eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
15.1هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
61 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 چگونگی ایجاد جنگ شناختی 🔻جنگ شناختی کوتاه مدت نیست و طی یک پروسه زمانی بلند مدت با کنار هم گذاشتن تک عملیات‌های شناختی گوناگون این جنگ ایجاد می‌شود. 🔻دشمن در جنگ شناختی با شناسایی تاریخ، محیط فرهنگی و ذائقه مخاطب یک کشور اطلاعات و داده‌ها مورد نیاز را به دست می‌آورد و بعد از بررسی داده‌ها و نیز نقاط ضعف آن کشور با استفاده از ابزار فناوری و فضای سایبر و... جنگ شناختی خود را در بسترهای متفاوت اجرا می‌کنند. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸هم‌اکنون؛ کلاس «جهان موازی و نقش آن در رسانه» با تدریس دکتر محمد حسنی در حال برگزاری است. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
⭕️ مدرنیسم امتداد جریان باطل به رهبری ابلیس ▫️جهان‌های موازی و یا دوجهانه بودن واقعیت کاذبی از روی انگاره‌های دینی چون کائنات، رویا و ... است که جنود جهل و باطل و به طور دقیق‌تر مدرنیسم برای انحراف اذهان و فرو بردن بشر در حیات غفلت است. ▫️اصلا ما به هر چیزی از مفاهیم گرفته تا فن‌آوری‌های غرب بر می‌خوریم ایتدا باید ببینیم که آیا این‌هم بدل و انحراف یافته حقیقت و واقعیتی از خلقت است یا خیر. ▪️اساسا دعوای مدرنیسم با دین بر سر این است که آیا واقعیت ساختنی است یا کشف کردنی؟ که همین امر مدرنیسم را به آنجایی رساند که جهانی شکل گرفت با عنوان جهان مجازی یا موازی یا به زبان دینی همان ظلمات الوهم و جهل است. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔴 خودارجاعی عامل ایجاد جهان موازی ☑️ آن ویژگی جهان مجازی که آن‌را به یک جهان تبدیل می‌کند، خودارجاعی است. یعنی ایجاد دور در تبدیل دال بر مدلول و برعکس. ⭕️ برای جا افتادن این موضوع یک مثال می‌زنیم. تلویزیون زمانی که روایت فتح پخش می‌کرد تلویزیون دال بر مدلولی تحت عنوان دفاع مقدس بود. حال ما دال دیگری به‌ نام دوبلورها را در نظر بگیریم که خودشان دال بر مدلولشان یعنی منظور بازیگر بودند. حال ما می‌آییم و دوبلورها را تبدیل به مدلول می‌کنیم با مستندهایی که دال بر آن هستند. 🔚 در اینجا یک دوری ایجاد می‌شود که در طول زمان با هویتی مستقل خود را به یک جهان موازی با جهان ما تبدیل می‌کند. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 | دومین روز از دوره آموزشی «رسانه و جنگ شناختی» با تدریس دکتر رفیع الدین اسماعیلی با موضوع جنگ شناختی و دکتر محمد حسنی با موضوع جهان موازی و نقش آن در رسانه، برگزار شد. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡معاد مادی یهودی در فیلم هری پاتر (قسمت دوم) 🔦 در این فیلم، برخی افراد جزو نژاد درجه‌ی اول نیستند و به آنها موگول می‌گویند و ملاک خون اصیل، بسیار اهمیت دارد که یاد‌آور اصالت خون و نژادپرستی صهیونستی است. در تاریخ، یهودیان تاکید زیادی بر قومیت و نژاد داشته‌اند و یهودیان ماده‌گرا، خون یهودا را بر سایر اسباط دوازده‌گانه، مقدم می‌دانسته‌اند. 🔦 پیروان یهودا که بر ذُهاد بنی‌اسرائیل و موحدان موسوی و اسنیان مسلط شده و بر یازده قبیله‌ی دیگر بنی‌اسرائیل غلبه پیدا کرده بودند، نام یهود را بر تمامی بنی‌اسرائیل اطلاق و پادشاهی بر بنی‌اسرائیل را مختص قبیله‌ی خود کردند. 🔦 حاخام یهودی، جک آبراموویچ هم در مقاله‌ای اشاراتی به یهودی بودن هری‌پاتر کرده است. وی عقیده دارد که مدرسه‌ی هاگوارتز، همان سرزمین مقدس و محل اصلی تعلیم و تعلم «تورات»، است که «تلمود»، آن سرزمین مقدس را همین منطقه‌ی مورد مناقشه‌ی اسرائیل و فلسطینیان (مسلمانان) مشخص کرده است. 📚اسطوره‌های صهیونیستی سینما، صفحه 117، محمدحسین فرج‌نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 16.mp3
4.19M
📻 | ایران آزاد است یا غرب؟ 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد 📆 8 اسفند 1395 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥|نشست نافرمانی مدنی زنان در شبکه های اجتماعی 👤خانم فاطمه کریمی دردشتی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🌐 اطلاعاتی پیرامون جنبش آنارشیسم 💬 تحلیل‌گران درباره تعریف آنارشیسم بیان می‌کنند که: حرکتی اجتماعی در مقابل مارکسیسم بوده است که در مراحل بعدی حتی به سرمایه‌داری هم سرایت پیدا می‌کند و رویکرد آنارشیسم یک رویکرد سوسیالیستی بوده است. 🔘 حرکت مارکسیست برتری طبقه‌ی کارگر را دامن می‌زند، بحث لیبرالیستی برتری پول و سرمایه را دامن می‌زند، و رویکردهای سوسیالیستی به جامعه و افراد جامعه اعتبار می‌بخشد. ♻️ این حرکت آنارشیستی گرایش سوسیالیستی دارد یعنی برای اصلاح جامعه است، برای جامعه است، و طبقه اجتماع است و برای ایجاد یک نظم اجتماعی جدید است که این نظم در آن دولت نقشی ندارد و مردم و جریان‌های اجتماعی متولی آن هستند و جایگزین نهاد دولت می‌شوند. 📎 استاد سعید ارجمند‌فر، نشست «آنارشیسم اجتماعی در رسانه» 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📲از ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی تا کودتا در جامعه ◾️کاستلز در نظریه قدرت ارتباطات معتقد است که در جامعه‌ی شبکه‌ای، قدرت پنهان است؛ یعنی شما نمی‌توانید متوجه آن قدرت بشوید و افرادی که قدرت را کنترل می‌کنند صاحبان قدرت هستند. ◽️کاستلز جوهره‌ی مبارزات سیاسی را مبتنی بر ارتباطات می‌داند. یعنی ارتباطاتی که وجود دارد، عامل یکسری از مبارزات می‌شود. کاستلز می‌گوید این کانال‌های ارتباطاتی را باید شناسایی کرد. ◾️او در کتابش، انقلاب‌های مختلفی که رخ داده بود، از جمله انقلاب مصر را شفاف توضیح می‌دهد و می‌گوید این انقلاب، تأثیر گرفته از شبکه‌های اجتماعی بوده است. 👤مهندس فاطمه کریمی دردشتی در نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکه‌های اجتماعی» 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 | نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکه‌های اجتماعی» با حضور مهندس کریمی دردشتی در مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️شبتای و اسلام ظاهری ▫️ متاسفانه احمد کوپرولو، صدراعظم عثمانی که شبتای را در قلمرو عثمانی دستگیر کرده بود، ماهیت سیاسی و دینی شبتای‌زوی را نشناخت و با نفوذ یهودیان در دربار عثمانی، شبتای را مریض روانی نامید و او را زندانی کرد. ▫️ در زندان به ظاهر شبتای اسلام آورد و در ۱۵ سپتامبر ۱۶۶۶ در حضور سلطان محمد چهارم و اعضای دربار او اعلام مسلمانی کرد. سلطان، که «فردی عمیقا مذهبی بود»، تحت تاثیر گروش شبتای قرار گرفت، ساده‌دلانه نام «عزیز محمد افندی» را بر او نهاد و به وی لقب «کیچی باشی» و مقرری روزانه‌ای به مبلغ ۱۵۰ پیاستر اعطا کرد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی)، صفحه ۱۱۸، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️گسترش کار شبتای در ترکیه ▫️ سیاست‌مداران ساده‌دل و دشمن‌ناشناس عثمانی که خطر فتنه‌های یهودیان ماده‌گرا را که بارها در قرآن به آن اشاره شده است، جدی نگرفتند و شبتای را آزاد کردند، در حالی که هنوز ناتان غزه‌ای، خاخام یهودی از او به جِدّ حمایت می‌کرد و اسلام آوردن او را تاکتیکی می‌دانست، شبتای آزادانه در ادرنه (آدریانوپول) و اسلامبول، فرقه دونمه‌های ترکیه (یهودیان مخفی به ظاهر مسلمان شده) را بسط و توسعه داد. ▫️دائرة المعارف یهود می‌نویسد: «همگی آنان یهودیان پنهانی بودند که به‌مثابه یک گروه جنگجویان مخفی علیه خلیفه عمل می‌کردند.» در همین اوضاع، شبتای با صوفیه و دروایش پیرامون خود نیز رابطه برقرار کرد و تفکرات و آداب قبالایی را در بین آن‌ها هم رواج داد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی، صفحه ۱۱۹، محمدحسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
عنصر اصلی جریان سینمای انقلاب اسلامی.mp3
540.6K
🎙 | عنصر اصلی جریان سینمای انقلاب اسلامی 👤دکتر رفیع الدین اسماعیلی، دوره دین و سینما 📆 14 مرداد 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | برترین ژانر سینمایی بعد از انقلاب 👤دکتر رفیع الدین اسماعیلی، دوره دین و سینما 📆 14 مرداد 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔰 هفتگی مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد ⚡️جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران 👤باحضور استاد امیر ایوب، متخصص حوزه استراتژیک 📆زمان: سه‌شنبه، 24 آبان ⏰ساعت 15 🏢مکان: قم، خیابان هنرستان، پلاک 245، مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد 📝جهت حضور در نشست، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @majaziiha ارسال کنید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📜 تاریخ یهود (دوره دوازدهم) - بخش دوم 🔘 در اثر این غصب، به ثروت کلانی دست یافتند و تمدن مدرنیته را همراه با اخلاق پروتستانی و روح سرمایه‌داری ایجاد کردند. با گسترش نفوذ فکری و سیاسی خود در جهان اروپایی و آمریکای جدید، زمینه‌های غصب فلسطین در قلب جهان اسلام ایجاد شد. در همین عصر، شکار بردگان آفریقایی با شدت و حدت انجام شد. این برده داری وحشیانه حدود صد میلیون تلفات از آفریقائیان گرفت. 🔘 برخی کشته شده و برخی به عنوان بردگان اشراف مسیحی و یهودی آمریکای جدید، در آمدند و آفریقا که مهد تمدن‌های اولیه بشر بود، هنوز در اثر این ضربه نتوانست سربلند کند و در رنج و درد فقر و استضعاف می‌سوزد. 📚 دین در سینمای شرق و غرب، صفحه 126 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔰 |فردا نشست جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال اسرائیلی تهران در موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد برگزار خواهد شد. 🔰 در این نشست به ابعاد راهبردی و سینمایی اثر توجه ویژه می‌شود. 📝جهت حضور در نشست، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @majaziiha ارسال کنید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸دوره کنشگری در فضای مجازی با حضور استاد علی اصغر سیاحت هویدا در ساختمان استاد فرج نژاد شهرستان ابرکوه برگزار شد. 📆5 و 6 آبان 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
دیدگاه امام خمینی درباره سینما.mp3
1.19M
🎙 | دیدگاه امام خمینی درباره سینما 👤دکتر رفیع الدین اسماعیلی، دوره دین و سینما 📆 14 مرداد 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🖇 | انواع آخرالزمان‌سازی در سینما 💬از جهات مختلفی می‌توان انواعی برای پایان دوران در سینمای مرسوم غرب متصور شد. در یک تقسیم‌بندی می توان به این اقسام تصویر کردن آخرالزمان در سینما برسیم. 🗞مقاله پروژه آخرالزمان سازی در سینما، استاد محمد حسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
IMG_20221114_161038_968.jpg
26.33M
🔰فایل با کیفیت اینفوگرافی «انواع آخرالزمان‌سازی در سینما» 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️تبعید شبتای‌زوی به دلیل فساد جنسی ▫️بی‌بند و باری جنسی شبتای و پیروانش، تا بدانجا بود که برای بار دوم، توسط صدر اعظم عثمانی در اوت ۱۶۷۲ به همراه برخی پیروانش به دلیل ترویج هرزگی جنسی در میان مسلمانان دستگیر شد و باز به جای ریشه‌کنی این جریان قبالایی فاسد یهودی، او را به منطقه دولسینو در آلبانی تبعید کردند. اینکه چه عواملی باعث شد که وی اعدام نشود و زنده بماند تا اندیشه‌های خود را رواج دهد، در جای خود قابل بررسی است. ▫️در دوران تبعید نیز پیروان او در کسوت مسلمانی به زیارتش می‌رفتند و او به ترویج فرقه مشغول بود. در ۱۷ سپتامپر ۱۶۷۶، شبتای‌زوی در پنجاه سالگی در آلبانی درگذشت. در زمان مرگ شبتای، ناتان در صوفیه بود. ▫️او در سفرهای تبلیغی‌اش در کشورهای مختلف اروپایی، چنین تبلیغ کرد که شبتای نمرده بلکه از نظرها پنهان شده و به هجرتی رازآمیز در «انوار آسمانی» رفته و زمانی که «خدای اسرائیل» مشیّت کند بار دیگر ظهور خواهد کرد. ناتان غزه‌ای در ۱۱ ژانویه ۱۶۸۰، سه سال پس از شبتای،در مقدونیه در گذشت. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۱۹، محمدحسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad