eitaa logo
اشتباهِ خوب"
355 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
74 ویدیو
7 فایل
" در درونِ هر یک از ما کهکشانی ست به وسعتِ تمامِ آسمان..! و تنها ستاره ی آن یکی ست که رشد به سویَش و مقصد ، آغوشِ اوست.. =))🌌 ناشناس بهم بگو: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1n7myrf&btn=Tell.me.unknown
مشاهده در ایتا
دانلود
کپریکورن، اورثینک رو تمومش کن.
اشتباهِ خوب"
گرگ‌ومیشِ دیروز یا پریروز./
«آسمون بی‌نهایت خارق‌العاده‌ست. مثلِ دریایی می‌مونه که بجای زمین، توی هوا مواجه‌. ستاره‌های قشنگ‌ش صدف‌ها و مروارید‌های پاکِ دریاست و ابر‌های سفید کوچولوش، ماهی‌های صبوری هستن که خیلی سریع، شنا می‌کنن و می‌گذرن؛ مثلِ عمر. نگاه کردن بهش همونقدر آرامش‌بخشه که نگاه کردن به دریا، و سکوتِ آسمون همیشهٔ خدا بغل‌م می‌کنه همون‌طور که خلوتِ ساحل، دلم رو آروم‌. کاش می‌شد تا ابد، فقط نظاره‌گر آسمون و تماشاچیِ دریا بودم.» - Abr .
[دردا که درین بادیه بسیار دویدیم در خود بِرسیدیم و بجایی نَرسیدیم.]
- عطار .
https://eitaa.com/DaVinciGeneration/4968 تولد محیا مباارک. خیلی پساپس/نمی‌دونم شایدم تبریک گفتم و حافظم.
[ الوعده وفا! ]
اینکه این ضربات، تا چه حد به ثمر بشینه، کجاها بخوره، چقدر رهگیری شه و و و، اصلا کار ندارم الان. نگران بودم ایران یه لاف زنندهٔ قمپزدر کن جلوه داده بشه جلوی این عوضیای پررو که خداروشکر سدمجید بوم بوم.