به نیتِ شما که قلب مهربونی داری جلوی ضریح گفتم «أغیثینی یا مولاتی یا رقیه خاتون»
گوربا کوچولو✨..
به نیتِ شما که قلب مهربونی داری جلوی ضریح گفتم «أغیثینی یا مولاتی یا رقیه خاتون»
قلبم
ممنونم مائده.. ممنون:))))
اجرت با خاتون رقیه «س» 🫂