تقدیمی داریم..🎬🎤
.
.
• این بار به سبک جدید..🌘
• شما این پیام رو به چنلتون فوروارد میکنی..لینک چنلت رو توی ناشناسم میذاری..🌬
و در نهایت من یه سناریو بر اساس وایبی که از چنلت میگیرم میسازم..
.
<کسوف>
.
𝕲𝖔𝖔𝖉 𝖑𝖚𝖈𝖐
• وقتی در کمد رو باز کردم، فقط به یه چیز فکر میکردم؛ استایلی که متفاوت باشه.
یه نگاه به لباسای آویزون شده توی کمد کردم.
تنها چیزی که توجهم رو به خودش جلب کرد کتی بود که رنگ ابهت و قدرت داشت.کت چرم آلبالوییم.
شاید رنگ آلبالویی رنگیه که مثل مشکی یا قرمز جیغ ترند نباشه؛ اما همیشه حس قدرت و متفاوت بودن رو میده.
کتم رو تنم کردم و همون ادکلن شنل که بوی تلخی رو میده زدم.
.
.
از طرف کسوف
به چری خانوم
• یه نفر: چطوریه که هم پای دین و اعتقاداتت هستی هم یه دختر به روزی؟
مو نعنایی: این چه ربطی داشت؟؟من میتونم با بکگراند رنگ نعنا کلی ویدیو در مورد اعتقاداتم ادیت کنم یا اینکه میتونم یه پلیور ترند پینترستی بپوشم و حجاب کنم.
اون سوالی هم که پرسیدی اصلا ربطی بهم نداشت..این حرفا چیه؟
بعدشم من عاشق کش موهایی هستم که پاپیون قرمز دارن.
.
.
از طرف کسوف
به رمضان و مو نعنایی
• داشتم تو خیابون راه میرفتم که به ذهنم رسید برم خرید.
الآن خود من. گاهی وقتا یهویی تصمیم میگیرم. چون عاشق زندگیم هستم، ولی میدونی؟ نه از اینایی که توی یوتیوب پر شده از عزت نفس و خود مراقبتی و این حرفا اینا اصلا قبل اینکه ترند بشن من داشتم..وقتی میگم عاشق زندگیم هستم یعنی ما فقط یه بار زندگی میکنیم.
میرم پولامو خرج اون چیزی که عاشقشم میکنم؛ بعضی وقتا اصلا دوست دارم برخلاف اون برنامه ای که ریختم عمل کنم..
من اینطوری دوست دارم.
.
.
از طرف کسوف
به 1+1
خب تقدیمی ها رو ارسال کردم..
و اینکه خوشحال میشم نظرتون رو در مورد سناریو هایی که نوشتم بدونم.❄️🌔
موقعیت هر آدم با هرکسی فرق داره، مثل رد اثر انگشت میمونه.
نمیتونیم از دید یه نفر یه وضعیت رو بگیم.
شاید طعم آب هر نفر با هرکسی متفاوته.
پس از دید هر کسی نگیم زندگی بده، مثلا یکی گفت طعم شیر توتفرنگی فلان کافه خیلی بد بود امکان داره یه نفر عاشق اون طعم باشه و اون کسی که دوستش نداره نمیتونه اون کسی که عاشق اون طعم شیر توتفرنگی هست رو سرزنش کنه..🚶♀
خودم تا همین چند وقت پیش خیلی از دوره ویکتوریا خوشم میومد..که رفتم پیش هوشمصنوعی و فهمیدم که اون دوره چه شکلی بود اینطوری شدم: