جانان :)
وای تو مداحی دیشب میخوند: دفنم نکنید بزارید اربام برسه:) ؛ میشه یه روز بیام حرم و دیگه برنگردم؟! و
وای..اصلا تو اگه بدونی چه حس خوبی داشت وقتی جنازه رو میبردن طرف ضریح امام حسین..😭🛐💔
جانان :)
ما روضه «رقیه» شنیدیم و زنده ایم .. مارا به سخت جانی خود این گمان نبود ..
واقعا کل روضه همین ذهنم بود
واقعا جان سختم ها..
جانان :)
واقعا کل روضه همین ذهنم بود واقعا جان سختم ها..
من دیگه تو هیئت دووم نیاوردم زدم بیرون..
محبت به محبوب؛
"اگر در مختصات علائق محبوب قرار نگیرد
مانند زلیخاه اسیر طعمه ی نفس میشود!"
لااقل ازاده مرد باشید..
به اون چیزی که فکر میکنی غیر ممکنه که اتفاق بیوفته بیشتر فکر کن از کجا معلوم شاید دقیقا همونیه که قراره اتفاق بیوفته..
جانان :)
نگم چی کشیدم...
اگه امسال اومدم پیشت میگم که چی به سرم اومد.. (وی همچنان که ضریح را میبیند همه چیز از یادش می رود.)👩🏽🦯