حاج غدیر به سید ابوالقاسم گفت: من شما را جایی دیدهام. خندیدم: حاجی اینها تمام دیوارهای شیخنجار حلب را آباد کرده بودند با اسم یکانشان: انصارالله الاوفیاء. برگشتم به سید: افشانهی رنگ مجانی بود؟ یا چه...
در تاریکی مسجد دور هم نشستهییم و اخبار غزه و حملهی امشب به آن، قطرهچکانی میرسد. حاج غدیر حال ما را میداند و میزند به عملیات فتح خانطومان و محاصره شدن و مجروح شدنش. این طور میفهمم که یک مرد یا یک شهر میتواند تا لب مرگ برود و زنده برگردد...
موکب حضرت جعفر طیار نخستین موکب ایرانیها برای اردنیها است. پشت مرز طریبیل این موکب برای رانندههای سبک و سنگین معطل در صف خروج از عراق به اردن چای و قهوه دم میکند. به حاج غدیر گفتم: کمش آن است که شده برای یک بار با یک ایرانی همکلام میشوند و تبلیغات منفی را خنثا میکنیم...
آدمی که با تطبیع کشف حجاب کنار میآید دلیلی ندارد که با تطبیع غصب قدس کنار نیاید؛ مستضعف، مستضعف است؛ مستکبر، مستکبر است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سپارش بیرق سرخ حضرت چاووش از موج اول حرکت طوفان بلاحدود به طرف صفر مرز ایران و عراق در خسروی به موج دوم حرکت به طرف صفر مرز عراق و اردن در طریبیل، در مسجد امام علی بن ابیطالب بغداد...
هنگامی که تشیع صهیونی داریم انتظار دارید منبری صهیونی و مداح صهیونی نداشته باشیم؟ داریم...
پروندهی طریبیل در مدرسهی وتر تکرار آموختهی پروندهی رأسالبیشه است؛ روی همآن زیرساخت: بیاده...
دیشب کف مسجد شیعهی محلهی راهبه خاتون اعظمیه در محاصرهی مسجدهای اهل سنت، حنجره و منارهمان با کسانی در حمایت از فلسطین و غزه همصدا بود که جای گلولهی برخیشان هنوز بر دیوارهای مسجد دیده میشود. مسجد اقصا در بیت اسلامی مانند بیادهی اربعین در بیت شیعی التیام هر زخمی است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا این جای کار تمرکز ما در بیاده بر سیاهرگهای موسم اربعین و منتها به کربلاء بوده است. گام بعد تمشیت سرخرگهایی است که از عصر اربعین کربلاء تا صبح معراج قدس میرود؛ شریانهای سرخ بیاده...
چالش درشت از سرخحصار طهران تا جادریهی بغداد تا ضاحیهی لبنان چه است؟ پریشیدن با سنت و تازه رسیدن به نهضت...
امی بودن امریکا یعنی این که جلوی دوربین هزارتا هزارتا سرباز مسلح در اسرائیل پیاده میکند. ملی بودن ایران یعنی این که برای رسیدن بسیجیهای پشت دوربین به عراق پنجتا پنجتا سهمیه معین میکند...
کار امی در نسبت با ملیت بشرط شیء نیست؛ این یعنی بشرط لا هم نیست؛ لا بشرط است. انکار ایرانیها در پهنای امت روی دیگر سکهی قلب ایرانیمال کردن این پهنه است...
نیروی قدس سپاه پاسداران اگر از امی بودن به ملی شدن برود دیگر نیروی مسجد اقصا نیست، نیروی امامزاده صالح است...
میگویند: روی جادهی قدس از چه به طریبل در مرز عراق و اردن میروید؟ میگویم: برای جنگیدن با دشمن [اسرائیل] و پیشمرگش [اردن] باید به آنها نزدیک شد و پشت خاکریزشان رسید و به آن چسبید...
میگویند: روی جادهی قدس از چه به مرز عراق و اردن در طریبیل میروید؟ از چه به مرز لبنان و فلسطین یا سوریه و فلسطین نمیروید؟ میگویم: برای جنگیدن با دشمن نخست باید محاصرهاش کرد؛ اسرائیل در مرز لبنان و سوریه محاصره است و در مرز اردن محاصرهاش باید کرد...
میگویند: روی جادهی قدس از چه به مرز عراق و اردن در طریبیل میروید؟ میگویم: راه قدس از کربلاء میگذرد و طریبیل در میانهی راه قدس تا کربلاء است. میگویم: فرمان حضرت رهبر مسلح کردن کرانهی باختری است و طریبیل بنهی این عملیات تسلیح است...
میگویند: روی جادهی قدس از چه به مرز عراق و اردن در طریبیل میروید؟ میگویم: هنگامی که میتوان از کنج الانبار موشکهای اسرائیلزنمان را شلیک کنیم دلیلی ندارد از کرمانشان سد فرسنگ سوخت اضافه بسوزانیم...
نفر آخری که شبهههای جماعت خوشنشین و رایانبسنده بر حرکت به مرز عراق و اردن در طریبیل را برایم فرستاد آن رفیق پاکستانیمان بود. پی عنوانی برای این دسته تحلیلهای قاعدانهی ایرانی وسط جهاد رزمندههای شیعی و سنی در شام بودم و به این رسیدم: بیعملی نظریهمند...
در بالاخانهی سبزآبی مسجد نشسته بودیم و موج سوم حرکت به مرز عراق و اردن در طریبیل را تدبیر میکردیم که بر آن بودیم که از اهل سنت باشند. از رمادی شهر آن شیخ سنی حاضر شروع میکردیم که در آن برای شیوخ عشائر و نخبههای الانبار نشست تبیین مینهادیم؛ پس آن گاه فلوجه و آن گاه رطبه...
ایستادن ما در بغداد، استان الانبار در غرب آن را به حلقهی دوم حائل ایران و اسرائیل پس از حلقهی اول اردن مبدل کرده است؛ آن قدر که امن عراق در این جا از شیوخ تعهد گرفته که حرکتی اعتراضی اگر چه به نفع غزه انجام نشود، یا سفر بزرگان سیاسی استان به اسرائیل کمابیش نقل محفلها است...
ظاهر تحصن در طربیل آن است که اردوکشی شبابالشریعة، نهاد پیشآهنگی کتائب حزبالله عراق است؛ پشت این عنوان اما یکانهای رزم کتائب پشت مرز عراق و اردن نشسته است، که تنها لباس و سلاح رزم ندارند. امروز عصر در نشست گفته شد که پیشآهنگی در حال ترک منطقه است؛ لشکرکشی دیگر علنی است...