https://eitaa.com/good_mistake/10337
من ترجیحم اینه هزینه شجاعت رهبری رو درست بپردازیم تا ایشون از شجاعتشون دست نکشن پس با پایه و اساس شما مخالفم
—
مایلم بیشتر توضیح بدی چون من پایه و اساسی نداشتم که مال من باشه، من عیناً چیزی که توی پیام دیدم رو گفتم.
تفاسیر و تحلیل باقی رو نمیدونم.
میخوام یه تکست واسه تولدش اماده کنم ولی نمیدونم از کجا بابد شروع کنم لطفا کمک
—
عاااام.
اول از همه تولدش مبارک
و دوم، بنظرم از بهترین خاطره شروع کن.
یا اولینها
یا از اون چیزی که نسبت به شخصیتش خیلی دوسش داری.
اشتباهِ خوب"
[ غریب گیر آوردنت.. ]
«به آن لحظهٔ سخت که فکر میکنم قلبم میگیرد، به آن زحمتی که با تن غرقِ در خون و استخوانهای شکسته و زخمهای نیزه و شمشیر کشید تا خودش را بالا بکشد، به شمشیر تکیه کند، بایستد، و بگوید تا من هستم، تا زندهام سمت خانوادهام نروید. که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. ولی دشمن بیحیا تر از این حرفها بود. مقابل چشمهای حسین سمت خیمهها تاختند. چادر از سر خواهر حسین کشیدند و موی دخترک را به آتش کشیدند و گوشِ جگرگوشههای حسین را با کشیدن گوشوارههایشان پاره کردند. آنروز خون بود که از آسمان میبارید و حسین لبتشنه، نظارهگر بود. حتی نظارهگرِ اسارت اهلش، و کتک خوردن ناموسش، از سری که بالای نیزه بود و با چوبی که سر بالای آن بود.»