عمق راهبردی ابطالطلبهای سکولار ایرانی ناف برهنهی مؤنثهاشان کف آکادمی و کافه و کوچه است، تا برسیم به شرمگاهشان در جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها...
اقتضای گفتمان شرعی، گفتار شرعی است. امتداد گفتمان شرعی به گفتار عرفی عاریت گرفته از این و آن، رفتار شرعی نمیسازد...
رفتار آنها که نخبههای جامعه خوانده میشوند، در نمونهیی مانند هماین انتخابات، به ما نشان میدهد که از چه پشتوانهی حکومت شرعی و شریعت محمدی هماین تودههای مؤمنند و مشورت با ایشان، در چهارچوبی چون رأیگیری، رکن شرعی حکمرانی اسلامی است...
عادت سالیان ابطالطلبهای سکولار ایرانی، چه سکولارهای درنده و چه سکولارهای شرمنده، هماین افراطی و تندرو و مارق و خارج خواندن اسلامطلبهای مکتبی است...
نهجالبلاغه را که سر و ته خوانده باشی ذوالفقار را در دست امیرالمؤمنین نمیبینی، و به هماین راحتی اقامهی سخت شریعت را انکار میکنی...
گفتمان مبنائی اگر نداشته باشی نه برنامهی جامع نجاتت میدهد و نه کارنامهی میدانی...
جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها نه تنها در انتخابات ریاست جمهور چهاردهم نامزد دارد که در پویش انتخاباتی رسانهی ملی هم کارشناس دارد...
غائلهی ژینا تمام شد، جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها ادامه دارد؛ تنها از کف کوچه و آکادمی و کافه به ایوان انتخابات رسانهی ملی کش آمده است...
طرح زور تازهترین تکیهی کلام جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها و پویش پتیاره و بلوای بیناموس است...
شهدای غائلهی ژینا به دست ناپاک جنبش فواحش و شورش هرزهها و خیزش لختیها و پویش پتیاره و بلوای بیناموس وارث حضرت یحیای نبیند؛ مانند ایشان از سر هوس روسپیهای اسمی خونشان بر زمین ریخت...