- چنـانت دوسـت میدارم کـه گَر روزی فِراق اُفتد ؛
تو صَبر از من توانی کرد و من صَبر از تو نَتْوانم :)
- چنـان در قلبِ من جـا دادهای خـود را که انـگاری ؛
تو اینجا خانهات بودهست و من یك دِل بَنا کردم..!
- چه زیبا میشَوَد گاهی به شخصی مُبتلا
گشتن..
برای یكنفر ماندن، برای یكنفر مردن :)!