هدایت شده از شُلعِه-های-عِشق
²سال از آهنگ مسافرت گذشته🕊
آهنگی که ما توی کلی مسافرت باهاش خاطره داریم🥲🛐
یادمون نمیره،هنوز بیشتر بچه های ماکان بودن مثل امیر میلاد🎀
اون سال فروردین رو سفر نوروز رو برامون قشنگ کردش ✨🪐
اتحادهایاینپست🤏🏻⭐️
@yssi_macanband_black
@RomirGalaxy
@macan_familyy
@AAAAARRRRRi
@macanshining
@haninazi102
@Sholehaiatadh
@macan_the_sun
@ElenAmiRoham_roman
@romiragape
https://eitaa.com/joinchat/689308701C9a27d6ada5
https://eitaa.com/joinchat/1915552176Cb9898368e7
💜ممنون از همگی🧡