موقعیت هر آدم با هرکسی فرق داره، مثل رد اثر انگشت میمونه.
نمیتونیم از دید یه نفر یه وضعیت رو بگیم.
شاید طعم آب هر نفر با هرکسی متفاوته.
پس از دید هر کسی نگیم زندگی بده، مثلا یکی گفت طعم شیر توتفرنگی فلان کافه خیلی بد بود امکان داره یه نفر عاشق اون طعم باشه و اون کسی که دوستش نداره نمیتونه اون کسی که عاشق اون طعم شیر توتفرنگی هست رو سرزنش کنه..🚶♀
خودم تا همین چند وقت پیش خیلی از دوره ویکتوریا خوشم میومد..که رفتم پیش هوشمصنوعی و فهمیدم که اون دوره چه شکلی بود اینطوری شدم:
مثلا:
عادی ترین چیزی که توی خیلی از حکومتها هست اختلاف طبقاتیه.
فساد خانواده سلطنتی ولی در ظاهر خیلی پاک دامن و خیلی خوبان.
یا اینکه مثلا توی یه دادگاه چون قاضی ها جزو طبقه اشرافزادگان بودن، فقیر دزدی میکرد گردنش رو میزدن ولی اگه یه اشراف زاده همون کار رو میکرد، کاری بهش نداشتن..
کلا معایب دوره ویکتوریا از مزایای اون خیلی بیشتره..در کل این دوره خیلی افتضاحه..
من که قیدشو زدم..🚶♀
🪐:https://eitaa.com/Frozen_Orbit/23 واي عالى بود واقعا عالى بوددد عالىى اصلا نمى دونم چجورى توصيفش كنم فقط ميشه گفت عالى و جذاب و قشنگ
ممنونننن واقعااا 😭😭😭😭😭😭( رمضان و نونعنايي)
...
🌘:رضایت دوست عزیزمونننن..خواهش میکنمممم...
🪐: ريا نباشه يه infjعم 😔💙(مزدلفه(منو با اين اسم بشناسيد 😂😁💙))
...
🌘:چه جمع قشنگی اینجا داریم.. ✨
🪐:https://eitaa.com/Frozen_Orbit/22
اصلا خود خود منه😭😭😭😭😭🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻🤝🏻
...
🌘:خوشحالم که خوشتون اومددد..✨🌄