eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
15هزار دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
1.3هزار ویدیو
62 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 اخلاق رفاه 🖇 اخلاق رفاه یعنی هویت یک فرد بر اساس سطح رفاه شخص تعریف می‌شود. در همین زمان است که برای انسان‌ها مهم می‌شود که خانه‌شان چه مدلی باشد و چه ظاهری داشته باشند. شعار‌های رفاه اجتماعی و رفاه برای همه، از همین جا نشعت می‌گیرد که تا سطحی از آن خوب است اما رسانه‌های اجتماعی این پدیده را به یک امر ناهنجار و آرزوهای دست نیافتنی تبدیل می‌کنند تا چرخ اقتصاد تجمل‌گرایی بچرخد. 👤دکتر بزرگی 🖇 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
💡تحلیل، نقد و بررسی انیمیشن ای‌کیوسان (قسمت دوم) 🔦 این به دلیل شخصیت قهرمان گونه، جذاب، مهربان و باهوش قصه، یعنی ای کیوسان است، اما چرا بودایی؟ ای کیوسان، مهم‌تر از آنکه کودکی زرنگ و زیرک باشد، راهبی بودایی با لباس فرم راهبان بودایی و محصل در مدرسه-معبدی بودایی است و به خاطر راهب بودایی بودن(از فرقه«رینزای ذن») و پیاده کردن سبک‌زندگی و آداب تهذیب نفس راهبان، چنین قدرت تفکر و تمرکزی پیدا کرده است. 🔦 گرچه در نسخه فارسی آن، بسیاری از مناسک بودایی، آداب دعاخوانی و توسل به ارواح و مردگان از آن حذف شده است، اما شخصیتی که در ای‌کیوسان دیده می‌شود، اگر در یک مجموعه رئال و سینمایی به تصویر در می‌آمد، فاقد جذابیت و پذیرش بود. هماهنگ بودن فرمت تبلیغی بودیسم با شخصیت ای‌کیوسان در فرم انیمیشن، در این مجموعه، سنخیتی پدیدآورد که بر پذیرش ایدئولوژی نهفته در فیلم از سوی مخاطب موثر است. 🔦 موثرترین شکل تبلیغات، نظام آموزشی است و در ای‌کیوسان، این نظام آموزشی حتی برای مخاطب مسلمان نیز پذیرفته شده است و این پذیرفته شدن، مرهون ترکیب مناسب داستان و فیلم‌نامه و عوامل موثر بر فیلم‌سازی این انیمیشن و اجرای سناریوی طراحی شده برای شخصیت اصلی داستان است. 📓دین، انیمیشن و سبک‌زندگی، صفحه۲۹۴ 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | چرا به فیلم «برادران لیلا» جایزه بهترین فیلم‌نامه جشنواره کن تعلق گرفت؟ 👤استاد مجید شاه‌حسینی 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
زمينه‌های تشکيل فراماسونری و تمدن اومانیستی غرب.pdf
667.9K
📝| زمينه‌های تشکيل فراماسونری و تمدن اومانیستی غرب 👈جنگ‌های صلیبی و شواليه‌های سه گانه (معبد، مالت و توتونی) 🖇سابقه تشکيلات نخبه گرا، مرموز و سری فراماسونری (free mason) (بناهای آزاد) به قرون وسطی و احتمالا قرون هفتم و هشتم ميلادی باز می گردد. زمانی که «بناها» برای غلبه بر مشکلات صنفی و دفاع از منافع گروهی خود تشکيلاتی را بوجود آوردند و از ترس دولت‌ها اين تشکيلات را مخفی و پنهان داشته و بر حفظ اسرار شغلی خود تاکيد می ورزيدند. 🖇کسي که عضو فراماسونری است، «ماسون» يا «فراماسون» ناميده می شود. ساختمانی که مرکز فعاليت ماسونهاست «لژ» نام دارد. بعد از فروپاشی امپراطوری روم، اداره شهرهای اروپا به دست فئودال‌ها افتاد. در آن روزگار اتحاديه‌های صنفی مختلفی وجود داشت که امورات خود را حل و فصل می کردند. يکي از اين اصناف، اتحاديه صنف معماران و بناها بود. اين گروه بيشتر در ساخت کليساها و ساختمانهای بزرگ مشارکت داشتند. 🖇وقتی کار کليساسازی و شهرسازی به پايان رسيد و با رکود مواجه گرديد، اين صنف که بيشتر اعضای آن يهودی بودند، با مشکلات و تنگناهای مختلفی مواجه گرديد و معماران و بناها دچار انزوا شدند... 🔸گروه پژوهشی - فرهنگی شهيد سيدمرتضی آوينی 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
🔶تاثیر مکاتب میترائی، گنوسی و آناهیتایی بر یهودیان و سینمای غرب 📒 پس از خروج بنی‌اسرائیل از مصر و حضور در میان کنعانیان، نبطیان، اعراب و بابلیان، بنی‌اسرائیل از دولت‌های قدرتمند ایرانی و بابلی، تاثیر فراوانی گرفتند. میترائیسم، آناهیتائیسم، بت‌پرستی و تثلیث بابلی، از جمله تاثیراتی بود که آنها از ایران و بابل گرفتند. 📒 دکتر گرشوم شولم، محقق یهودی کابالا،در باب تاثیرپذیری یهودیت از گنوسیان می نویسد:«این آئین گنوسی بود که یکی از آخرین ظهورات بزرگ اسطوره‌ای در تاریخ تفکر دینی شد که بی شک در جدال بر علیه یهودیان، به مثابه فاتح اسطوره‌شناسی به ذهن خطور می‌کرد که جنبه‌های کلامی را به عارف یهود، به عاریت داد.به سختی می‌توان در اهمیت این تناقض مبالغه کرد». 📒 سینمای یهودی به همین دلیل که شولم نگاشته است، سرشار از نمادها و نشانه های اساطیر باستانی است. وی در ادامه صراحت می گوید: «این نکته را باید به یاد داشت که تمام معنا و مقصود آن اسطوره ها و استعارات کهن که از مولفان کتاب باهر و نیز کل قبالا برجای مانده است،جملگی میراثی است که از آئین گنوسی به یهودیان به ارث رسیده است و اینها به سهولت به نابودی شریعت و قانونی انجامید که زمانی نظام جهان اسطوره ای را در هم شکسته بود. 📚دین در سینمای شرق و غرب، صفحه ۱۳۰ 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
💡 پایه گذاران و مروجان شیطان‌پرستی (قسمت اول) 🔦 شیطان‌پرستی (ساتانیسم/Safanism) یکی از این نحله‌های ساختگی است که در دو دهه اخیر، بر بسیاری از آثار هالیوود حاکم بوده است و یهودیان دنیاپرست هم با پشتیبانی مادی و فکری در گسترش این خرافه‌ی عصر پساصنعت کوشیده‌اند. 🔦 شرکت‌های یهودی و صهیونیست، سردمدار جریان انحرافی معنویت‌گرا در هالیوود شده‌اند و در برخی فیلم‌ها، به پرستش نیروی متافیزیکی شرور پرداخته و آن را معناگرا دانسته‌اند. به دلیل تازگی این مکتب ساختگی، به ویژه در جامعه‌ی ما و دیگر کشورهای اسلامی، نیاز است که این اسطوره صهیونیستی تبیین شود. 🔦 همانطور که گفته شد، در میان غم‌های باستانی و دین‌های تحریف شده، درباره قدرت شیطان بزرگنمایی شده است، ولی آنچه امروز به نام شیطان‌پرستی، گروهی غافل و فریب خورده را به دور خود جمع کرده است، به دلیل فعالیت خاندان لاوی(لوی) در این زمینه است. برخی از این خاندان با همین نام و خانوادگی و برخی با شهرت کوهن یا کاهن و نام های شبیه به این زندگی می کنند از قرن سیزدهم میلادی تاکنون خانواده یکپارچگی اش را حفظ کرده است. 📚اسطوره‌های صهیونیستی سینما، صفحه ۱۲۷ و ۱۲۸، محمدحسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
عصر اول پورنوکراسی.mp3
3.05M
🎙 | عصر اول پورنوکراسی 👤استاد امیر ایوب 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
🔰 | ویژگی‌های شیطان در فیلم‌های صهیونیستی 📚اسطوره‌های صهیونیستی سینما، محمدحسین فرج‌نژاد 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
ویژگی‌های شیطان در فیلم‌های صهیونیستی.jpg
13.88M
📲فایل باکیفیت اینفوگرافی ویژگی‌های شیطان در فیلم‌های صهیونیستی 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
سفر صهیونیسم به هند.pdf
450.3K
📝| سفر صهیونیسم به هند ✍️علی ابوالحسنی (منذر) 🖇یکی از تاسف‌بارترین و تراژیک‌ترین نقش‌های بین‌المللی صهیونیسم، دخالت پنهان و آشکار در امورات هندوستان در جهت تقویت کمپانی هند شرقی و نابودی حکومت‌های محلی آن کشور بود. 🖇دشمنی با مسلمانان به‌مرورزمان به یک نقطه اشتراک میان هند و اسرائیل مبدل شد و صهیونیست‌ها برای مهارکردن قدرت اسلام در شبه‌جزیره، حاضر شدند هند را از مشکلات اقتصادی و ضعف استراتژیک نظامی نجات دهند تا این کشور به قدرت مهمی در برابر اسلام تبدیل شود. 🖇درحالی‌که مستشاران اسرائیلی به تربیت و تقویت ارتش ملی هند مشغول بودند، موساد برای ازمیان‌بردن دولتمردان مستقلی مانند ایندیرا و راجیو گاندی نقش‌های مرموز خود را ایفا کرد. 🖇هندوستان همدلی و همگامی مسلمانان و رهبر آزادیبخش خود، مهاتما گاندی، را در کسب استقلال فراموش نکرده بود و به‌همین‌لحاظ، نهرو و دختر و نوه‌اش، تا زنده بودند، رهبرانی مستقل و مبارز باقی ماندند و اجازه ندادند اسرائیل و امریکا آنها را در مقابل مسلمانان قرار دهند. 🖇اما صهیونیسم به‌هرحال منافعی حیاتی در هندوستان و سایر نقاط جهان دارد که به‌راحتی حاضر نیست از آنها چشم‌پوشی کند. در مقاله زیر سوابق عملکرد و مطامع صهیونیست‌ها در هندوستان، مورد تحلیل قرار گرفته است. 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
📌مهم‌ترین لازمه‌‌ی حضور در جنگ رسانه‌ای 📍یهود و شیطان می‌خواهد فضاسازی رسانه‌ای خودش را در اینستاگرام برای ما داشته باشد و در آن فضای فاسد، ذهن مارا ناخودآگاه به سمتی که خودش می‌خواهد ببرد. در فضای توییتر هم که فضای جنگ ارتش‌های سایبری هست، آموزش ندیده وارد نشوید. 📍امّا حتماً انقلاب اسلامی، به نیروهای مردمی آموزش دیده‌ی حرفه‌ای نیاز دارد که به صورت جدی، حرفه‌ای و چریکی [چون اینستاگرام و توییتر کاملاً زمین دشمن است] آموزش ببینند، وارد بشوند، بجنگند و دشمن را منکوب کنند. آموزش، رکن اصلی ورود به فضاهای خطرناکی مثل اینستاگرام و توییتر است. 🔖استاد محمد حسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
عصر دوم پورنوکراسی.mp3
4.68M
🎙 | عصر دوم پورنوکراسی 👤استاد امیر ایوب 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
📌ایتا، قلب تپنده تولید اندیشه در فضای مجازی 📍الحمدلله فضای ایتا از فضای فکری فیسبوک جلو زد و ارتباطات ما با شبکه‌های مختلف داخلی بله، ایتا، آیگپ، گپ، هورسا، آپارات به جای یوتیوب فعال شد. ما مردم با حمایت از این شبکه‌ها حتماً باید حتی دولت خودمان را مجبور بکنیم که به سمت فضای داخلی حرکت کند و از دولت بخواهیم فضاهای کثیف یوتیوب، اینستاگرام و توییتر را حتماً تحت نفوذ، اداره و کنترل خودش در بیاورد. 📍و نگذارد میلیون‌ها جوان ما در فضای جنگ‌های بسیار پیچیده از دست بروند؛ اما در فضاهای داخلی برای ارتباط گرفتن و آموزش سایبری و رسانه‌ای دیدن در فضای شبکه‌های داخلی حتماً فعالیت را گسترش بدهند. الان الحمدلله ایتا قلب تپنده‌ی تولید اندیشه در فضای مجازی شده. حتی از فیسبوک که یک زمانی قلب تولید فکر بود، بعدش توییتر شد، الان ایتا جلو زد. و لذا برای ایتا، این شبکه‌ی کثیف غرب‌زده‌ی داخلی مشکلات بسیار جدی ایجاد می‌کند. 🔖استاد محمد حسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
🖇 واکنش یک کاربر عرب زبان به فیلم برادران لیلا پ.ن: هالیوود تأسیس شد تا از دریچه هنر، جامعه بشری و آینده مطلوب سرمایه‌داران یهودی را به اذهان جهانیان حقنه کند و گردانندگانش برای نیل به آن، لاجرم هر ملتی که دارای هویت مستقلی بودند را یا نابود کردند یا تخطئه و تحریف. امروز اما هالیوود به‌جایی رسیده که از راه دور و توسط مزدوران فکری‌اش کار را جلو می‌برد. 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
🖇 غریب، غریب نماند! ◾️نمی دانم این درد تا کی و تا کجا ادامه دارد! نمی دانم این بی مهری تا چه ماه و سالی طول می کشد! نمی دانم وقت آن بلوغ فرهنگی جبهه ای کی فرا می رسد! نمی دانم حزب الله تا کی می خواهد در حال و هوای خود سیر کند و آنقدر پرت باشد که حتی از یاران هم غفلت کند! نمی دانم چرا نگاه جبهه ای در عرصه فرهنگ بعد از گذشت چند دهه از توصیه های رهبر انقلاب هنوز هم رنگ واقعیت و عینیت به خود نگرفته است؟ عجیب است. ◾️چرا هنوز بعد از گذشت سالها از تذکرات رهبری مبنی بر وقوع «تهاجم فرهنگی»، «ناتوی فرهنگی» و «شبیخون فرهنگی» بدنه اصلی نیروهای انقلاب در مساجد و هیاتها و... با هنر و سینما آشتی نکرده است یا لااقل به‌ عنوان یک مصرف کننده عادی دغدغه اش نشده است! روزی حزب الله از این می نالید که تولیدی ندارد که حال بخواهد توزیع و مصرف کند، فقر نفر داشتیم. اما حال چه؟ آیا امروز هم می توانیم این ادعا را کنیم؟ امروزی که نسلی از هنرمندان مستند ساز و فیلم ساز مومن و انقلابی تربیت شده اند و در این برهوت بی معنای سینما و هنر، آثار فاخر و ماندگار تولید می کنند. ◾️چرا حمایت از بر و بچه های حزب اللهی مهجور در عرصه هنر و سینما را برای خود یک تکلیف دینی و شرعی نمی دانیم؟ ای کاش همان قدر که برخی دوستان، حمایت از فلان لیست مذبذین سیاسی را برای خود تکلیف می دانستند، حمایت از جهادگران و سربازان اصلی جبهه جنگ نرم را هم برای خود وظیفه و امری واجب می دانستند. به جرأت می گویم، اگر بدنه حزب الله پای کار حداقل بازدید و مصرف تولیدات فرهنگی جبهه انقلاب بیاید، صحنه فرهنگی کشور خصوصا در سینما دگرگون خواهد شد. شک نکنید که این حضور و حمایت، تاثیر خود را در ترغیب فیلم سازان و بازیگران جهت پرداختن به سوژه های انقلابی، تخصیص بودجه های کافی برای تولیدات آثار انقلابی توسط دستگاه ها و جلب توجه توده مردم به این فیلم ها، نشان خواهد داد. ◾️چرا مجموعه های فرهنگی و مردمی ما حداقل بخشی از رسالت خود را حمایت از این تولیدات فرهنگی نمی دانند؟ چند امام جماعت مسجد را سراغ دارید بین دو نماز یک فیلم سینمایی را به نماز گزاران معرفی کند؟ چند مداح پیدا می کنید که سینه زنان هیات خود را دعوت به دیدن فلان فیلم روی پرده کند؟ چند امام جمعه می یابید که بخشی از خطبه دوم خود را به تایید و تبلیغ یک اثر فاخر سینمایی که بیان گر ارزش‌های گفتمان انقلاب اسلامی است اختصاص دهد؟ اینها حقیقتا درد است. مگر آقایان شک دارند که اثر یک فیلم سینمایی بر ذهن و قلب مردم و خصوصا نسل جوان از صدها کتاب و منبر و سخنرانی شان بیشتر است؟ اگر هنوز هم شک دارید که التماس دعا! ◾️این گلایه از جریان انقلاب زمانی دوچندان می شود که آدم می ببیند در طول سالیان اخیر چه آثار خوب و جذابی ذیل کلان گفتمان انقلاب اسلامی و خصوصا در معرفی انسان های تراز انقلاب اسلامی ساخته شده ولی حتی بعضا به چشم جریان انقلابی هم نیامده چه برسه به مردم عادی. به چشم رساندنی که باید توسط حزب الله انجام می شد اما چه کنیم که خود حزب الله هم کور است کور. فیلم هایی چون «موقعیت مهدی»، «منصور»، «تک تیرانداز» و « غریب» را می توان نمونه هایی از دهها آثار ساخته شده ای دانست که متاسفانه آنطور که باید و شاید دیده نشدند. البته غریب هنوز وقت دارد که غریب نماند. ◾️غریب انسان تربیت یافته مکتب خمینی را می شناساند. انسانی که در گیر و بند محدویت های میدان و فشلی ساختارها نمی ماند و تکلیف خود را می شناسد و عمل می کند ولو اینکه به قیمت تهدید و اخراجش تمام شود. او خود را خرج خمینی می‌کند نه خمینی را خرج خود. او چریک است اما روحی لطیف دارد. او جهاد در میدان را با اشک در شب توأمان می کند. او حتی برای برگشتن و توبه کردن جانیانی چون کومله وقت می گذارد، او الحق سرباز خمینی است که جز مکتب خمینی جایی چنان آدمی نمی یابی. خلاصه آنکه غریب را دریابید که غریب نماند. ◾️منتظر این دستگاه و آن دستگاه نمانید. پدران و مادران دست بچه های خود را بگیرند و به سینما بیایند. هیات‌ها، مساجد و پایگاه های بسیج و نمازهای جمعه بسم الله بگویند و با حضور مردم، بر و بچه های جبهه فرهنگی انقلاب را تقویت کرده و قوت قلبی برای کارهای بعدی باشند. ✍️علی ریاحی پور پ.ن: یادداشت آقای ریاحی‌پور از این جنبه که باید از آثار فاخر سینمایی حمایت کرد را منتشر کردیم؛ اما به فیلم غریب انتقاداتی وارد است که قابل انکار نیست. 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
عصر سوم پورنوکراسی.mp3
4.17M
🎙 | عصر سوم پورنوکراسی 👤استاد امیر ایوب 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
📌فقط آموزش دیده‌ها وارد اینستاگرام شوند 📍بنده تا پای جان پای شبکه های داخلی ایستادم؛ امّا افسران حرفه‌ای ما به صورت چریکی حتماً در فضای توییتر و اینستاگرام باید حضور داشته باشند. آدم‌های آموزش ندیده یا نوجوان‌هایی که فضای اینستاگرام برایشان مناسب نیست، روح خودشان را به کثافت اینستاگرام و فضای جنسی اینستاگرام آلوده نکنند. 📍دوستان بزرگوار! تصاویر با قلب ما کاری می‌کند که بسیاری از مطالب را بدون اینکه متوجه باشیم روی مغزمان و قلب‌مان، تأثیرگذار خواهد کرد و شیطان از آن در قلب ما حضور پیدا می‌کند و زندگی مارا از حیث‌های مختلف به هم می‌ریزد. 🔖استاد محمد حسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
آلترناتیو‌های نظام.mp3
2.61M
⭕️ آلترناتیوهای نظام 👤 دکتر حسین ظفری 🖇 دوره جنگ شناختی 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
💡اسطوره شیطان قدرتمند، مقدمه‌ای بر پرستش شیطان(قسمت دوم) 🔦 اینان با این عقیده، در مقام توحید ذاتی یکتا پرستند، ولی در مقام عبادت و استعانت، مشترک هستند و این شرک، آغازی غم بار بر پایانی وحشتناک و باور ناپذیر چون پرستش شیطان است. برخی شیطان پرستان امروزی هم طاووس را فرشته‌ای میدانند که علیه فرمان نابه‌جای الهی درباره‌ی سجده بر انسان شورید. 🔦 اینان به ظاهر شیطان را خدایی در کنار پروردگار یکتا نمی‌دانند، بلکه او را آفریده یزدان می‌دانند که در برابر خدایش ایستاد. نام اینان را یزیدیه نهاده‌اند، اندیشه‌های آنها معجونی از باورهای میترایی (مهر پرستی)، زرتشتی و تصوف است. 📚اسطوره‌های صهیونیستی سینما، صفحه ۱۲۶ و ۱۲۷، محمد‌حسین فرج‌نژاد 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
دست باز اغتشاش‌گران.mp3
2.57M
🎙 دست باز اغتشاش‌گران 👤 دکتر حسین ظفری 🖇 دوره جنگ شناختی 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
🖇 | کارکردهای سینما 📚سینما، دین و سیاست 👤دکتر رفیع الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad
IMG_20230327_205812_577.jpg
4.89M
🖇فایل با کیفیت اینفوگرافی کارکردهای سینما 🆔 eitaa.com/FarajNezhad110 🆔 virasty.com/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/Faraj_Nejad