eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
15.3هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1.4هزار ویدیو
70 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
🌐 اطلاعاتی پیرامون جنبش آنارشیسم 💬 تحلیل‌گران درباره تعریف آنارشیسم بیان می‌کنند که: حرکتی اجتماعی در مقابل مارکسیسم بوده است که در مراحل بعدی حتی به سرمایه‌داری هم سرایت پیدا می‌کند و رویکرد آنارشیسم یک رویکرد سوسیالیستی بوده است. 🔘 حرکت مارکسیست برتری طبقه‌ی کارگر را دامن می‌زند، بحث لیبرالیستی برتری پول و سرمایه را دامن می‌زند، و رویکردهای سوسیالیستی به جامعه و افراد جامعه اعتبار می‌بخشد. ♻️ این حرکت آنارشیستی گرایش سوسیالیستی دارد یعنی برای اصلاح جامعه است، برای جامعه است، و طبقه اجتماع است و برای ایجاد یک نظم اجتماعی جدید است که این نظم در آن دولت نقشی ندارد و مردم و جریان‌های اجتماعی متولی آن هستند و جایگزین نهاد دولت می‌شوند. 📎 استاد سعید ارجمند‌فر، نشست «آنارشیسم اجتماعی در رسانه» 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📲از ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی تا کودتا در جامعه ◾️کاستلز در نظریه قدرت ارتباطات معتقد است که در جامعه‌ی شبکه‌ای، قدرت پنهان است؛ یعنی شما نمی‌توانید متوجه آن قدرت بشوید و افرادی که قدرت را کنترل می‌کنند صاحبان قدرت هستند. ◽️کاستلز جوهره‌ی مبارزات سیاسی را مبتنی بر ارتباطات می‌داند. یعنی ارتباطاتی که وجود دارد، عامل یکسری از مبارزات می‌شود. کاستلز می‌گوید این کانال‌های ارتباطاتی را باید شناسایی کرد. ◾️او در کتابش، انقلاب‌های مختلفی که رخ داده بود، از جمله انقلاب مصر را شفاف توضیح می‌دهد و می‌گوید این انقلاب، تأثیر گرفته از شبکه‌های اجتماعی بوده است. 👤مهندس فاطمه کریمی دردشتی در نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکه‌های اجتماعی» 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 | نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکه‌های اجتماعی» با حضور مهندس کریمی دردشتی در مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️شبتای و اسلام ظاهری ▫️ متاسفانه احمد کوپرولو، صدراعظم عثمانی که شبتای را در قلمرو عثمانی دستگیر کرده بود، ماهیت سیاسی و دینی شبتای‌زوی را نشناخت و با نفوذ یهودیان در دربار عثمانی، شبتای را مریض روانی نامید و او را زندانی کرد. ▫️ در زندان به ظاهر شبتای اسلام آورد و در ۱۵ سپتامبر ۱۶۶۶ در حضور سلطان محمد چهارم و اعضای دربار او اعلام مسلمانی کرد. سلطان، که «فردی عمیقا مذهبی بود»، تحت تاثیر گروش شبتای قرار گرفت، ساده‌دلانه نام «عزیز محمد افندی» را بر او نهاد و به وی لقب «کیچی باشی» و مقرری روزانه‌ای به مبلغ ۱۵۰ پیاستر اعطا کرد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی)، صفحه ۱۱۸، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
◾️شبتای و اسلام ظاهری ▫️ متاسفانه احمد کوپرولو، صدراعظم عثمانی که شبتای را در قلمرو عثمانی دستگیر ک
◾️گسترش کار شبتای در ترکیه ▫️ سیاست‌مداران ساده‌دل و دشمن‌ناشناس عثمانی که خطر فتنه‌های یهودیان ماده‌گرا را که بارها در قرآن به آن اشاره شده است، جدی نگرفتند و شبتای را آزاد کردند، در حالی که هنوز ناتان غزه‌ای، خاخام یهودی از او به جِدّ حمایت می‌کرد و اسلام آوردن او را تاکتیکی می‌دانست، شبتای آزادانه در ادرنه (آدریانوپول) و اسلامبول، فرقه دونمه‌های ترکیه (یهودیان مخفی به ظاهر مسلمان شده) را بسط و توسعه داد. ▫️دائرة المعارف یهود می‌نویسد: «همگی آنان یهودیان پنهانی بودند که به‌مثابه یک گروه جنگجویان مخفی علیه خلیفه عمل می‌کردند.» در همین اوضاع، شبتای با صوفیه و دروایش پیرامون خود نیز رابطه برقرار کرد و تفکرات و آداب قبالایی را در بین آن‌ها هم رواج داد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی، صفحه ۱۱۹، محمدحسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
عنصر اصلی جریان سینمای انقلاب اسلامی.mp3
540.6K
🎙 | عنصر اصلی جریان سینمای انقلاب اسلامی 👤دکتر رفیع الدین اسماعیلی، دوره دین و سینما 📆 14 مرداد 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | برترین ژانر سینمایی بعد از انقلاب 👤دکتر رفیع الدین اسماعیلی، دوره دین و سینما 📆 14 مرداد 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔰 هفتگی مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد ⚡️جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران 👤باحضور استاد امیر ایوب، متخصص حوزه استراتژیک 📆زمان: سه‌شنبه، 24 آبان ⏰ساعت 15 🏢مکان: قم، خیابان هنرستان، پلاک 245، مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد 📝جهت حضور در نشست، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @majaziiha ارسال کنید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
📜 تاریخ یهود (دوره دوازدهم) - بخش اول 🔘 دوران مهاجرت یهودیان به هلند و انگلیس در قرن شانزده و هفده
📜 تاریخ یهود (دوره دوازدهم) - بخش دوم 🔘 در اثر این غصب، به ثروت کلانی دست یافتند و تمدن مدرنیته را همراه با اخلاق پروتستانی و روح سرمایه‌داری ایجاد کردند. با گسترش نفوذ فکری و سیاسی خود در جهان اروپایی و آمریکای جدید، زمینه‌های غصب فلسطین در قلب جهان اسلام ایجاد شد. در همین عصر، شکار بردگان آفریقایی با شدت و حدت انجام شد. این برده داری وحشیانه حدود صد میلیون تلفات از آفریقائیان گرفت. 🔘 برخی کشته شده و برخی به عنوان بردگان اشراف مسیحی و یهودی آمریکای جدید، در آمدند و آفریقا که مهد تمدن‌های اولیه بشر بود، هنوز در اثر این ضربه نتوانست سربلند کند و در رنج و درد فقر و استضعاف می‌سوزد. 📚 دین در سینمای شرق و غرب، صفحه 126 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
🔰#نشست هفتگی مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد #نشست_هفتم ⚡️جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران 👤ب
🔰 |فردا نشست جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال اسرائیلی تهران در موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد برگزار خواهد شد. 🔰 در این نشست به ابعاد راهبردی و سینمایی اثر توجه ویژه می‌شود. 📝جهت حضور در نشست، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @majaziiha ارسال کنید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸دوره کنشگری در فضای مجازی با حضور استاد علی اصغر سیاحت هویدا در ساختمان استاد فرج نژاد شهرستان ابرکوه برگزار شد. 📆5 و 6 آبان 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
دیدگاه امام خمینی درباره سینما.mp3
1.19M
🎙 | دیدگاه امام خمینی درباره سینما 👤دکتر رفیع الدین اسماعیلی، دوره دین و سینما 📆 14 مرداد 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🖇 | انواع آخرالزمان‌سازی در سینما 💬از جهات مختلفی می‌توان انواعی برای پایان دوران در سینمای مرسوم غرب متصور شد. در یک تقسیم‌بندی می توان به این اقسام تصویر کردن آخرالزمان در سینما برسیم. 🗞مقاله پروژه آخرالزمان سازی در سینما، استاد محمد حسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
◾️گسترش کار شبتای در ترکیه ▫️ سیاست‌مداران ساده‌دل و دشمن‌ناشناس عثمانی که خطر فتنه‌های یهودیان ماد
◾️تبعید شبتای‌زوی به دلیل فساد جنسی ▫️بی‌بند و باری جنسی شبتای و پیروانش، تا بدانجا بود که برای بار دوم، توسط صدر اعظم عثمانی در اوت ۱۶۷۲ به همراه برخی پیروانش به دلیل ترویج هرزگی جنسی در میان مسلمانان دستگیر شد و باز به جای ریشه‌کنی این جریان قبالایی فاسد یهودی، او را به منطقه دولسینو در آلبانی تبعید کردند. اینکه چه عواملی باعث شد که وی اعدام نشود و زنده بماند تا اندیشه‌های خود را رواج دهد، در جای خود قابل بررسی است. ▫️در دوران تبعید نیز پیروان او در کسوت مسلمانی به زیارتش می‌رفتند و او به ترویج فرقه مشغول بود. در ۱۷ سپتامپر ۱۶۷۶، شبتای‌زوی در پنجاه سالگی در آلبانی درگذشت. در زمان مرگ شبتای، ناتان در صوفیه بود. ▫️او در سفرهای تبلیغی‌اش در کشورهای مختلف اروپایی، چنین تبلیغ کرد که شبتای نمرده بلکه از نظرها پنهان شده و به هجرتی رازآمیز در «انوار آسمانی» رفته و زمانی که «خدای اسرائیل» مشیّت کند بار دیگر ظهور خواهد کرد. ناتان غزه‌ای در ۱۱ ژانویه ۱۶۸۰، سه سال پس از شبتای،در مقدونیه در گذشت. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۱۹، محمدحسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔰|دوره آموزشی نویسندگی با همکاری موسسه شناخت 👤باحضور استاد محمدرضا آتشین صدف 📌به مدت 10 جلسه 📆زمان شروع دوره: چهارشنبه 25 آبان، ساعت 8 صبح 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
📜 تاریخ یهود (دوره دوازدهم) - بخش دوم 🔘 در اثر این غصب، به ثروت کلانی دست یافتند و تمدن مدرنیته را
📜 تاریخ یهود (دوره دوازدهم) - بخش سوم 🔘 به شهادت متون متعدد تاریخی، اشراف یهود، نقش بسزایی در برده‌داری چهار قرنه، از پانزدهم تا نوزدهم میلادی داشته‌اند. ایشان برای تبرئه خویش، سردمدار برخی قیام‌های ضدبرده‌داری شدند. 🔘 فیلم‌هایی چون «امیستاد» اثر استیون اسپیلبرگ در این زمینه قابل تأمل هستند. در این دوره، کابالیسم مسیحی نیز نضج گرفت و در کنار کابالیسم یهودی، زمینه‌های گرایش به جادوگری، کیمیا، علوم غریبه و پیش‌گویی‌های کتاب مقدس، با تفاسیر یهودی، زمینه‌ساز تشکیل مکتب پروتستانتیسم و سپس پیوریتنیسم شد و سرانجام در قرن بیستم به شکل‌گیری «صهیونیسم مسیحی» انجامید. 📚 دین در سینمای شرق و غرب، صفحه 126 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
🔰#نشست هفتگی مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد #نشست_هفتم ⚡️جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران 👤ب
🔰 نشست جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران امروز راس ساعت پانزده در موسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد برگزار می‌شود و منتظر حضور عزیزان هستیم. 🔰 دوستانی که هنوز فرصت اعلام نداشتند، می‌توانند با پیام به @majaziiha اعلام حضور کردند. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
📜 تاریخ یهود (دوره دوازدهم) - بخش سوم 🔘 به شهادت متون متعدد تاریخی، اشراف یهود، نقش بسزایی در برده‌
📜 تاریخ یهود (دوره سیزدهم) 🔘 دوران شکل‌گیری رسمی سازمان صهیونیسم و اولین کنگره سازمان صهیونیسم (1897م.). تئودور هرتصل به عنوان عامل اجرایی روچیلد‌ها و آمریکایی نام داشت. در این دوران، با تبلیغات زیادی که از جانب صهیونیست‌ها و حامیان مالی آنها چون روچیلد شکل گرفت، ذهن بسیاری از یهودیان جهان به تمایلات صهیونیستی جهت‌دهی شد. 🔘 پس از نفوذ چشمگیر کمپانی‌های یهودی در هالیوود، اکثریت یهودیان جهان، در راستای آرمان‌های صهیونیسم وارد میدان شدند. اقلیت ضد صهیونیست، تاثیر چندانی در عرصه تبلیغات نداشتند، لذا روز به روز از تعداد حامیان مردمی آنها کاسته شد و امروزه رمق چندانی ندارد. 🔘 به همین دلیل در مطالعه یهودیت معاصر باید به نحو بسیار جدی تفکرات و اساطیر بنیانگذار سیاست اسرائیل را نیز مد‌نظر قرار داد؛ چراکه اکثریت قریب به اتفاق یهودیانِ رسانه‌ای جهان، صهیونیست هستند و به پروپاگاندای تبلیغاتی مشغلولند‌. 📚 دین در سینمای شرق و غرب، صفحه 126 و 127 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad