‌تان دعا می‌کنیم؟! این حماقت نیست؟ صفاحت نیست؟ کما اینکه این صفاحت و حماقت رو بنی اسرائیل مرتکب شدند به حضرت موسی گفتند «اذْهَبْ أَنْتَ و ربُّكَ فَقاتِلا إِنّا هاهُنا قاعِدون» موسی می‌گوید می‌خواهم به جنگ فرعون بروم. می‌گویند برو ما اینجا می‌نشینیم برای شما دعا می‌کنیم. 💢 شما فکر می کنید خدا الکی این‌ها را عذاب کرد؟ خب اینقدر حماقت قطعاً مستحق عذاب است؛ که بگویند ما اینجا نشستیم شما رو تشویق می‌کنیم! دعا می‌کنیم! شما بروید بجنگید! امام زمان تشویق شما را نمی‌خواهد، دعای شما را هم نمی‌خواهد. امام زمان، دقیقاً خود خود خودت را می‌خواهد چون ما این‌همه هزینه کردیم؛ ارسال رسل با بینه، انزال کتب و میزان، برای اینکه تو اهل قیام شوی، از جا کنده‌ شوی، بلند شو! یاالله! بیا کنار امام زمان شمشیر بزن. ما الان دعا نمی‌خواهیم. ✅ خب آقای امام زمان! شما برا چه می‌خواهی دست من را بگیری ببری بالا؟ امام می‌گوید من می‌خواهم تو را به مقام امامت برسانم، چون مردم باید امام شوند.امامت امت، هدف نهایی دین و ارسال رسل است. همه باید سرور و سالار و همه‌کاره شوند. در جامعۀ ما نباید عده‌ای خجالت بکشند و بترسند از اینکه بخواهند حرف‌شان را بزنند. محرم‌الحرام ۱۴۴۵ @fakhrian_ir