eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
17.9هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
70 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
💢«انواع نفوذ» 🔸از زوایای مختلف میتوان نفوذ را تقسیم بندی کرد. 1️⃣الف) از یک زاویه نفوذ را می توان به نفوذ سیاسی ،امنیتی، اقتصادی و فرهنگی تقسیم کرد. طبیعتاً هر کدام از این موارد شامل زیر فصلهای خاص خود هستند. سخن حکیمانه ای از رهبر انقلاب که ذکر آن در اینجا لازم است این است که اهمیت این انواع نفوذ به یک میزان نیست : 🔹«... نفوذ اقتصادی ممکن است ،که البته کم اهمیت ترین آن نفوذ اقتصادی است؛ و ممکن است که جزو کم اهمیت ترین هم نفوذ امنیتی باشد نفوذ امنیتی چیز کوچکی نیست؛ اما در مقابل نفوذ فکری و فرهنگی و سیاسی کم اهمیت است.» 2️⃣ب) از زاویه دیگر میتوان نفوذ را به نفوذ فردی و نفوذ جریانی تقسیم کرد. نفوذ فردی بیشتر مخاطبانش نخبگان حوزه خاصی هستند که به فرموده رهبر انقلاب جاسوسی از افراد کم اهمیت ترین نوع نفوذ است و بدتر از آن نفوذی است که به عوض کردن تصمیم مدیران و مسئولان به نفع دشمن می انجامد و از آن بدتر نفوذجریانی است که: 🔹«شبکه سازی در داخل ملت به وسیله پول و جاذبه های جنسی و... میباشد و اگر این نفوذ نسبت به اشخاصی انجام بگیرد که اینها در سرنوشت کشور سیاست کشور آینده کشور تأثیری دارند آرمانها ،ارزشها خواستها و باورها تغییر پیدا خواهند کرد.» 🔸دشمن قطعاً به این نفوذ جریانی نیز اکتفا نخواهد کرد و برنامه های پیوستی و جنبی برای آن طراحی کرده است؛ از جمله اینکه تخطئه کسانی که بر اصالتها بر نگاه درست بر ارزشها پای می فشارند مکمل نفوذ است. 🔸مثلا به فرموده رهبر معظم : « کسانی که در بخشهای مختلف با زبانهای مختلف بسیج را متهم میکنند به تندروی به افراطی گری و.... اینها دارند نفوذ را تکمیل میکنند.» 📕 کتاب تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی «عرفان یهودی»درسینما صفحه ۲۵ سلام 📦برای تهیۀ کتاب به آیدی @tabib_14 پیام بدهید. 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📍تأثیرات مخرب بلاینددیت از نظر علم روانشناسی 🔹بلایند دیت به عنوان شیوۀ آشنایی افراد در رابطۀ عاطفی که ریشه در فرهنگ غربی دارد مدتی است شهرت یافته، عملی که به لحاظ علم روانشناسی دارای اثرات منفی بسیاری است. متأسفانه رسانه‌های غربگرای داخلی به دنبال رواج این شیوه هستند. 🔸مضامین برنامه بلایند دیت در برنامه‌های دیگری شبیه به خود آن مثل Speed date(قرار سریع)، Crush date(کراش دیت)، Eye To Eye(چشم تو چشم)، Tinder in Real Life(دوست‌یابی در دنیای واقعی) در سال گذشته وایرال شده و از پربازدیدترین برنامه‌های اینترنتی در یوتیوب و اینستاگرام و آپارات بوده است که روابط نامشروع دختر پسر را به تصویر کشیده و بیش از پیش به آن مقبولیت اجتماعی می‌دهد. 🔗ادامۀ مطلب در سایت استاد‌ فرج‌نژاد 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📖همیشه می‌نوشت 🔸یکی از کارهای زیبایی که آقای فرج‌نژاد همیشه می‌کرد این بود که از همان ابتدا اهل قلم بود، به یاد دارم درس‌هایی را که خودش در آن استاد بود می‌آمد سر کلاس دیگری می‌نشست، کاغذ می‌گرفت و همینجوری یادداشت می‌کرد. 🔹در کلاس‌های خودم هم می‌دیدم دارد یادداشت می‌کند، می‌گفتم چه می‌نویسی؟ تو که این حرف‌ها را بلدی. می‌گفت نه یک چیزهایی هست که تو داری می‌گویی که برای خودم یادداشت برمی‌دارم اما فقط همین نیست، وسط حرف‌هایت نکاتی به ذهنم می‌آید که آن‌ها را هم یادداشت می‌کنم. 🔸از همان ابتدا اهل قلم بود و همۀ این‌ها را یادداشت و جزوه‌برداری و بایگانی می‌کرد و ازشان استفاده می‌کرد، کاری هم نداشت که حرف از چه کسی بشنود، می‌گفت می‌روم تحقیق می‌کنم ببینم حرف درستی می‌زند یا نمی‌زند. ✍️حجت الاسلام دکتر سعید ارجمندفر 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
▪️سلام و احترام خدمت همراهان عزیز 👈 در نظر داریم در فضای تحلیل سینما و تلویزیون ایران کارگروهی تشکیل بدیم و به تولید محتوا بپردازیم. 🔻دوستانی که پیگیر سینما و تلویزیون ایران هستند و در تحلیل فرمی و محتوایی این سینما قلم می‌زنند و می‌نویسند با این آیدی ارتباط حاصل کنند. @mostafagoodarzi
🔖روش شناسی فقه رسانه در حوزۀ فقه فتوا 📓 از کتاب فقه رسانه و فضای مجازی استاد فرج‌نژاد 🔸سخن پیرامون «فقه رسانه» در دو وادی «فقه فتوا» و «فقه حکمرانی» است. در حوزۀ فقه فتوا، بیشتر «فقه ارتباطات مدنظر خواهد بود و در بخش «فقه حکمرانی» بیشتر به سراغ «فقه رسانه» خواهیم رفت. 🔹در حوزه فتوا مقوله «ارتباطات انسانی» با عناوین فقهی مختلفی مواجه است. شاید اگر ابتدا تا انتهای فقه مورد بررسی قرار گیرد بتوان حدود چهل عنوان فقهی مستقل در باب فقه ارتباطات یافت بخش زیادی از مکاسب محرمه را«عناوین ارتباطی» تشکیل می‌دهد عناوینی نظیر عنوان کذب، غیبت، بهتان، تمسخر، تنابز بالالقاب، لمز، هجاء تشبه به کفار یا اعانه براثم بخشی از این عناوین ارتباطی است. 🔸عناوین ارتباطی را به اعتبارهای مختلف می‌توان تقسیم‌بندی کرد. در یک تقسیم‌بندی عناوین حوزه فقه ارتباطات را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود؛ 1️⃣دستۀ اول از عنوان‌های فقهی عناوین مساوی با ارتباط انسانی هستند. این عناوین صرفاً از مقولۀ پیام‌اند و ماهیت آن‌ها جز از پیام دادن و پیام گرفتن تشکیل نشده است، مصادیق همۀ این عناوین تنها ارتباطات انسانی است. ⬅️نمی‌توان مصداقی از «کذب» را یافت که از مقوله ارتباطات انسانی نباشد. هر مصداقی از کذب در واقع یک پیام است همچنان که هیچ مصداقی از «غیبت» را نمی‌توان مشاهده کرد مگر آنکه از مقوله پیام است. 2️⃣دستۀ دوم از عنوان‌های فقه ارتباطات عناوینی هستند که منحصر در مقوله پیام نیستند. برای مثال عنوان «جهاد» از مقوله پیام نیست، جهاد یک واجب شرعی است که مصادیق مختلفی دارد و جنگ نظامی و جنگ تبلیغاتی از جمله مصادیق آن است چنانکه جنگیدن به صورت جهاد نظامی واجب است به کارگیری تبلیغاتی که برای پیروزی مؤثر است نیز واجب خواهد بود. ⬅️همچنین اقناع و اتمام حجت نسبت به دشمن قبل از شروع جهاد نیز واجب است. 🔹عناصری نظیر تبلیغات، اقناع و اتمام حجت که در مقوله جهاد موجود است از جنس پیام است. بر این اساس تمامی مصادیق برخی از عناوین فقهی نظیر کذب مصداق پیام است و برخی عناوین دیگر نظیر اعانه براثم مصادیق پیامی و غیر پیامی دارد. 📚کتاب فقه رسانه و فضای مجازی صفحه 116 📦عرضۀ کتاب فقه رسانه و فضای مجازی، اثر استاد فرج‌نژاد به زودی در مؤسسه استاد فرج‌نژاد. 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📍تزکیه و قوت روحی عامل خستگی‌ناپذیری استاد فرج‌نژاد 🖋علی محیطی 🔹تزکیۀ استاد فرج‌نژاد در حد اعلایی از مرتبۀ خود بود؛ چنانچه اطرافیان او مکرر از اخلاص او، از شریعت‌مداری و ترویج قرائت صحیح او از دین و همچنین شناساندن اباطیل که افسانه‌های ضد حقیقت می‌شدند، سخن گفته‌اند. 🔸همچنین به دلیل قوت روحی حاصل از سرشت و خلقت او، تربیت صحیح، حلال و طیب‌خوری، این قوت روحی را برای او رقم می‌زد. نشان این قوت روحی، پرکاری مخلصانه و مجاهدانه او و همچنین روحیه و انرژی گرفتن از هم صحبتی با ایشان بود که این هم‌صحبتی برای اطرافیان او، موجب قوت گرفتن شان برای انجام کار علمی می‌شد. 🔹و اینجا است که باید اذعان کرد، تزکیۀ محمدحسین به دلیل نفس جهادگری او حد اعلایی را داشت و به همین خاطر و به جهت تسلط علمی او در عرصه دشمن‌شناسی، الگو و محل رجوع نویسندگان دغدغه‌مند برای تکمیل و ارائه این شخصیت جهت مبارزان راه حق قرار گرفت. 🔗مطالعۀ مطلب کامل در سایت استاد فرج‌نژاد 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
◾️فضای اسطوره‌ای و ضداسلامی در شاهزاده روم 🖋مسیح عرفان 🔸انیمیشن شاهزادهٔ روم از انیمیشن‌های مشهور سینمای ایران است. انیمیشن حال و هوای تاریخ مقدس دارد و ماجرای زندگی حضرت نرجس خاتون، مادر حضرت امام زمان علیه‌السلام را در روم و پس از حملهٔ مسلمانان به روم به تصویر می‌کشد. 🔹در این انیمیشن، بر اساس روایتی تاریخی، حضرت نرجس خاتون در خواب به محضر حضرت مریم و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) مشرّف می‌شوند. در این خواب، حضرت مریم با ایشان سخن گفته و وعدهٔ ازدواج با شخصیتی الهی را به ایشان می‌دهند. 🔸در واقع در انیمیشن شاهزادهٔ روم، تحول شخصیت ملیکا از همین خواب‌ها شروع می‌شود و از این جهت از مهم‌ترین سکانس‌های اثر، همین خواب‌هاست. 🔹جهانی که ملیکا در خواب، خود را در آن می‌بیند، شبی است که با نور سبز ماه روشن شده و خیمه‌ای پیش روی ملیکا است. وقتی ملیکا وارد خیمه می‌شود، با بانویی از جنس نور روبه‌رو می‌شود که حضرت مریم است. 🔸هر چند بر اساس نگاه اسلامی، نیازی به این شکل تصویر پردازی از حضرت نبود، اما خلاقیت بدی نیست. ❌مشکل اصلی این سکانس به میزانسن، نورپردازی و طراحی مکان برمی‌گردد. فضای خواب در شب است، اما وقتی ملیکا وارد خیمه می‌شود، همان نور سبز هم از بین رفته و با جنگلی تاریک و دلهره‌آور روبه‌رو می‌شویم! #سینما_و_تلویزیون_ایران #سینمای_ایران [ادامه🔻]
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
◾️فضای اسطوره‌ای و ضداسلامی در شاهزاده روم 🖋مسیح عرفان 🔸انیمیشن شاهزادهٔ روم از انیمیشن‌های مشهور
🔹داخل خیمه مملوّ از گل‌های عظیم‌الجثه است؛ تاریکی فضا را گرفته و گل‌های قرمز رنگ با سایه‌های موجود در تصویر، فضایی پر از دلهره و هراس ایجاد می‌کند. موسیقی کلیسایی نیز در ترکیب با این مکان، فضایی وهم‌آلود می‌سازد. 🔸نماهای خیلی دور(اکستریم لانگ‌شات) احاطه شدن حضرت مریم با تاریکی و گل‌های قرمز را نشان می‌دهد. اساسا مشخص نیست این مکاشفه، الهی است یا شیطانی؟ اگر الهی است چرا فضا این‌قدر تاریک، هراسناک و همچون جنگل‌های مه‌آلود با گیاهان عظیم الجثهٔ سمی طراحی شده است؟ در حالی‌که در همین اثر، کلیسای مسیحیان، غرقِ در نور بازنمایی می‌شود! 🔹این تصویرپردازی غیرالهی از عالم غیب و جهان موازی، با وجود پروانه‌ای عجیب و غریب که حامل وحی است، متأسفانه فضای اسطوره‌ای و ضداسلامی اثر را دوچندان می‌کند. در قسمت بعدی به تحلیل شخصیت این پروانه در فیلمنامه و نقد آن خواهیم پرداخت. 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
هدایت شده از مؤسسه حضرت‌زینب(س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙| ♦️حمایت مالی والت دیزنی از رژیم صهیونیستی 🔻حمايت مستقيم شرکت والت دیزنی از اسرائيل و سرمايه‌گذاری در سرزمين‌های اشغالی، نشانه حمايت و وابستگي تام اين شرکت به صهيونيسم جهانی است. 🔻شرکت دیزنی، بيش از پانصدميليارد دلار در سرزمين‌های اشغالی سرمايه‌گذاری کرده است. 📚منبع: کتاب دین، انیمیشن و سبک زندگی، استاد محمد حسین فرج‌نژاد 📮موسسه بین‌المللی حضرت زینب (س) وبگاه | اینستاگرام | تلگرام @hazratzainab_com
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
🔴نبرد فناورانه در محور مقاومت |بخش اول 🔘تاریخچۀ فعالیت‌های سایبری حزب‌الله علیه اسرائیل 🖋بیگلری 🔹
🔖مقاومت و نبرد در میدان فناوری | بخش دوم 🖋بیگلری 〽️براساس گزارش پایگاه نشنال اینترست، جمهوری اسلامی ایران پس از حملۀ سایبری موسوم به «استاکس نت» بر تقویت قوای سایبری خود مصمم شد. (منبع) 💠حزب‌الله لبنان نیز با تقویت قوای سایبری خود پس از جنگ ۳۳ روزه، عملکرد سایبری پیچیده و قابل قبولی را در محور مقاومت رقم زد که پس از شکست داعش و اقدام نامتعارف آمریکا در ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، هزینه‌هایی را بر منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه وارد آورد. 🔹 طبق گزارش منابع غربی پس از سال 2021 مشخص شد که گروه‌های وابسته به مقاومت بیش از یک سال در برخی از شرکت‌های مخابراتی آمریکایی و اسرائیلی رخنه کرده و به اطلاعات مهمی دسترسی پیدا کرده‌اند. 🔸شاید از همین رو است که عملیات پیجری که ناقض قوانین اخلاقی برای مقابله با قدرت سایبری حزب‌الله به عنوان فنی‌ترین گروه مقاومت در منطقه بود، به اجرا درآمد. 💢ماجرای پیجرها باعث تلفات قابل توجه و افزایش تنش‌ها در منطقه شد. در این اتفاق استفاده از ابزارهای روزمره به عنوان سلاح، سطح جدیدی از جنایات جنگی را معرفی کرد و اعتماد سازمان‌ها به ابزارهای ارتباطی خود را به چالش کشید. این جنایات به حدی غیر متعارف و شنیع بود که مجامع صهیونیستی از جمله سازمان ملل نیز این حملات را به عنوان نقض قوانین بین المللی محکوم کرده است. ⛔️دو دهه مقابلۀ سایبری حزب‌الله با نیروهای اسرائیل، بیانگر آمادگی حزب‌الله برای ادامه این نبرد فناورانه است. ✴️این نبرد در میانۀ راه و در صدد گشودن زمینه برای فتح پایگاه‌های جدیدی است که همگام با میدان نبرد در فضای سایبر جریان دارد و درز اطلاعات از داخل کابینه رژیم صهیونیستی نشانه‌ای از تحرکات این جبهه فناورانه است. 📌چشمان بیدار حزب‌الله، روزهایی پر شگفتی را در این میدان به جهانیان هدیه خواهد کرد و قطعا پیروز این میدان حزب‌الله خواهد بود. 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📌آسیب‌های روانشناسانه برنامۀ تیندر و برنامه‌های مشابه آن 🖋احمدرضا مرادی 🔹برنامه تیندر از جذابیت طرحواره‌ای برای جذب و درگیر نگه‌داشتن کاربران بهره می‌برد خصوصاً افرادی که از طرحواره‌های ناسازگار اولیه در حوزۀ بریدگی و طرد رنج می‌کشند. 🔸ساختار و الگوریتم تیندر به شکلی طراحی شده است که روابط سطحی، تأیید سریع، و تعاملات مبتنی بر ظاهر را در اولویت قرار می‌دهد که این ویژگی‌ها می‌تواند با طرحواره‌‌های حوزۀ دوم نظیر وابستگی بی‌کفایتی یا خود تحول‌نیافته و گرفتار همخوانی داشته باشند(Davis, 2006, p. 210). 🔹ماهیت ناپایدار روابط در این پلتفرم معمولاً این طرحواره‌ها را از حوزۀ دوم تقویت کرده و چرخه‌ای از جستجوی تأیید و تجربه طرد از فیلتر وابستگی بی‌کفایتی و خود تحول نیافته ایجاد می‌کند(Herman, 1992, p. 149). 🔸کاربران ممکن است به‌طور مداوم در جستجوی افرادی باشند که با دیدگاه درونی آن‌ها از خود و روابطشان تطابق دارد، حتی اگر این دیدگاه‌ها منفی یا مخرب باشند. به‌عنوان مثال فردی با طرحواره شکست در حوزۀ دوم ممکن است به تعامل با افرادی جذب شود که در نهایت احساس ناکامی یا ناامیدی را در او تقویت می‌کنند؛ زیرا این چرخه با باورهای عمیق ناخودآگاهش هماهنگ است(Herman, 1992, p. 203). 🔗مطالعۀ مطلب کامل در سایت مؤسسه استاد فرج‌نژاد 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📸 #گزارش_تصویری|دوره تربیت نوجوان مسجدی (کانون مساجد شهرک قدس) 📅 جمعه ۹ آذر ۱۴۰۳ 📖موضوع: خودتحقیری 👤استاد: دکتر محمدی #نوجوان #دانش_آموز #رسانه #هویت #تربیت 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
〽️طرحواره شکست | رسانه‌ها و پرورش حس ناکامی ▫️بخش اول 🔻آیا رسانه‌ها طرحواره شکست را ترویج می‌دهند؟ 🔹پاسخ به این پرسش نیازمند نگاهی عمیق به روانشناسی و رفتارشناسی انسان در مواجهه با پیام‌های رسانه‌ای است. 🔸رسانه‌ها از طریق ارائۀ محتوایی که بر مقایسۀ ناعادلانۀ استانداردهای غیرواقعی و ایده‌آل‌سازی موفقیت تاکید دارد می‌توانند باعث تقویت و ترویج طرحواره شکست در مخاطبان شوند. 🔹در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افراد به‌طور مداوم در معرض موفقیت‌های ظاهری و بهترین تصویر از افرادی هستند که به صورت گزینشی جنبه‌های مثبت و موفق زندگی خود را نشان می‌دهند. 🔸این نوع نمایش‌ها می‌تواند باعث ایجاد حس خودکم‌بینی، نارضایتی از خود و در نهایت تقویت طرحواره شکست و ایجاد مقایسۀ ناعادلانۀ خود مخاطب در خودش شود. #عکس_نوشته 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
〽️طرحواره شکست | رسانه‌ها و پرورش حس ناکامی ▫️بخش دوم 🔻آیا رسانه‌ها طرحواره شکست را ترویج می‌دهند؟ 🔹در ادامه باید بگوییم آسیب‌پذیری این مسأله در کسانی که حساسیت بالایی به مقایسه اجتماعی داشته و خودشان نیز از طرحوارۀ شکست و عزت نفس پایین رنج می‌کشند بسیار عمیق‌تر است. 🔸از طرفی بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی تبلیغات و فیلم‌ها نیز ممکن است به‌صورت غیرمستقیم یا حتی مستقیم تصویر افراد ناکام را به نمایش بگذارند و نوعی حس بی‌ارزشی در تأیید خودکام بخش بودن طرحواره شکست در مخاطب ایجاد کنند. 🔹این الگوها به مخاطبان القاء می‌کند که برای موفقیت لازم است به استانداردهای خاصی دست یابند و در صورت عدم دستیابی به آن‌ها شکست خورده محسوب می‌شوند. #عکس_نوشته 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖امروزه سینمای محض مسیحی وجود ندارد 👤حجت الاسلام دکتر سعید ارجمندفر 🎥گوشه‌ای از دورۀ زن و رسانه 🔸امروزه به راحتی نمی‌توانیم چیزی به عنوان سینمای محض مسیحی پیدا کنیم. 🔹در سینمای امروز الهیات، الهیاتِ سنتی مسیحی نیست و الهیاتِ مدرن مسیحی است. 🔸امروزه الهیاتی که مطرح می‌شود دقیقاً آن چیزی نیست که در کتاب‌ها آمده. 🔹الهیات کتابی هم مدرن مطرح می‌شود و طوری مطرح می‌شود که جامعه امروز بپذیرد. 🔸اگر امروز واقعیت مسیحیت آن‌گونه که هست بیان بشود انزجار در دل‌ها رشد می‌دهد. 🛒لینک خرید دوره زن و رسانه https://B2n.ir/ZanvaResane 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📸 #گزارش_تصویری| دوره مقدماتی تربیت مربی جنگ شناختی #استان_یزد 📣جلسه ششم 📅 پنجشنبه ۸ آذر ۱۴۰۳ 📖موضوع: «جریان‌شناسی و تحلیل فرقه‌ها و جریان‌های انحرافی در جامعه و فضای مجازی با تأکید بر جنگ شناختی» 🖋استاد: حجه‌الاسلام و المسلمین محسن شریعتی #نوجوان #تعامل #والدین #رسانه #جنگ_شناختی #روانشناسی_اسلامی #هویت #تربیت 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📸 #گزارش_تصویری| دوره مقدماتی تربیت مربی جنگ شناختی #شهرستان_ابرکوه 📣جلسه چهارم 📅 جمعه‌ ۹ آذر ۱۴۰۳ 📖موضوع: «جریان‌شناسی و تحلیل فرقه‌ها و جریان‌های انحرافی در جامعه و فضای مجازی با تأکید بر جنگ شناختی» 🖋استاد: حجه‌الاسلام و المسلمین محسن شریعتی #نوجوان #تعامل #والدین #رسانه #جنگ_شناختی #روانشناسی_اسلامی #هویت #تربیت 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📸 | مدرسه پاییزه - ویژه دختران 📅۹ آذرماه۱۴۰۳ 👤 استاد علی اصغر سیاحت 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا