eitaa logo
گریزهای مداحی و گریز های مناجاتی
2.5هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
540 ویدیو
767 فایل
گریز زیارت عاشورا ، دعای کمیل و دعای توسل و جوشن کبیر https://eitaa.com/gorizhaayemaddahi
مشاهده در ایتا
دانلود
. گله دارم اما ... اگرچه در دل تنگم گلایه ها دارم اگر چه در غم ارزاق خود گرفتارم اگر چه داده غم اختلاس آزارم اگرچه خسته ام از فکر مسکن و کارم به شوق آنکه شوم از گلایه ها آزاد به رغم این گله ها باز رای خواهم داد 🔹 اگر چه نیست برایم درآمدی مطلوب اگر چه کرده به دلهایمان گلایه رسوب اگر چه چرخه ی تولیدمان شده معیوب به شوق اینکه شود روزگار خیلی خوب به شوق اینکه شود خاک‌میهنم آباد به رغم این گله ها باز رای خواهم داد 🔹 اگرچه در پی یک وام خُرد درگیرم اگرچه بانک کُند سفت و سخت زنجیرم به این رویه نموده همیشه تحقیرم اگر چه خسته از این چرخه ی نفس گیرم مگر شنیده شود این گلایه های زیاد به رغم این گله ها باز رای خواهم داد 🔹 اگر چه بار تورم به شانه ام دارم اگر چه عمری از این اقتصاد غم دارم اگر چه بر سر سفره زیاد،کم دارم ولی چه خوب که آزادیِ قلم دارم به شکرِ اینکه مرا هست جرات فریاد به رغم این گله ها باز رای خواهم داد 🔹 اگرچه مجلس مان عاقبت نشدشفاف اگر عمل نشده وعده های قالیباف! اگرچه باز به محروم می شود اجحاف اگرچه نیست هوا آنچنان که باید صاف مباد آنکه شود دشمنی ز کارم شاد به رغم این گله ها باز رای خواهم داد 🔹 اگرچه صنعت ماشینِ مان به پنچری است بلایِ جان وطن،افتخارِ کشوری است اگرچه شیوه ی شان سَمبَلی و سرسری است وطن اسیر و گرفتارِ جنگِ زرگری است مگر که فرصتِ نو در وطن شود ایجاد به رغم این گله ها باز رای خواهم داد 🔹 اگر چه خسته ز یک عده ی نجومی گیر اگر چه خسته ز اصحابِ خدعه و تزویر اگر چه هست برای شروع گاهی دیر به شوق آنکه دهم روزگار را تغییر به کور چشمیِ خفاشهایِ استبداد به رغم این گله ها باز رای خواهم داد 🔹 برای اینکه غم و رنج ها شنیده شود مگر که ترمزِ بی مایه گان کشیده شود مگر کمی توکِ دزدان شهر چیده شود و دستهای ستم پیشگان بریده شود برای سوختنِ ذاتِ مافیایِ فساد به رغم این گله ها باز رای خواهم داد 🔹 چه مشکلات که داریم وجای کتمان نیست گلایه هست ولی قهر چاره ی آن نیست کسی که قهر کند غصه دارِ ایران نیست برای غصه ی ما واقعا پریشان نیست کجا خورد غمِ من یا تو ،دشمنِ شیاد؟ به رغم این گله ها باز رای خواهم داد 🔹 برای اینکه غم این حریم را داریم برای اینکه به پیمان خود وفاداریم به این حضور پر از،شورِ خود بنا داریم که خیلِ کارکنان را به کار واداریم برای اینکه نباشیم هرچه بادا باد به رغم این گله ها باز رای خواهم داد ✍ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سرباز سید علی
4️⃣ جبهه صبح ایران، با محوریت آقای علی اکبر رائفی پور 🔻 در این رابطه هم چند نکته رو عرض میکنم: 🔹 از نظر من آقای رائفی پور، یکی از نیروهای خوبِ جریان انقلابی هست. رسانه رو خوب میشناسه، فن بیان و مخاطب شناسی خوبی داره، دغدغه مند به آرمانهای امامین انقلاب، بسیار فعال و باهوش هست. ⛔ اما به زمان و نحوه ورودش به عرصه سیاست رو نقد جدی دارم. معتقدم خیلی زود وارد عرصه شد آن هم با اشتباهاتِ متعدد در شیوه کار سیاسی. متاسفانه ایشون هنوز به پختگی سیاسی نرسیدن، مناسبات سیاسی و مراحل رسیدن به جایگاه سیاسی رو نمیشناسن. ( به نظر مشاورین خوبی در کنار ایشون نیستن) 🔸 در این بخش یک نکته بگم: "داشتن محبوبیت و معروفیت یکی از مولفه های رسیدن به قدرت سیاسی و اثرگذاری از حاکمیت هست نه همه مولفه ها. اگه قرار به این بود که هر کس دارای محبوبیت اجتماع هست پس لاجرم دارای قدرت سیاسی باشد امثال علی کریمی، مهناز افشار و صدها هنرپیشه و فوتبالیست و بلاگرِ مجازی الان رئوس قدرتهای سیاسی حاکمیت رو در اختیار گرفته بودن" ✅ من هنوز لیست مد نظر آقای رائفی پور رو ندیدم، لذا نمیتونم نظر خاصی بدم؛ اما با توجه رویه آقای رائفی پور در چند ماه گذشته میتونم بگم مسیر انتخابی ایشون دارای ایرادات مبنایی هست و عملا در حال توقف رشد آینده خود و یا به تعبیری سوزاندن خود در سپهر سیاسی ایران هستن. امیدوارم هر چه سریعتر از مشاورین خود فاصله بگیرند و نقاط ضعف استراتژی خودش رو برطرف کنن تا ان شاالله ما در آینده شاهد درخشش و اثرگذاری ایشون در نظام و جامعه باشیم.
به فضل الهی ‎ می‌دهم. به آن چند نفری که می‌شناسم یا حضورشان را مفید می‌دانم. به فحاش‌ها و تخریب‌چی‌ها که هیچ ایده‌ی ایجابی ندارند و جز زدن و نفی، کاری بلد نیستند و سابقه روشنِ مرتبط ندارند، رأی نمی‌دهم. خدا کند از همه سلیقه‌های موجود در کشور منتخب داشته باشیم.
Kashani-14021201-ShenakhteAhleBeyt(AS)-Hkashani_Com.mp3
38.56M
📋 شناخت اهل بیت سلام الله علیهم أجمعین، راهی برای شناختِ اسماء و صفات الهی 🎙 📆 سه شنبه یکم اسفند ماه ۱۴۰۲ - سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام - حسینیه بیت الرضا علیه السلام 🔸 در این جلسه مباحث زیر مطرح شده است: - شناخت اهل بیت سلام الله علیهم أجمعین، راهی برای شناختِ اسماء و صفات خدای متعال - امام حسین علیه السلام در برخورد با نادان - حساسیتِ اهل بیت سلام الله علیهم أجمعین نسبت به امیرالمؤمنین صلوات الله علیه - احتیاط در لعن - ارتباط با خدا را از اهل بیت سلام الله علیهم أجمعین بیاموزیم - دعا و اجابت، هر دو از توست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️بسوی گفت: سرت رو بنداز پایین زندگیتو بکن؛ چکار داری به سیاست و انتخابات و راهپیمایی و اینها...!؟ به هیچ چیز و هیچ کس هم فکر نکن، ما بی‌طرفیم، کار به کسی نداریم... نمازها و دعاها و زیارت عاشورا رو هم تو خونه می‌خونیم؛ چون دین یک باور خصوصیه بین خودت و خدا ... اهل هیچ حزب وجناح هم نیستیم جز حزب خدا ...! گفتم: در عالم دو تا خیمه هست خدا و شیطان هابیل و قابیل موسی و فرعون علی(ع) و معاویه امام حسین (ع) و یزید گفتم زیارت عاشورا را خوانده‌ای!؟ گفت: بله هر روز صبح... گفتم: می‌دانی کل این زیارت بر دو پایه و اساس است؛ سلام و لعن! سلام به اهل بیت علیهم السلام و لعن به یزیدیان پاداشش هم  یا بهشت است و یا جهنم. گفت: بی طرف‌ها چه؟ گفتم: در زیارت عاشورا مشخص شده ... ( و شایعت و بایعت و تابعت علی قتله) امام صادق علیه السلام، آن بی طرف‌ها را هم لعن کرده... هر که در لشکر حسین علیه السلام نباشد، در خیمه هرکسی باشد و یا بی طرف باشد یزیدی است. گفت: اینکه برای آن دوران  بود، الان چی؟ گفتم: باز هم زیارت عاشورا جوابت را داده: ( و آخر تابع له علی ذلک ) یزیدی‌ها تا آخرالزمان  لعن شده‌اند. گفت: کل یوم عاشورا یعنی چه؟ گفتم: یعنی حسین زمان و شمر امروزت را بشناسی. گفت: حسین زمان، امام زمان هست  که در غیبته. گفتم: در غیبت حسین، مسلم علیهماالسلام نیابت عام داشت؛ اما کوفیان تنهایش گذاَشتند! پس اگر می‌خواهی کوفی نباشی، باید بدانی تا حسین نیامده، مسلم بن عقیل، ولی امر  و نایب حسین است. و تا امام زمان نیامده ولی فقیه نایب عامش هست. وقتت را هدر نده ببین در کدام خیمه هستی!؟ خیمه‌ی امام حسین علیه‌السلام  یا خیمه‌ی یزید علیه العنه!؟ اگر حسینی هستی الان باید از ولی امر اطاعت و از نایب عام امامت تبعیت و در لشکر حسینی با یزیدیان زمان مبارزه کنی. و انتخابات برای سرنوشت کشور و یاری انقلاب است و تبعیت از نائب عام امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌‌فرجه‌الشریف، یعنی آمادگی برای ظهور منجی عالم و نجات تمام مظلومان🇮🇷 .
. شیطان، چو کند وسوسه، باور، نکنیم ما لب به جز از عشق خدا تر، نکنیم مائیم، و انتخاب اصلح، آری! ما گوش، به جز، به امر رهبر، نکنیم رفته است سراب و باز، آب، آمده است ای دوست! زمان انتخاب ، آمده است جمهوری اسلامی ایران عزیز در جلوه، به سان آفتاب ، آمده است در جام فلق باده ی ناب آمده است برخیز! که وقت انتخاب آمده است جمهوری اسلامی ما می تابد بگشای، دو دیده، آفتاب آمده است برخیز! دوباره انقلابی، بکنیم در نهضت خود خیز و شتابی، بکنیم صد شکر مدیران جهادی، داریم این دفعه دگر چه انتخابی، بکنیم! برخیز! دوباره یاعلی(ع)، باید گفت واین رمز، به آوای جلی، باید گفت چشم شهدا، بر انتخاب من و توست آری به نظام مان، بلی، باید گفت برخیز! که وقت انقلاب است امروز در جلوه، فروغ آفتاب است امروز رأی من و تو، به یاوه گویان، گوید «بیگانه صفت، خانه خراب است امروز ای اهل جهان! به دلبری، می آییم اين جمعه به شوق دیگری، می آییم این جمعه که روز یازده اسفند است با عشق امام و رهبری، می آییم با عشق، بدون همهمه، می آییم چون شیر، بدون واهمه، می آییم صندوق، کنون منتظر ماست، بگو ایران! به عشق تو، همه، می آییم .
. آسمان در پای این پرچم همیشه جاری است پرچمی که نخ به نخ سجاده‌ی دین داری است بی گمان وقت مناجات و دعا با آفتاب لحن شورانگیز امواج خزر افشاری است صبح را بیدار کردی تا جهان روشن شود کشورم لبخند تو آیینه‌ی بیداری است من دماوندم که پای خنده‌ات می‌ایستم غم نخور دنیای من، امروز روز یاری است ابر بر خاکت تیمم کرد و دستت را فشرد خوب می‌دیدم جواب ابرها هم آری است رأی می‌خواهی؟ برایت جان و سر می‌آورم مرگ گل‌ها در هوای سرد سهل‌انگاری است .
لب وا کن و بگذار همه لال شوند با مُهر شرافت تو ابطال شوند با آن‌که دلت شکسته اما نگذار از رأی‌ندادن تو خوشحال شوند .
بسم الله الرحمن الرحیم انتخاب شنیده گوش همه قدرت جواب مرا همین که دیده جهان حق انتخاب مرا مگر به دست خود از خواب جهل برخیزم! که پای دشمن من می‌رسد حساب مرا فقط حماسه و عشق و شکوه و ایثار است که صفحه صفحه رقم می‌زند کتاب مرا سیاهی غم و اندوه را توانی نیست که کم فروغ کند رنگ آفتاب مرا مگر به خواب ببیند دوچشم دشمن پست ترقه‌بازی‌اش آشفته کرده خواب مرا یقین به سخت‌ترین شکل ممکن آن است اگر بناست ببیند کسی عتاب مرا برنده‌ می‌‌شوم آخر، اگر به گوش جهان رسانه‌ها برسانند بازتاب مرا؛ به نیت شهدا رای می‌دهم هربار که خون‌شان سرپا داشت انقلاب مرا
دنیا به جهنم! به جنان رأی بده نمرود نه، به بت شکنان رأی بده یک شاعر رأی اولی می‌گوید: به کوری چشم دشمنان رأی بده .
جوهر نه! جواز رد شدن از نیل است انگشت نه! خار چشم اسرائیل است از قدرت انتخاب ما می‌ترسند هر برگه‌ی رأی، موشک سجیل است .
در جبههٔ حق؛ مثلِ شهیدان باشیم سردار سلیمانیِ ایران باشیم امروز قسم به شهدا، نوبت ماست با دادنِ رأی باشیم! .
دوباره حماسه، دوباره وطن دوباره به پاخیزم از جان و تن دوباره حضور یه قوم بزرگ میشه نیزه توو قلب هر اَهرِمن بیا هموطن دست تو دست هم بزن نقش انگشتُ پای وطن بیا و دوباره امیدُ بکار تو قلب جوونای هر انجمن بکش با حضورت یه خط بزرگ رو دلواپسی‌های هر مرد و زن واسه حفظ این مملکت عُمریه چه گلها که از باغمون پر زدن هنوز سنگرای جنوب خونیه چقد لاله سبزه تو دشت و دمن برای وطن، رأی دادن که هیچ اگه لازمه جون میدیم بی‌کفن دوباره میام پای صندوق رأی اگه دُشمنا پامُ هم بشکنن بیا پر بزن بین پروانه‌ها بیا هم‌صدا باش با یاسمن بیا برفهای زمستونی رو یه رودخونه کن پای سرو چمن .
یکباره آشیانه‌ی شب را خراب کرد صبحی که التماس هوس را جواب کرد هر نقشه‌ای که در دل شب قد کشیده بود خورشیدِ صبح آمد و نقشِ بر آب کرد باد آن‌قدَر به گوشِ زمین از جوانه گفت تا دشتِ مُرده را به شکفتن مجاب کرد ما از تبار موج خروشان و سرکشیم موجی که در سکوت کویر، انقلاب کرد ما قطره قطره در پیِ دریا روانه‌ایم ما را زمانه، سیل خروشان خطاب کرد در راه عشق، خنده به لب، بر جهان و جان باید که پشت پازد و پا در رکاب کرد آری بهار ماند و زمستان روانه شد سهم زمین شد آنچه خودش انتخاب کرد نوبت به انتخاب من و تو رسیده است باید به پاس خون شهیدان شتاب کرد...
. دریای وطن یک برگهٔ رأی و یک قلم در دستم چون قطره به دریای وطن پیوستم با برگهٔ رأی خود به دنیا گفتم: من آمده‌ام رأی دهم، پس هستم! ✍🏻 .
. یکی از نامزدها که برای مجلس کاندید شده بود باتفاق هیات همراه میرن خونه یه پیرمرد. پس از صحبت و گرفتن قول رای ، ۱ میلیون تومان به پیرمرد هدیه میدن. پیرمرد بهشون میگه من پول نیاز ندارم اگه ممکنه لطف کنید یک راس خر برای من بخرید ، چون من برای انجام کارهایم نیاز به خر دارم نامزد مجلس هم به یکی از همراهان دستور میدهد تا خری برای پیرمرد بخرند‌، هر جا رفتن و گشتن سراغ گرفتن اما قیمت خر از ۱۰ میلیون تومان کمتر نبود ، چند روز بعد رفتن سراغ پیرمرد و بهس گفتند شرمنده ما نتونستیم براتون خر بخریم قیمت خر خیلی گران است ولی همین ۱ میلیون تومان رومیتونیم بهتون هدیه بدیم . پیرمرد بهشون میگه به نظر شما آیا قیمت من از یک خر کمتر است وقتی یک الاغ رو کمتر از ۱۰ میلیون تومان نمیفروشن اونوقت چگونه من میتونم خودم و سرزمین و میهن و ذخایر مملکت و معادن کشورم رو به جنابعالی و همراهانتون به یک میلیون تومان بفروشم .. .
🚩 [جلسه‌ی یازدهم] ۲۵ دی ۱۴۰۲شمسی 👈🏼 فیش منبرهای 👈🏼 ولادت مولانا صاحب‌الامر‌ والعصر والزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه 🔻 شرح زیارت نامه ی ارواحنافداه 🔻 سیزده جلسه (جلسه‌ی یازدهم) 📚 مطالب مطرح شده: ادامه‌ی درس دهم: * نکته‌ی دوم: ظهور و قیام امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه * نکته‌ی سوم: اصحاب المهدی علیه‌السلام * نکته‌ی چهارم: خون‌خواهی امام زمان ارواحنافداه موتور/ منتقم/ منصور 👇