eitaa logo
تنها راه نجات "فینال زمان"
1.2هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
8.3هزار ویدیو
200 فایل
به نام خدا "تنها راه نجات" اطاعت از رهبری ست همه ما دنبال #آرامش و لذت در زندگی هستیم ،زندگی یعنی مدیریت تمایلات و علاقه ها. #دین یعنی برنامه جامع برای مبارزه با هوای نفس. ادمین @Zahrali313_9 @Monji72 کسب و کار مواسات https://kmovasat.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
اعلام نتیجه
می‌شود و هیچ غير ممکنی وجود ندارد . والله که دروغ میگن بهتون ..یائسه شدی👈🏻 دروغه ..بچه دار نمیشی👈🏻 دروغه ...دیگه امکانش نیست بچه دار بشی👈🏻 دروغه ...باید رحمت در بیاری👈🏻 دروغه....همه اش دروغه برید کانال اعلام نتايج رو ببینید ...چند هزار نفر خانم و دختر جوان،تحت عنوان "علم" بهشون گفته بودن یائسه شدی و دیگه هیچ کاری نمیشه کرد و الان پریود شدن و بچه دار شدن...چرا این حرفا رو میزنن ؟؟؟ چون با ما ایرانی ها مشکل دارن .. من قسم میخورم که میشه ...فقط ایمان خودتون رو به خدا و قرآن زیاد کنید و به اهل بیت رو بیارید و سبک زندگی خودتون رو از این اسلام معاویه خارج کنید ...خواهید دید که همه چیز دست به دست همدیگه داده و داره شما رو به سمت بهشت اسلام امام حسین ع میبره . .محمد امین احسانیان .
اعلام نتیجه آخرین سونوگرافیم مشخص شده بود که سایز تخمدان هام کوچیک شده با دم نوش ها و عرق فراسیون الان سایزشون نرمال شده. .
👆🏻👆🏻 حالا اگه میخواست با روش های یهودی جلو بره ...ده سال قرص مصرف کن..هر دو ماه بیا سونو،ببینیم چی میشه ...بعد از ده سال هزینه های گزاف 👈🏻خانم متاسفم..نمیشه ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 🌀در روایت آمده است که: به محضر امام حسین (ع) رسیدند، گفتند پیغمبر (ص) در حق شما فرمودند: یک علاقه ی کهربایی در دل مردم هست، از ایشان سوال کردند چرا؟ ایشان جواب دادند من بالاتر هستم یا موسی (ع)؟ گفتند شما بالاتر از موسی (ع) هستید و این سوال و جواب در همان ایام عاشورا بود، گفتند خدای تبارک و تعالی چهار کار با مادر موسی (ع) انجام دادند، یعنی چهار قلاب به گردن ایشان انداختند: 1⃣◀️ به او وحی فرستاد که این بچه را در تابوت بگذار. 2⃣◀️ تابوت را در رود نیل بینداز. 3⃣◀️ این تابوت در کنار کاخ فرعون میرود. 4⃣◀️ محبت ای بچه را در دل فرعون میگذارم. بعد امام حسین (ع) فرمودند خداوند چهار قلاب به گردن ایشان انداختند، ولی برای من فقط یک قلاب بود، خودم خواهر، همسر و بچه هایم را برداشتم و با خود به کربلا آوردم. الان اینجا من شهید میشوم و همه ی شما هم شهید میشوید و این را به شما بگویم که یک محبت مغناطیسی و کهربایی بین قبر من با دل مردم به وجود میآید. ✳️ امام صادق (ع) فرمودند: هر کسی میخواهد زندگی اش آباد شود دست بچه اش را بگیرد و به سوی امام حسین (ع) برود. ایشان فرمودند، این قبری که میبینید چهار تا اسم دارد: 1⃣⏪فردوس 2⃣⏪جنت عدل 3⃣⏪سلسبیل 4⃣⏪تسنیم ❇️زمانی علی اکبر (ع) پیش امام حسین (ع) آمدند، امام (ع) به ایشان فرمودند در مورد چشمه ای در زیر زمین شنیده اید؟ ایشان پاسخ دادند خیر، بعد امام (ع) ادامه دادند در زیر زمین چشمه ای وجود دارد که متعلق به من و مادرم فاطمه (س) است. در فردای قیامت این چشمه معروف است به چشمه تسنیم، که یکطرف آن به سلسبیل میرسد و طرف دیگر آن به چشمه ی حَیَوان میرسد و بندگان صالح خداوند از این چشمه می‌نوشند. ♻️ امام صادق (ع) فرمودند: هرگاه به زیارت امام حسین (ع) رفتید اینگونه بگویید : ↩️ اَشْهَدُ اَنَّ دَمَکَ سَکَنٌ فیِ الجَنَهٌ شهادت میدهم خون جنابعالی را فرشته ها در یک تشت جمع کردند و آن را در فردوس گذاشتند. همه ی سینه زن ها، هیئتی ها و مذهبی ها به زیارت آن خون میروند، آن خون دیگر تبرک نیست وقتی به زیارت آن میروند، آن خون به بعضی ها سلام میکند و به بعضی ها نه، چه حکمتی دارد که اینگونه است، سلام آن اینست که فیض بالا میرود و مجرای فیض بیشتر میشود. این خورشیدی که روی دایره ی نصف النهار ظهر میآید، هفتاد هزار نفر از فرشتگان این خورشید را حرکت میدهند، اگر این فرشتگان خورشید را حرکت ندهند، خورشید در جای خود ثابت میماند و حرکتی نمیکند، و اگر حرکت نکند تمام ایام و فصول به هم میخورد..... 🔚 روایت داریم که امام حسین (ع) فرمودند، فقط دو نفر اگر به قبر من پناه بیاورند را نمیبخشم، آن دو نفر چه کسانی هستند: 1⃣◀️شارب الخمر 2⃣◀️ تارک الصلاه .محمد امین احسانیان.
➖ 💐شیخ طبرسی روایتی را از زیاد قندی چنین نقل می کند: دخلت على الرضا علیه السلام، وبین یدیه تور فیه إجاص أسود إبانه، فقال: إنه هاجت بی حرارة وأرى الاجاص یطفی الحرارة ویسکن الصفراء وأن الیابس یسکن الدم [ویسکن الداء الدوی] وهو للداء دواء باذن الله عز وجل؛ 💐به محضر امام رضا(ع) رسیدم در حالی که ظرفی از آلوی سیاه در فصل و مرسوم آلو پیش روی آن حضرت بود. پس فرمود: گرما به من هجوم آورده و می‌بینم که «آلو» حرارت و گرما را خاموش می‌کند، صفرا را تسکین می‌دهد و آلوی خشک خون را تسکین بخشیده (و فشار خون را کم می‌کند) و به إذن خدای عزوجل مسکن درد بی درمان است. 🔸(مکارم الاخلاق: 198. دانش‌نامه احادیث پزشکی صفحه)
🔴 جایگـزین پرخاصـیت رب گوجه 🥣 مواد لازم برای تهیه : 🍑 آلو سیاه به مقدار لازم 🌯نمک طبیعی به مقدار لازم طرز تهیه: 1⃣ آلو‌ها را شسته و همانطور خیس داخل قابلمه بریزید و درش را گذاشته و روی شعله ملایم قرار دهید .احتیاجی به اضافه کردن آب نیست. 2⃣ وقتی آلو‌ها آب انداخت در قابلمه رو بردارید و هر از گاهی آن را هم بزنید .آنقدر روی شعله بماند که آب آلوها تبخیر شده و هسته آلوها جدا شود 3⃣ وقتی آلوها کاملا له شد شعله را خاموش کنید و آلو ها را از صافی رد کنید تا هسته و پوست آنها جدا شود 4⃣ مقدار کمی نمک بزنید و دوباره آلو ها را روی شعله قرار دهید تا کاملا سفت شده و آب اضافی آن کشیده شود. 5⃣ سپس اجازه دهید خنک شود و درون شیشه بریزید و در یخچال قرار دهید. سایر نکات رب آلو: بسته به رنگ آلو رنگ رب آلوی شما متغیر است. برای خوشمزه‌تر شدن رب میتوانید مقداری زردآلو یا هلو هم به آلو‌ها اضافه کنید. از این رب میتوان در انواع خورشت استفاده کرد چراکه طعم خوشمزه‌ای به غذا می‌دهد. (اینگونه رب ها را باید آخر کار به غذا اضافه کرد تا رنگ غذا سیاه نگردد) محمد امین احسانیان.
👆🏻👆🏻👆🏻 🔅یکی از بهترین مواد افزودنی به انواع خورش ،در فصل تابستان ،طبق همون دستوری که گذاشتم. 🔅اگر دنبال جایگزین برای رب گوجه فرنگی هستید که هیچ عارضه ای نداره ، 👈🏻پودر لبو 👉🏻از عطاری های معتبر تهیه کنید ..خیلی رنگ خورش و غذا رو قشنگ میکنه امتحان کنید 😉 .محمد امین احسانیان .
بسم الله الرحمن الرحیم 🌀در مکتب سیدالشهدا (ع) چه کسانی محبوب هستند⬅️ کسانی که تلاش میکنند راه دزدان را ببندند و نگذارند که آنها کارشان را انجام دهند. دزدان⬅️آنهایی هستند که میخواهند ما و بچه هایمان تخطی کنند و نظرشان را نسبت به مکتب اهل بیت (ع) عوض کنند. ✅ثواب کار محبوب در مکتب سیدالشهداء بالاتر از مجاهد فی سبیل الله است، کسی که جلوی این دزدان را بگیرد و مانع کار آنها شود معادل کسی است که هزار بار جبهه رفته است و برگشته این کار شما افضل از آن است. ✳️امام حسن عسکری (ع) فرمودند: هر کسی یک جوان را راهنمایی کند، عقل آن فرد را سر جایش بیاورد و فکرش را به سمت مکتب ما سوق دهد، آن فرد با ما در درجات بالای بهشت است. ❇️یوم التغابن چه روزی است؟ قیامت در ۲۴ خزینه پرونده هایتان را بررسی میکنند این ۲۴ خزینه معادل با ۲۴ ساعت است انواع خزینه ها عبارتند از: 1⃣◀️ یک خزینه باز میشود و در آن ساعت، فرد مشغول عبادت بوده است. 2⃣◀️ یک خزینه باز میشود بوی بد و تعفن همه جا را فرا میگیرد، فرد در آن ساعت مشغول گناه و معصیت بوده است. 3⃣◀️ خزینه دیگری باز میشود او در آن ساعت بیکار بوده، نه اطاعتی و نه معصیتی و فقط به اشتغالات دنیا پرداخته است. ↩️ یوم التغابن برای همین ساعات است که هیچ چیز در آن نیست و این فرد جان باخته هست و ضرر کرده است. ♻️خداوند به پیامبر (ص) فرمودند، جان باخته ها را از قیامت انذار کن. ❌مال باخته قابل جبران است ولی جان باخته قابل جبران نیست. ❎چه کسانی یوم التغابن ندارند: 1⃣⏪کسانی که با خداوند بودند. 2⃣⏪کسانی که با دین خداوند بودند. 3⃣⏪کسانی که با امام زمان (ع) بودند. 💠جبرییل از سمت خداوند برای امام حسین (ع) ۸ نوع مقام گذاشتند، یکی از آنها را توضیح میدهیم: ⬅️ (جعلت حسینا خازن الوحی) امام صادق (ع) فرمودند: هر کسی در مجالس امام حسین (ع) هر مقدار هم که بنشیند جزء عمر حساب نمیشود، حالا چرا عمر حساب نمیشود؟؟ ↩️چون در مخزن وحی الهی نشسته است. 🔵جبرییل به پیامبر (ص) فرمود: (من احب الحسین فقط احب الله) اگر کسی حسین را دوست داشته باشد خداوند را هم دوست دارد. 🌐توفیق مصری (حنفی مذهب) رییس دانشگاه مصر، چند سال قبل ،فتوا داد که: گریه بر حسین بن علی (ع) به اندازه گریه بر قرآن ثواب دارد، و اگر بگویم بیشتر از قرآن ثواب دارد کم گفته ام، به ۶ دلیل که یک دلیل را در اینجا عرض میکنم: سر ایشان ١١٣ بار قرآن خوانده است. 🔚 بار دیگر تکلیم الهی زنده شد یک بار با موسی (ع) و این بار تمام کوفه و شام همه دیدند که تکلیم الهی با سر بریده امام حسین (ع) بوده است و خداوند با زبان امام حسین (ع) حرف زد. .محمد امین احسانیان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عصبانیت کارمندان تلویزیون فارسی‌زبان موساد از نامه رئیس‌جمهور ایران به سیدحسن نصرالله و اعلام حمایت وی از محور مقاومت 👤 شبکه صهیونیستی اینترنشنال: 🔺پزشکیان همان‌طور که گفت، ذوب در ولایت فقیه است و همان سیاست‌های قبل را ادامه خواهد داد. 🔺متأسفانه او هم خواهان نابودی اسرائیل است!
آمار آخرالزمانی مجله لنست از تعداد کشته‌شدگان در جنگ ٩ماهه غزه 🔹مجله لنست یکی از معتبرترین و مشهورترین هفته‌نامه‌های پزشکی جهان است که اعلام کرده بیش از ١٨۶هزار نفر یعنی حدود ٨درصد جمعیت غزه محو شده‌اند. 💢 برای ارائه تصویری واضح‌تر از حجم نسل‌کشی در غزه، تعداد شهدای جنگ هشت‌ساله ایران و عراق ۱۹۷هزار نفر بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رعب و وحشت اپوزوسیون از رواج دسته عزاداري امام حسين(ع) در اروپا در ايام تاسوعا و عاشورا... 👈 واکنش شخص مخاطب جالبه؛ با تأسف و ناراحتي ميگه: «... نه به حضرت عباس...»!!! 🏴https://eitaa.com/Tashayo http://eitaa.Com/Rahevasat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بحرانی که تن رهبری را لرزاند!! ایران، زیر خط بقاء!! برشی ازسخنرانی به بهانه ۲۱ تیر، روز جهانی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🔻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دکتر علی اکبر عرب مازار، اقتصاددان، استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی: 🔹فرض کنید همین الان درست شد! فرض کنید رابطه با امریکا برقرار شد، همه تحریم‌ها هم لغو شد! رابطه بانکی هم برقرار شد، مرگ بر آمریکا هم تعطیل شد! 🔷بعد چی؟! 🔸مگه همین الان ترکیه با امریکا و اسراییل رابطه نداره؟ تو خیابان‌های ترکیه هرطور خواستی میتونی بگردی، عضو ناتو هم هست پس چرا تورم ترکیه ۸۰ درصده؟!حتما بشنوید استدلال زیبایی است.
📌پزشکیان به توهمات باکو و ترکیه پایان داد:ایران مخالف هرگونه تغییر ژئوپلتیک درمنطقه بوده واین سیاست خدشه ناپذیر است.روابط ممتاز ایران و ارمنستان هرگز تحت تاثیر هیچ عامل دیگری قرار نمی‌گیرد!مرز دو کشور اگرچه کوتاه،اما مرز امید و زندگی مسالمت امیز است! تمامیت ارضی همه کشورها محترم.. 🇮🇷کپی برای جهاد تبیین آزاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌دین‌دارها بیشتر دچار تحجر می‌شوند! اباعبدالله را دین متحجرانه به شهادت رساند و نه بی‌دینی … برخی اگر قدرت امام زمان مانع نمی‌شد ایشان را هم تکفیر می‌کردند... 💬 پیمان ماهور 🇮🇷کپی برای جهاد تبیین آزاد
📌‌پاسخ به یک دروغ دیگر درباره بدهی دولت سیزدهم؛ نیمی از اوراق برای تسویه بدهی دولت قبل است 🔹‌‌انتشار مطلب هماهنگ با تیتر «بدهی ۸۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم برای سال‌های آتی» در دو روز گذشته، نشان دهنده وجود یک پروژه هماهنگ برای زیر سؤال بردن عملکرد دولت سیزدهم در تأمین مالی بود. 🔹‌‌جریان رسانه‌ای پشت این محتوا همان جریان رسانه‌ای حامی دولت دوازدهم بود که حالا می‌خواست نشان دهد دولت سیزدهم بدهی بیشتری به‌جا گذاشته است. 🔹‌‌وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخی تفصیلی نشان داده است که اگر میزان بدهی بر اساس تورم واقعی‌سازی شود، نه تنها دولت سیزدهم برای تأمین مالی، استفاده بیشتری از اوراق بدهی نکرده است بلکه این میزان به نصف کاهش یافته است و همچنین بر خلاف دولت دوازدهم که از این روش تأمین مالی برای پرداخت حقوق و دستمزد استفاده می‌کرد، دولت سیزدهم از آن برای تأمین مالی پروژه‌های عمرانی استفاده کرده است. 🇮🇷کپی برای جهاد تبیین آزاد
📌دولت شهید رئیسی نرخ بیکاری رو تو سه سال عملکردش تونست تک رقمی کنه و به متوسط ۸.۸ برسونه! میگن اینا دارن قدیس‌سازی می‌کنن، ما طبق آمارهای رسمی و حقیقی حرف می‌زنیم ولی عده‌ای با آمارهای جعلی سعی دارن زحمات شهید رئیسی رو ببرن زیرسوال! 🇮🇷کپی برای جهاد تبیین آزاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نماهنگ| نقشه حجاب ممنوع، فکر استعماری، سرنیزه رضاخانی 🔹رهبر انقلاب: شخصیتهای فرهنگی معروف زمان رضا شاه، مثلاً علی اصغر حکمت -اینها چهره‌ها هستند دیگر- در قضیه‌ی کشف نقش ایفا کردند، نقش استعماری ایفا کردند، یعنی آن پشت جبهه‌ی حقیقی رضا شاه اینها بودند. رضا شاه تفنگ دستش بوده و اینها کسانی بوده‌اند که فکر می‌ساختند و به رضا شاه جهتگیری می‌دادند که او تفنگ را کجا به کار ببرد. به نظر من این شخصیتهای فرهنگی خیلی مؤثرند، چهره‌های اینها شناخته بشود. 🔹رضاخان فقط یک سفر خارجی رفت و آن هم به ترکیه بود در زمان آتاترک. آنجا زنهای بی‌حجاب را‌ آوردند به او نشان دادند. ایده‌ی بی‌حجابی را به او تزریق کردند و بعد این دُور و بری‌هایش گفتند راه تمدن و اینها همین کاری است که آتاترک کرده و از آن وقت او به فکر فرو رفت و مقدماتش را شروع کرد. بعد ۱۳۱۴ دیگر اجباری شد اما قبلاً چیزهای دیگری بود. ۱۳۹۶/۱/۸ 🔸۲۱ تیر، سالگرد فاجعه‌ی جنایت‌بار مسجد گوهرشاد در حرم مطهر رضوی 🇮🇷کپی برای جهاد تبیین آزاد
عاشوراپژوهی. حسین زاده.pdf
1.19M
💠📗 📚 عنوان : کتاب عاشورا‌ پژوهی 📍کتاب در دو بخش سامان یافته است: ▫️دفتر نخست: مبانی معرفت‌شناختی پژوهش در نهضت عاشورا ▫️دفتر دوم: نهضت عاشورا در ساحت روایات(رخدادهای عاشورا در منابع روایی) 🔹این اثر از جهات متعدد کم‌نظیر و بسیار قابل استفاده است؛ 🔹در بخش نخست به صورت ریشه‌ای به برخی شبهات پاسخ داده است. 🔹در بخش دوم نیز حاوی برخی روضه‌های مأثور است که هم متقن و مستند است و هم، بسیار سوزناک و حزن‌انگیز. ✏️ نویسنده : حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین‌زاده (یزدی) 📄 تعداد صفحات: ۱۴۶ صفحه 🏴 💡 🏴 💯 آخرالزمان "فوتوریسم