34.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #ببینید| تمدن پارادوکسیکال - قسمت دوم
👈برشی از نشست «شورشهای آخرالزمانی، غرب و ایران اکنون، همراه با بررسی فیلم جوکر» با حضور استاد محمد حسنی
فیلم کامل در آپارات:
🌐 aparat.com/v/PAp8n
#نقد_فیلم
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📍 چگونگی تأثیرپذیری ذهن
💬 بحث مهمی که متعدد در علوم شناختی مطرح میشود تأثیر پذیری ذهن است. ذهن از یک خط مستقیمی تأثیر نمیپذیرد؛ برای مثال دو نفر با شما صحبت میکنند، شما از همانها تأثیر بپذیرید، خیر اینطور نیست.
💬 ذهن از رویکردهای مختلف با چارچوبهای مختلف تأثیر میپذیرد. برای مثال از نوع نشستن، معماری خانه، تا نصحیت کردن دیگران و خواندن قرآن تأثیر میپذیرد و اینها کنار هم قرار گرفته و شما یک تصمیمی را انتخاب میکنید.
💬 دیدید زمانهایی افراد تلنگر میخورند؟ آن تلگنر هم ریشه در پس زمینههای ذهنی طرف دارد. ذهن به دلیل انباشتهای گذشته و جرقهای که حالا خورده، یک تصمیم خاصی میگیرد.
📎 دکتر رفیعالدین اسماعیلی، نشست «جنگ شناختی دشمن در آشوبهای اخیر»
#نشست
#جنگ_شناختی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️یاکوب فرانک و ریاست فرقه دونمه
▫️در حوالی نیمه سده هجدهم از درون فرقه رازآمیز کابالا و بر بنیاد میراث شبتایزوی و ناتان غزهای، فردی به نام «یاکوب (یعقوب) فرانک» ظهور کرد و فرقهای را بنیاد نهاد که به «فرانکیسم» شهرت یافته است. «یعقوببن یهودا لیب» که با نام «یاکوب فرانک» (۱۷۲۶_۱۷۹۱) شهرت دارد، به یک خانواده ثروتمند تاجر و پیمانکار یهودی ساکن اوکراین تعلق داشت و همسرش نیز از یک خانواده ثروتمند تاجر بود.
▫️فرانک در جوانی به طریقت کابالا جذب شد، کتاب ظُهر را خواند و به عضویت فرقه شبتایزوی درآمد. در دسامبر ۱۷۵۵، فرانک سوی سران فرقه دونمه برای تصدی ریاست این فرقه در لهستان به همراه دو خاخام راهی زادگاه خود شد.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۳۹، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#پاراکتاب
#غرب_شناسی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔘 دستهای پشت پرده دنیای دیجیتال
◾️ دانشگاه آکسفورد کتابی به نام (AI GOVERNANCE: A Research Agenda) را منتشر کرده است. در این کتاب یک تکنیک و نرمافزار را معرفی میکند به نام «Artifical intelligence governance» یا به طور مخفف «AI- governance»این فن و مهارت فقط بر روی پلتفرمهای دنیای دیجیتال قابل اجرا است و بر روی دیتاها سوار میشود و اطلاعات را بو میکشد و رصد میکند.
◽️ این نرمافزار خارج از دنیای دیجیتال هیچ کارایی ندارد. نکتهی دیگر این که ریشه «AI» نرمافزار است؛ نرمافزاری که سختافزار را هم به حرکت میاندازد.
📎 دکتر بهروز مینایی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#سواد_رسانه
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اطلاعاتی پیرامون فتنههای ۴ دهه اخیر و فتنه ۱۴۰۱
📎 مهندس فاطمه کریمی دردشتی، نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکههای اجتماعی»
#نشست
#جنگ_هیبریدی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
سه فرقهی اصلی در دین یهود.mp3
1.8M
🎙#بشنوید|سه فرقهی اصلی در دین یهود
👤استاد فرج نژاد
#یهود_شناسی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️نفوذ شرابی در کشورهای اسلامی
◽️ در سده هجدهم، خاخام شالوم شرابی (۱۷۷۷_ ۱۷۲۰)، که به یک خانواده یهودی مستقر در یمن تعلق داشت، در بیتالمقدس مستقر شد و به رهبر معنوی فرقه کابالا در شمال آفریقا و به تعبیر دائره المعارف یهود «در سراسر مشرقزمین» بدل شد. طریقت شرابی به مشرب صوفیان مسلمان شباهت آشکار داشت. در پیرامون و گروهی از شاگردان زبده حضور داشتند که سران فرقه او به شمار میرفتند.
◽️بدینسان، بیتالمقدس به یکی از کانونهای مهم تولید کابالیستهای یهودی و تکاپوی آنان در شمال آفریقا و سراسر مشرق زمین بدل شد. با توجه به پیشینه تاریخی و فضای فکری و سیاسی مکتب کابالا، روشن است که این کانون میتوانست تأثیرات جدی بر فرقههای اهل تصوف داشته باشد و به منبع الهام انواع مدعیان مهدویت در میان مسلمانان بدل گردد.
◽️دایرةالمعارف یهود مینویسد: «اقتدار تفوقآمیز این حلقه به سرعت در تمامی کشورهای اسلامی تثبیت شد و مواضعی بسیار نیرومند کسب کرد.» طریقت شرابی تا سده بیستم در بیتالمقدس مستقر بود.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۳۸ و ۱۳۹، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#یهود_شناسی
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️نفوذ یاکوب و پیروانش در مسیحیت
▫️فرانک در رأس فرقه شبتای در پودولیا قرار گرفت ولی کمی بعد، در ژانویه ۱۷۵۶، کارش به رسوایی کشید. زمانی که فرانک و پیروانش در یک خانه دربسته مشغول اجرای مناسک جنسی مرسوم در فرقه شبتای بودند، به علت باز شدن تصادفی پنجرهها، مردم مطلع شدند و تمامی آنان را دستگیر کردند. مقامات شهر، یاکوبفرانک را آزاد کردند؛ زیرا گمان بردند وی تبعه دولت عثمانی است.
▫️فرانک به عثمانی بازگشت و مدتی به ظاهر مسلمان شد. کمی بعد، بار دیگر به پودولیا رفت و رهبری فرقه شبتای را در گالیسیا، اوکراین و مجارستان به دست گرفت. مدتی بعد، یاکوبفرانک و صدها تن از پیروان یهودی او گروه گروه به مسیحیت (مذهب کاتولیک) گرویدند. مقامات اسقفی منطقه نیز با خشنودی آنان را به سلک مسیحیت پذیرفتند.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۳۹ و ۱۴۰، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#یهود_شناسی
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #ببینید|آیندهسازی منفی در سینمای ایران
📎 استاد سعید ارجمندفر، نشست «آنارشیسم اجتماعی در رسانه»
#سینمای_ایران
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
نگاه پراگماتیسم آمریکا به غرب.mp3
2.82M
🎙#بشنوید| نگاه پراگماتیسم آمریکا به شرق
👤 استاد فرج نژاد
#سینمای_غرب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌 انواع مکاتب امنیتی در جهان (بخش اول)
🔘 تأمین امنیت، روشها و مکاتب مختلفی دارد، چهار مکتب مهم دنیا عبارتند از؛
1⃣ مکتب روسها؛ نظر روسها در مکتب امنیتی خودشان این است که یک اشکالات و نیازهایی در درون ما وجود دارد و یک دشمنی در خارج میخواهد از آن اشکالات سوءاستفاده کند و ما را تحریم کند. ما باید تا میتوانیم این اشکالات و ضعفهای خود را برطرف کنیم تا تحریم دشمن دیگر هیچ اثری نداشته باشد.
◻️ طبق همین مکتب، روسها در دهههای گذشته توسط هیتلر، ناپلئون و گروههای دیگر مورد هجوم قرار گرفتهاند، اما صبر کردند و در فصل زمستان آنها را شکست دادند؛ زیرا بهدنبال نابودی تهدید نیستند، بلکه به دنبال تقویت خود هستند تا تهدید، دیگر اثری نداشته باشد و آن موقع دشمن را نابود کنند.
📎 استاد امیر ایوب، نشست «جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران»
#نشست
#دشمن_شناسی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
هدایت شده از استاد محمدحسین فرجنژاد
⚡️مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد برگزار میکند:
🧕دوره آموزشی #زن_و_رسانه
📌ویژه بانوان
✨سرفصلهای دوره:
💡#کنشگری_زنان در فضای مجازی
💡هویت زنانگی در فضای مجازی
💡#سلبریتیسم زنانه و فضای مجازی
💡کنشگری #بانوان_حوزوی در فضای مجازی
💡جریانشناسی #فمینیسم در ایران
💡جریانشناسی فمینیسم در #سینمای_ایران
💡زنانگی در #شبکه_نمایش_خانگی
💡تطور بازنمایی زن و جنسیت در نقاشی غربی
💡زن در رسانه ملی
💡زن در شبکههای ماهوارهای
💡زن در سینمای مسیحی
💡نقد فیلم ابلق
👈همراه با دورهمی آسیبشناسی و الزامات کنشگری زنان در شبکههای اجتماعی
📋ثبت نام از 15 الی 22 آذر
💳هزینه ثبت نام: 300 هزار تومان، تخفیف برای ثبت نام گروهی
📆شروع دوره از 24 آذر
📍مکان: قم، هنرستان، مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد، پلاک 245
🖇جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آی دی @Media_Institute در ایتا پیام دهید یا با شماره 09197455891 تماس حاصل فرمایید.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌 انواع مکاتب امنیتی در جهان (بخش دوم)
2⃣ مکتب اسرائیلیها؛ اسرائیلیها بهدنبال رفع نقاط ضعف و آسیبپذیر نیستند. نظر آنها این است که باید نقاط تهدید را پیدا کرده، به دل آن تهدید زده و در همان نقطه آن را نابود کرد.
◾️ اسرائیلیها همانطور که شهید صیادخدایی را در قلب تهران ترور میکنند، سریال میسازند و در آن عملیاتهای خرابکاری خود را در قلب تهران به نمایش میگذارند. اسرائیل غالباً به دشمن نزدیک خود کاری ندارد و به دل آن دشمن میزند و هسته مرکزی را خراب میکند.
📎 استاد امیر ایوب، نشست «جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران»
#نشست
#دشمن_شناسی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
جنگ سایبری در شبکههای اجتماعی.mp3
6.82M
📻 #بازنشر| جنگ ارتشهای سایبری در شبکههای اجتماعی
👤استاد فرج نژاد
#جنگ_سایبری
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
28.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📑 #ببینید|پژوهشی پیرامون نافرمانی مدنی زنان
(بخش سوم)
📎 مهندس فاطمه کریمی دردشتی، نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکههای اجتماعی»
🎥فیلم کامل نشست:
🌐aparat.com/v/8joSX
#زن_و_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️مسیحی شدن یاکوب فرانک؛ شروعی برای مسیحی شدن مردم
◽️ دایرةالمعارف یهود مینویسد: «در سالهای ۱۷۵۶_۱۷۶۰ بخش بزرگی از پیروان یاکوبفرانک به مذهب کاتولیک گرویدند و فرقهای مشابه دونمه را در لهستان تشکیل دادند. آنان تنها در ظاهر کاتولیک بودند.» دایرةالمعارف یهود به صراحت فرقه فرانکیست را «یک فرقه مخفی یهودی» میخواند. مسیحی شدن فرانک سبب جلب برخی مسیحیان لهستان و شرق اروپا به این فرقه شد.
◽️گردانندگان فرقه فرانک در لهستان و روسیه، یهودیان ثروتمند و تحصیل کرده، گروهی از خاخامهای جوامع کوچک یهودی و برخی از آنان پسران سران جوامع یهودی شرق اروپا بودند. بخش مهمی از اعضای فرقه، میهمانخانهدارها و میخانهدارهای یهودی بودند.
◽️در موراویا و بوهم، تعدادی از اعضای خاندانهای اشرافی و ثروتمند مسیحی به این فرقه گرویدند. باید افزود که پیروان یاکوبفرانک در آن زمان بهعنوان فرقه شبتایزوی شناخته میشدند و خود آنان نیز خویش را «مؤمنین» یعنی پیروان شبتایزوی، میخواندند. نام «فرانکیست» از سده نوزدهم به ایشان اطلاق شد.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۰، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#یهود_شناسی
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💠 هفته اول دوره زن و رسانه برگزار میشود
◽️ پنج شنبه ۲۴ آذرماه:
◾️ کلاس اول و دوم از ساعت ۱۴:۱۰ الی ۱۷:۳۰ جریانشناسی فمینیسم در سینمای ایران با تدریس دکتر مهدیان
◾️کلاس سوم از ساعت ۱۷:۵۰ الی ۱۹:۲۰ تطور بازنمایی زن و جنسیت در نقاشی غرب با تدریس دکتر روزبهانی
◽️ جمعه ۲۵ آذر:
◾️ صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ هویت، زنانگی در رسانه با تدریس حجت الاسلام دکتر علی جعفری
◾️ بعدازظهر از ساعت ۱۳ الی ۱۶ جریانشناسی فمینیسم در ایران با تدریس استاد حجت الاسلام دکتر کدخدایی
🖇 این دوره به صورت حضوری و آفلاین قابل استفاده است. در صورتی که هنوز ثبت نام نکردید، به آی دی @Media_Institute در ایتا پیام دهید.
#زن_و_رسانه
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸هماکنون؛ اولین جلسه از دوره «زن و رسانه» با حضور دکتر مهدیان با موضوع جریان شناسی فمینیسم در سینمای ایران در حال برگزاری است.
#زن_و_رسانه
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💬تحول اساسی در تاریخ سینمای ایران
📌روابط مبتذل در سینمای قبل از انقلاب در ایران به حدی بود که بسیاری از کشورهای اروپایی فیلمهای ایرانی را سانسور میکردند.
📌خانم لورا مالوی نظریات نسبتاً دقیقی دارد. ایشان نظریه نگاه خیره مردانه را توصیف میکند و میگوید در سینما، ناخودآگاه مردانه، فیلمساز را سوق میدهد به سمتی که زن را تبدیل به کالا میکند. در این نگاه، زن منبع لذت برای ۲ شخصیت میشود؛ یکی مرد درون فیلم و دیگری تماشاگر فیلم.
📌وقتی در این حوزه مطالعه میکنیم میبینیم که در سینمای قبل از انقلاب در ایران چه بسیار زن را به بدن تقلیل میدهند و کاری میکنند که زنان منبع لذت باشند و کارهای مهم انجام ندهند.
📌تحلیلگران سینما میگویند پهلوی دوم بدلیل اینکه روی جوانان جامعه کنترل داشته باشد، سینمای مبتذل را ترویج میدهد تا جوانان سراغ انقلاب و کارهای اساسی علیه سلطنت نرود.
📌در صورت زیاد شدن آزادیهای جنسی، کنترل مردم آسانتر میشود؛ اما در سینمای پس از انقلاب این آزادیهای جنسی از بین میرود. حکومتی که از این نوع آزادیها جلوگیری میکند، مطالبهگیری افراد جامعه علیه خود را تقویت میکند زیرا مردم آن جامعه درگیر مسائل جنسی نشدهاند.
👤 دکتر مهدیان، دوره زن و رسانه
#سینمای_ایران
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 #گزارش_تصویری| دوره «زن و رسانه» پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد فرج نژاد برگزار شد.
💡دکتر مهدیان با موضوع جریانشناسی فمینیسم در سینمای ایران، دکتر روزبهانی با موضوع تطور بازنمایی زن و جنسیت در نقاشی غرب، حجتالاسلام دکتر جعفری با موضوع هویت زنانگی در رسانه و حجتالاسلام دکتر کدخدایی با موضوع جریانشناسی فمینیسم در ایران، از اساتید این هفتهی دوره بودند.
#زن_و_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬#ببینید| تلاش آتش به اختیار برای تولید علم - بخش اول
◾️تو پیادهروهای قم جلسه میگرفتیم!
◾️تو حجره اجازه نمیدادند بحث بکنیم...
👤استاد فرج نژاد
#استاد_فرج_نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌 انواع مکاتب امنیتی در جهان (بخش سوم)
3️⃣ مکتب آمریکاییها؛ مکتب امنیتی آمریکا اختلافهایی با مکتب امنیتی اسرائیل دارد. روش آمریکاییها برای ایجاد، برقراری و حفظ امنیت این است که تهدید موجود را به فرصت تبدیل میکنند و تهدیدی که پیرامون آنها شکل میگیرد را استفاده به نفع میکنند.
◾️ برای مثال حادثه برخورد هواپیما با برجهای دوقلو در ۱۱سپتامبر، تهدیدی بزرگ برای آمریکاییها بود، اما آنها با حمله به افغانستان و عراق و استعمار این دو کشور، این تهدید را به فرصتی برای امنیت خود تبدیل کردند.
📎 استاد امیر ایوب، نشست «جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران»
#دشمن_شناسی
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌 انواع مکاتب امنیتی جهان (بخش چهارم)
4️⃣ مکتب ایرانیها؛ مکتب چهارم مربوط به ایران است. ایرانیها باور دارند که در میان تهدید و فرصت، موقعیتی وجود دارد که باید از آن استفاده کرد، خود را تقویت کرده و بعد از آن بهسوی تهدید و دشمن رفت.
◽️ بهعنوان مثال معاون اجرایی حزبالله در جلسهای درباره تاریخ حزبالله با اشاره به شباهت روش نیروهای اطلاعاتی حزبالله با ایران میگفت: «قبل از جنگِ داعش و سوریه، حزبالله یک گروه مقاومتِ چریکی و پارتیزانی بود که قدرت نگهداری یک زمین را نداشت، اما توانست از فرصت اولیه جنگ استفاده کرده، خود را تقویت کند و پس از آن به سوی دشمن رفت و آنان را از منطقه بیرون راند.»
📎 استاد امیر ایوب، نشست «جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران»
#انقلاب_اسلامی
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️از تبعید فرانک تا ایجاد سازمان مسلح
▫️ بهرغم گروش ظاهری فرانک و پیروانش به مسیحیت، تکاپوی فرقه فوق، نارضایی مردم را برانگیخت و در پی فاش شدن برخی عملیات جنسی آنان، در فوریه ۱۷۶۰ مقامات دولتی فرانک را در شهر ورشو دستگیر کردند. یاکوبفرانک به مدت ۱۳ سال محترمانه به یک قلعه در چکسلواکی تبعید شد. از سال ۱۷۶۲ همسرش نیز به او پیوست.
▫️در این دوران، پیروان کثیر او به دیدارش میرفتند و مراسم خود را، که آمیخته با عملیات جنسی بود، در داخل قلعه و بیرون از آن انجام میدادند. فرانک پس از آزادی به شهر برنو (منطقه موراویا) رفت و در نزد دخترعموی خود، که همسر یک تاجر ثروتمند یهودی بود، اقامت گزید. شهر برونو از سده هفدهم یک کانون مهم یهودینشین بود. در این زمان، یاکوبفرانک از میان پیروان خود در شهر برنو یک سازمان مسلح ایجاد کرد که اعضای آن یونیفورمهای نظامی میپوشیدند و تعلیمات نظامی میدیدند.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۱، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#یهود_شناسی
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
26.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📑 پژوهشی پیرامون نافرمانی مدنی زنان (بخش چهارم)
📎 استاد فاطمه کریمی دردشتی، نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکههای اجتماعی»
#نشست
#زن_و_رسانه
🎥 فیلم کامل نشست:
🌐 aparat.com/v/8joSX
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad