• داشتم تو خیابون راه میرفتم که به ذهنم رسید برم خرید.
الآن خود من. گاهی وقتا یهویی تصمیم میگیرم. چون عاشق زندگیم هستم، ولی میدونی؟ نه از اینایی که توی یوتیوب پر شده از عزت نفس و خود مراقبتی و این حرفا اینا اصلا قبل اینکه ترند بشن من داشتم..وقتی میگم عاشق زندگیم هستم یعنی ما فقط یه بار زندگی میکنیم.
میرم پولامو خرج اون چیزی که عاشقشم میکنم؛ بعضی وقتا اصلا دوست دارم برخلاف اون برنامه ای که ریختم عمل کنم..
من اینطوری دوست دارم.
.
.
از طرف کسوف
به 1+1
خب تقدیمی ها رو ارسال کردم..
و اینکه خوشحال میشم نظرتون رو در مورد سناریو هایی که نوشتم بدونم.❄️🌔
موقعیت هر آدم با هرکسی فرق داره، مثل رد اثر انگشت میمونه.
نمیتونیم از دید یه نفر یه وضعیت رو بگیم.
شاید طعم آب هر نفر با هرکسی متفاوته.
پس از دید هر کسی نگیم زندگی بده، مثلا یکی گفت طعم شیر توتفرنگی فلان کافه خیلی بد بود امکان داره یه نفر عاشق اون طعم باشه و اون کسی که دوستش نداره نمیتونه اون کسی که عاشق اون طعم شیر توتفرنگی هست رو سرزنش کنه..🚶♀
خودم تا همین چند وقت پیش خیلی از دوره ویکتوریا خوشم میومد..که رفتم پیش هوشمصنوعی و فهمیدم که اون دوره چه شکلی بود اینطوری شدم:
مثلا:
عادی ترین چیزی که توی خیلی از حکومتها هست اختلاف طبقاتیه.
فساد خانواده سلطنتی ولی در ظاهر خیلی پاک دامن و خیلی خوبان.
یا اینکه مثلا توی یه دادگاه چون قاضی ها جزو طبقه اشرافزادگان بودن، فقیر دزدی میکرد گردنش رو میزدن ولی اگه یه اشراف زاده همون کار رو میکرد، کاری بهش نداشتن..
کلا معایب دوره ویکتوریا از مزایای اون خیلی بیشتره..در کل این دوره خیلی افتضاحه..
من که قیدشو زدم..🚶♀
🪐:https://eitaa.com/Frozen_Orbit/23 واي عالى بود واقعا عالى بوددد عالىى اصلا نمى دونم چجورى توصيفش كنم فقط ميشه گفت عالى و جذاب و قشنگ
ممنونننن واقعااا 😭😭😭😭😭😭( رمضان و نونعنايي)
...
🌘:رضایت دوست عزیزمونننن..خواهش میکنمممم...