اشتباهِ خوب"
گرگومیشِ دیروز یا پریروز./
«آسمون بینهایت خارقالعادهست. مثلِ دریایی میمونه که بجای زمین، توی هوا مواجه. ستارههای قشنگش صدفها و مرواریدهای پاکِ دریاست و ابرهای سفید کوچولوش، ماهیهای صبوری هستن که خیلی سریع، شنا میکنن و میگذرن؛ مثلِ عمر. نگاه کردن بهش همونقدر آرامشبخشه که نگاه کردن به دریا، و سکوتِ آسمون همیشهٔ خدا بغلم میکنه همونطور که خلوتِ ساحل، دلم رو آروم. کاش میشد تا ابد، فقط نظارهگر آسمون و تماشاچیِ دریا بودم.»
- Abr .
https://eitaa.com/DaVinciGeneration/4968
تولد محیا مباارک.
خیلی پساپس/نمیدونم شایدم تبریک گفتم و حافظم.
اینکه این ضربات، تا چه حد به ثمر بشینه، کجاها بخوره، چقدر رهگیری شه و و و، اصلا کار ندارم الان.
نگران بودم ایران یه لاف زنندهٔ قمپزدر کن جلوه داده بشه جلوی این عوضیای پررو که خداروشکر سدمجید بوم بوم.
اشتباهِ خوب"
سدمجید نقطهزن جکاسپارو های واقعی دریای عمانُ بزن.
سدمجید نقطهزن بوسبوس.