هدایت شده از چای و ایوون
بگذار بگویند دیووانه ام
من نمیتوانم بگذرم.. از این کشتی نجات نمیتوانم بگذرم..
به ریسمان او چنگ نزنم به چی،به کی بزنم؟
هدایت شده از چای و ایوون
خیلی دلم میخواد برم کربلا این اربعین
نه تنها
با تکتکتون... وای
هدایت شده از چای و ایوون
یا مثلا توی زیرزمین حرم مائده رو میبینم که میگه خانوم اینجا مفاتیح فقط عربی داره؟
هدایت شده از چای و ایوون
باشد که سعادت قسمتِهمه ما شود
بآشد که همهٔما رستگار شویم..
گوربا کوچولو✨..
میتونم صبح تا شب بشینم و به حرفات گوش بدم..!✨
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
به نیتِ شما که قلب مهربونی داری جلوی ضریح گفتم «أغیثینی یا مولاتی یا رقیه خاتون»