eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴آتش سنگین پهپادها و توپخانه قدرتمند و نقطه زن سپاه پاسداران برای پنجمین روز متوالی، مقرها و مواضع تروریستهای پژاک در نوار مرزی عراق و ایران در برادوست را درهم‌ کوبید.
⛔️سکوتهای حرام‼️ 1⃣روزه ی سکوت(در شریعت اسلامی روزه سکوت حرام و بدعت است نه اصل سکوت و لذا در روایات آمده که سکوت، بوستان فکر و اندیشه است) 2⃣سکوتی که سبب جرأت و تجرّی بیشتر گناهکاران شود! 3⃣سکوتی که مایه‌ ی وهن اسلام و تقویت باطل یا ضعف مسلمانان شود! 4⃣سکوتی که موجب شود معروفی، منکر یا منکری، معروف شود! 5⃣سکوت در مقابل تهمت به افراد مومن و ارزشهای اسلامی، که جرم و گناه است! 6⃣سکوت در برابر بدعت گذاران و منادیان اسلام آمریکایی و کسانی که با متشابهات دینی، مردم را از حقایق اصیل اسلامی دور می نمایند. 7⃣سکوت در برابر حمله کنندگان به ارکان نظام اسلامی و محکمات انقلاب در حالی که حفظ نظام اسلامی بالاترین معروف است. 8⃣سکوت در برابر ستم و تعدّی ظالم و سکوت در برابر یاری و کمک به مظلوم 9⃣سکوت در برابر گسترش ولایت طاغوت و استیلای صهیونیسم جهانی بر ساحت زندگی مومنان، مثل سکوت در برابر تثبیت و گسترش حکمرانی صهیونگرام ها بر فضای مجازی کشور که مرگبارترین سکوت است! 🔟سکوت در برابر یاری و نصرت ولایت که حافظ حدود و مرزهای شریعت و ارکان اسلام است که این سکوت بالاترین منکر و بدترین نوع سکوت است.
🔴فراجا: اجازه جولان به دشمن نمی‌دهیم 🔹بیانیه فرماندهی انتظامی کشور: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عده‌ای آشوبگر با هر بهانه و حربه‌ای به دنبال برهم زدن نظم، امنیت و آسایش ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی هستند. 🔹 توطئه‌های شیطانی آن‌ها در برابر اتحاد نیروهای مسلح و انسجام، وحدت و هوشیاری ملت ایران که به موقع صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کردند، ناکام مانده است. 🔹فرماندهی انتظامی کشور ضمن قدردانی از حمایت‌های مجاهدانه نیروهای مسلح (ارتش، سپاه و بسیج) و ملت سربلند و سرافراز ایران اسلامی از برادران و خواهران خود در مجموعه انتظامی کشور اعلام می دارد که کارکنان انتظامی کشور تا آخرین لحظه در برابر توطئه‌های معاندان و ضد انقلاب با تمام توان ایستادگی و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از مرز تا مرکز برخورد قاطعانه خواهد کرد.
🚨سپاه پاسداران برای پنجمین روز متوالی از ساعتی پیش مخفیگاه تروریست‌های تجزیه‌طلب کومله را در کوهستان بربزین در مرز اقلیم کُردستان عراق را مورد حملات پهپادی و توپخانه‌ای قرار داد
🔺معاون عملیات سپاه: منشأ عملیات علیه کشورمان را در هر نقطه ای مورد اصابت قرار می دهیم. مقرهایی که اخیرا مورد هدف واقع شدند بیشترین نقش را در اغتشاشات این چند روز داشتند.
🔴امیرعبداللهیان: به مطالبات مردم توجه می‌کنیم / تغییر رژیم صورت نخواهد گرفت 🔹وزیر امور خارجه: ایران جایی نیست که کسی بتواند کودتا یا انقلاب رنگین کند. مردم ایران فهیم هستند. بین اعتراض، اخلال و آشوب تفاوت وجود دارد. ما در ایران به مطالبات مردم توجه می‌کنیم اما با کسانی که بخواهند آشوب کنند و تحت تاثیر خارج از کشور باشند، طبق قوانین‌مان عمل می‌کنیم. 🔹ایالات متحده اگر نگران مردم ایران است، هزاران کودک ایرانی به خاطر تحریم دارو فوت کرده‌اند. آمریکا برای داروی کودکان پروانه‌ای در ایران حاضر نشد همکاری کند. 🔹توصیه‌ام به مقام‌های آمریکایی این است ما در حال مذاکره و تبادل پیام برای بازگشت به برجام هستیم، هیچ خبر مهمی در ایران نیست. تغییر رژیمی در ایران صورت نخواهد گرفت. با احساسات مردم ایران هم در این طراز نمی‌توانند بازی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بهترین گزینه برای رهبری آینده ایران مریم رجوی است! 🔹شاهین قبادی، سخنگوی گروهک تروریستی مجاهدین در گفتگو با رادیو تایمز بریتانیا: مجاهدین خلق نقش کلیدی و مهمی در هدایت و تحریک اعتراضات اخیر ایران دارند!" 🔹هیچ جایگزینی جز شورای ملی مقاومت ایران به رهبری مریم رجوی برای آینده ایران وجود ندارد!
استوری جدید سردار آزمون:  کار عجولانه من باعث اذیت شدن دوستان شد!
⭕️سلبریتی‌ها بی‌تقصیرند! آری؛ می‌دانم دلخور می‌شوید امّا باید بپذیریم که آن‌ها به اقتضای شغل‌شان که «شهرت‌طلبی» است، فعالیت می‌کنند. این ما بودیم که همه جا راه‌شان دادیم، و هر جا تریبونی برای معرفی الگو بود، بلندگو به دست‌شان دادیم؛ ندادیم؟! این ما بودیم که هر ویژه برنامه‌ای در تلویزیون گذاشتیم، از آن‌ها به عنوان شخصیت موفق دعوت کردیم و کف برنامه، سوراخ سنبه‌های زندگی‌شان را پرسیدیم تا جوانان دیکته کنند. این ما بودیم که هر جا برنامه‌ی فرهنگی تدارک دیدیم، به عنوان مهمان ازشان دعوت کردیم تا از راز موفقیت‌شان بگویند. این ما بودیم که هر جا سفیر فرهنگی خواستند، شالی بر گردن‌شان انداختیم و کنارشان عکس سلفی گرفتیم و ازشان تقدیر کردیم. این ما بودیم که هر جا بودجه‌ی کلان فرهنگی بود، به زیر پای‌شان ریختیم تا برای‌مان سیاه‌نمایی تولید کنند و در آخر هم فرش قرمز برای‌شان پهن کردیم تا با وضع کذا و کذا، ژست هنرمند بگیرند! آن‌ها سلبریتی‌اند، شغل‌شان شهرت است، و اقتضای شهرت آن است که یک روز با این طرف باشی و روز دیگر آن طرف. آن‌ها نه مصلح اجتماعی هستند، نه الگوی زندگی و نه پیش قراول فرهنگی. مگر مملکت ما دانشمند و فرهیخته و الگو کم دارد؟! چرا فکر کردیم فرهیختگان را فقط باید کنج شبکه‌ی چهار ببریم و در مجامع نخبگانی دعوت کنیم؟ اشتباه از ما بود، ما سلبریتی‌ها را در جایی که نباید، قرار دادیم و حال گله‌مندیم که چرا اینگونه می‌کنند و از جوان‌مان دلخوریم که چرا چشم و گوش بسته هر حرف مفت او را می‌پذیرد... 🔹باید حقیقت را پذیرفت، مرد هزارچهره، نباید چهره‌ی الگو باشد! 👈روزی ملانصرالدین الاغ خود را با زحمت فراوان به پشت بام برد! بعد از مدتی خواست او را پایین بیاورد ولی الاغ پایین نمی‌آمد. نمی‌دانست الاغ بالا می‌رود ولی پایین نمی‌آید! پس از مدتی تلاش، ملا نصرالدین خسته شد و پایین آمد. ولی الاغ به شدت جفتک می‌انداخت و بالا و پایین می‌پرید تا اینکه سقف فرو ریخت و الاغ جان باخت. ملا که به فکر فرو رفته بود با خود گفت: لعنت بر من که ندانستم اگر خری را به جایگاه رفیعی برسانم، هم آن جایگاه را خراب می‌کند و هم خود را هلاک می‌نماید! پ.ن: سلبریتی در این متن، به معنای شخصی است که برای کسب شهرت، از حرفه‌ی خود همچون بازیگری، خوانندگی، ورزش و ... پا را فراتر گذاشته و در عرصه‌های دیگر هم اظهار و اعمال نظر می‌کند! بنابراین حساب هنرمند از سلبریتی جدا است. ✍️
دختر معترض سکوت کرد و رفت...
🔻 | حجاب اجباری یا اختیاری؟!آیا حق مسلّم ما نیست که نوع پوشش خودمونو انتخاب بکنيم و نبايد حجاب اجباری باشد و باید اختياری باشد! ✍ پاسخ: اولا: حقیقت آن است که اکثریت مردم ایران به عفت معتقد و ملتزمند. هر چند در محدوده پوشش با هم متفاوتند. برخی کمی سهل‌تر می‌گیرند و ایمانشان آن چنان قوی نیست که حجاب شرعی را کامل رعایت کنند، اما آن‌ها نیز مخالف نوع پوشش مرسوم در برخی کشورهای دیگر هستند و کشور ما هنوز توانسته با عفت، خانواده را حفظ کند. بنابراین نباید فریب اقلیت محدودی را خورد که شهوات مبتذل، نهایت درجه آرمان‌های آن‌هاست و با چشم بسته، می‌خواهند آینده و سعادت خویش را قربانی شهوات زودگذر کنند. این طایفه غرضشان از رها کردن عفت به صرف کنار گذاشتن یک روسری نیست و خواسته‌های اصلی آنان چیزی است که اکثریت ملت با آن مخالفند. 🔹 ثانیا: اگر به عمل خلاف قانون آزادی می‌گویند، در هیچ نقطه‌ای از جهان چنین آزادی‌ای مقبول نیست و هیچ عاقلی نیز عمل بر خلاف قانون را یک مزیت نمی‌شمارد و افرادی که بر خلاف قانون عمل می‌کنند، مجرم خوانده می‌شود و هیچ جا به یواشکی برداشتن اموال دیگران آزادی نمی‌گویند. بلکه آن را جرم می‌شمارند. 🔸 در حال حاضر مطابق قوانینی که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصویب کرده‌اند، رعایت حجاب در کشور الزامی است و تا زمانی که قانون توسط نمایندگان تغییر داده نشده، باید به آن احترام گذاشت چرا که قانونمداری عامل مهمی برای داشتن جامعه‌ای متعالی است. 🔹 ثالثا: قبل از هر چیز باید دقت کنیم که معیار و ملاک ما، منطق است. اگر برای عملی منطق و دلیل خرد پسند، وجود داشته باشد، آن را قبول می‌کنیم. اما اگر ما را مجبور بر کاری غیر منطقی کنند، طبیعتا آن را نمی‌پسندیم. معیار بد بودن، صرف مجبور کردن نیست! بلکه مجبور کردن در بسیاری از موارد نیکو و بلکه ضروری است. آیا اگر کسی بخواهد به حقوق دیگری تجاوز کند و مثلا اموال او را بدزدد نباید او را مجبور کرد که از ستم دست بکشد؟ یا حتی اگر کسی بخواهد بدون مجوز و تخصص، مطب پزشکی دایر کند، نباید او را مجبور به تعطیلی آن مطب کنیم؟ 🔸 رابعا: اصل این ادعا که کسی پوشش غیر عفیفانه را آزادی بنامد، توهین به آزادی و به ابتذال کشاندن آن است و کسانی که سطح دغدغه‌های آنان چنین نازل شده است، باید بیدار شوند. آیا آزادی از سلطه و استکبار، باید دغدغه آزادی جویان باشد یا آزادی از ضوابط پوشش؟ آیا آزادی از قید عادات و رسوم خرافی مهم‌تر است یا جلوه‌گری در خیابان‌ها و تبدیل کردن معابر عمومی به صحنه ترسیم انواع جاذبه‌های جنسی؟ این تصویرهای خیالی که بزرگترین آرزوی یک زن را وزیدن باد در لا به لای موهایش ترسیم کنند، عملیات روانی رذیلانه‌ای است که یک انسان و آرمان‌هایش را چنین سطحی می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کدام یک از چهره‌های حوزوی، در فتنه شهریور دمیدند؟ ⭕️ مهسا امینی بهانه‌ای بود برای فتنه‌ای از پیش طراحی شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا بین خانمهای بدحجاب حاضر نمیشید؟ 👈 نقد تند یک کارگردان به و جواب ایشان ⭕️ مردم حس می‌کنند شما آنها را دوست ندارید! ⭕️ مردم حس می‌کنند لزومی نداره پاسخگو باشید! ⭕️ مردم احساس می‌کنند نیازی نیست آنها را توجیه کنید! ⭕️ حس می‌کنم برای تک تک ما دلسوزی نمی‌کنید! ⭕️ آدمهایی که به شما نزدیکند همه‌ی مردم نیستند ... چرا بین خانم‌های حاضر نمی‌شید!
🔴ادامه عملیات سپاه تا برچیده شدن مقر‌های تروریست‌ها 🔹اطلاعیه نیروی زمینی سپاه: از آنجا که پس از عملیاتهای روزهای اخیر، بقایای گروهک‌های ضد انقلاب تروریستی پس از تحمل تلفات در منطقه پراکنده و تهدید علیه امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان همچنان باقی است، از صبح امروز مرحله جدید عملیات رزمندگان اسلام علیه مواضع، مقر‌ها و پادگان‌های گروهک‌های مذکور در عمق اقلیم شمال عراق با بهره گیری از یگان‌های موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه و آتش پرحجم و ترکیبی موشک‌های نقطه زن و پهپاد‌های تهاجمی و انهدامی آغاز و ضربات مهلکی به آنان وارد شده است. 🔹بار دیگر تاکید می‌گردد این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقر‌های گروهک‌های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت‌های خود، با قاطعیت ادامه خواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه برخورد تعدادی از موشک‌های سپاه پاسداران به کمپ گروهک کومله در اقلیم شمال عراق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شبکه لندنی الحوار: 🔹 صحنه‌گردان تمام اغتشاشات اخیر در ایران تجزیه طلبان کُرد هستند! 🔹مسأله‌ای که در حال رخ دادن است توطئه صهیونیستی-کُردی برای تجزیه ایران می‌باشد! این آشوب‌ها هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.
📸 انتقال اجساد جدایی‌طلبان کرد و کومله به سردخانه بعد از حملات سپاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جزئیاتی از عملیات سپاه پاسداران علیه تروریست‌های تجزیه طلب در شمال اقلیم عراق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدیوی از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست های تجزیه طلب 🔹سامان برزنجی وزیر بهداشت اقلیم شمال عراق از به هلاکت رسیدن 3 تروریست و مجروح شدن تعدادی دیگر در پی حمله امروز موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نخستین تصاویر از داخل کمپ کومله در حومه سلیمانیه که هدف حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران قرار گرفته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اینک یک فروند پهپاد انتحاری (شاهد-136) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال پرواز و حمله به سوی تروریست های تجزیه طلب پژاک و کومله در مرزهای شمالغرب کشور.
🔴سردار پاکپور: با ۷۳ موشک محل استقرار تروریست‌ها را منهدم کردیم 🔹فرمانده نیروی زمینی سپاه: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف مورد نظر در محل استقرار تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده‌ است. 🔹در مرحله جدید عملیات این اهداف که در ۴۲ نقطه پراکنده و در مواردی از همدیگر ۴۰۰ کیلومتر فاصله داشته‌اند به‌ طور قطعی متعلق به گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی بوده‌ است.
🔴تروریست میلاد پیرصاحب در حملات امروز سپاه به هلاکت رسید. 🔹‏وی از اعضای رده بالای حزب دموکرات کردستان ایران بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برخورد موشک سپاه به کمپ گروهک تروریستی کومله هنگام پخش مستقیم