فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬#ببینید| تلاش آتش به اختیار برای تولید علم - بخش اول
◾️تو پیادهروهای قم جلسه میگرفتیم!
◾️تو حجره اجازه نمیدادند بحث بکنیم...
👤استاد فرج نژاد
#استاد_فرج_نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌 انواع مکاتب امنیتی در جهان (بخش سوم)
3️⃣ مکتب آمریکاییها؛ مکتب امنیتی آمریکا اختلافهایی با مکتب امنیتی اسرائیل دارد. روش آمریکاییها برای ایجاد، برقراری و حفظ امنیت این است که تهدید موجود را به فرصت تبدیل میکنند و تهدیدی که پیرامون آنها شکل میگیرد را استفاده به نفع میکنند.
◾️ برای مثال حادثه برخورد هواپیما با برجهای دوقلو در ۱۱سپتامبر، تهدیدی بزرگ برای آمریکاییها بود، اما آنها با حمله به افغانستان و عراق و استعمار این دو کشور، این تهدید را به فرصتی برای امنیت خود تبدیل کردند.
📎 استاد امیر ایوب، نشست «جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران»
#دشمن_شناسی
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌 انواع مکاتب امنیتی جهان (بخش چهارم)
4️⃣ مکتب ایرانیها؛ مکتب چهارم مربوط به ایران است. ایرانیها باور دارند که در میان تهدید و فرصت، موقعیتی وجود دارد که باید از آن استفاده کرد، خود را تقویت کرده و بعد از آن بهسوی تهدید و دشمن رفت.
◽️ بهعنوان مثال معاون اجرایی حزبالله در جلسهای درباره تاریخ حزبالله با اشاره به شباهت روش نیروهای اطلاعاتی حزبالله با ایران میگفت: «قبل از جنگِ داعش و سوریه، حزبالله یک گروه مقاومتِ چریکی و پارتیزانی بود که قدرت نگهداری یک زمین را نداشت، اما توانست از فرصت اولیه جنگ استفاده کرده، خود را تقویت کند و پس از آن به سوی دشمن رفت و آنان را از منطقه بیرون راند.»
📎 استاد امیر ایوب، نشست «جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران»
#انقلاب_اسلامی
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️از تبعید فرانک تا ایجاد سازمان مسلح
▫️ بهرغم گروش ظاهری فرانک و پیروانش به مسیحیت، تکاپوی فرقه فوق، نارضایی مردم را برانگیخت و در پی فاش شدن برخی عملیات جنسی آنان، در فوریه ۱۷۶۰ مقامات دولتی فرانک را در شهر ورشو دستگیر کردند. یاکوبفرانک به مدت ۱۳ سال محترمانه به یک قلعه در چکسلواکی تبعید شد. از سال ۱۷۶۲ همسرش نیز به او پیوست.
▫️در این دوران، پیروان کثیر او به دیدارش میرفتند و مراسم خود را، که آمیخته با عملیات جنسی بود، در داخل قلعه و بیرون از آن انجام میدادند. فرانک پس از آزادی به شهر برنو (منطقه موراویا) رفت و در نزد دخترعموی خود، که همسر یک تاجر ثروتمند یهودی بود، اقامت گزید. شهر برونو از سده هفدهم یک کانون مهم یهودینشین بود. در این زمان، یاکوبفرانک از میان پیروان خود در شهر برنو یک سازمان مسلح ایجاد کرد که اعضای آن یونیفورمهای نظامی میپوشیدند و تعلیمات نظامی میدیدند.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۱، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#یهود_شناسی
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
26.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📑 پژوهشی پیرامون نافرمانی مدنی زنان (بخش چهارم)
📎 استاد فاطمه کریمی دردشتی، نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکههای اجتماعی»
#نشست
#زن_و_رسانه
🎥 فیلم کامل نشست:
🌐 aparat.com/v/8joSX
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️مریدان مسلح؛ پلی برای ارتباط فرانک و هابسبورگ
▫️اینک یاکوب فرانک فرد مهمی به شمار میرفت، تا بدان حد که در مارس ۱۷۷۵ به وین سفر کرد و از سوی امپراتور و ولیعهد هابسبورگ مورد پذیرایی قرار گرفت.
▫️به نوشته دائرهالمعارف یهود، علت این رابطه قولی بود که فرانک به امپراتور داده بود که از طریق اعضای سازمان سرّی خود، بخشهایی از سرزمین عثمانی را تجزیه کند. از آن پس از اعضای به ظاهر مسیحی فرقه فرانک بهطور ناشناس به عثمانی میرفتند و بهویژه در سالونیک با دونمههای ظاهر مسلمان رابطه استوار داشتند.
▫️منبع مالی یاکوبفرانک، که درباری باشکوه و ارتشی مسلح و مجهز برپا کرده بود، ناشناخته است. این در حالی است که او در برنو صدها مرید مسلح داشت که به هیچ کار و حرفهای اشتغال نداشتند و تماموقت در خدمتش بودند.
▫️روشن است که یاکوبفرانک از یک منبع غنی مالی - بجز پیروانش - تغذیه میشد؛ زیرا در سال ۱۷۸۴ برای مدت کوتاهی دریافت پول از این منبع قطع شد و او در وضع مالی دشواری قرار گرفت.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۱، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#پاراکتاب
#تاریخ_یهود
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌 تعریف لغوی «جنگ» و «هیبرید»
◾️ تعریف کلمه هیبرید در لغت نامه آکسفورد ترکیب دو جنسیت، یا دو گونه مختلف با هم است. هیبرید تنها در جنگها مطرح نیست. برای مثال خودروهای هیبریدی، انرژیهای هیبریدی و همچنین ساختارهای ترکیبی گفته میشود و بازهی محدودی ندارد.
◽️ امروزه اصطلاح جنگ هم تحت شعاع قرار گرفته است. با توجه به تحولات فناوریهای موجود، اصطلاح جنگ، ریز و جزئیتر شده است و این کلمه تبدیل به درگیری، مناقشات، منازعات شده است و در علوم مختلف از جمله علوم دفاعی و نظامی، علوم حقوق بینالملل، علوم سیاسی و... مطرح میشود.
📎 دکتر محمد حسین قربانی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#دوره
#جنگ_هیبریدی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
⭕️ جایگاه هوش مصنوعی در آینده
◾️ دکتر «Kai Fu Lee» درباره آینده هوش مصنوعی اینچنین میگوید؛ هوش مصنوعی، بیش از همهی تکنیکهای ICT جهان را تغییر خواهد داد.
◽️ حدود ۱۵۰ سال پیش برق نداشتیم، زمانی که ادیسون برق را کشف و اختراع کرد، باعث شد که در شیوهی زندگی تغییراتی ایجاد شود، در صنعت تغییراتی ایجاد شود و خلاصه در کل دنیا تغییرات مهمی ایجاد شد. چه مقدار اختراع برق در جهان تغییرات ایجاد کرد؟
◾️ زمانی خواهد رسید که هوش مصنوعی بیشتر از برق به شما کمک خواهد کرد و نیاز شما بیش از برق، به هوش مصنوعی خواهد بود.
📎 دکتر بهروز مینایی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#دوره
#سواد_رسانه
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️ پرستش زن؛ دستاویزی برای رسالت دروغین فرانک
▫️ آیین فرانک بر پرستش سه خدا استوار است: «خدای خوب»، «برادر بزرگ» و «زن باکره». «خدای خوب» یاکوبفرانک همان «اتیکه کدیشه» (علت نخستین) در مسلک شبتایزوی، است. «برادر بزرگ» همان «خدای اسرائیل» است که شبتایزوی و یاکوبفرانک پیامبران اویند.
▫️«خدای اسرائیل» سرانجام یاکوبفرانک را فرستاد و وی با مجسم ساختن پرستش زن - ضلع گمشده این تثلیث - رسالت خود را به پایان برد. «پرستش زن» بیان عریان همان نمادهایی است که پیشتر، در مکتب کابالای اسحاق لوریا، از طریق تبدیل «شخینا» به نماد مونث پدید آمده بود.
▫️برگزاری مناسک جنسی از سوی اعضای فرقه فرانک، مسلم و قطعی است. مورخین دانشگاه عبری اورشلیم مینویسند: «اعضای این فرقه، در جشنهای خود به عیاشیهای جنسی میپرداختند.» یکی از مراسم آنان «پرستش بانو» نام داشت.
▫️در این مراسم همسر فرانک، و پس از مرگ او دخترش، اِوا، در برابر پیروان، مجذوب ظاهر میشدند و مورد پرستش قرار میگرفتند.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۱ و ۱۴۲، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#پاراکتاب
#تاریخ_یهود
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📍 شکنندگی ساختارها در نظام بینالملل
◾️ یکی از ویژگیهای بارز نظام بینالملل، آنارشی بودن این نظام است. در این نظام، ساختارها بسیار شکننده هستند. ساختارها و حاکمیتهایی که در گذشته، قرنها با یکدیگر در تضاد و دشمنی بودند، امروز در جریانهای اجتماعی، حقوقی و نظامیِ آنارشی قرار میگیرند و این جریانها شکننده هستند.
◽️ یکی از دلایل این شکنندگی، وجود فناوریهای جدید است که در گذشته این فناوریها وجود نداشتند. اگر شما در قرن ۱۸ وسیلهای که توانایی ارتباط با دوردستها را دارد مطرح میکردید، حرفتان مورد تمسخر قرار میگرفت اما امروزه ارتباط گیری در تمام جهان بسیار آسان شده است.
📎 دکتر محمد حسین قربانی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#دوره
#غرب_شناسی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
32.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انواع جنگ پیش از جنگ هیبریدی (بخش اول)
📎 دکتر محمد حسین قربانی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#دوره
#جنگ_هیبریدی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
33.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انواع جنگ پیش از جنگ هیبریدی (بخش دوم)
📎 دکتر محمد حسین قربانی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#دوره
#جنگ_هیبریدی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️اوا ؛ دومین رهبر فرقه فرانک
▫️ فرانک در اواخر عمر شایعه کرد که این دختر فرزند نامشروع کاترین کبیر، ملکه مقتدر روسیه است که به طور ناشناس تحت سرپرستی او قرار گرفته. این شایعه چنان رواج یافت که حتی برخی مقامات عالیرتبه امپراتوری روسیه نیز آن را باور کردند و گمان بردند که به راستی دختر فرانک از خاندان تزار است.
▫️ پس از مرگ یاکوبفرانک، یکی از برادرزادههای او به نام جونیوس فری، رهبری فرقه را به دست داشت. او کمی بعد رهبری فرقه را به اوا فرانک واگذارد و خود به فرانسه رفت. این مقارن با انقلاب فرانسه است. جونیوسفری در کسوت انقلابیون درآمد و به یکی از سران کلوپ ژاکوبنها بدل شد. اوا فرانک تا زمان مرگ (۱۸۱۶) رهبر فرقه فرانک بود.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۲، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#پاراکتاب
#تاریخ_یهود
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انواع جنگ پیش از جنگ هیبریدی (بخش سوم)
📎 دکتر محمد حسین قربانی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#دوره
#جنگ_هیبریدی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◾️شبکه گسترده خانوادگی فرانکیستها
▫️در قرون نوزدهم و بیستم میلادی، فرقه فرانک بهصورت یک سازمان سرّی به حیات خود ادامه داد؛ اعضای آن «به ظاهر» به طور دقیق آداب کاتولیکی را اجرا میکردند و در محل زندگی خود بهعنوان مسیحیان مؤمن شناخته میشدند. ( دائرهالمعارف یهود تعبیر «به ظاهر» رابه کار برده که نشانگر تداوم یهودیت در فرانکیستهاست.)
▫️اعضای فرقه، چون دونمههای عثمانی، تنها در میان خود ازدواج میکردند. بدینسان، به نوشته دائرهالمعارف یهود، «یک شبکه گسترده خانوادگی» از فرانکیستها پدید شد؛ آنان فرزندانشان را طبق روش خود پرورش میدادند و با تاریخ و سنن فرقه آشنا میکردند. اعضای این فرقه، بهسان فراماسونها، یکدیگر را «برادر» میخوانند.
📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۴۲ و ۱۴۳، محمد حسین فرجنژاد و رفیعالدین اسماعیلی
#پاراکتاب
#تاریخ_یهود
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
بیماری مادرزادی سینمای ایران.mp3
1.95M
📻 #صوت| بیماری مادرزادی سینمای ایران
👤استاد فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
▪️ استعمار نو و حجاب در ایران
⬅️ کوتاه نگاشتهای پیرامون دوره زن و رسانه
🔻 بعد از شورشهای مردم بسیاری از کشورهای مستعمره در قارههای مختلف، نظام سرمایهداری به این نتیجه رسید که شکل فعلی استعمار، آنها را نابود خواهد کرد، پس به صورت ظاهری به کشورها استقلال داد اما در عمل از طریق حکومتهای دستنشانده، مناسبات و نهادهای بینالمللی جدید از منابع و سرمایههای آنها بهره کشی نمود.
🔒 ادامه یادداشت 🔒
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔻 یکی از ارکان مهم نظام سرمایهداری، نیروی انسانی است. جنبشهای زنانه بین سالهای 1875 تا 1885 با پشتیبانی نظام سرمایهداری شکل گرفت و علت آن خارج کردن زن از حیطه خانواده و سرپرستی مرد، پدر و برادر بود تا تحت مدیریت و حاکمیت قرار گرفتن زن به حساب بیاید.
🔻 مردی که اعتصاب میکرد، به خانواده خود نیز اجازه کار کردن نمیداد و از آن جایی که همیشه کارگر زن بیشتر از کارگر مرد بود، این مسئله به ضرر نظام سرمایهداری تمام میشد. در ابتدای امر کتابی در مذمت خانواده به عنوان ملعونترین و خبیثترین نهاد جامعه نوشته شد و مرد در آن نماد ظلم، زن نماد مظلوم و فرزندان نماد مزاحمهای آزادی بیان تلقی شدند.
🔻 با قانونی کردن طلاق، در ده سال زنان زیادی از همسران خود جدا شده و تبدیل به نیروی انسانی شدند. روندی که بیش از صد سال است در جوامع مختلف غربی و حتی کمونیستی مانند چین مشاهده میشود. زن همپای مرد 8 الی 16 ساعت در روز کار میکند و حدود یک سوم درآمد خویش را به عنوان مالیات میپردازد و مخارج خانه را بصورت نصف نصف با مرد تامین میکند.
🔻 با گسترش فضای مجازی و ارتباطات، زن غربی با جامعهای در ایران مواجه شد که زن آن جامعه در خانه مینشیند و از همسر برای خرید کفش و لباس خود نفقه میگیرد و به وظایف مادری مطابق روحیاتش مشغول است. زنی که اگر هم شاغل است، شغل وظیفه او محسوب نمیشود و او فقط به علت دلسوزی برای حفظ خانواده یا برحسب علاقه خود به شغلی خاص کار میکند.
🔻 زنی که بدنش مانند خانواده سلطنتی مقدس شمرده میشود و فروشی نیست. او نیاز ندارد با لباس دو بنده کنار روغن موتور ماشین عکس بگیرد تا کارخانه تولید کننده بیشتر بفروشد! زنی که با حجاب دکتر، ورزشکار مدال آور، خلبان، مهندس و مخترع میشود. این زن با این جایگاه اجتماعی کجا و زن کالا شده غربی کجا؟
🔻 قطعا زن غربی در مواجه با چنین زنی نسبت به جامعه خود قیام خواهد کرد. چاره چیست؟ باید تمدنی که چنین زنی را به دنیا معرفی میکند، از بین ببرند. این تمدن برای نظام سرمایهداری و حفظ مستعمراتش بسیار خطرناک است. چگونه میتوان زن ایرانی را بیحجاب کرد؟ شعارهای فریبندهای مانند حق دوچرخه سواری یا خوانندگی زنان و حتی شعارهای نمادین و ادعاهایی همچون حجاب اختیاری.
🔻 اگر حجاب از بین برود، زن شرقی مانند زن غربی تبدیل به کالا شده و نوعی چرخ دنده نظام سرمایهداری خواهد شد. خانواده مضمحل میشود، نهاد مقدس خانواده تبدیل به نهاد خبیث مزاحم آزادی میشود. حجاب برای زن ایرانی نه امنیت و رشد بلکه محدودیت و مزاحمت تلقی شود. پس برنامه چیست؟ تغییر #شناخت از یک طرف و روایتسازی برای تغییر زاویه نگاه زن ایرانی از طرف دیگر.
🖌 م. شیربخت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
⭕️ جنگ هیبریدی از نگاه آمریکا
◾️ یکی از نظریه پردازان جنگ ترکیبی آقای هافمن، سرگرد نیروهای ویژه ایالات متحده آمریکا هست. این فرد در سال ۲۰۰۴ این نظریه را مطرح میکند؛ که جنگ ترکیبی، جنگی است که با استفاده از بازیگران دولتی و غیردولتی از طریق ابزارهای نظامی صورت میگیرد.
◾️ این بازیگران با تجهیزات و ساختارهایی که دارند وارد عمل میشوند و این تجهیزات و ساختارها کمک شان میکند که در جنگ با حضور نیروهای آمریکایی موفق شده و غلبه پیدا کنند.
📎 دکتر محمد حسین قربانی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#دوره
#دشمن_شناسی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📜 تاریخچه عملیات روانی
◾️ در اواخر قرن نوزدهم، مفهوم عملیات روانی مطرح میشود. تقریباً از ابتدای جنگ جهانی اول، عملیات روانی جدی میشود و با ایجاد رسانههایی مانند رادیوتلویزیون که اوایل قرن بیستم ایجاد شد، این مفهوم کاربرد بسیار بیشتری پیدا کرد.
◽️ توجه کنید برخلاف تصور غالب، عملیات روانی از ابتدا در قالب رسانه نبود. برای مثال؛ در میادین جنگ، برای عملیات روانی و فریب دشمن نقشهکشی میشد. حتی در صدر اسلام هم مصداقهایی برای عملیات روانی وجود دارد و هنوز هم در جنگها از عملیات روانی استفاده میشود، اما عملیات روانی با ورود به قالب رسانه قدرت بسیار بیشتری پیدا کرد.
📎 دکتر رفیعالدین اسماعیلی، دوره رسانه و جنگ شناختی
#دوره
#عملیات_روانی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقش تحریم ها در جنگ اقتصادی
📎 دکتر محمد حسین قربانی، #دوره رسانه و جنگ شناختی
#اقتصاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📜 تاریخچه جنگ رسانهای
◾️ در اواسط قرن بیستم، زمانی که سینما جدیتر شد، مفهومی به نام جنگ رسانهای مطرح میشود. جنگ رسانهای در اوایل ظهور خود، بیشتر دعوایی بین شبکههای خبری تلویزیون و یا مفاهیمی که برای مقابله با فرهنگ موجود در سینما به نمایش میگذاشت، اجرایی شده بود.
◽️ در همین زمان بود که دعوای فرهنگی در غرب رخ داد و مدرنیسم به پستمدرنیسم تبدیل شد. همچنین جنگ فرهنگی هم بُروز یافته و مؤثرتر و پرکاربردتر، مورد استفاده قرار گرفت.
📎 دکتر رفیعالدین اسماعیلی، #دوره رسانه و جنگ شناختی
#جنگ_سایبری
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💠 هفته دوم دوره زن و رسانه برگزار میشود
▫️ پنج شنبه اول دی ماه
▪️ بررسی کنشگری طلاب خواهر در فضای مجازی ساعت 14:10 الی 15:40 با تدریس خانم فتحی
▪️ تجربهنگاری کنشگری در فضای مجازی ساعت 16 الی 17:30 با تدریس خانم منافی
▪️ زن در رسانه ملی ساعت 17:50 الی 19:20 با تدریس حجت الاسلام سلمان رضوانی
▫️ جمعه دوم دی ماه
▪️ دورهمی و نشست الزامات حضور زنان در فضای مجازی با حضور فعالان فضای رسانه و میدانی حوزه زن صبح ساعت 8 تا 12 (با حضور حاج حسین یکتا)
▪️ زن در شبکههای ماهوارهای ساعت 13 الی 16:20 با تدریس حجت الاسلام پیشاهنگ
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸اولین کلاس از سومین روز دوره «زن و رسانه» با حضور خانم فتحی و موضوع «بررسی کنشگری بانوان حوزوی در فضای مجازی» در مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد فرج نژاد در حال برگزاری است.
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◽️ سلام استاد! خوب خلوت کردی و تنها در کنار خانواده عوض همهی نماندنها و نبودنها را درآوردی.
◽️ اینجا هوا سرد است، آسمان آبی خدا حکایت از پایان تمام سختیها است. به لطف شما دیگر کنار جدول خیابان جلسهای نمیگیریم و مدتهاست که دستگیر دسترنجتان هستیم.
◽️ قول داده بودی تا کنارمان بمانی، یادت هست که چند شب نخوابیده بودی و وقتی سوالی پرسیدم، حتی حوصله فکر کردن به سوالم را نداشتی و وقتی تلاش کردم تا بخندی، نیش خندی زدی و با ته لهجه یزدیات گفتی: خول شدی...
◽️ راستی خوب راحت جا خوش کردی و به جای سالها بیخوابی خوابیدی و دیگر تمام داستان ورق عوض کرد و ما را وسط این همه بحران جا گذاشتی. تو را به اندازه تمام ناکامیام در خواستنت دوست دارم.
برای همه دلسپردههای دیار هستی بخش فاتحه مع الصلوات
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad