ببین عرش معلی را... ببین از اسب افتاده
تمام سنت و قرآن و دین از اسب افتاده
همین که نام حیدر در میان دشت خون آمد
علیها بر زمین خون بر جبین از اسب افتاده
برای کشتن اولاد زهرا آمدند اینها
که اینسان تیر تیز و تیغ کین از اسب افتاده
به جنگ با خدا ابلیس آمد با سپاهش که
چنین عمامهی حبل المتین از اسب افتاده
میان آن حرامیهای بیمقدار از خود کس
نپرسیده چرا ماه اینچنین از اسب افتاده
میان خون خود رقصیده دیدم مرد میدان را
ندیدم کس پشیمان و حزین از اسب افتاده
کنار علقمه در گودی گودال و هر جایی
از این خاک مقدس حق ز زین از اسب افتاده
الهی کور میگشتم نمیدیدم جدا از هم
تمام حاء و نون و یاء و سین از اسب افتاده
نیفتاده کسی از اصل خود در کربلا اما
همه خوبان عالم بر زمین از اسب افتاده...
💠 @h_abasifar
نیفتاده کسی از اصل خود در کربلا اما
همه خوبان عالم بر زمین از اسب افتاده...
💠 @h_abasifar
علی اکبر علیهالسلام که به میدان رفت
تازه اول جنگ بود
اباعبدالله علیهالسلام البته همراه اصحاب جنگیده بود
بر بالینشان رفته بود و سرشان را به دامن گرفته بود
اما علی بن الحسین علیهماالسلام که به میدان رفت تازه اول جنگ بود
او که جنگید تشنگی طاقتش را تمام کرده بود
همان زمان حسین علیهالسلام زبان علی را در دهان خود نهاد... خشک بود
و این تازه اول جنگ بود
هنوز فرزندان زینب نرفتهاند
هنوز قاسم نرفته است
هنوز فرزندان ام البنین نرفتهاند
حسین علیهالسلام با همه آنان رفت
و همچنان عطش او بیشتر میشد
تا نوبت عباس رسید
با عباس هم رفت
عباس که به آب رسید
فذکر عطش الحسین علیهالسلام
عباس علیهالسلام هم پرکشید
حسین علیهالسلام به خیمه برگشت
تشنه بود
علی اصغرش را دید که تلظی میکند
او را برد تا قطرهای آبش دهند
اصغرا گر ز عطش تشته و سیراب شدی
به روی دست پدر خوب تو سیراب شدی..
برگشت
هفت مرتبه وداع کرد و جنگید و باز تشنه بود...
طواف کعبه کجا و وداع اهل حرم؟
که هفت مرتبه من عرشه فجاء الحق
به میدان رفت
یارانش را صدا زد
شهدا را
بدنهای تکهتکه شدهشان تکان خورد
دشت لرزید
حسین تشنه بود
آنگونه که آسمان را سیاه میدید
باز جنگید
تیر و تیغ و نیزه و سنگ و چوب و ...
اینها حسین را نکشت
اگر او را مشکی آب بود
تمام حرامیان را به درک واصل میکرد
اما
حسین تشنه بود
تشنهتر از همه
و او را تشنه کشتند
ملائکه به هم ریخته بودند
عالم به سوی ویرانی میرفت
که حق جلّ و علا پردهای را کنار زد
و مردی را به آنان نشان داد
قائم "ارواح العالمین فداه" را...
که انتقام حسینِ تشنهلب را خواهد گرفت
و خواهد آمد
و ندا خواهد داد که
الا یا اهل العالم انّ جدی الحسین قتلوه عطشانا...
💠 @h_abasifar
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
یکی از آفت های منبر که تو این دهه شدید دیدم، تطهیر افراطی گناهکاران و گیردادن شدید به احیانا ترک اولی توسط پیامبران بود و به تبعش تحقیر جامعه مؤمنین.
آقایون دقت کنید...
گویا یه حرکت آگاهانه در این جریان داره رخ میده.
اولا گویا اهل بیت، فقط به حر توجه دارند. حبیب و بریر و ... هم تو حاشیه هستن.
تازه ظاهرا یه طور القا می کنن که میتونی حر باشی بدون اینکه توبه کنی و جبران...
ثانیا چنان به بهانه ماجرای سیب خوردن حضرت آدم و ... به حضرات انبیاء الهی می تازند انگار کل ماجرا کف دستشونه. بابا یه خرده روایت بخونید به علمای بزرگ رجوع کنید. چقدر ظاهرگرا شدید شما؟
نتیجه این ماجرا هم اینه که انگار همه مشکلات زیر سر جامعه مؤمنین هست. کفار و گنه کاران که خیلی نایس هستن و بخشیده میشن. پیامبران هم تازه نعوذ بالله اینقدر عملشون کمه که اندازه ما هم توجه ندارن. یه جور تعریف می کنن که یه بچه سه ساله هم میتونه به حضرت آدم ایراد بگیره.
آقا یه خرده فکر کنیم به منبرهامون.
تقریبا توی سه چهارتا منبر پشت سر هم دیدم که سه چهارتا طلبه به پیامبران بزرگ حتی حضرت موسی ع به راحتی تاختند.
فاعتبروا...
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
خلاصه عمل به نظریات اقتصادی توسط طرفداران مکتب رایج:
- اگه همون موقع اوضاع خوب شد میگن ببین نظریه درسته
- اگه اون موقع تغییری نکرد میگن با تاخیر (لگ) نتیجه میده.
- اگه با تاخیر نتیجه نداد میگن جزء خطا رو گذاشته بودیم برای همینجا. دور بعد میاریم تو مدل.
- اگه همون موقع اوضاع خراب شد، میگن مال سیاست قبلیه
- اگه چندوقت بعد اوضاع خراب شد، میگن شرایط مدل عوض شده.
- اگه هیچ تغییری در شرایط الان و بعد اتفاق نیفتاد، میگن چون تو ایرانیم.
- اگه دائم اوضاع بدتر شد، میگن دلیلش اینه که دقیقا اون چیزی که ما گفتیم رو عمل نکردن.
مدیونید اگه فکر کنید یه وقت میگن اون نظریه کوفتی غلطه.
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
من آب میخورم که بگِریَم برای تو
ورنه به یاد تشنگیات جان دهم کم است...
#الا_یا_اهل_العالم ان جدی الحسین قتلوه عطشانا...
💠 @h_abasifar
سلبریتیسم و مالکیت رسانه!
سلبریتیسم و رسانههای جمعی که با پول قابل خرید هستند تفاوت دارند با چند سلبریتی که خواسته و ناخواسته در این ساختار قرار گرفتهاند!
هر کجای دنیا اگر شما منبر بروید و چند هزار نفر پای منبر شما بیایند نیروهای امنیتی میآیند و مراقبت میکنند.
اگر این چند هزار نفر بشود چند ده هزار نفر شما یک مساله امنیتی میشوید.
اگر بشود چند صدهزار نفر قطعا شما در جامعه صاحب یک بردار قدرت خواهید شد. در جامعهای که قدرت باید در اختیار ولیّ جامعه و عموم مردم باشد حالا در اختیار یک نفری افتاده که به واسطه ثروتش میتواند در فضای فرهنگی جامعه حکمرانی کند.
(همین مساله در مورد قدرت نظامی به راحتی پذیرفته میشود و همه جا میپذیرند که نباید عدهای ثروتمند برای خودشان مثلا یک ارتش مستقل درست کنند در جامعه)
حالا اگر پای منبر شما میلیونها نفر نشستند قدرت شما از وزیر و رئیسجمهور هم ممکن است بالاتر برود و اصلا وزیر و رئیس جمهور انتخاب کنید بلکه رئیسجمهور شوید!!! (نمونه دلقک اوکراین)
چه کسی به یک نفر غیر از امام اعدل اعلم یا کسی که مردم انتخاب میکنند و او تنفیذ میکند، در جامعه چنین حقی را داده که بر افکار مردم حکمرانی کند؟
اگر کسی بگوید مردم آزادانه انتخاب کردند که فلان فرد را دنبال کنند و... پایهایترین مفاهیم رسانه را هم نشناخته و پیشنهاد میکنم یک نگاهی به آثار ادوارد برنیز که پدر پروپاگاندا نامیده میشود و یکی از صد شخصیت تاثیرگذار قرن ۲۰ نام گرفت بیاندازد.
این منبر چند میلیون نفری همان اکانتهای کذاییست که حاکمیت ما هیچ اعتنایی به آنها ندارد و بلایی که بر سر جامعه میآورند بدون توجه به ریشه این پدیده، از بین نمیرود.
به همین خاطر شهید بهشتی و بزرگان انقلاب در قانون اساسی رسانههای جمعی را در اختیار حاکمیت قرار دادند و مالکیت بخش خصوصی را منع کردند.
مطالعه بیشتر:
http://www.qasdway.ir/fa/news/view/140/15
💠 @h_abasifar
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 وقتی مداح با سواد باشه، میشه این
مداح با بصیرت
عالی عالی عالی
✍️ من انقلابیام
@manenqelabiam
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
ما اگر همچون اسپند روی آتش بالا و پائین میپریدیم که ارز ۴۲۰۰ را حذف نکنید، علت این بود که این روزها را میدیدیم و معتقد بودیم نباید با پرچم #دولت_مردمی، سفره مردم کوچک شود. درد مردمی را داشتیم که سفرهشان تابلوی بورس نیست که صدای تغییر رنگش، در آفاق بپیچد...
@hzamanim
هدایت شده از دکتر حمیدرضا مقصودی
⭕️ تغییر مقیاس تهاجم فرهنگی دشمن از «رؤیای امریکایی» به «رؤیای حکمرانی مجازی»
🔰 آیت الله محمد مهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی: مقیاس کار فرهنگی ما باید تابعی از میدان درگیری فرهنگیمان باشد. بنابراین باید این میدان را بشناسیم و در افقی کار کنیم که دشمن، کار میکند.
🔹 آنان به خاطر ضربهای که در عین ناباوری از انقلاب اسلامی خوردند، به سمت «حکمرانی مجازی» حرکت کردند. آنان در مقابل «قدرت نرمی» که اسلام در عالم ایجاد کرده است و در حال فتح سنگرهای مارکسیسم و لیبرال دموکراسی و... است.
🔸مقیاس درگیری با ما را تغییر داده و به سمت حکمرانی فضای مجازی رفتهاند و میخواهند جهان مجازی بسازند. آنان رؤیاهایی برای سال ۲۰۵۰ دارند و به دنبال آن هستند که حجم زندگی در فضای محسوس را بسیار تنگ و محدود کنند و زندگی را به سمت «جهان مجازی» ببرند.
📌بخش عمدهای از این رؤیاها هنوز در قالب آثار هنری است و بخشی از آنها هم کامل تئوریزه شده و زبان علمی یافته است.
#حکمرانی_مجازی
🔆 @newsrahemardom_ir 🔆