هدایت شده از کیهـــان آنلاین
#روزنامه_کیهان
🔹 چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱
🔻نشانی ما در پیامرسانهای سروش، آیگپ، ایتا
@kayhannewspaper
هدایت شده از بیداری طلاب
♨️کانال وضعیت انقلابی نوشت
📱اگر مؤمنین و متدینین آقای علوی بروجردی را بهعنوان مرجع تقلید انتخاب نکردند، بحمدالله ایشان بین سلطنتهای بیدین مقلد پیدا کرده است.
روزگاری نام «بروجردی» بهواسطه اقدامات شهادتطلبانه و خالصانه آیتالله العظمی بروجردی ارکان سلطنت پهلوی اول و دوم را به لرزه میانداخت، اما امروز با اقدامات برخی مرتبطین نَسَبی همین نام از رسانههای زرد سلطنتطلب شنیده میشود.
این فیلم سهماه پیش بارگزاری شده و بهتعبیر دقیقتر از سه ماه قبل زرادخانه ارتش سایبری جریان ضددین را پر کرده تا مثل امروزی همین یاوهها را بازنشر کنند و اصل و فرع نظام را زیر سؤال ببرند.
نکته حاشیهای: کسی که در یک اتاق لیوان چای زائران حسینی را پر میکند و در اتاقِ بغل پاتیلِ یزیدیان را هم میزند نه قابل اعتماد است نه جذب و راه دادنش به داخله جبهه انقلاب عاقلانه است.
📨وضعیت انقلابی از ما انتشار انقلابی با شما✌️
♨️اخبار داغ روحانیت
♨️ @khabarehowzeh
هدایت شده از جهاد تبیین
8.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌چقدر امیدوار کننده و آرامش بخش!
🔻امام خمینی ره: مطمئن باشید که ما پرچم این انقلاب را به دست امام عصر (عج) خواهیم داد....
https://eitaa.com/joinchat/1903165495C56be1717e3
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نظر صاف و ساده امام خمینی راجع به گشت ارشاد ،ای قربون اون ساده گویی ولهجه شیرنش خدایش بیامرزد🙏
🔴به پویش #بیداری_ملت بپیوندید👇
http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
عزیزان لطفا حمایت کنین و تو گروه هاتون بفرستین
https://farsnews.ir/my/c/164027
لینک درخواست محاکمه علی کریمی به عنوان لیدر اغتشاشات
هدایت شده از کانال روشنگری🇵🇸
20.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥صحبتای بیدارکننده جوان باشرف قمی در راهپیمایی عظیم و باشکوه مردم قم علیه آشوبگران👌
ما سنگ دست نمیگیریم✋ ما مثل شما وحشیا نیستیم ✌️
سلام بر بصیرت و عقل و انسانیت باغیرتهای ایران
#قم #مهسا_امینی #پرچم
👉 @roshangarii 🚩
هدایت شده از پویش شادی مردم ایران
@pouyesh_ir
🔔 احسنت
کانال #پویش شادی مردم ایران
http://eitaa.com/joinchat/361627648Cfd0d222df1
با پویش متفاوت باشید
محمدحسین دهقانی تفتی:
مراسم روضه خوانی بمناسبت شهادت حضرت محمد.ص.وامام مجتبی.ع.وامام رضا علیهم السلام یکشنبه۳مهربعدازنمازمغربین بیادوالدین حقیر درمهدیه وحسینیه شوده سفلی تفت برگزارمیشود.تشریف بیاورید.
التماس دعا.
هدایت شده از خاکریز
6.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلبریتی مردمی یا دلقک دشمن!
ــــــــــــــــــــــــ
صحبتهای جنجالی حجتالاسلام والمسلمین ماندگاری دربارهٔ اظهارات سلبریتیها در روزهای گذشته.
#هدف_حجاب_نیست
#جهاد_تبیین
ــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــ
💥خاکریز :
🆔 @khakrize313
هدایت شده از قاسم روانبخش
🔻 جوشش "مردم" در معرکۀ میدان
🖋 تحلیل جالب از مهدی جمشیدی
۱. تهران، ۱ مهر ۱۴۰۱، نماز جمعه، راهپیمایی مردم. آنقدر از "مردم" سخن گفتند که بعضی باور کردند که گویا آنان که در خیابان، رسم "هرزگی" و "خیانت" و "خباثت" در پیش گرفتهاند، بهراستی "مردم" هستند، امّا امروز، نه در شب تاریک بلکه در روز روشن، معنی "مردم" را دریافتیم و دیدیم "مردم" چه کسانی هستند و چه میگویند. سیل جوشان و برآشفتۀ جمعیّت، پایان نداشت و مردم از پسِ مردم در راهپیمایی، روان بودند. هرچه میآمدند و میرفتند، تمام نمیشدند. در اینجا، دلها شعلهور بود، نه سطلهای زباله؛ درد دین داشتند، نه سودای ولنگاری فرهنگی؛ همدل و مؤمن بودند، نه اجیرشده و فریبخورده؛ نه سنگی پرتاب شد و نه شیشهای شکست شد؛ نه اموال عمومی به آتش کشیده شد و نه مأمور نیروی انتظامی؛ نه راه بر کسی سد شد و نه به کسی حمله شد؛ نه سلاح سرد در میان بود و نه سلاح گرم.
۲. امروز، متن و ماهیّتِ "واقعیّت اجتماعی" در ایران، از سوی خودِ "مردم"، به تصویر کشیده شد؛ تصویری راستین از "لایۀ پنهانِ هویّتی". آنچه را که دیگران در "نظرسنجیها" و "نظرسازیها" طلب میکردند، امروز در برابر چشمان خویش مشاهده کردیم و از زبان خودش، "دردها" و "دغدغهها" و "رنجها" و "خواستهها" و "آرمانها"یش را شنیدیم. همهچیز، "طبیعی" و "دستکارینشده" بود و مردم، خویش را همانگونه که بودند، نمایاندند. کافی بود از حائل و عایق "رسانه" خارج بشویم و به خودِ "واقعیّت"، چشم بدوزیم تا حقیقت را دریابیم. باید خویش را از بافتهها و ساختههای "رسانههای نارسا"، تهی سازیم و صدای واقعیّت را مستقیم بشنویم.
۳. همچنین در "میدانِ عینیّت"، مشاهده کردیم که واقعیّت اجتماعی در ایران، هر چند خصوصیّت "پیوستاری" و "رنگینکمانی" دارد، امّا از "دامنۀ دیانت" و "دایرۀ ولایت" خارج نیست. مردم، یکسان نیستند، امّا تنوّع و تکثّرشان، در چهارچوب "ارزشهای غایی و بنیادی" صورتبندی شده است که همگی از هویّت و حیات دینی برخاستهاند. این است عمق و عقبۀ تعهد دینی در جامعۀ ایران. آنان که جامعۀ ایران را "پارهپاره" و مبتلا به "شکافهای فزاینده" و "تضادهای ریشهای" میدانند، نمیدانند که بیرونزدگیها و اصطکاکها، اقلّی و ناچیز هستند و نمیتوانند به یکپارچگیِ هویّت دینی، گزند برسانند.
۴. البتّه میدانم که ما در ایران با "طبقۀ متوسطِ متجدِّد" روبرو هستیم که دنبالۀ بومی و وطنیِ تمدّنِ غربی هستند و انتخابهای فرهنگیشان با ما تفاوت فراوان دارد، امّا اینان، "تعیینکننده" نیستند؛ چراکه "اکثری" و "فربه" نیستند. اینان اقلّیّتِ پریشانحال و پُرمدّعایی هستند که میکوشند از خویش، "روایتهای بزرگ" بیافرینند و وانمود که کنند همان "مردم" هستند. این دعاوی و روایتسازیها، چنان زیرکانه و موذیانه بوده که حتّی برخی از ما را نیز به خطا افکنده و دچار این گمان کرده که جامعۀ ایران از "ایدئولوژی انقلابی" عبور کرده است؛ حالآنکه واقعیّتِ نیالوده به کجروایت، چنین دلالتی ندارد.
۵. بخش عمدهای از این روایتسازیهای وارونه، بر عهدۀ "روشنفکرانِ سکولار" بود. آنان بهطور عامدانه و آگاهانه، "پیشفرضهای اثباتنشدۀ" خود را تکرار کردند و کوشیدند با "تکرار روایت"، دروغ را بر جای حقیقت بنشانند. ما نیز سعی نکردیم که مواجهۀ ساختارشکنانه با "بدیهیّات کاذبِ" آنها داشته باشیم و نشان دهیم که "مقدّمات" و "مبانی"شان، یکسره خطا و ناصواب هستند. بیچاره اینان که استدلالهایشان، پای چوبین دارند و آرمانشهرشان، چونان خانهای بر آب است. آنچنان در مردابِ "حماقتِ نظری" فروغلتیدهاند که هرچه "واقعیّت" فریاد میزند که "نظریهها"یشان را برنمیتابد، نمیشنوند.
۶. در آن سو، دستهای از "روحانیانِ دگراندیش و سیاستزده" قرار دارند که تجدّد را "توجیه دینی" میکنند و برای "آزادیِ لیبرالی"، آیه و روایت میآورند. از آنگاه سهمشان از قدرت سیاسی پرداخت نشده، زبان به اعترض گشودهاند و سرگرم دوختودوز "جامۀ کجروایت" به تن واقعیّت شدهاند. این "آیتاللههای فرسوده" و "حجتالاسلامهای پشیمان"، جادهصافکنِ نیروهای تجدّدی در ایران هستند و دین را به دستمایۀ بازتولید سیاسیِ خویش فروکاهیدهاند. دریغ از اندکی صداقت و تقوا و اخلاق در این ظاهرالصلاحهای معممّ. شریحهای هُرهری مسلکی هستند که دیندانیشان، "نرخ" دارد نه "عیار". اینان مبلغان و مروّجانِ "فقهِ جان لاکی"اند نه"فقهِ جعفری" که میتوانند به هر دروغ و خدعهای، دهها آیه و روایت سنجاق کنند و از دین و دیندانی، "دکّان" بسازند. خمینیِ کبیر از بوی تعفّن اینان در آخرت گفت، امّا کار بدانجا رسیده که ما در همین دنیا، از وجودِ مشمئزکنندۀ اینان گریزان شدیم.
#روانبخش
http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f