eitaa logo
فتح الفتوح لحظه های یاد شهدا در راه شهدا
515 دنبال‌کننده
5.5هزار عکس
1.4هزار ویدیو
187 فایل
پرورش جوانان خداجوی بسیجی، فتح الفتوح امام خمینی است. مقام معظم رهبری یاد مسئول گروه تحقیقاتی فتح الفتوح؛ حاج محمد #صباغیان که انتظار بر شهادت را رسم پرواز می دانست، صلوات.🌷 مدیر گروه @fathol_fotooh نذر صاحب الامر عجل الله فرجه الشریف 🌸
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از راويان نور، سربازان ظهور
در دوران منتهی به سال۲۶۰، که سال شروع غیبت صغری است. دوران پیچیدهای از لحاظ، روایات و اشخاص و اتفاقاتی که می افتد. ما باید اینها را به طور کامل بررسی کنیم تا به خط نفوذ دست پیدا کنیم. بنده از بعضی دوستان خواسته بودم در مورد بعضی افراد،که اینها اسامی مشترک ولی عقاید کاملا متفاوتی داشتن تحقیق کنند. من جمله این افراد " احمد بن حسین" است. یکی از اینها استاد صدوق، ودیگری شاگرد سید مرتضی یا سید رضی است. یکی امامی صد در صد و دیگری ناصبی صد در صد مرحوم صدوق در روایتی در مورد او می فرماید: انصب الناس. یعنی، من از او ناصبی تر ندیدم. در جای دیگر می فرماید: من اینقدر در او شدت و نصب می دیدم؛ که وقتی صلوات می فرستاد، بعدش" و ال " را نمی گفت. از این بیان شیخ صدوق متوجه می شویم، که صلواتهای ایران حتی در دوران حاکمیت اهل سنت" ال " داشته یعنی ایرانی حاضر نبوده،" ال " را از صلوات بیندازه. بعدها که خطوط جدا شد" ال" ازش افتاد. والا ایران در زمان اهل سنت ،ال را می گفته. که مرحوم صدوق در توصیف ناصبی بودن این آدم می گوید: با وجودیکه در ایران " ال" گفته می شده، ولی این حاضر نبوده بگه. آن وقت از همین آدم ناصبی، یه روایتی نقل می کند: که او علی(علیه السلام) را همتای پیامبر( صلی الله) معرفی می کند. یعنی خدای متعال کسی را بخواهد جهنم ببرد. اگر نور را هم ببیند به دردش نمی خورد. در مورد روایات دوتا نگاه هست. یکی اینکه، بخواهیم محتوی را قبول کنیم. نگاه دیگه، اینکه نمی خواهیم این مطلب را از روایت قبول کنیم، ولی می توانیم بفهمیم این مطلب آن موقع مطرح بوده. حالا اینکه مطرح بوده، چرا مطرح شده، ریشه اش کجاست؟ چرا قبل آن مطرح نبوده؟ اینها ما را به یک سلسله حقایق می رساند. بر می گردیم به ادامه بحث جلسه قبل در روایت مطرح شده از شیخ صدوق، در مورد احمد بن اسحاق و آل یعقوب. اینها که خدمت امام رسیده بودند. حضرت می فرماید: " ولما حال اخبرنی من الصدیق و الفاروق اصل ما طوعا و کرها" وقتی حضرت پرسید: بگو ببینم، این بنده خدا، از روی رغبت و طاعت اسلام آورده‌ است یا از روی فشار و سختی و اجبار؟ که اگر بگویی "طوعا" بود، از تو می پرسد، که نفاق یعنی چی؟ وقتی با میل و رغبت آمد و قبول کرد پس نفاق یعنی چه؟ اگر بگویی " کرها" بود، در آن موقع پیامبر قدرتی نداشت که بخواهد فشار بیاورد. هرکسی می آمد مسلمان میشد تازه کتک می خورد. اسلام در مکه مساوی بود با کتک اما اسلام در مدینه مساوی بود با گرفتن سهمیه زکات و اینها... لذا قرآن می فرماید: لایستوی من انفق من بعد فتح و اتت اولیک اعظم درجه من الذین انفقو بعد و قاتلو... یعنی اینهایی که قبل از پیروزی اسلام آمدند درجاتشان بالاتر است. چرا؟ چون هم باید کتک می خوردند هم پول می دادند. درسته که بعد از پیروزی اسلام، مسلمانان وارد فاز جنگ شدند. ولی بعد از این جنگها مثلا بدر و احد، مسلمانان غنایم می بردند. در جنگ خندق که غنایم کمتری بردند، بعضی ها کم آوردند. بعد حضرت می فرماید: "لما لم تقل له" چرا در پاسخش نگفتی: " بل استما طمعا و ذلک بان هما کانا یجالسان لیهود و یستغفرونهم، عما کانوا یجدون فی التورات فی سایر الکتب المتقدمة الناطقة بالملایم من حال الی حال من قسوة محمد(ص) (اکمال الدین صدوق ص ۴۶۲) اینها با یهود نشست و برخاست داشتند. ♦️در میان بحث، یه نکته رو یاداور شویم. ما در اوایل بحث تاریخ گفتیم، هیچ پیامبر اولی العزمی در منطقه ای که غافل از عصر ظهور باشه، ظهور نکرده. یعنی، هر پیامبر اولی العزمی که آمده، در منطقه ای آمده، که مردم انتظار ظهور در آنجا می کشیدند.مثلا حضرت آدم، خودش منتظر خودش بود تا خدا توبه اش رو قبول کنه.حتی خانمش منتظر قبولی توبه او بود.بعد از او نوح، که بعد از ۹۰۰۰ سال امد و منتظر بودند. بعد ایشون حضرت ابراهیم، که نمرود به دنبال کشتن ایشون بود تا می رسه به حضرت موسی که بنی اسراییل منتظرش بودند. بعد ایشان حضرت عیسی است. که خود حضرت عیسی می فرماید: شما که می دانید من رسول خدا هستم چرا اذیتم می کنید؟ در مورد پیامبر هم که مطالب رو می دونید. قبلا گفتیم. که‌ منتظر حضرت محمد (ص)بودند. در ادامه، بحث، حضرت می فرماید: " کانا یجالسان" ، حضرت هر دو را خطاب قرار می دهد، که اینها مجالست دارند با یهود.چرا؟ چون اینها همه چی رو می دونند، اینها صاحب کتاب "ملاحم"هستند. یهود احساس می کرداگر مردم را با خودشان همراه سازند، قدرت به خودشون برمی گرده. لذا دنبال این بودند که نطفه را به خودشان انتقال دهند. لذا آن خانم یهودی که سر راه عبدالله سبز می شه.این فاحشه نبوده. می خواسته نطفه به یهود منتقل بشه.
هدایت شده از راويان نور، سربازان ظهور
که نتوانست چون ایشون آمنه رو گرفته بود و نطفه بسته شده بود. لذا اینها می نشستند و می پرسیدند از خصلت حضرت محمد و عاقبت یهود. ولی تا آنها این روایات رو می شنیدند. می گفتند این دروغ است( یعنی ادعای ظهور حضرت محمد) سوال؟ چطور با وجود این مباحث در تورات، حضرت را انکار می کردند؟ یهود در مبارزه اش با پیامبر، با حقی که می دانست با حضرت مبارزه می کرد.هیچکس به حقانیت اسلام بیشتر از خاخام ها اطلاع نداشت. آنها تورات را خوب می دانند و می دانند حضرت موسی تمام تلاش شان این بوده که زمینه را برای پیامبر مهیا کنند. قرآن می فرماید :"یعلمون الحق و هم یجهدون" علامه طباطبایی عرض می کنند: این تورات آن تورات نیست. یهودی ها، در ترجمه تورات، کلمات را از مواضعش تحریف می کنند. یعنی چه؟ مثلا: "علی کلمه الله" است می آمدند می گفت نه این یوشع است، که در اینجا نوشته، علی نیست. تحریف عن مواضعه یعنی؛ مصداق را جا به جا کنی.نه عبارات را. مثلا هر کجا " الذین امنوا " با پیوست کار خوب آمده، مرادش اهل بیت(علی) است. اما در خیلی از تفاسیر به این معنا اشاره نشده.. خود همین قضیه نیز تحریف است. در مورد انجیل هم همین است علامه در ادامه می فرمایند، این انجیل ۶۰ سال بعد از مسیح نوشته شده. حال انکه خود پیامبر با همین انجیل با اینها محاجه می کرده. لذا به همین جهت که این بنده خدا که داره با اینها نشست و برخاست می کند. او اهل اطلاع است ولی در اطلاعات توراتی اش می اید این را اضافه می کند. و می گوید:" الا عن غیر انه کاذب فی دعوا انهم نبی" ولی در اینکه ادعا می کند. من پیغمبرم، دروغگو است پیغمبر نیست. بخت النحس، دارد. ایشون می فرماید، ‌وقتی این اطلاعات را گرفته بودند " محمد(امدند) فصاعدات علی شهادت ان لا اله اله الله( کمکش کردند بر این شهادت) و باهاش بیعت کردند، ولی این به طمع این امده بود که حاکم شود) اینها از اینکه به حکومت جزیی برسند، مایوس شدند. پس صورتشان را پوشاندند، رفتند بالای تنگه، با تعدادی از منافقین که بکشند... که حضرت در اینجا به ماجرای عقبه اشاره دارد. در واقع ماجرای عقبه دو بعد دارد و محل اختلاف است. یکی در "تبوک" ودیگری در "ربیع" در دو جا به سازمان یهود ضربه وارد شد. یکی از انها، ماجرای تبوک است. که ماجرای بسیار پیچیده ای در تاریخ دارد.گفته اند نبرد تبوک بعد از موته بوده. یعنی پیامبر سال هفتم رفت موته و سال نهم رفت تبوک. موته کجاست؟ موته در مرز اردن فعلی با اسراییل است.تبوک کجاست؟ ۳۰۰ کیلومتری موته. یعنی ۳۰۰ کیلومتر مانده به موته می شود تبوک. کدام منطق نظامی می گوید که پیامبر اول به موته می رود و درگیر می شود، در حالیکه پشتش دشمن است. در انجا شکست می خورد و بعد باز می اید در موته درگیر می شود. بعد سال بعد بخواهد بیاید برود با موته بجنگد. از طرفی کسی شبهه ندارد که سپاه اسامه برای سال نهم و دهم است. اسامه قرار بود در کجا درگیر شود؟ در موته. وقتی که اسامه فرمانده شد به پیامبر التماس کرد. گفتند: آقا شما یه بچه رو گذاشتی فرماندهی کند. حضرت فرمودند: این بهانه تان است. والا من بابای اسامه را هم که فرمانده کردم. شما اعتراض کردید. دقت کنید، اعتراض اینها مال ۳ سال قبل بوده. وقتی حضرت این را می فرمایند، اینها خاموش می شوند. دقت کنید؛ یعنی اعتراض اینها به فرماندهی یه مسئله بوده، که در سیر تحولات داغ مانده. این مال کجاست؟ مال سال قبل، که رفتن موته جنگ کردند. زید شهید شد. خالد بن ربیع اینها را برگرداند. حضرت اینها را سرزنش کرد که چرا برگشتید. دارند تجدید قوا می کنند که برن موته یعنی قضایای موته در ذهنشان زنده است. که حضرت می فرمایند، اگر الان اعتراض دارید بگویید. شما به پدرش هم اعتراض داشتید. این نمی تونه برای ۴ سال قبل باشه. خوب پس تبوک می شود برای سال هفتم. یعنی بین تبوک و فتح مکه یکسال فاصله است. حالا ماجرا پیوند می خورد به حوادث فتح خیبر و ماجرای تبوک و فتح مکه. چطور؟ خیبر فتح میشود. یهود خود را در معرض خطر میبیند. می روند با مشرکین مکه(ابوسفیان) طرح مشترک میریزند آنها میگویند ما پیغمبر را از مدینه بیرون میکشیم شما از مکه نیرو راه بیندازید منافقین هم در مدینه کودتا کنند وقتی مدینه را گرفتید پیامبر میان زمین و اسمان می ماند. چون مدینه دست شما میفتد. اینها بین خود قرار داد میبندند جبرئیل به پیغمبر خبر میدهد به او میگوید:به عمره برو. یاران پیامبر میگویند
هدایت شده از راويان نور، سربازان ظهور
ما نمی توانیم سلاح ببریم. حضرت می فرماید:سلاح ها را توی بار شتر ها بگذارید.1800 نفر با حضرت به راه می افتند. یاران میگویند: مکه دست ابوسفیان است.ولی پیامبر می فرمایند: عمره برای همه آزاد است. حضرت به حدیبیه که رسید، ابوسفیان فهمید و غافل گیر شد. ابوسفیان گفت:نمیگذارم وارد شوید.حضرت فرمودند: با زور می آییم. ابوسفیان گفت: زور ندارید. حضرت فرمودند:سلاح ها در بار شترهاست. ابوسفیان دید با لباس احرام جنگیدن سخت است به پیشنهاد حضرت بیعت کردند. از مفاد صلح نامه این بود:1- دیگر نجنگید 2-با احدی حق پیمان بر علیه ما ندارید هرکس بر خلاف پیمان عمل کند طرف مقابل حق دارد سرزمین او را بگیرد. از آن طرف مشرکین با یهودی های مکه، قرار داد بسته بودند. حضرت به مدینه رسید. آنها تضارب حمله را شروع کردند حضرت فرمودند:به تبوک میرویم. حال آنکه منافقین مدینه آماده اند اگر ایشان از مدینه بیرون رفت کودتا کنند. حضرت امام علی را داخل مدینه گذاشتند و رفتند. چون خلاف قرار داد عمل کردند مکه به دست مسلمانان افتاد
هدایت شده از کانال ‌متن روضه
روضه خانگی - حضرت زینب(س) - 1446.mp3
11.24M
|⇦کعبه بی نام و نشان ... و توسل به حضرت زینب کبری سلام الله علیها اجرا شده به نفس حاج مهدی سماواتی •✾• ●━━━━━━─────── ⇆ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ ↻ حضرت زینب(س) نصرت و پیروزی واقعی را در صبر و مقاومت می‌دید؛ زیرا از جدش رسول‌خدا چنین آموخت: «وَ اعْلَمْ أَنَ‌ النَّصْرَ مَعَ‌ الصَّبْر؛ بدان که یقیناً نصرت و پیروزی با صبر و مقاومت است» 📚وسایل الشیعه ج ۱۵، ص ۲۶۳. 🆔 @babolharam_net 🖥 www.babolharam.net
. https://farsnews.ir/my/c/216417 پویش حمایت از عدم بازگشت سلبریتی های حامی براندازان به صدا و سیما. لطفا حمایت کنید و نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Dua-Tawassul-al-Halawaji.mp3
17.96M
حسینیه منتظران شهادت سه شنبه ها هدیه به روح شهدا، امام و درگذشتگان ، صلوات @fatholfotooh
نایب الزیاره شهیدان یوسف و علیرضا پندیار در کربلای معلی بودیم 🕊زیارت قبول ان شاءالله با شفاعت شهیدان عزیز در خیمه اهل بیت علیهم السلام خادمی امام مهدی عجل الله فرجه الشریف را انجام بدید💐 @fatholfotooh
📸 پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما: «پاورقی» و محمدرضا شهبازی ادامه می‌یابد ➕ همچنین رضا رشیدپور با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود، از حضور در برنامه سیم آخر شبکه ۳ انصراف داد، اما حاضر نشد درباره حمایت خود از اغتشاشگران سال گذشته که مقابل حکم خدا و قانون کشور ایستادند از ملت شریف ایران عذرخواهی کند! @Roshangari_i
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ورود پیکر شهدا به حرم مطهر شاهچراغ (ع) برای اقامه نماز 🌹اینجامعراج‌شهداست 👇 @tafahoseshohada
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 محتواهای دروغ چطور ساخته می‌شود؟ 🔸برشی از فیلم «سگ را بجنبان» محصول سال ۱۹۹۷ آمریکا که در آن ساخت روایت‌های جعلی علیه کشورها توسط آمریکا را نشان می‌دهد. 🔸در این روزها که محتواهای جعلی ساخته می شود،نمایش این فیلم مخاطبان را با نحوه ساخت دست های پشت پرده محتواهای جعلی آشنا می کند. 🔹این فیلم توسط استاد حسن عباسی تحلیل شده است . 💢کانال خبری @shohadayeiran57
حسینطاهری_۲۰۲۲_۰۸_۲۳_۱۹_۱۵_۴۲_۹۰۵.mp3
13.06M
التماسمه حرم حرم ! با عنایت حسین ، حسین . . آرزوم شده‍ حرم حرم ؛ تحت رایت حسین ، حسین !"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مقبرةالشهدا-۲۲-مرداد-۱۴۰۲.mp3
35.44M
روایتگری مقبرةالشهدا؛ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ 🍃🍃🍃🍃🍃 سه‌راهی شهادت آن‌جا بود که هر که از خود برید؛ به خدا رسید. سه‌راهی شهادت آن‌جا بود که من خیلی از دوستانم را جا گذاشتم تا امروز لاف رفاقت آنان را بزنم و برای شما روضه جدایی بخوانم. 🍃🍃🍃🍃🍃 گاهی اوقات بهترین ‎، سجاده‌ست. هنر ‎ این بود که هم از سجاده و هم از بستر، بهترین سنگرها ساخت! 🍃🍃🍃🍃🍃 وصیت ویژه‌ی نوجوان تبریزی، شهید حسن نمكی خلجان: «و تو ای خواهر كوچكم،‎ رقيه‌ی زمان باش و يزيديان را رسوا كن.» 🍃🍃🍃🍃 رفقا یادمون باشه، اُسرا تو همون دوران سختی و اِسارت، شدن. از همان روز که در بندِ توام آزادم! 🍃🍃🍃🍃 کسی‌ایست که تا مرز معامله‌ی جان با خدا پیش رفته، اما تقدیرش این بوده که شهید زنده باشد و در این غوغای وانفسای دنیا، حلقه‌ی وصلِ رفتگان و جاماندگان بماند! 🍃🍃🍃🍃 ‏تا در دلِ ما «حب‌الدنیا» که «رأس کُلِّ خَطیئَهٍ» است خارج نشود، «حب المولا» که «کل‌الخیر فی‌باب‌الحسین» وارد نمی‌شود. 🍃🍃🍃🍃 ‏که آن‌ها بار دیگر خون به دل احمدبن‌موسی کردند و ما بار دیگر شاهد بودیم که شهادت گاهی خود به دنبال شهیدانِ خود می‌رود! @fatholfotooh
با سلام و احترام به مناسبت سالروز ولادت دایی شهیدم رضا رحیمی جاوید این یادبود مجازی خدمت شما همراهان و عاشقان مکتب شهادت تقدیم میگردد. 👇 https://fatehe-online.ir/273882 شادی امام و شهدا صلوات 🕊ارسالی مخاطب گرانقدر کانال
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📣 | دیدار فرماندهان سپاه پاسداران با رهبر انقلاب. ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ ✏️ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار شرکت‌کنندگان در بیست‌وچهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیدایش، رشد و بالندگی و بحران‌شکنی، و عملکرد سپاه را در ابعاد نظامی،‌ مردمی، خدماتی و سازندگی، منحصربه‌فرد و افتخارآمیز خواندند و با اشاره به ادامه سیاست دشمن برای بحران‌آفرینی، خدشه به امنیت کشور و ایجاد اختلال در زندگی مردم، تأکید کردند: در پرتو «وحدت ملی»، «مشارکت دادن مردم»، «کمک به مردم بخصوص طبقات ضعیف»، «کار شبانه‌روزی و جهادی مسئولان» و «ادامه حرکت، امید و شوق به تحقق اهداف انقلاب» شکست دشمن و پیروزی ملت قطعی است. ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای،‌ «فراموش شدن واقعیات و حقایق انقلاب در اذهان ملت ایران» را از اهداف شیاطین جهان دانستند و با منحصربه‌فرد خواندن تشکیل مجموعه‌ای با ویژگی‌های سپاه در میان انقلاب‌های بزرگ تاریخ،‌ گفتند: نقص و ضعف در همه مجموعه‌های انسانی وجود دارد اما در تاریخ کشور هیچ مجموعه نظامی با این اندازه از سلامت معنوی، سیاسی، اخلاقی و انسانی وجود نداشته است... 🔍 از اینجا بخوانید👇 khl.ink/f/53571
۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گرامی باد💐 💠مقام معظم رهبرى درباره آزادگان چنین فرموده ‏اند: «یکى از چیزهایى که شما را، دلهایتان را زنده نگه میداشت، پر امید نگه می‏داشت، یاد آن چهره و روحیه پرصلابت امام عزیزمان بود. آن ‏بزرگوار هم خیلى به یاد اسرا بودند. حال پدرى را که فرزندانش به این شکل از او دور شده باشند، راحت می‌شود فهمید.... 🌟اولین گروه از آزادگان در صبح ۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۹ آزاد شده بودند این در حالی بود در این روز تسویه حساب سنگینی در قسمت ما با چند تن از جاسوسان خود فروخته وطنی آن هم به واسطه خیانت و اذیت و آزاری که در طول اسارت به دیگر عزیزان آزاده تحمیل نموده بودند؛ شکل گرفت از این رو همزمان با آزادی اسرای ایران و عراق آن روز با دادن یک شهید ( حسین پیراینده از تهران) به مدت ۳ روز همه ما را توی آسایشگاه ها بدون آب و غذا نگه داشته بودند. @fatholfotooh
سلام خانم صباغیان وقتتون بخیر امروز به مزار شهید سید مرتضی شیرازی رفتیم، شهیدی که همسن خودم هست. روی مزار و اطرافش کمی برگ و گل خشک ریخته شده بود که برداشتیم و با آب تمیز کردیم. جعبه محل عکس و اقلام یادگاری را گردگیری کردیم. شهید سیدمرتضی شیرازی در ۵ شهریور ماه سال ۱۳۴۱ در تهران پا به عرصه هستی نهاد.این شهید والامقام دارای ملیت ایران و مذهب اسلام شیعه بود.وی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و به عضویت ارتش درآمد. این شهید گرانقدر سرانجام در ۶ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در سن ۲۱ سـالگی حوادث ناشی از درگیری در مهران به شهادت رسید. مزار این شهید در قطعه ۲۸ ردیف ۳۳ شماره ۱۸ بهشت زهرا (س) قرار دارد. این یادبود مجازی رو پیدا کردم که به اسم ایشون بود👇 https://yadcode.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF%D9%87-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C/ad/,23812.html#item_desc_id 🕊سلام علیکم ،خدا قوت💐 ان شاءالله سلامت باشید. زیارت قبول 🌸 ان شاءالله همینطور که این دنیا دنبال کار شهدا هستید، آن دنیا شهدا دنبال کارتان برای همجواری در کنار خودشان باشند. @fatholfotooh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شهدا بعد شما کاری نکردم.mp3
7.07M
خوش به حال شهدا که پر کشیدن خوش به حال شهدا بهشت رو دیدن خوش به حالشون که از دنیا بریدن تو نمازاشون، خدا خدا میکردن یه توسل به امام رضا میکردن یاد شما دلامون رو خدایی کرده یاد شما ماها رو کربلایی کرده شهدا شبای جمعه همه زائر حسینند دیگه چیزی بهتر از اینه که مجاور حسینند حسییییین وااااای حسییییین وااااای شهدا بعد شما کاری نکردم پسر فاطمه رو یاری نکردم برا رهبرم علمداری نکردم حالا من موندم بار گناهم حالا من همون که جا مونده راهم هنوز تو حسرت یه نیم نگاهم غرق غمم شبیه برای خزونم خیس چشام برا محشر دل نگرانم با دعای خیر زهرا الهی که رو سفید شم توی صحن زینبیه بمیرم یا که شهید شم حسییییین وااااای حسییییین وااااای حالا که باز شده راه شهادت حیفه که من جا بمونم از این سعادت آرزوم شهادته حین زیارت @fatholfotooh
هر کسی شهدا را یاد کند شهدا او را نزد اباعبدالله یاد خواهند کرد. شهید به ياد حاج محمد که هر شب جمعه این پیام را میفرستاد و همه شهدا صلوات.🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سریال «عاشورا» آماده پخش شد بخشی از مجاهدت‌های فرمانده لشگر عاشورا، و برادرش حمید باکری را روایت می‌کند. نسخه سینمایی این سریال بود که بهترین فیلم چهلمین جشنواره فجر شد. پخش جمعه‌ها ساعت ٢٢ | شبکه یک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بدون تعارف با کسی که تروریست داعشی حرم شاهچراغ(ع) را زمین گیر کرد 🔹"بدون تعارف" جمعه بعد از خبر۲۰:۳۰