eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
15.2هزار دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
61 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
◾️ممانعت از سقوط جامعه با دشمن شناسی ▫️با دانستن نقشه‌ها و برنامه‌های رقیب و دشمن و تحلیل داشتن از مبانی تاریخ و اندیشه‌ای آن برنامه‌ها، می‌توان جامعه را بصیرت‌بخشی کرد و از در افتادن در وادی غفلت و ضربه خوردن رهاند. ▫️رهبر فرزانه انقلاب می‌فرمایند: «امروز ما باید بدانیم که این دشمن ناکام مانده در مقابل ملت ایران، نقشه‌اش چیست. باید بیدار باشیم: «العالِمُ بِزَمانِهِ لا تَهجُمُ عَلَیهِ اللّوَابِسُ». اگر صحنه را بشناسیم، عرصه را بشناسیم، دشمن را بشناسیم، نقشه دشمن را بدانیم، غافل گیر نخواهیم شد. باید این را بداند ملت ایران.» بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مردم شهرستان کازرون فارس ۱۳۸۹/۲/۱۶ 📚تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی ( عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۱، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Neja
🎥|فیلم سخنرانی استاد شمس الدین رحمانی در مراسم گرامیداشت مرحوم استاد محمدحسین فرج نژاد در مجموعه سرچشمه، در صفحه آپارات بارگذاری شد. 📆 2 مردادماه 1401 🌐aparat.com/v/Z9s3V 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Neja
سخنرانی آقای رحمانی.mp3
16.48M
📻|صوت سخنرانی استاد شمس الدین رحمانی در مراسم گرامیداشت مرحوم استاد محمدحسین فرج نژاد در مجموعه سرچشمه 📆 2 مردادماه 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Neja
📡 حربه رسانه در دستان صهیونیسم 🐭 اروپائیان در سال‌های نه چندان دور، یهودیان را نماد فساد و نیرنگ می‌دانستند و آن‌ها را موش کثیف می‌نامیدند؛ اما چه شده که امروزه در دانشگاه‌ها و رسانه‌های دنیا یهودیان و به تبع آن صهیونیست‌ها سمبل هوشیاری و زیرکی نامیده می‌شوند؟ و در هر کارتونی موش سرآمد زیرکی، فهم و شعور است؟ 🗞 شاید در مسیر رسیدن به پاسخ، این سخن خاخام «راشورون» راهنمای ما باشد که در 1869 گفت: «اگر طلا نخستین ابزار ما در سیطره و حکومت برجهان است، بی‌تردید مطبوعات و روزنامه‌نگاری دومین ابزار ما خواهد بود.» 📽 بی‌گمان چنانچه آن سال‌ها سینما و تلوزیون وجود داشت، وی پیش از مطبوعات به این دو ابزار رسانه‌ای اشاره می‌کرد همان‌گونه که بعدها آنان سینما را ساحل نجات خود نامیدند و در شبکه‌های جهانی تلوزیونی نفوذ کردند. امروزه رسانه‌های گروهی مهم‌ترین ابزار جنگ روانی و استعمار فرانو و ناتوی فرهنگی شده‌اند. ✍️ یادداشت استاد فرج‌نژاد در نشریه فرهنگ پویا شماره 8 و 9 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Neja
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 |دومین روز از دوره برگزار شد 🖇 دکتر رفیع الدین اسماعیلی با موضوع دین در سینمای ایران 🖇 استاد محمدجواد عرب سالاری با موضوع دین در سینمای شرق 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
🔰 موسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد برگزار می‌کند: 💠 دوره تخصصی مستندسازی با موبایل 🎞 مدرس: استاد روح الله رفیعی ⏰ زمان ۲۰ و ۲۱ مردادماه مکان: ، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه مجتمع آزادی، حوزه هنری، سالن استاد فرج نژاد 📞 مهلت ثبت نام: تا ۱۹ مردادماه 💳 هزینه دوره: ۱۵۰.۰۰۰ تومان 🔓 علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09132597012 تماس حاصل فرمایید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📜تاریخ یهود (دوره اول) 🖇با نگاهی علمی و تاریخی دقیق تر می‌توان تاریخ یهود یعنی از 2500 سال قبل از میلاد تا الان را می‌توان به 13 دوره تقسیم کرد. 🔘دوره اول: مهاجرت به فلسطین و سکونت عبرانیان در کنعان، که سرزمین کنعانیونی بود که از حدود هزار و پانصد سال قبل (2500ق.م.) در سرزمین لبنان و فلسطین ساکن بودند؛ یعنی حدود پانصد و اندی سال قبل از عبرانیون مهاجر به کنعان که در حدود 1805ق.م. انجام گرفت. 🔘بنا به تصریح تورات در فقره هشتم باب سوم سِفر خروج از کتاب تورات، زمانی که حضرت ابراهیم و عبرانیان به کنعان وارد شدند، کنعانیان، حتّیان، آموریان، حوّیان، یبوسیان، فرزّیان و مصریان در آنجا ساکن بوده‌اند و هرگز آنجا خالی از سکنه نبوده است. 📚دین در سینمای شرق و غرب، صفحه 120 و 121 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📜تاریخ یهود (دوره دوم و سوم) 🔘دوره دوم: مهاجرت به مصر پس از زعامت حضرت یوسف (علیه السلام) بر مصریان و بنی‌اسرائیل (حوالی 1650ق.م.). در این دوران بود که بنی‌اسرائیل با دیوان‌داری و حکومت‌داری دنیوی مصریان آشنا شدند و بسیاری از مادی‌گرایان و منافقین آنان تحت تأثیر اساطیر، خرافات، سحر، جادو، خدایان و بتهای مصریان قرار گرفتند. 🔘دوره سوم: خروج از مصر و سرگردانی چهل ساله در صحرای سینا، به دلیل تخلف از دستور خداوند متعال (از حدود سال 1447ق.م. تا 1407ق.م.). در همین دوران بود که نبی خدا موسی (سلام الله علیه) از دنیا رفت و به دلیل سرگردانی بنی‌اسرائیل، محل دقیق قبر ایشان مشخص نیست. 📚دین در سینمای شرق و غرب، صفحه 121 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️راز ایستادگی حسین 📎حسین اصل جنس بود. همانی بود که وصلت میکرد به معرکه روز دهم ، با همان حرارت شورآفرین حماسه در معیت . 📎از بس که زنده بود و زنده است، نمی توان دربارۀ رفتنش سخنی بر زبان آورد. به قول سید مرتضی آوینی، حقیقت این است که زمان ما را برده است و حسین با ابدیت ماندگار شده است. 👤محمد علی روزبهانی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📍 |هیئت الشهدای مشهد در دکور هیئت، تصویری از استاد محمدحسین فرج نژاد را در کنار اندیشمندان انقلابی کار کردند. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
◾️چرا به کربلا نمی‌آیی! ◽️ بود میخواستم بروم کربلا، وقتی که حسین را دیدم، گفت که بنشین یک روضه ای برای من بخوان. روضه اش را که خواندم گریه اش را که کرد، گفتم که محمدحسین بیا برویم. ◽️گفت بخدا دلم برای امام حسین پر می کشد؛ ولی سید این کارها روی زمین مانده من میترسم، اگر تو به جدت می دهی که من به بیایم امام حسین از من راضی باشد حاضرم بیایم؛ اما میترسم که کار شیعیان روی زمین بماند و من شرمنده بشوم. ◽️حرف ها که تمام شد یک جمله گفتم که حسین فرج نژاد، من تو را نفهمیدم یا من نمیفهمم یا شما متوجه نشدید که دنیا چیست، ول کن برادر من، بیا برویم. ◽️گفت که من میترسم روزی بر من وارد شود و من حرفی برای گفتن نداشته باشم، گفت سید تو راحتی برو... 👤به نقل از حجت الاسلام سید سلیمانی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📌 |حوزه علمیه قم میدان‌دار نجات بشریت از «سلطه‌های فرانوین» ✍️ مرحوم استاد فرج‌نژاد: 📲 قطعاً این جریان [سکولار و لیبرال] به آسانی از ذهن‌آرایی افکار عمومی جهان دست بر نخواهد داشت و معنویت‌گرایی به یکی از حربه‌های سلطه تبدیل شده است. 🕹 امروزه پروژه «سلطه تقدس‌نما» یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مورد مطالعه برخی حوزویان، دانشگاهیان، دلسوزان فرهنگ، عقلانیت و عرفان اسلامی است که باید تا به سرانجام رسیدنش صبوری و یاری مدام کرد. 🔰 این افتخاری برای حوزه علمیه قم است که هنوز قم، میدان‌دار طلیعه نجات بشریت از «سلطه‌های فرانوین» است. 📝نشریه فرهنگ پویا شماره 40 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️|دفاع توحیدی از وحدت وجود ◽️ همه کشورهای شرقی وحدت وجود رو قبول دارند. فلسفه صدرایی اومد مشکل وحدت وجود رو حل کرد. 👤استاد محمدحسین فرج نژاد 📆19 آذر 1397 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
🖇 برای سینمای ایران جای بسی تأسف است! 👤 مرحوم دکتر محمدحسین فرج‌نژاد: ◾️ جای بسی تأسف است که گاهی در سینمای ایران، سرمایه‌های ملی حاصل از فروش نفت‌ و... به جیب کارگردانان بی‌هویت فرانسه‌پرست یا هالیوودپرست ایرانی رفته است و در بوق و کرنای اسکار و کن، در مسیر غربی شدن معنویت، فرهنگ و هنر ایران نواخته‌اند. ◾️ جوایزی در این جشنواره‌های کاملا سیاسی و ایدئولوژیک به برخی آثار متوسط ایرانی داده شده است که مطلعین از سینما و هنر ایران را در تعجب فرو برده است. ◾️ در حالی که شدت لیبرالیسم القا شده در چنین آثار ایدئولوژیک و غرب‌زده به حدی است که برخی غربی‌های منصف و متدیّن را نیز به تهوع واداشته است. 🗞نشریه فرهنگ پویا شماره 40 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
روش شناسی نقد و تحلیل انیمیشن.mp3
16.35M
📻|روش شناسی نقد و تحلیل انیمیشن 👤مرحوم استاد محمد حسین فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
🔰 |سومین روز از دوره پنج شنبه برگزار می‌شود 🔻 در روز سوم دوره دین و سینما به صورت خلاصه به دو سرفصل مهم خواهیم پرداخت که به عنوان یکی از ارکان اساسی حوزه سینما مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد: 🔒 ماهیت رسانه با حضور دکتر محمد حسنی پژوهشگر، نویسنده، فعال حوزه رسانه و مدیر انتشارات جمکران 🔓 سینما و مسیحیت با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید ارجمندفر رئیس دانشگاه مجازی المصطفی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📍|مروری اجمالی بر جریان شناسی فرهنگی‌ - معنوی جهان 📌 جریانات سینمایی شاخص در جهان نشأت گرفته از موارد ذیل می‌باشد: 1️⃣ تنوع مکاتب فکری و دینی شاخص و زنده‌ی جهانی که امکان پایه‌گذاری تمدنی را دارند. مهم‌ترین این ادیان اسلام، مسیحیت و یهودیت است که توان تمدن‌سازی در آن‌ها وجود دارد. البته آیین‌هایی چون تائو، بودا، هندو، کنفسیوس و شینتو نیز در جنوب و شرق آسیا تاثیرات جدی بر مردمان خویش بر جای گذاشته‌اند. 2️⃣ انواع مکاتب فلسفی‌-اجتماعی پس از مدرنیته نیز تأثیر زیادی در انسان غربی و مقلدان شرقی خود داشته است. در مکاتب مدرن، لیبرالیسم، سوسیالیسم و در کنارش نومارکسیسم و تا حد کمتری نیز مکاتب پست مدرن تاثیرات مهمی بر پیروزی بر پیروان خود داشته‌اند. ✍️ مرحوم دکتر محمدحسین فرج‌نژاد - نشریه فرهنگ پویا شماره 40 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📍| مروری اجمالی بر جریان شناسی فرهنگی - معنوی جهان 📌 جریانات سینمایی شاخص در جهان نشأت گرفته از موارد ذیل می‌باشد: 2️⃣ وجه مشترک اکثر مکاتب، پذیرش اصولی چون؛ اومانیسم، سکولاریسم، انسان، هستی و معرفت تک‌ساختی و مادی و علم ساینتیستی است. اگرچه مکاتب پست مدرن نقدهایی را به این امور وارد کرده، ولی پست مدرن‌هایی که کاملاً از مدرنیته بریده باشند، نه چندان قدرت رسانه‌ای دارند و نه در شبکه مافیای تولید و اکران راست و چپ وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست جایی دارند. 3️⃣ تنوع سازمان‌های فکرساز، هنرپرور و شبکه‌های ژورنالیسم علم، هنر و رسانه که تابع دولت‌های بزرگ و تمدن‌ساز بین‌المللی و فراتر از آن تابع جریانات ثروت و قدرت جهانی هستند و از طریق سازمان‌های اطلاعاتی-فرهنگی خود، در کشورهای دیگر تاثیرگذار بوده‌اند. ✍️ مرحوم دکتر محمدحسین فرج‌نژاد - نشریه فرهنگ پویا شماره 40 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
📍| مروری اجمالی بر جریان شناسی فرهنگی - معنوی جهان 📌 جریانات سینمایی شاخص در جهان نشأت گرفته از موارد ذیل می‌باشد: 3️⃣ سازمان فرهنگی-امنیتی انگلیس در پیدایش سینمای بالیوود و ایران نقش اساسی ایفا کرده است. سعید مستغاثی این امر را در کتاب «حکایت سینماتوگراف» به‌خوبی به تصویر کشیده است. همچنین کتاب «علم زور» نیز به‌خوبی وابستگی بسیاری از امور علم ارتباطات، رسانه، شبکه‌های ژورنالیسم علمی ارتباطات و رسانه به سرویس‌های امنیتی آمریکا و انگلیس را بازگویی کرده است. 🔰 مجموع این مکاتب و ادیان و سازمان‌های حامی هنر و رسانه در سطح جهان تأثیر جدی در آثار رسانه‌ای و فیلم‌ها و انیمیشن‌ها بر جای گذاشته است. هرچند این تقسیم‌بندی تام نیست، ولی در عمل امروز سه جریان رسانه‌ای لیبرال-سرمایه‌داری، چپ غالباً نومارکسیستی و جریان دینی انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در جهان ایجاد شده است. ✍️ مرحوم دکتر محمدحسین فرج‌نژاد - نشریه فرهنگ پویا شماره 40 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
radio-goftego-97_05_05- عرفان‌ها و معنویت های نوظهور و فرق و ادیان انحرافی، آئین بودیسم، فیلم های سینمای بودیسم 1.mp3
21.6M
📻| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد 🎙عرفان‌ها و معنویت های نوظهور و فرق و ادیان انحرافی، آئین بودیسم، فیلم های سینمای بودیسم 1 📆5 مرداد 1397 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
radio-goftego-97_05_05- 2 عرفان‌ها و معنویت های نوظهور و فرق و ادیان انحرافی، آئین بودیسم، فیلم های سینمای بودیسم.mp3
21.6M
📻| رادیو گفتگو، برنامه شعبده شوم با حضور استاد فرج نژاد 🎙عرفان‌ها و معنویت های نوظهور و فرق و ادیان انحرافی، آئین بودیسم، فیلم های سینمای بودیسم 2 📆5 مرداد 1397 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad
🎥 سینما باید چگونه باشد؟! ✍️ مرحوم حجت‌الاسلام دکتر فرج‌نژاد: 🖇 سینما باید طوری باشد که انسان معتدل را معتقد به توحید، معاد، نبوت و متخلق به اخلاق الهی نمایانده است. 🖇 انسانی که می‌تواند خلاف جریان ماده‌گرایی حرکت کند و با بینش و بصیرت، به سمت آرامشی حرکت کند که مبتنی بر پدید آمده است. 🗞نشریه فرهنگ پویا شماره 25 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 t.me/Faraj_Nejad