eitaa logo
...فرا فکر...
151 دنبال‌کننده
429 عکس
66 ویدیو
0 فایل
┄┄═☀️✺﷽✺☀️═┄┄ _سلام و نور اینجا جاییست برای گسترش دامنه انتخاب. معرفی و برسی کتاب📚 معرفی و برسی مستند📷 معرفی و برسی فیلم🎥 معرفی و برسی انیمیشن📽 معرفی و برسی بازی 🧩(فرابازی) ارتباط با ما؛ @moncen
مشاهده در ایتا
دانلود
...فرا هنر...سینما ...فکر : ١): _چگونه اتفاق افتاد؛سینما _پشت صحنه؛قسمت ۵ _علف _انجا باید بهشت باشد(سینمای فلسطین) _تاریخچه داستان های فولکلور ترسناک _این همه چیز را تغییر داد _۴دلقک _این تیرگی های شگفت انگیز _تاریخ های سینما(یا سرگذشت های سینما) _یک قرن سینما _تاریخچه نمایشنامه نویسی در ایران _هالیوود(نحوه پیدایش) _پرزیدنت اکتور سینما _هالیوود بالا _هالیوود در مقایسه با تاریخ _هالیوود اسب تروا (نقش زن در سینمای هالیوود) _حمله به کلیشه های هالیوود _ضد(اسکار سفید) _ضد(گریم سیاه) _در سرزمین سرگرمی (اسکار میرسد به) _در سرزمین سرگرمی (ماجراجویی) _در سرزمین سرگرمی (نمای وارونه) _در سرمین سرگرمی(شعله های آزادی) _در سرزمین سرگرمی (انسوی ترس) _در سرزمین سرگرمی (دی سی علیه مارول) ٢): الف) _جادوی_سینما _ساختن امواج؛هنر صدای سینما _درو؛مردی پشت پوستر _پهلو به پهلو ب) _بدلکار _رزم اور _پسران اکشن جکی چان(بدلکاران من) ٣): الف) _سینمای عصر ما _و اینک مستند _اتاق ٢٣٧ _سفر در زمان(تارکوفسکی) ب): : _چارلی چاپلین واقعی _چارلی؛زندگی و هنر چارلز چاپلین _اندری تارکوفسکی(یک نیایش سینمایی) _استنلی کوبریک؛یک زندگی در تصاویر _کوبریک به روایت کوبریک _دی پالما _راه کروساوا _کلود لنز من _لویی لومیر؛گفتگو با لانگلوآ و رنوآر _ملی یس بزرگ _٢١سال کوئنتین تارانتینو : _استالونه _بروس لی(سرگذشت یک جنگ جو) _من بروس لی هستم _به عشق اسپاک _به من گوش کن مارلون _بهترین دوست من _داستان جیمز دین _ذهن امیزی _ردپای یک اژدها _عشق انتوشا _من ان صدا را به یاد دارم ج) در سینما: _ایکس سونامی ۴): الف) _تاریخ سینمای ایران _میرزا جواد _سینمای خانگی _سینمای ایران از مشروطیت تا سپنتا _انقلاب در قاب _سینمای مقدس _ان روز _کاپرا کجاست _از ایده تا اکران _پایان؛بهتر میشود _کوتاه قامتان سینمای ایران _تیتراژ در سینمای ایران _چریک فیلم ساز _برزخی ها _سینمای الترناتیو _سینمای 99درصدی _هامون باز ها _در باره فروشنده _صحنه هایی از یک جدایی _تاریخچه نمایشنامه نویسی در ایران ب): _میرزا جواد _رخ _چکاد _چونان سرو _فرج الله سلحشور _مکاشفه با دوربین(مجیدی) _حبیب سینما _اصغر اقا اکتور سینما؛نقی زاده _تماشاگر بهار؛رویگری _اتالوناژ _گفتنی های نمکی(فخیم زاده) _داستان یک قصه گو(فخیم زاده) _ده روی ده(کیارستمی) _عباس کیارستمی یک گزارش _مستند اقای کیمیایی جفت شش(کیمیایی) ج): _مرد لبخند _اقا جلال و مستر رابرت _پشت صحنه دوبله د): _هزار دستان
۵): _تروکاژ _سلبریتی _باشگاه شهرت _سلبریتیسم _در سرزمین سرگرمی (سلبریتی ها)
...فرا ماه...روزه ...فکر ؛ _ذکر دو گونه است: و ذکر . و نیز دو نوع است: تن و اعمال دل،و گرامی ترین عمل ها،عمل است؛پس از ان دل و سپس عمل ،مشروط بر ان که با همراه باشد و بر پایه امر و نهی و استوار شده باشد،و موافقت و پیروی در ان نباشد. و چون دل از تن تر است،کارش از نیز تراست. بدین گونه هرکه را دلی است، عملش شریف تر از کسی است که دل ندارد. بزرگ را به دل کرده و فرموده است:قد افلح المومنون الذین هم فی صلاتهم خاشعون. در دل، ان محسوب میشود. هم چنان که دل را نماز است، و نمازش برترین نماز هاست؛ به همین گونه ان را است و روزه اش برترین روزه هاست؛ و نیز همچنان که میان دل و تن از جهت و وجود دارد، به همین گونه عمل دل با عمل تن است. البته در صورت، نه در معنی. زیرا نماز بدن رکوع و و و است، ولی نماز دل خضوع و و و است. و اگر روزه تن از و نوشیدنی است، روزه دل نیز باز است.
...فرا هنر...سینما ...فکر ؛ ١) ٢) ٣) ۴) (توجه داشته باشیم که نگاه این مجموعه به فیلم ها جهت معرفی، برایندی و نسبی است، و قطعا انتقادات زیادی به همین فیلم های معرفی شده از جهات گوناگون وارد است)
...فرا هنر...سینما ...فکر ؛ ١) https://ammaryar.ir/ : _تاریخ سینما قبل از انقلاب _سینمای ایران و مسئله تنوع ژانر _سینمای منتقد امیدوار؛(رحیم پور) _سینمای ترور _کدام جشن واره کدام مردم؟ _مدریت فرهنگی سینمای انقلاب اسلامی؛(شاه حسینی) _سینمای دینی سینمای مردمی(رحیم پور) _انتقال مفاهیم دینی در هنر(پناهیان) _هنر و واقعیت(پناهیان) _کارکرد رسانه ای سینما _سینما و سبک زندگی(رحیم پور) _سینما خانواده و مسئله تربیت : _دوره کارگردانی پیشرفته _ماهی گیری ایده ها : _راه ١؛کاراگاه تهیه کنندگی؛(رضوی) _راه ٢؛نصیحت های یک تهیه کننده؛(رضوی) _اصول تهیه کنندگی : _زیبایی شناسی و درک تصویر _زیبایی شناسی در سینما _مبانی زیبایی شناسی در سینما _زیبایی شناسی سینمای دینی _الفبای تصویر برداری و ساختمان دوربین _مبانی رنگ و نور در تصویربرداری _راه ١؛سواد بصری و ترکیب بندی؛(نیرومند) _: _اشنایی با مبانی صدا _معجزه دکوپاژ؛(طالب زاده) _دکو پاژ در سینما _تصویر برداری مقدماتی _کالبد شکافی نما _ترکیب بندی : _ساختار تدوین _اصول تدوین : _فیلم نامه نویسی مقدماتی _راه ١؛ایده و فیلم نامه نویسی؛(ده نمکی) _نگارش فیلم نامه _داستان گویی در سینما؛(افخمی) _درام بازی _راه ١؛درمسیر داستان پردازی؛(سرشار) _راه ١؛اقتباس از رمان تا فیلم نامه؛(افخمی) _راه ٢؛اقتباس در سینمای دفاع مقدس _اقتباس در سینما ١: _راه ١؛سینما علم؛(عباسیان) _راه ١؛سینما کلید پیشرفت؛(شاه حسینی) _راه ١؛سینمای تمدن ساز؛(رحیم پور) _راه ١؛بررسی و تجربه کاوی سریال وضعیت زرد _راه ١؛کارگاه نقد فیلم _راه ١؛کارخانه رویا سازی _راه ١؛هنر واقعیت پیشرفت _راه ١؛سینمای عدالتخواه ارزش ها و ضد ارزش ها؛(قنبریان) ٢: _راه ٢؛سینما علیه زن _راه ٢؛قهرمان پردازی در سینما _راه ٢؛اقای قاضی از ایده تا اجرا _راه ٢؛فیلم کوتاه از ایده تا عمل _راه ٢؛اسوه یا سلبریتی؛(رحیم پور) : _سوژه های سینمایی؛دهه ۶٠ _سوژه های سینمایی؛دوره رضاخان _سوژه های سینمایی؛اقتصادمقاومتی _سوژه های سینمایی؛باموضوع نفوذ _سوژه های سینمایی؛فتنه ٨٨ثابتی _سوژه های سینمایی؛فتنه ٨٨مخدومی _سوژه های سینمایی؛موسیقی انقلاب و دفاع مقدس _سوژه های سینمایی؛تاریخ هنر انقلاب _سوژه های سینمایی؛تسخیر لانه جاسوسی _سوژه یابی؛(ده نمکی) : _کارگاه اموزشی مستند سازی و تحلیل فیلم؛طالب زاده _سینمای مستند _لابه لای فریم ها؛تدوین مستند _صدا گذاری در مستند _فیلم نامه مستند _دنیای مستند سازی _مستند سازی پرتره _کارگردانی و صداگذاری در فیلم مستند _مستند ارشیوی _مستند جستجوگر ٢): https://toluehagh.ir/ _دوره جامع رسانه _بسته اوینی شناسی _چریک رسانه _اموزش تئوری های تاثیر _اموزش فهم متون تصویری _سوژه یابی در رسانه ٣) : https://farajnejad.ir/ _ کسواد رسانه، دین و سینما _جریان شناسی سینمای غرب _تربیت مربی سواد رسانه _روش نقد و سینمای یهودی، استاد فرجنژاد(١١ جلسه) _شیطانگرایی در سینما(٣جلسه) _نشست،سبک زندگی در سینما ۴)؛دوره ها https://mabnaschool.ir/ _روش نقد و سینمای یهودی استاد فرج‌نژاد- ۱۱ جلسه _شیطان‌گرایی در سینما استاد فرج‌نژاد- ۳ جلسه _نشست سبک زندگی در سینما استاد فرج‌نژاد و استاد قهرمانی _سینمای مسیحی استاد ارجمندفر-۴ جلسه _اصول تحلیل سینمای غرب استاد ارجمندفر-۳ جلسه _تحلیل پیام های ارتباطی استاد اسماعیلی- ۶ جلسه _تاریخ سینمای ایران استاد اسماعیلی _کارگاه نقد فیلم استاد مستغاثی- ۱۰ جلسه _روش نقد فیلم استاد فراستی- ۳ جلسه _چگونه فیلم ببینیم استاد فراستی-۸ جلسه _سواد بصری استاد سلیمانی- ۳ جلسه _رسانه و سبک زندگی استاد شرف‌الدین _رسانه و سبک زندگی استاد قهرمانی _حکمت سینما استاد ناظمی- ۸جلسه _ماهیت سینما استاد حسنی- ۲جلسه _فرم و سینما استاد میرخندان _مبانی علم ارتباطات استاد اسماعیلی _روش نقد فیلم استاد طالب‌زاده- ۱۰ جلسه _تحلیل فرمیک فیلم استاد قربانی- ۱۸ جلسه _مجموعه مستند های نقد فرم فیلم- حدود ۲۵ ساعت _نشست های استاد شاه‌حسینی- ۱۵ نشست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
...فرا رسانه...تمدن ...فکر _ تمدن هاست. اگر الان صد در صد تنبل نشدیم در خواهیم شد چون و و و این است... و اصلا بر این اساس ساخته و شده. این را میشود در تغییر و قالبش از و با قوت کم و بالا به رسانه های صوتی و تصویری با اوج جلوه های و معنای کم نیز مشاهده کرد... آیا و باعث شده یا ، و از کمال؟!...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
...فرا هنر...نقاشی ...فکر نبد و ندیدی پس به نور پیدا شد ترا دیدن نور‌ست، آنگه دید وین به ضدِ نور دانی بی‌درنگ و غم را پی آن تا بدین ضد خوش‌دلی آید پدید پس نهانی‌ها به ضد پیدا شود چونک حق را نیست ضد بود که بر نور بود آنگه به رنگ ضد به ضد پیدا بود چون و پس به ضد نور دانستی تو نور ضد ضد را می‌نماید در نور حق را نیست ضد‌ی در تا به ضد او را پیدا نمود ()
...فرا خودآگاهی‌تاریخ...تمدن ...فکر استاد شهریار زرشناس؛ ١)؛ _تاریک خانه ایدولوژی _به وقت اندیشه _بدون توقف _ثریا ٩۴ _ثریا ٩٧ _ثریا ٩٨ _کتاب باز _شیوه _جهان آرا ٩٩ () _جهان آرا ١۴٠٠ _جهان آرا ١۴٠١ _جهان آرا ١۴٠٢ _جریان ١۴٠٢ _جریان ١۴٠٣ _نفوذ فرهنگی _سختانه _مجاهد _رودررو ٢)؛ _تاریخ تمدن غرب با رویکرد تاویلی ١ و ٢ _گفتمان _نقد ایدولوژی های مدرن _داستایوفسکی _کامو _بالزاک ٣)؛ _زاویه ٩٢ _زاویه ٩٢ _زاویه ٩٧ _زاویه ٩٧ _زاویه ٩٨ _زاویه ١۴٠١ _شیوه _جریان _کارنامه ٩٧ _جهان آرا ۴)؛ _واژه نامه سیاسی و فرهنگی _دوره تاریخ غرب باستان _دوره مطالعاتی غرب شناسی بنیادین _دوره تاریخ غرب مدرن _مبانی نظری غرب مدرن _درباره غرب صده های میانه _درباره عقل مدرن _نیست انگاری و تاریخ _بشر مدرن و سرشت تاریخی او _مجموعه صدایی دیگر _نهلیسم _نقد حال _غفلت تئوریک خطرناک _تاملاتی در نقد علوم انسانی _مجموعه اندیشه در بحران _تاریخچه ادبیان معاصر ایران _نهلیسم ابسورد در ادبیان داستانی غرب _اغاز یک پایان _پیش درامدی بر رویکرد ها و مکتب های ادبی _نگاهی کوتاه به تاریخچه روشنفکری در ایران _گفتگو با امروز؛تاملاتی در نسبت اقتصاد با فرهنگ و سیاست _چند یادداشت تئوریک _جنبش دانشجویی در ایران _سیری انتقادی در ارا داریوش شایگان _جستارهایی در ادبیات داستانی معاصر _روان شناسی مدرن و حقیقت فراموش شده ان _مجموعه بازخوانی فرهنگ و اندیشه های مدرن _درباره ازادی _جامعه مدنی _درباره دموکراسی _توسعه _ماهیت سرمایه داری مدرن _سرمایه سالاری؛کاپیتالیسم
_این سه لیبرالیسم _ماهیت سرمایه داری مدرن _تکنوکراسی _پیوند ناگسستنی تکنوکراسی و اقتصاد نئولیبرال _درسنامه مختصر لیبرالیسم کلاسیک و نئولیبرالیسم _اشاراتی در باره لیبرالیسم در ایران _نئولیبرالیسم ایرانی و تهاجم فرهنگی _نیمه پنهان امریکا