eitaa logo
حفظ و دفاع از خون شهداء
415 دنبال‌کننده
88.8هزار عکس
61.8هزار ویدیو
311 فایل
باسلام هدف از کانال مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن به سبک زندگی شهدایی _ زنده نگه داشتن یادونام شهدا کمتر از شهادت نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا بین خانمهای بدحجاب حاضر نمیشید؟ 👈 نقد تند یک کارگردان به و جواب ایشان ⭕️ مردم حس می‌کنند شما آنها را دوست ندارید! ⭕️ مردم حس می‌کنند لزومی نداره پاسخگو باشید! ⭕️ مردم احساس می‌کنند نیازی نیست آنها را توجیه کنید! ⭕️ حس می‌کنم برای تک تک ما دلسوزی نمی‌کنید! ⭕️ آدمهایی که به شما نزدیکند همه‌ی مردم نیستند ... چرا بین خانم‌های حاضر نمی‌شید!
🔴ادامه عملیات سپاه تا برچیده شدن مقر‌های تروریست‌ها 🔹اطلاعیه نیروی زمینی سپاه: از آنجا که پس از عملیاتهای روزهای اخیر، بقایای گروهک‌های ضد انقلاب تروریستی پس از تحمل تلفات در منطقه پراکنده و تهدید علیه امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان همچنان باقی است، از صبح امروز مرحله جدید عملیات رزمندگان اسلام علیه مواضع، مقر‌ها و پادگان‌های گروهک‌های مذکور در عمق اقلیم شمال عراق با بهره گیری از یگان‌های موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه و آتش پرحجم و ترکیبی موشک‌های نقطه زن و پهپاد‌های تهاجمی و انهدامی آغاز و ضربات مهلکی به آنان وارد شده است. 🔹بار دیگر تاکید می‌گردد این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقر‌های گروهک‌های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت‌های خود، با قاطعیت ادامه خواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه برخورد تعدادی از موشک‌های سپاه پاسداران به کمپ گروهک کومله در اقلیم شمال عراق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شبکه لندنی الحوار: 🔹 صحنه‌گردان تمام اغتشاشات اخیر در ایران تجزیه طلبان کُرد هستند! 🔹مسأله‌ای که در حال رخ دادن است توطئه صهیونیستی-کُردی برای تجزیه ایران می‌باشد! این آشوب‌ها هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.
📸 انتقال اجساد جدایی‌طلبان کرد و کومله به سردخانه بعد از حملات سپاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جزئیاتی از عملیات سپاه پاسداران علیه تروریست‌های تجزیه طلب در شمال اقلیم عراق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدیوی از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست های تجزیه طلب 🔹سامان برزنجی وزیر بهداشت اقلیم شمال عراق از به هلاکت رسیدن 3 تروریست و مجروح شدن تعدادی دیگر در پی حمله امروز موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نخستین تصاویر از داخل کمپ کومله در حومه سلیمانیه که هدف حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران قرار گرفته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اینک یک فروند پهپاد انتحاری (شاهد-136) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال پرواز و حمله به سوی تروریست های تجزیه طلب پژاک و کومله در مرزهای شمالغرب کشور.
🔴سردار پاکپور: با ۷۳ موشک محل استقرار تروریست‌ها را منهدم کردیم 🔹فرمانده نیروی زمینی سپاه: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع و اهداف مورد نظر در محل استقرار تروریست‌ها اصابت و منجر به انهدام کامل آن‌ها شده‌ است. 🔹در مرحله جدید عملیات این اهداف که در ۴۲ نقطه پراکنده و در مواردی از همدیگر ۴۰۰ کیلومتر فاصله داشته‌اند به‌ طور قطعی متعلق به گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی بوده‌ است.
🔴تروریست میلاد پیرصاحب در حملات امروز سپاه به هلاکت رسید. 🔹‏وی از اعضای رده بالای حزب دموکرات کردستان ایران بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برخورد موشک سپاه به کمپ گروهک تروریستی کومله هنگام پخش مستقیم
🔴کنعانی: مدعی حقوق بشر هستیم/ مداخلات خارجی در حوزه داخلی جمهوری اسلامی مردود است 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه: جمهوری اسلامی در حوزه حقوق بشر برخلاف کشورهایی که حقوق بشر را به عوان یک ابزار سیاسی برای تنظیم رفتار ملت ها و دولت های مستقل به کار می برند، جزو کشورهای مدعی است، زیرا هم در حوزه ارزش های دینی و فرهنگی و تاریخی و انقلابی به حقوق بشر پایبند هستیم و هم در حوزه حقوق بشر خدمات بسیار زیادی به دنیا ارائه کرده ایم لذا هرگونه ابزارسازی برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی و هرگونه مداخله در امور داخلی کشور را محکوم می کنیم.
♦️ درگیری های بغداد ۱۳۳ زخمی برجای گذاشت 🔹خبرگزاری رسمی عراق گزارش داد در جریان درگیری‌هایی که روز چهارشنبه بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در بغداد رخ داد، ۱۳۳ تن زخمی شدند. 🔹از جمله این افراد ۴ افسر، ۱۱۸ نظامی عراق و ۱۱ غیرنظامی است.
🚨 | سرعت و پهنای باند ایتا را افزایش دهید! ⭕️ از مسئولین محترم تقاضا داریم با توجه به اقبال گسترده مردم به پیام رسان ایتا لطفا سخت افزار های لازم جهت افزایش سرعت این پیام رسان ایرانی را تامین کنید! 👈امضای کمپین افزایش سرعت و پهنای باند ایتا در فارس من 👇 farsnews.ir/my/c/164698
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 براندازها در گروه‌های خودشون چه قدر قشنگ بحث‌های تخصصی می‌کنند برای عوض کردن رژیم😜 ⭕️ فعلا یکی از مباحث فنی‌شون اینه که تا می‌تونید فحش بدید و این‌ ابزار قوی را از دست ندید!😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیه‌های توحیدی امام خمینی (ره) 👈 این جملاتِ امام، واقعاً به آدم آرامش میده👌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به نظر شما چرا رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر و مهسا امینی صحبت نکردند؟ ⭕️ جواب را از زبان خودشان بشنوید:👇 محافظه کار نباشید! ولی هر حرف حقی را نباید گفت! باید هوشیار باشید و پازل دشمن را با حرف حقتان تکمیل نکنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موشک‌های سنگین زمین به زمین نقطه زن به همراه پهبادهای تهاجمی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دقایقی پیش در اطراف شهر سلیمانیه عراق، مقرهای گروهک تروریستی کومله که در طول روزهای گذشته نقش آفرینی بسیار زیادی در تخریب و خرابکاری علیه کشور داشت و عناصر آن اقدام به نفوذ به داخل کشور و مشارکت در درگیری‌های خیابانی کرده بودند را منهدم کرد.
🔴 داریوش ارجمند: صاحب این انقلاب امام زمان است. ✍موضع گیری عالمانه جناب داریوش ارجمند علیه سلبریتی ها را همسنگ موشک های فرود آمده در عین الاسد و اربیل باید دانست. درود بر شرفت جناب ارجمند. افتاد....
✋ 🦋👇 💎چراجمهوری اسلامی در خصوص حجاب نباید کوتاه بیاید ؟ 🔸️در روزهای اخیر پس از مرگ یک دخترجوان پس از به کما رفتن در کلاس آموزشی و توجیهی پلیس امنیت اخلاقی تهران، بحث های زیادی در فضای مجازی علیه پليس امنیت اخلاقی و تاکید مسئولان جمهوری اسلامی بر اجرای این دستور قرآن انجام شده و نکاتی نیز به ذهن نگارنده می رسد که آن را با مخاطبان محترم در میان می گذارد . 1️⃣ رعایت حجاب اسلامی از نصوص (دستورات صریح خداوند) است و در آیه هایی از قرآن مانندآیات ۳۰و۳۳ سوره نور و ۵۹ سوره احزاب و... برآن تاکید شده است . 🔸️در نتیجه جمهوری اسلامی به عنوان نظامی که دال مرکزی گفتمان آن اجرای احکام و قواعد اسلامی است و ایدئولوژی اش بر این مبنا گذاشته شده ، در صورتی که از اجرای این دستور قرآنی کوتاه بیاید ، از حیز انتفاع ساقط شده و کارکرد اسلامی آن زیر سوال می رود و از اساس دیگر نمی تواند ادعا کند جمهوری اسلامی است. 2️⃣ نکته دیگر اینست که مخالفان جمهوری اسلامی با ایدئولوژی های مختلف از مجاهدین خلق و کومله گرفته تا واشنگتن و تل آویو و ایضا" مخالفان داخلی ، روی مسئله اجرای حجاب اسلامی مانور جدی می دهند زیرا عمومی ترین مسئله ای که می تواند نیمی از جامعه را به حرکت علیه نظام درآورد حجاب بوده و مخالفت با آن راحت ترین راه نافرمانی عمومی است . 🦋بجای فرزندآوری وبچه داری،خرید ونگهداری سگ ، تبلیغ مصرف مشروبات الکلی ، سکس خارج از چهارچوب خانواده و ... از جمله راههای دیگری است که دستگاه های تبلیغاتی تمدن غرب در دستور کار خود قرارداده اند برای تهی ساختن اذهان عمومی ایرانیان از ایدئولوژی اسلامی و تضعیف باورهای آنان نسبت به لزوم پیاده سازی اسلام در جامعه و کارویژه های نظام جمهوری اسلامی که نتیجه اش سستی اساس و بنیان این نظام خواهد شد. 🔸️اگرچه دستگاه ایدئولوژیک قدرتمند جمهوری اسلامی تاکنون توانسته است گفتمان این نظام را بازتولید کند و آن را به بخش وسیعی از جامعه انتقال دهد و آنان را در حمایت از نظام و رعایت دستورات اسلامی ثابت قدم نگه دارد و به نوعی در برابر تهاجمات فرهنگی واکسینه نماید، لکن تلاش های تمدن غرب برای به زانو درآوردن این نظام اسلامی همزمان با فشار اقتصادی ، هجوم نرم از طریق القای فرهنگ و ایدئولوژی خود به اذهان ساکنان ایران از طریق بستر مجازی و رسانه های جمعی است . 🔸️همان کاری که در شوروی با موفقیت انجام گرفت و صف خریداران کاست های موسیقی های پاپ و راک و ویدیوهای فیلم های هالیوودی و ساندویچ مک دونالد به عنوان نمادهای فرهنگ و تمدن آمریکایی به کیلومترها می رسید . 🔻 نتیجه این‌ نکته خاطرنشان می گردد که جمهوری اسلامی راهی ندارد جز این که بر مسئله حجاب و اجرای سایر احکام عمومی اسلامی پای فشاری نماید، زیرا کوتاه آمدن از آن در نهایت فروپاشی این نظام را در پی خواهد داشت و مدافعان و حامیان جمهوری اسلامی این نکته را باید مدنظر داشته باشند۰ 🦋۰🌸👇 📺۰🌼🌹🌹🌹🌹🌹🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فاطمه معتمد آریا در مراسم امین تارخ بدون حجاب به سخنرانی پرداخت ♦️برخی ها افسار پاره کرده اند متولیان قانون تا کی می‌خواهند مسامحه کنند؟ قابل توجه قوه قضائیه وضابطین قضایی و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و ستاد احیاء امربه معروف ونهی ازمنکر کشور واستان تهران تاکی درانععال بایدباشید؛چرا احضار ودستگیری صورت نمیگیره؟؟؟ 🦋۰👇 📺۰🌼🌹🌹🌹