استاد محمدحسین فرجنژاد
💠 هماکنون| دوره نویسندگی با حضور استاد کاویانی در حال برگزاری است #دوره #مهارتهای_رسانهای 🆔 eit
📸#گزارش_تصویری| دوره یک روزه آموزش مقدماتی نویسندگی با حضور استاد کاویانی
#مهارتهای_رسانهای
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
35.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 #ببینید|اولین کار تولیدی گروه سرود بچههای انقلاب شهرستان ابرکوه بمناسبت ۱۳ آبان
عنوان سرود: «بچههای انقلاب»
🎼شاعر و آهنگساز: سیدصادق آتشی
🎙تنظیم : استدیو روشنا
🎧صدابردار و تدوین: علی حسینیان
🎬مربی وکارگردان: رقیه عادل
https://aparat.com/v/dGyVp
#انقلاب_اسلامی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
⚫️فیلمهای مروّج اسلام آمریکایی
🔘در بین همهی دستههای فیلمهای دینی یک دسته بسیار زیاد و جدی وجود دارند که با اسلام مشکل دارند. به کل ضد اسلامی هستند.
☑️بعضاً در فیلمها دوگانهسازیهای شکل میدهند مانند فیلم (my name is khan) یعنی اسم من خان است. داستان یک پسری است که سندروم خاصی دارد و با توجه به اینکه ضریب هوشی خیلی بالایی دارد آن سندروم باعث شده نتواند با دنیای اجتماعی ارتباط خوبی بگیرد. میخواهد برود به رئیسجمهور آمریکا بگوید که من خان هستم ولی تروریست نیستم.
☑️در واقع میخواهد بگوید من مسلمان هستم، ولی تروریست نیستم. دوگانهی اسلام - تروریست را بههم بزند. اسلام رادیکال و غیررادیکالی را به هم بزند. خب این را شما در کدام دسته قرار میدهید؟ او با شماست. اما من معمولاً جزء دسته ضداسلامی قرار میدهم چون اسلام آمریکایی را ترویج میکند. از نظر آن ها اسلامی که با اسرائیل راه بیاید خوب است، باقی اسلامها ترور است.
📎 استاد علی قهرمانی، دوره دین و سینما
#سینمای_غرب
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💬هویت سازی برای آمریکا از طریق منجی گرایی در سینما
◽️ یکی از دلایل مهم اینکه فیلمهای منجیگرا در سینمای آمریکا خیلی زیاد شده است، علاوه بر بحث آخرالزمانی، نیاز آمریکاییها به لحاظ روحی و روانی در دو سه دهه اخیر به شمار می شود. دلیل این نیاز، مسائل مهمی است که در این کشور اتفاق افتاده.
◽️ دولتهایی که آمدند، شرایط زندگی مردم را سخت کردند و بحرانهای اقتصادی در آمریکا به وجود آوردند و جنگهایی که در این دو دهه رخ داده، انرژی و روحیه مردم آمریکا را تضعیف کرده است.
◽️ همه اینها بخاطر این است که جامعه آمریکا سابقهی تاریخی زیادی ندارد، نهایتاً دویست، سیصد سال تاریخ دارند. آن ها نیازمند هویتیابی هستند و این قهرمانان و منجیها کمک میکنند به مردم آن کشور که خودشان را بهتر بشناسند و در سایهی این قهرمانان و منجیها به خودسازی و خودشناسی بپردازند و آن اعتماد به نفس لازم خود را به دست بیاورند.
📎 استاد آرش فهیم، دوره دین و سینما
#سینمای_غرب
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 11.mp3
1.92M
📻 #بشنوید| آسیبهای امنیتی موبایل برای اشخاص - بخش دوم
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
📆 10 بهمن 1395
#سواد_رسانه
#فضای_مجازی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
💡معاد مادی یهودی (قسمت پنجم) 🔦 همینطور که این جملههای «تلمود» گویاست، گروهی از فریسیان، معاد را ک
💡معاد مادی یهودی (قسمت ششم)
🔦 دربارهی آخرین داوری، متنی در تلمود است که مادی بودن و همگنی جهان آینده با این جهان را ثابت میکند: دانشمندان گفتهاند: در جهان آینده، ذات قدوس متبارک، نزول اجلال خواهد فرمود و فرشتگان، کرسیهایی برای بزرگان اسرائیل برقرار خواهند کرد تا بر آنها بنشینند.
🔦 ذات قدوس متبارک، مانند رئیس دادگاه با پیران اسرائیل جلوس خواهد فرمود و متفقاً ملتهای ستمگر را داوری خواهند کرد، چنانکه [در کتاب] آمده است: خداوند همراه پیران قوم خود، برای قضاوت خواهد آمد.
📚اسطورههای صهیونیستی سینما، صفحه 115 و 116، محمد حسین فرجنژاد
#یهود_شناسی
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 #گزارش_تصویری| نشست تحلیل فیلم اسرائیلی تهران با حضور دکتر علیرضا سلطانشاهی
#نقد_فیلم
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌اقیانوس فقرا، نتیجه لیبرالیسم
💬چرا بانک و بورس و بیمه و قاچاق، در رأس اقتصاد جهان قرار گرفتهاند؟ آیا این همان «بهشت شدّاد» موعود کاپیتالیسم لیبرال است یا «بهشت موعود» یهودیان صهیونیست حاکم بر هالیوود و المپیک و لاسوگاس و والاستریت؟
💬پس کو رفاهی که دم از آن میزدند؟ کجاست آن توسعه بینالمللیِ آرمانیِ فیلمها و انیمیشنهای جریان اصلی؟ کو وعدههای تبلیغات تجاریِ سرمایهداران؟ ظاهراً رسالت تاریخی میلیاردها نفر از مردمان قشر خاکستری، در منظر اینان، جز مصرف انبوه و بی انتها نیست. واقعا دنیای آزاد همین است؟ جنت آخرالزمانی غرب همین بود؟
💬این بود نتیجه تسلط سرمایهداری بر جنگهای اقتصادی و نبردهای نوین رسانهای و شناختی اقتصادی؟ اقیانوس فقرا و مستضعفین جهان را چه شده است؟ مردمان سلطهپذیر، دیگر به اندازه سیلی هم مؤثر نیستند. تودههای غافل را چه میشود؟
📕مقاله آغازی بر فهم دیگرگون در اقتصاد شناختی، نشریه خردورزی، مرحوم استاد محمدحسین فرجنژاد
#اقتصاد
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #بازنشر| چون ما اسم یهود را میاریم، بد هستیم!
👤 مرحوم استاد فرج نژاد
#استاد_فرج_نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 12.mp3
2.99M
📻 #بشنوید| اصلی ترین آسیب فضای مجازی
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
📆 10 بهمن 1395
#سواد_رسانه
#فضای_مجازی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎞 رویکرد تخریبگرایی آنارشیستها در سینما
📔 رویکردهای آنارشیستی در ابتدای پیدایش خود آنچنان رویکرد خشنی درپی نداشتند؛ رویکردهای اعتراضآمیزی بودند که نظم و انتظام عمومی را مورد اخلال قرار میدادند. بر حاکمیت قدرت نسبت به برخی امور اعتراض جدی داشتند و در مقابل آن ایستادگی میکردند.
📔 در فیلم صدای ویالون سال ۱۹۰۹ برای اولین بار رویکردهای آنارشیستی (که ذکر کردیم رویکردهای مقبولی هم در سینما نبوده) به صورت طنز ساخته میشود و تخریب در آن به نمایش در میآید. در این فیلم یک فرد ویالونیست عاشق یک فردی میشود و جواب منفی گرفته و بعد از آن در گروههای معترض قرار میگیرد.
📔 در اینجا برای اولین بار در سینما به نمایش گذاشته میشود که آنارشیستها و معترضان در حوزه اجتماعی از ابزارهای جنگآور مانند بمب استفاده میکنند. تخریب ایجاد میکنند. از آن به بعد این رویکرد که آنارشیستها تخریبگرا هستند در سینما پذیرفته شد.
📎 استاد سعید ارجمندفر، نشست «آنارشیسم اجتماعی در رسانه»
🎥 فیلم کامل این نشست را در صفحه آپارات مشاهده کنید:
🌐 aparat.com/v/LZvNj
#بصیرت_رسانهای
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
💡معاد مادی یهودی (قسمت ششم) 🔦 دربارهی آخرین داوری، متنی در تلمود است که مادی بودن و همگنی جهان آین
💡معاد مادی یهودی در فیلم هری پاتر (قسمت اول)
🔦 این اندیشهها [معنویت نژاد یهودی]، مجوز هرگونه جنایت و گناهی را به صهیونیستها داده است. رگههای چنین اندیشههایی را در بسیاری از فیلمهای صهیونیستی میبینیم. فیلمهای بسیاری دربارهی اتوپی بنیصهیون یا همان بهشت زمینی، ساخته شدهاند.
🔦 برای نمونه در فیلم هری پاتر میبینیم که بیرون «مدرسهی هاگوارتز»، بسیار زیبا و چشمنواز است و این مدرسهی قدسیمآب و باشکوه، در دامنهی کوهی سرسبز و پوشیده از انبوه درختان زیباست که ما را به یاد شهر «اورشلیم»، در کنار کوه «صهیون» میاندازد.
🔦 گرداگرد مدرسهی هاگوارتز، چون بهشتی زمینی است که روحهای گذشتگان هم نوع هاگوارتزیها، به راحتی در میان زندگان زندگی میکنند. انگار این روحهای جاودانه نمیخواهند در جای دیگری جز سرزمینشان باشند.
🔦 نماد گروه گریفیندر که مانند قبیلهی هریپاتر است، همان نماد معروف قبیلهی مادهگرای یهود است که بر دیگر گروهها و قبیلهها پیروز شد و رهبری بنیصهیون را به دست گرفت؛ نماد شیر غران ایستاده که اکنون جزئی از نشانهی بسیاری از شرکتهای یهودی دنیا، مانند روچیلد است.
📚اسطورههای صهیونیستی سینما، صفحه 116 و 117، محمدحسین فرجنژاد
#سینمای_غرب
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 13.mp3
2.07M
📻 #بشنوید| راهکارهای برون رفت از آسیب های فضای مجازی
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
📆 10 بهمن 1395
#سواد_رسانه
#فضای_مجازی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
✅ تولید محتوای رسانهای با توجه به ذائقهی مخاطب
❎ مخاطب هدف ماست. ما برای او محصول تولید میکنیم. این که کار دلی انجام میدهیم و یا برای خودمان کار میکنیم، این تعاریف اشتباه است. اینها را باور نکنید. اگر کسی هم گفت سر شما را کلاه گذاشته است.
❎ در آرشیو فیلمسازان تعداد زیادی فیلمهای ساخته نشده وجود دارد، تعداد زیادی فیلمهای ساخته شده و پخش نشده وجود دارد، چرا؟ چون به مخاطب توجه نکردهاند.
❎ ما باید بدانیم برای چه کسی میخواهیم محصول تولید کنیم، هر چند یک نفر باشد اما باید به آن یک نفر و سلایق و علایق او توجه داشته باشیم. نکتهی دیگر اینکه بدانید برای هرجنس مخاطب باید یک نوع محصول متفاوت تولید کنید.
❎ برای مثال برای خوشحالی یک کودک تنقلات به او میدهیم اما برای پیرمرد و پیرزن، برای جوان چیز دیگری میدهیم. پس ما نسبت به مخاطب خودمان باید تعیین کنیم که چه محصولی را به او میدهیم.
📎 استاد روحالله رفیعی، دوره مستند سازی با موبایل
#مخاطب_شناسی
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📲 #اطلاعیه|دوره آموزشی رسانه و جنگ شناختی
سرفصلهای دوره:
📧 ابعاد راهبردی حکمرانی و جنگ شناختی، استاد محمدرضا قاسمی
🛠 چیستی هوش مصنوعی در عصر رسانه، استاد دکتر مینایی
👁 جنگ شناختی، استاد دکتر رفیع الدین اسماعیلی
🗣 افکار عمومی، دکتر احمد باصری
👷♂️ مدیریت بحران در رسانه، دکتر حسین ظفری
👣 جهان موازی و نقش آن در رسانه، دکتر محمد حسنی
🔒 جنگ ترکیبی، استاد دکتر محمدحسین قربانی
📍 تکنیکهای اقناع، علی اصغر سیاحت هویدا
📆زمان: 19، 20، 26 و 27 آبان ماه
⏰ساعت 8 صبح تا 5 عصر
🏢مکان: قم، خیابان هنرستان، پلاک 245، مؤسسه رسانهای استاد فرج نژاد
💳 هزینه دوره: 200.000 تومان (تخفیف برای اعضای فعال در دورههای مجموعه، ثبت نام گروهی و دهه هشتادیا)
📝جهت حضور در دوره به آیدی @Media_Institute پیام بدهید.
#جنگ_شناختی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 14.mp3
5.62M
📻 #بشنوید| آسیب های پزشکی و روانشناختی فضای مجازی
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
📆 10 بهمن 1395
#سواد_رسانه
#فضای_مجازی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
🔰#نشست هفتگی مؤسسه رسانهای استاد فرجنژاد ⚡️نقدی بر سریال اسرائیلی #تهران 👤سخنران: دکتر علیرضا سل
استاد سلطانشاهی.mp3
33.62M
🎙 #بشنوید| نشست «نقدی بر سریال اسرائیلی تهران»
👤دکتر علیرضا سلطانشاهی
📆12 آبان 1401
#نقد_فیلم
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
⭕️ کنترل انسان در دست ابزارها
💬 شناخت وسیله، به ما این امکان را میدهد که بدانیم چگونه این وسیله را مسخّر خود کنیم. باید هنر این را داشته باشیم که بدانیم برای مثال این وسیله ما فقط یک موبایل نیست، یک تکنولوژی است که ما باید بتوانیم این را مدیریت کنیم.
💬 اگر مدیریت نکنیم، او ما را مدیریت میکند و هر کجا که بخواهد میبرد، تا مرز بیاخلاقی هم میبرد. برای مثال فیلمهای مخفیانه میگیرید. این مصداق غیبت است. در خیلی از موارد هم این کار اشکال دارد، اما اسم آن را دوربین مخفی میگذاریم و کلی استفاده طنز هم از آن میکنیم.
📎 استاد روحالله رفیعی، دوره مستندسازی با موبایل
#سواد_رسانه
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔴 پیدایش جنگهای هیبریدی
◾️ به مرور زمان با پیدایش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و ترکیب شیوههای مختلف جنگهای نرم (منظور همان جنگهای روانی، رسانهای و اطلاعاتی و...) با هم ترکیب میشوند.
◾️ اتفاق مهمی که در علوم رسانهای و ارتباطاتی و محاسباتی در غرب افتاد کمک کرد به این که یک شیوهی جدیدی از جنگ به وجود بیاید. هرکدام از این موارد یک کمکی کردند؛ برای مثال هوش مصنوعی و جمعآوری کلاندادهها از علوم محاسباتی به دست آمد.
◾️ با توجه به ترکیب همه اینها، تهاجم وسیعتر، عملیاتها مؤثرتر و ماندگار تر شد. یعنی خروجیای که از ترکیب اینها گرفته شد اینطور نبود که محصول شما مثلاً فیلم شما به دست برخی از افراد برسد و ماندگارتر بود یعنی اینطور نبود که زمان اکران داشته باشد و مؤثرتر هم هست که در نتیجه مردم، نخبگان و تصمیمسازان هدف این عملیاتها هستند و این نوع جنگ را طبق واژهای که خود رهبری هم به کار بردند جنگهای هیبریدی مینامند.
📎 استاد رفیعالدین اسماعیلی، نشست «جنگ شناختی دشمن در آشوبهای اخیر»
#جنگ_هیبریدی
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
◾️ شبتایزوی و عصر معروفیت ▫️ تبلیغات به نفع شبتای در سال ۱۶۶۶ به اوج باورنکردنی رسید تا حدی که تصا
◾️حربههای یهود برای تسخیر آمریکا و فلسطین
▫️ بالاخره این حربه قدرتمندان یهودی کارگر افتاد و فوج مسیحیان و یهودیان بود که با فروش زندگی خود، راهی بیتالمقدس میشدند.
▫️ این ماجرا باعث شد که آخرالزمانگرایی و مسیحاشناسی و شیطانشناسی قبالایی و برتری نژاد یهودیان در اروپا بیش از گذشته جا بیفتد و بر شالوده همین افکار، آمریکا و سپس فلسطین مورد هجوم وحشیانه مسیحیان و یهودیان قرار بگیرد، به این امید که دارند زمینه ظهور موعودشان را مهیا میکنند! تفکری که در اواخر قرن نوزدهم منجر به شکلگیری رسمی صهیونیسم و مسیحیت صهیونیستی شد.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۱۸، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#یهود_شناسی
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 15.mp3
1.29M
📻 #بشنوید| جنگ تمام عیار سایبری
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
📆 8 اسفند 1395
#سواد_رسانه
#فضای_مجازی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad