eitaa logo
گفتار پسندیده
1.2هزار دنبال‌کننده
257 عکس
82 ویدیو
6 فایل
✅ کانال رسمی حجت الاسلام دکتر عباس پسندیده. استاد دانشگاه قرآن و حدیث. 🖼 روزنه‌ای به کهکشان معارف دینی در بستر زندگی امروز. ادمین: @admin_goftare_Pasandide صفحات مجازی: https://zil.ink/goftarepasandide
مشاهده در ایتا
دانلود
حیا و عفت فاطمی.mp3
10.02M
📜 حیا و عفت فاطمی 🔸 آیا مسئله ما حجاب است یا عفاف؟ این دو چه ارتباطی با هم دارند؟ 🔸 مسئله عفاف و حجاب چه پیش زمینه‌های تربیتی دارد؟ 🔸 خویشتن داری جنسی چه ابزار و لوازمی دارد؟ 🔸 حیا که مقدم بر حجاب است مبتنی بر چه مولفه‌هایی است؟ 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | توییتر | آپارات
نظر یکی از اعضای محترم کانال👇 سلام و ادب و احترام واقعا تشکر میکنم ازتون که جریان نگاهم رو به فلسفه زندگی و قصه های پر چالش مثل رنج از نگاه غرب گرایان به اسلامی ترین وضع قرار دادین از لطف شما سپاسگزارم ما همه مدیون تعالیم قرآن و حدیث هستیم و باید قدردان خداوند متعال و اهل‌بیت علیهم‌السلام باشیم این همه آوازه ها از شه بود * گرچه از حلقوم عبدالله بود
الهیات روان‌شناختی مقاومت و پایداری.mp3
14.27M
📜 الهیات روانشناختی مقاومت و پایداری 🇵🇸 به مناسبت پایداری مردم غزّه 💪🏻 ثبات قدم در روانشناسی ❇️ مقاومت در اسلام ❓ چه نظریه اسلامی می‌تواند مقاومت در برابر دشمن را تبیین کند؟ ✳️ مؤلفه‌های روانشناختی ثبات قدم در قرآن 🕌 ایمان چگونه موجب افزایش قدرت می شود؟ 🕋 خداوند چگونه مقاومت و ثبات قدم را در اهل ایمان ایجاد کرد؟ 🔹 روش مقایسه و ایجاد توازن 🔸 روش مقایسه و موازنه مثبت 🔹 روش اعتماد 🔸 تنظیم و تعدیل انتظار 🔹 روش پاداش و دستاورد معنوی 🔸 بی معنایی زندگی دنیوی 🔹 روش اعتلا و ارزشمندی ایمانی 🔸 روش ربوبیت پذیری 🗓 ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ⭕️ فیلم کامل 👈🏻 کلیک کنید 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
📜 نشست علمی الهیات مقاومت؛ مبانی کلامی و روانشناختی 🔹 هشتمین نشست علمی از سلسله نشست های علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث ویژه چهارمین همایش علوم انسانی- اسلامی، پژوهش و فناوری 🔸 ارائه کنندگان: 🎤 حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار (رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث) 🎤 حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباس پسندیده (رئیس پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی ) 🔸 دبیر جلسه: 🎙 حجت الاسلام دکتر علی امیرخانی (عضو هیات علمی پژوهشگاه قرآن و حدیث) 📍 پژوهشگاه قرآن و حدیث 🗓 ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
🔰 فیلم های آموزشی اختصاصی پنل تخصصی آفلاین «آموزش هوش مصنوعی در حوزه پژوهش» 🔹 حجت الاسلام دکتر سید مهدی مجیدی نظامی، رئیس پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی 🎧 جلسه ۱: dte.bz/hh01 🎧 جلسه ۲: dte.bz/hh02 🎧 جلسه ۳: dte.bz/hh03 🎧 جلسه ۴: dte.bz/hh04 🎧 جلسه ۵: dte.bz/hh05 🎧 جلسه ۶: dte.bz/hh06 🌷 پنل تخصصی آفلاین هوش مصنوعی با هدف آموزش سریع و آسان برای طلاب، پژوهشگران و دانشجویان فراهم شده که با کمک این ابزار جدید اشاعه علم با سرعت بیشتری رقم بخورد و گامی به سوی پیشرفت مرز دانش برداشته شود. 🇮🇷 پژوهشکده الهیات و خانواده 🇮🇷 دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان 🌐 eitaa.com/joinchat/309461000C26df2b53cf 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
فهم کاربردی متون دینی.mp3
27.58M
📜 فهم کاربردی متون دینی 03:33 | مفهوم کاربردی و دانشهای کاربردی مراد از فهم کاربردی چه هست و چه نیست؟ سطوح فهم: 07:22 | فهم نخستین / متن چه می‌گوید؟ 10:18 | فهم علمی متون / چرا چنین می‌گوید؟ 14:07 | فهم کاربردی متون دینی تلقی نادرست: کاربست روش‌های فهم متن در نمونه های جدید تلقی درست: کاربرد متن و کاربردی‌کردن متن الف) فهم کاربردهای متنی فهم کاربردهای نهفته در متن تلقی ۱): فهم چگونگی انتقال معارف به مردم 31:22 | تلقی ۲): فهم کاربردهای متن در زندگی معارف دینی، چه دردی را درمان می کند؟ چه رشد و پیشرفتی ایجاد می کند؟ کاربردشناسی در متون و مفاهیم دینی 48:50 | ب) فهم کاربست های عینی بدون فهم از زندگی، فهم کامل متن ناممکن است ضرورت فهم انطباقی 🗓 ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ⭕️ فیلم کامل 👈🏻 کلیک کنید 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی
برای کراجکی کتابی است به نام «التعجب» است. در این کتاب می‌گويد یک وقت بانویی که در عالم دومی ندارد، مثل صدیقه کبری (س)، چندین شب و روز مردم را دعوت کرد، فرمود: بیائید علی بن ابیطالب را یاری کنید، حاضر نشدند!! در همین شهر زنی برخاست گفت بیائید علی بن ابیطالب را بکشید، هزارها نفر آماده شدند؛ «العجب»! چگونه می‌شود که دختر پیامبر از این مردم دعوت کرد بیائید علی را یاری کنید، کسی جواب نداد؛ دختر ابوبکر آمده گفته علی را بکشید هزارها نفر شمشیر کشیدند. شما و ما باید بدانیم که داریم در این عالم زندگی می کنیم؛ آن وقتی که عصر، عصر عصمت بود؛ اینطور گذشت. نکته: 1⃣ این شگفتانه نشان می‌دهد عنصر اثرگذار در جریان‌های اجتماعی، اعتبار و اعتماد اجتماعی است، نه حقانیت و حتی عصمت! 2⃣ این شگفتانه نشان می‌دهد گاه جریان عصمت نیز (که پاک از اشتباه است) اعتبار و اعتماد اجتماعی را از دست می‌دهد؛ هرچند نادرست است. 3⃣ این شگفتانه نشان می‌دهد ناکامی جبهه حق، فقط به خاطر اشتباه حق‌مداران نیست! گاه گفته می‌شود ببینید چه کرده‌اید که مردم به شما اعتماد نمی‌کنند! هرچند اشتباه عملکردها و نقش آنها را در کاهش اعتماد اجتماعی نمی‌توان نادیده گرفت؛ اما باید دانست که اعتماد و عدم اعتماد اجتماعی تابع حق و باطل نیست؛ می‌شود معصوم و بر حق بود، اما افکار عمومی و اعتماد اجتماعی را نداشت. 4⃣ این شگفتانه نشان می‌دهد پدیده‌های اجتماعی تابع قوانین خاص خود است که نیازمند شناخت دقیق، سپس تئوریزه کردن و در نهایت برنامه‌ریزی اجتماعی است... 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی
14021001-sabke zendegiye eslami-doctor pasandideh-goodarzi.mp3
9.38M
📜 مقاسیه‌های فقر آور - مقایسه‌های رنج آور ☘ حس خوب زندگی! 🧐 کدام مکتب ایده بهتری برای زندگی دارد؟ 💠 حسّ خوب، نیازمند شناخت زندگی 04:40 | زندگی من در چه وضعیتی قرار دارد؟ تمایل ذاتی انسان به شناخت وضعیت خود 🔍 شناخت، نیازمند ارزیابی 07:40 | مدل ارزیابی من برای شناخت زندگی چیست؟ تناسب روش ارزیابی با ماهیت موضوع 11:11 | روش ارزیابی: مقایسه زندگی خود با دیگران ▫️واقعیت اجتماعی(بیرونی)، شاخص ارزیابی ▫نظریه مقایسه اجتماعی فستینگر (۱۹۵۴) 13:27 | انواع: مقایسه صعودی، مقایسه نزولی، مقایسه همسان نتیجه صعودی: حسّ بد، احساس نارضایتی نتیجه نزولی: حسّ خوب، احساس رضایت و خرسندی 15:30 | چالشهای مقایسه اجتماعی: 1⃣ چالش شاخص: چرا بررسی وضعیت من با شاخص زندگی دیگران؟ 2⃣ چالش دامنه: دامنه واقعیت اجتماعی چقدر است؟ ▫️قبلاً: محدوده محله‌ای ▫️اکنون: محدوده جهانی ▪️گسترش محدوده، گسترش مشکل 3⃣ چالش فریب و عدم صداقت! آیا آن‌چه نمایش داده می‌شود، عین واقعیت است؟ 4⃣ چالش مورد مقایسه! 30:36 | مقایسه در چه چیزهایی صورت می‌گیرد؟ 🔹تعدد موضوعات و تنوع برخورداری‌ها 🔻 شکل معیوب مقایسه: مقایسه درّه با قلّه 38:44 | چه باید کرد؟ 🟢 دیدگاه اسلام: ✔️ مدیریت مقایسه 💠 دیدن و مقایسه نکردن؛ نمونه عینی در 3500 سال قبل! ⁉ راز: فهمیدگی و فرزانگی 53:23 | کارکرد مقایسه صعودی: ⚠️ کوچک شماری داشته‌های خود و بزرگ شماری داشته‌های دیگران ✅ کارکرد مقایسه نزولی: کشف داشته‌های خود 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
📜 حاشیه‌های موضوع مقایسه بحث این هفته سبک زندگی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، درباره نقش مقایسه اجتماعی در احساس فقر و غنی بود. پس از اتمام بحث، حاضران به اظهار نظر پرداختند که اطلاع از آن، خالی از لطف نیست: 1⃣ یک نفر میانسال ضمن تأیید همه دیدگاه‌های اسلامی با احترام و نرم نظرش را گفت؛ لبّ کلامش این بود که این حرفها برای توجیه ضعف حکمرانان است.... به آرامی گوش کردم و پرسیدم: یعنی شما این نسب را به من می‌دهید که هدفم توجیه عملکرد مسئولان است! انتظار نداشت معنی حرفش این باشد. گفتم شما آزاد هستید هر طور دوست دارید فکر کنید، اما من واقعاً چنین قصدی نداشتم. ادامه دادم: ثانیاً وقتی خدا به مردم می‌گوید مقایسه نکنید می‌خواهد ضعف انبیاء خودش را بپوشاند؟! وقتی پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید مقایسه صعودی نکنید، می‌خواهد ضعف حکومتش را بپوشاند؟! گفت: نه قطعاً اینطور نیست. گفت: آخه این کشور با این همه امکانات نباید وضع مردمش این باشد! گفتم: من اشتباهات حکمرانی را انکار نمی کنم، اما وقتی اینجا مخاطب من مردم هستند، درباره مردم سخن می‌گویم و هر گاه مخاطبم مسئولان بودند، در باره آنها سخن خواهم گفت؛ روش من این است. نمی پسندم وقتی مخاطب من مسئولا هستند، از وظایف مردم بگویم و وقتی با مردم هستند از مسئولان انتقاد کنم. قبول نکرد؛ گفتم نظر شما محترم، اما بالاخره این اعتقاد من است. 2⃣ راه را برای خانمی باز کردند، آمد و گفت: حاج آقا سخنانتان خیلی خوب بود. می‌خواهم خواهش کنم برای باران هم دعا کنید، هیچکس دعا نمی کند! گفتم: درسته، چشم ان شاءالله. 3⃣ جوانی تشکر کرد و گفت: رد می‌شدم صدای سخنرانی را که شنیدم آمدم داخل و گوش کردم؛ خیلی خوب بود. گفتم اینها از غنای معارف دین است. بعد ادامه داد: واقعاً اگر انسان مقایسه صعودی نکند نعمت‌های خدا را درک می‌کند و شکرگزار می‌شود. برایم جالب بود؛ گفتم دقیقاً همین نکته در روایات اسلامی آمده. من هم حرفم به این آقا همین بود که ما اشتباهات را انکار نمی کنیم؛ من خودم منتقد هم هستم، حتی شاید علت برخی از باران نیامدن‌ها که این خانم گفتند، ظلم‌هایی باشد که نسبت به افراد ضعیف صورت می‌گیرد، اما باید وضعیت کشور را باید با توجه به واقعیت‌های میدانی تحلیل کرد؛ الان همه دنیا جمع شده‌اند ما را نابود کنند و نتوانسته‌‌اند! این چیز کمی نیست. گفتم ببینید قصه غزّه را! عده‌ای معدود در محدوده جغرافیایی کم، یکی از بزرگترین ارتش‌های دنیا را زمین‌گیر کرده است! ارزیابی کار مبارزان غزه باید با توجه با این شرایط سنجیده شود. 4⃣ شخصی میانسال محترمانه گفت: من از آنجا که گفیتد زنها را مقایسه نکنید رسیدم؛ میشه خلاصه سخنتان را بگویید؟😮 من هم لبّ کلام را در چند جمله کوتاه بیان کردم. تشکر کرد و خندان رفت. 5⃣ شخص دیگری گفت چند سؤال شخصی دارم. گفتم چی هست؟ گفت مادرم فوت کرده و لیستی را از سؤالات شرعی مربوط به مسایل مالی مادر مرحومش نشانم داد. لیست را که دیدم هول کردم😉 و پس از تسلیت، با عذرخواهی خواهش کردم از قسمت سؤالات شرعی حرم مطهر بپرسند. 6⃣ قبل از رفتن، جوانی خودش را رساند با چهره‌ای قرمز و برافروخته. گفت: رفته بودم فروشگاه بزرک لوازم خانگی، قیمت‌ها را که دیدم مخم سوت کشید و پر از غم و خشم شدم. آمدم حرم، صحبت‌های شما آرامم کرد؛ خدا خیرتان دهد. به مطایبه گفتم: خدا به خدا و اهلبیت(ع) خیر دهد که این حرفها را برای ما گفته‌اند.🤗 لبخندی زد ادامه دادم: نگران و غمکین نباش به خدا توکل کن و .... نشانه‌های آرامش و امید در چهره‌اش به آرامی نمایان شد و رفت... 8⃣ دم آخر، زن و مردی جوان نوزادشان را آورند تا اذان و اقامه بخوانم. هول کردم، چقدر فکر کردم گوش چپ را راست را اشتباه نگیرم.😂 من خواندم و آنها نیز با اجازه قبلی فیلم گرفتند. سرنوشت این فیلم، چه شود، خدا داند. فردا هر مشکلی برای فرزندشان پیش آید، احتمالا من یکی از گزینه‌های تقصیر باشم. نکته یکی از نکات مهم ضرورت تبیین بعد زندگی‌سازی معارف دین است که اگر به خوبی صورت گیرد، مردم را بیش از پیش شيفته دین می‌کند و این همان سخن امام رضا علیه السلام است که فرمود: ان الناس لو علموا محاسن کلامنا لاتبعونا. امیدوارم طلاب گرانقدر و دانشجویان محترم رشته‌های اسلامی، به این سخن امام رضا علیه السلام اهتمام ورزیده و تبیین معارف زندگی‌ساز دین را سرلوحه کار خود قرار دهند. بی‌جهت نیست که مقام معظم رهبری تبلیغ را رسالت اصلی و اولیه حوزه‌های علمیه می‌دانند. به ویژه کتاب مربیگری روشمند می‌تواند راهنمای خوبی برای مربیان زندگی دینی باشد. 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کرهٔ جنوبی چقدر زیباست! 🤔 💬 موتورهای جستجو چگونه ذهنِ شما را جهت‌دهی می‌کنند تا حقایق عالم را نبینید. برشی از دورهٔ ۹۱درصد از حقایق پنهان فضای مجازی آیا می دانید چه طور موتورهای جستجو شما را در اقتصاد،امنیت،فرهنگ،انتخابات،سلبریتی ها مسخ می کنند؟!🙄 اگه نمی دانید توصیه می کنم حتما این مجموعه را ببینید 👆 🇮🇷پرچم ایران بالاست ✅https://eitaa.com/parcham_enghelab_islami ☑️اخباری که هیچ رسانه‌ای پخش نمی‌کند
آنچه در این پست آمده است، مصداق چالش فریب است کلیک کنید فریب رسانه‌ای می‌تواند یکی از بزرگترین تهدیدهای رضایت از زندگی باشد.
یادداشتی از دکتر عزیزی، متناسب با👈 حسّ خوب زندگی اسرار بی‌ارزش سازی خود! ✅ وَ قَالَ (علیه السلام): أَزْرَى بِنَفْسِهِ مَنِ اسْتَشْعَرَ الطَّمَعَ، وَ رَضِيَ بِالذُّلِّ مَنْ كَشَفَ عَنْ ضُرِّهِ، وَ هَانَتْ عَلَيْهِ نَفْسُهُ مَنْ أَمَّرَ عَلَيْهَا لِسَانَه. و درود خدا بر او، فرمود: آن كه جان را با طمع ورزى بپوشاند خود را پست كرده، و آن كه راز سختى هاى خود را آشكار سازد خود را خوار كرده، و آن كه زبان را بر خود حاكم كند خود را بى ارزش كرده است. (امام علی علیه‌السلام، حکمت ۲ نهج‌البلاغه)  شرح از اين کارها بپرهيز👇 امام علی (عليه السلام) در اين کلام نورانى اش به پيامدها و آثار سوء سه رذيله اخلاقى در عباراتى کوتاه و فشرده اشاره فرموده است. نخست مى فرمايد: «هر کس طمع را پيشه کند خود را حقير ساخته است» (أَزْرَى بِنَفْسِهِ مَنِ اسْتَشْعَرَ الطَّمَعَ). واژه «طمع» به معناى بيش از حق خود طالب بودن و گرفتن مواهب زندگى از دست ديگران است و تعبير به «استشعر» که به معناى پوشيدن لباس زيرين است. اشاره به اين است که طمع را به خود چسبانده و از آن جدا نمى شود؛ بديهى است که افراد طمّاع براى رسيدن به مقصود خود بايد تن به هر ذلّتى بدهند و دست سؤال به سوى هرکس دراز کنند و شخصيت خود را براى نيل به اهداف طمعکارانه خود بشکنند. نقطه مقابل طمع قناعت است که سبب عزّت آدمى مى شود، همان گونه که اميرمؤمنان فرمود: «عَزَّ مَنْ قَنَعَ؛ آن کس که قناعت پيشه کند عزيز خواهد بود»(۱) و به گفته شاعر: آز بگذار و پادشاهى کن گردن بى طمع بلند بود! در دومين نکته مى فرمايد: «کسى که سفره دل خويش را (نزد اين و آن بدون هيچ فايده) باز کند (و مشکلات خود را فاش سازد) رضايت به ذلت خود داده است»؛ (وَ رَضِيَ بِالذُّلِّ مَنْ کَشَفَ عَنْ ضُرِّهِ). روشن است هرگاه انسان نزد طبيب درد خود را بگويد و از وى راه درمان بطلبد يا پيش قاضى ظلمى را که بر او رفته بيان سازد و از او احقاق حق بخواهد يا نزد دوستش از گرفتارى خود براى گرفتن وام سخن بگويد کار خلافى نکرده و به دنبال مشکل گشايى بوده؛ اما طرح مشکلات نزد کسانى که هيچ گونه توانايى بر حل آن ندارند اثرى جز ذلت و سرافکندگى انسان نخواهد داشت. در اين گونه موارد بايد خويشتن دار بود و لب به شکايت نگشود. آن گاه امام (عليه السلام) در جمله سوم مى فرمايد: «کسى که زبانش را بر خود امير سازد شخصيت او تحقير مى شود»؛ (وَهَانَتْ عَلَيْهِ نَفْسُهُ مَنْ أَمَّرَ عَلَيْهَا لِسَانَهُ). منظور از امير شدن زبان آن است که از تحت کنترل عقل و فکر خارج شود و هرچه بر زبانش آمد بگويد. بديهى است سخنانى که از فکر و عقل و تقوا سرچشمه نمى گيرد در بسيارى از موارد خطرهايى ايجاد مى کند که انسان قادر بر جبران آن نيست و گاه اسباب رنجش افراد آبرومند و سبب ايجاد اختلاف در ميان مردم و کينه و دشمنى نسبت به گوينده و ديگران مى شود. چه بسيارند کسانى که در گورستان ها خفته اند و کشته زبان خويشند ـ همان کسانى که همطرازان آنها از ملاقات با آنها وحشت داشتند. در حديث ديگرى در سلسله همين کلمات قصار مى خوانيم: «مَنْ کَثُرَ کَلاَمُهُ کَثُرَ خَطَؤُهُ; کسى که زياد سخن گويد اشتباهات زيادى خواهد کرد».(حکمت ۳۴۹) و اين خطاى بسيار باعت تحقير و بى ارزش شدن او در نظرها مى شود. کوتاه سخن اين که انسان عاقل بايد زبانش را در اختيار عقلش قرار دهد نه اين که عقلش را در اختيار زبان که اولى مايه سعادت است و دومى اسباب حقارت. ۱. غررالحکم، ص ۳۹۲، ح ۹۰۱۸. در بعضى از عبارات این جمله به این صورت نقل شده است: «عَزَّ مَنْ قَنَعَ وَ ذَلَّ مَنْ طَمَعَ» (شرح نهج البلاغه ابن ابى الحدید، ج ۱۹، ص ۵۰). منبع: پیام امام اميرالمؤمنين علیه‌السلام، شرحی بر نهج‌البلاغه، آیت‌الله مکارم شیرازی، با تلخیص دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
لیست مبهم.mp3
1.51M
📜 لیست مبهم چیست و چگونه سبب از بین رفتن حس خوب زندگی میشود؟ ⭕️ صوت کامل 👈🏻 کلیک کنید 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
📜 ظهور تدریجی اسامی اندیشمندان بزرگ مسلمان در کتب مرجع روانشناسی در کتاب زمینه روانشناسی جیمز کالات (۲۰۱۰ و ۲۰۱۶) معروف نیز نام یک اندیشمند مسلمان به فهرست نامداران تاریخ روانشناسی افزوده شد (این کتاب توسط آقای فیروزبخت به فارسی نیز برگردان شده است). در این کتاب، اوّلین کشف روانشناسی بر اساس پژوهش علمی به کار اندیشمند بزرگ مسلمان ابن هیثم (که توسّط برخی محقّقان به پدر روش شناسی علمی مدرن شناخته می شود) دربارۀ اینکه بینایی به نوری که به چشم اصابت می کند بستگی دارد نه اشعه های نوری که از چشم ساطع می شود، نسبت داده شده است. این قبیل موارد را باید نتیجۀ تلاش پژوهشگران معاصر عرصۀ روانشناسی اسلامی دانست که تراث اسلامی را به زبان انگلیسی به دنیا معرّفی کرده و می کنند تا تاریخ حقیقی این علم بازسازی و بازنویسی شود. باید به همۀ این تلاشگران خداقوت گفت و قدردان زحمات آنان بود. دکتر محسن عزیزی ابرقوئی، روانشناس 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
از زائرانت هم هراس دارند 📌پیام مهم رهبر انقلاب درپی حادثه تروریستی کرمان و شهادت زائران مزار شهید سلیمانی سربازان راه سلیمانی به رذالت جنایتکاران پاسخ سختی خواهند داد.
📢 تحمل نخواهند کرد! ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند؛ بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. 📝 پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان
📜 نبرد بزدلان قبلا میگفتن (گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری) و امروز باید گفت: سلیمانی در غزه و لبنان با اسرائیل جنگید و اسرائیل در کرمان دوستداران سلیمانی را کشت. این است منطق بزدلان‼️ دنیا صحنه نمایش انسانیت شجاع با حیوانیت بزدل است 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
هنوز دارن شهید سلیمانی را ترور می‌کنند این یعنی هنوز او زنده است برای دشمنان، شهید سلیمانی، ترسناک‌تر از سردار سلیمانی 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌧 زیارت بارانی ببار بارون که امشب پر درده ببار بارون چقدر دنیا نامرده ببار بارون دلم داره میمیره ببار بارون داره اشکم میریزه 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ساعت به وقت زندگی: ۰۱:۲۰ 🌷با نوای کاروان تا عرش رفت‌... ✏️بعد او ما هم در آتش زنده‌ایم هم چنان با خاطراتش زنده‌ایم یادتان می آید او اینجا نشست؟ ساحلی در محضر دریا نشست حاج صادق! یاد کن آن روز را خواندی از دل نغمه‌ای جانسوز را او همین جا، او همین جا گریه کرد با نوای کاروان را گریه کرد هرکه دید او را به حالش رشک برد تا شهادت محملش را اشک برد 📣 رسانه دینی باشیم 🌐 صفحات مجازی ایتا | تلگرام | ویراستی | آپارات