eitaa logo
اسماعیل فخریان
11.1هزار دنبال‌کننده
745 عکس
407 ویدیو
47 فایل
مدیر: @im_enqelabi
مشاهده در ایتا
دانلود
اسماعیل فخریان
#گزارش_تصویری 6⃣ 🔸 تدریس سردار حسین اسداللهی با سرفصل "جهاد و شهادت طلبی" از منظر رهبر انقلاب اسلا
از اول تا آخر کلاس یک‌بار روی صندلی ننشست، پذیرفت که بیاد سخنرانی. می‌گفت هر کاری برای آقا بتونم، انجام می‌دم.
شاد کردن‌ و جذب کردن‌تان را ببرد رهبر انقلاب اسلامی: بنده یادم آمد یک ماجرایی را که سیّد قطب در یکی از کتاب‌هایش نقل می‌کند که بنده هم در یکی از نوشته‌ها که مال سال‌ها پیش است -مال قبل از انقلاب است- آن را از قول او نقل کردم. می‌گوید در یکی از شهرهای آمریکا داشتم می‌رفتم، رسیدم به یک کلیسایی؛ دیدم بغل کلیسا یک سالن اجتماعات است. آن‌وقت آنجا برنامه زده‌اند «برنامه‌ی شب»؛ برنامه را که خواندم، دیدم نوشته مثلاً موسیقیِ فلان‌جور، بعد موسیقی فلان‌جور، بعد آواز فلان‌جور، بعد یک شام سبک، بعد مثلاً جلسه‌ی چنین؛ علاقه‌مند شدم بروم ببینم قضیّه چیست؟ گفت شب رفتم دیدم بله، یک سالنی است مثل یک کاباره! آنجا دخترها، پسرها، جوانها می‌آیند می‌نشینند، با هم مأنوس می‌شوند؛ آنجا هم برنامه‌هایی هست روی سِن؛ موسیقی و مانند اینها هست؛ من هم تماشا میکردم وضعیّت اینجا را. بعد هم یک شام سبکی آوردند، دادند خوردیم و [بعد] مثلاً یک نوشابه‌ای، چیزی؛ قسمت جالبش اینجا است؛ میگوید که شب چند ساعتی گذشت، آخرِ شب شد، دیدیم که کشیش -کشیشِ آن کلیسا که این سالن، مربوط به آن کلیسا است- با وقار تمام از یک طرف سِن وارد شد، رفت و یک مقدار از این کلیدهای برق را زد و بعضی از چراغها را خاموش کرد بعد هم کشیش رفت. می‌گوید من دیگر رفتم و نماندم. می‌گوید فردا رفتم سراغ آن کشیش، گفتم که خب این چه وضعی است؟ آخر شما روحانی هستید، شما آخوند هستید، مبلّغ دین هستید، این چه وضعی بود مثلاً شما دیشب با این‌همه جوان و این برنامه‌ها؟ گفت که آقا، شما توجّه ندارید؛ من برای جذب کردن جوانها به کلیسا مجبورم این کار را بکنم؛ می‌گفت به او گفتم -حالا به تعبیر بنده-  این کلیسا را ببرد!خب بگذار بروند کاباره؛ [اگر] همان کارهایی که در کاباره میکنند، اینجا بنا است بکنند، خب بروند همان کاباره بکنند؛ چرا بیایند کلیسا؟  اگر قرار است که ما جوان را به فسق و فجور و عیش و عشرت و موسیقی حرام و از این قبیل چیزها بکشانیم، خب چرا اسممان را بگذاریم اسلامی؟ این که دیگر اسلامی نیست؛ این غیر اسلامی است، این ضدّاسلامی است. بنابراین جاذبه‌ای که بنده میگویم تشکّل اسلامی باید پیدا کند، از این قبیل جاذبه‌ها نیست، اینها ضدّ مصلحت است، ضدّ حق است؛ اینها خیانت به محیط دانشجویی است؛ جاذبه از راه‌های درست.  یکی از انواع ایجاد جاذبه این است که حرف نو پیدا کنید: «سخن نو آر که نو را حلاوتیست دگر»؛حرف‌های نو. ۹۴/۴/۲۰ پ.ن: این خاطره را به بعضی از طنزهایی که این شب‌ها از سیما پخش می‌شود تطبیق دهید. @fakhrian_ir
تبیین و توضیح بیانات رهبر انقلاب_سوم فروردین.mp3
12.37M
🔊 و بیانات رهبر انقلاب اسلامی توسط حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان ۱۳۹۹/۱/۳ @t_manzome_f_r مجموعه‌ی تبیین منظومه فکری رهبری
یک جان و یک پیکریم با یک ذوق و شوقی داده بود این پوستر رو طراحی کرده بودن که بزنه رو شیشه عسل‌ها. فارسی صحبت کردنش خیلی روون نیست. شعر سعدی رو زده بودن روی پوستر، اما نمی‌تونست درست بخونه. تو ماشین از من می‌پرسید که معنای این کلمه چیه؟ شعار "یک جان و یک پیکریم" رو انتخاب کرده بودن. از بس تو این بیمارستان‌ها رفت‌آمد کرده، همه میشناسنش، علاوه بر سید و رفقاش، بانوان غیر ایرانی هم داوطلب برای کمک به بهبود این وضعیت هستند. پ.ن: مسیر بعثت انبیاء اتحاد مسلمانان در راستای عبودیت حق و مبارزه با طواغیت است که حضرت امام انقلاب رو بر همین پایه و اساس بنا کرد و ما امروز شاهد ثمرات انقلاب هستیم... @fakhrian_ir
حضور اعضای قرارگاه جهادی در مناطق زلزله زده سر پل ذهاب ۹۶/۱۲/۲۴ @sh_qasemsoleimani قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی
اسماعیل فخریان
#گزارش_تصویری حضور اعضای قرارگاه جهادی در مناطق زلزله زده سر پل ذهاب ۹۶/۱۲/۲۴ @sh_qasemsoleimani
حسین‌آقا، دلم برای اخلاصت، تواضعت، شهدایی بودنت، خاکی‌بودنت، در دسترس بودنت، باصفا بودنت، انقلابی بودنت، فدایی ولایت بودنت، خلاصه، دلم برایت تنگ شده... @fakhrian_ir
حجه الاسلام والمسلمین میرزا محمدی_قرائت مناجات شعبانیه ۲۱_۱_۱۳۹۸-1555601373.mp3
10.31M
امام خمینی: اگر نبود در ادعیه ما، غیر از مناجات شعبانیه کافی بود تا معلوم شود ائمه ما بر حقند. قرائت مناجات شعبانیه با صدای حجه‌الاسلام میرزامحمدی @fakhrian_ir
7.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با اعتقاد می‌گویم: میزان فرصتی که در هست در خودِ نیست، به شرطی که توانایی‌هایمان را بشناسیم... ساخت نقاهتگاه مجهز در ۴۸ساعت @fakhrian_ir
مهم‌ترین دستاورد @fakhrian_ir
یک سوال و یک تذکر مطمئناً استفاده از ابزارهای ساخت دشمن، برای ضربه زدن به دشمن می تواند تاثیر گذار باشد. مطمئناً با ابزارهای موجود می‌توانیم بخشی از اهداف خود را در بخش‌های مختلف، عینیت بخشیم. امروزه توییتر و اینستاگرام و فیسبوک و یوتیوب و تلگرام... از ابزارهای رایج ارتباط جمعی هستند که صهیونیستی بودنِ آن‌ها مورد اذعان همه‌ی کارشناسان است. معنای صهیونیستی بودن آن‌ها، یعنی آن ابزارها ساخته شده‌اند تا وسیله اشاعه‌ی سبک زندگی غربی در جامعه‌ی هدف و ضربه زدن در بخش‌های مختلف باشند. این ابزارها با تفنگ و موشک و امثال اینها کاملا متفاوت هستند. شما وقتی تفنگی را در میدان جنگ به غنیمت گرفتید، می‌توانید از این تفنگ صددرصد بر علیه دشمن استفاده کنید، شما وقتی پهبادی را به غنیمت گرفتید، می‌توانید از آن بصورت صددرصدی بر علیه دشمن استفاده کنید، اما نرم افزار و برنامه‌های مجازی و اپلیکیشن‌ها اینگونه نیستند، یعنی مدیریت آن ها به دست سازنده آنهاست، تمام اطلاعاتی که در این نرم افزار‌ها مبادله می‌شود بی کم و کاست در اختیار سازنده آن قرار دارد و به راحتی می‌تواند کاربران را مدیریت کند. خب حالا ما هستیم و زمین دشمن (ابزار ساخت شده توسط او) و دغدغه‌های دینی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و تربیتی و اقتصادی و آموزشی و از این قبیل موارد. طرح مساله: در زمین دشمن با توضیحاتی که داده شد، تاثیر ما برای ضربه زدن به او چقدر خواهد بود؟ ما با ابزاری که مدیریت آن صددرصد در دست دشمن است چقدر می‌توانیم به او ضربه بزنیم؟ یا چقدر می توانیم اهداف خود را پیاده کنیم؟ به عبارت واضح‌تر، او چقدر به ما اجازه فعالیت بر علیه خودش را می‌دهد؟ (پاسخ این سوال بر عهده‌ی خواننده‌ی این متن) مسئله بعدی که بسیار پر اهمیت است اینکه وقتی شما فراخوان می‌زنید و همه افراد را بدون اینکه آنها را از لحاظ سن و سواد و کارکرد و توانایی و تخصص و آگاهی و سواد رسانه‌ای، تفکیک کرده باشید، بدون در نظر گرفتن هیچ یک از این موارد آنها را وارد زمین دشمن می‌کنید و از آنها در یک زمان موقت و پاره وقت یک استفاده حداقلی می‌کنید، مثل هشتگ زدن، بعد از اتمام این عملیات مجازی و به تعبیری بعد از این طوفان، در طول آن مدتی که این افراد در زمین دشمن باقی می‌مانند چه تضمینی وجود دارد آنها که با دعوت و فراخوان شما وارد زمین دشمن شده‌اند، تحت تاثیر برنامه ها و افکار دشمن قرار نگیرند؟! به عنوان مثال وقتی گفته می‌شود در شب نیمه شعبان همگی وارد توییتر شوند و طوفان توییتر راه بیندازند و فلان جمله را هشتگ کنند، : بعد از اتمام نیمه شعبان و مناسبت‌های شبیه آن، افرادی که با فراخوان شما وارد توییتر شده‌اند چه تضمینی وجود دارد که مورد آسیبِ سازندگان توییتر قرار نگیرند؟ شما بعد از این طوفان، این کاربران را چگونه مدیریت می‌کنید؟! به آنها چگونه مصونیت می‌دهید؟ بزرگوارانی که همه افراد را بدون هیچ گونه تفکیکی دعوت به ورود به توییتر می‌کنید، لطفاً به این سوال ساده پاسخ کامل بدهید! ممکن است سوالی مطرح شود که آیا شما مطلقا مخالف ورود به زمین دشمن هستید؟! پاسخ بنده همان فرمایش رهبر انقلاب خواهد بود که "برای ورود به زمین دشمن، جبهه‌ی هوشمند لازم است". نه فراخوان با نشر حداکثری. ممکن است مسئله‌‌ی دیگری مطرح شود که این فضاها اگرچه ساخته دست دشمن است لکن قصد ما این است که بر روی افرادی که در آنجا فعالیت دارند یا حضور دارند تاثیر مثبت داشته باشیم! در پاسخ خواهیم گفت این افراد اگر خودی هستند چرا در زمین خود برای آنها برنامه نداشته باشیم و اگر دشمن ما هستند، در این صورت قطعاً تاثیر ما حداقلی خواهد بود، زیرا مدیریت این فضا در دست اوست، در حالی که ما با حضور حداکثری خود، زمین او را تبدیل به یک کرده‌ایم. مسئله بعدی این گونه مطرح می شود، خب ما بخواهیم یا نخواهیم، اقدامی بکنیم یا نکنیم اکثریت مردم در این فضاها حضور دارند، پس ما مجبوریم برای فعالیت و تاثیر گذاری در آنجا حضور یابیم! پاسخ خواهیم داد همچنان که دشمن توانسته است در یک مدت خاص و با یک برنامه‌ریزی معین، اینطور القاء کند که تنها راه ارتباطی مردم با یکدیگر همین ابزارهایی است که من ساخته‌ام، ما هم می‌توانیم در یک زمان مشخص و یک برنامه‌ی منسجم این فرهنگ را در ذهن مخاطب عوض کرده و ابزارهای جایگزین را به او معرفی کنیم و تمرکز خود را بر خروج افراد از زمین دشمن و ساخت ابزارهای جایگزین بگذاریم.
اما تذکر سال‌ها و قرن‌هاست که امت اسلام دچار انحراف در اصلی‌ترین مبانی و معارف خود بوده است و همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌های مصلحان این بوده است که مسلمانان را با لبّ‌اللباب اسلام آشنا کنند. در میان مصلحان، امامین انقلاب در میان ما بوده و هستند و ما سیره عملی آنها را در مبارزه با تحریف و قشری گری دیده و میبینیم. در چند هفته‌ی اخیر، چله‌های مختلف را در استغاثه به امام زمان "علیه‌السلام" و یا ادعیه‌ی خاص می‌بینیم -ضمن احترام به همه‌ی بزرگواران- حواسمان باشد که ظهور بیش از دعا، نیاز به مبانی فکری و معرفتی و تلاش برای آماده کردن حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر"علیه‌السلام" دارد، مراقب باشیم پیشنهاد چله نشینی‌ها مردم را قشری و سطحی بار نیاورد. مراقب باشیم هر علامتی را به عنوان علامت ظهور معرفی نکنیم و در پی آن برای مردم پیشنهاد خاص چله نشینی معین نکنیم. اسماعیل فخریان ۱۳۹۹/۱/۱۹ @fakhrian_ir