eitaa logo
محصولات حکیم
3.9هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
250 ویدیو
0 فایل
ترجمه مسائل طبی ویژه ناشنوایان 🚛ارسال به سراسر ایران🇮🇷 سفارش از طریق: 🆔️ @hossin135 09366355306 کانال ما در سروش https://splus.ir/hakim_organic1
مشاهده در ایتا
دانلود
🟩تقویت حافظه و ارتباط 🟢عطرها ارتباط قوی‌ای با حافظه دارند و می‌توانند خاطرات و احساسات گذشته را برانگیزانند. با استفاده از یک عطر مرتبط با خاطرات مثبت یا رویدادهای مهم، افراد می‌توانند به آن احساسات دست یافته و از طریق تأمل و یادآوری خاطرات، رشد شخصی را تقویت کنند. 🟢همه ما می‌دانیم چقدر هیجان زده می‌شویم وقتی که علاقهٔ عاطفی‌مان نزدیک می‌شود و می‌توانیم بوی او را حس کنیم، و این به این خاطر است که حس بو یکی از بخش‌های اصلی جذابیت است. بو به تنهایی می‌تواند شما را به سمت کسی بکشاند که ممکن است در اولین دیدارتان به او توجهی نداشته بودید.
...واقعا چرا؟؟؟؟؟😳
🟩آروماتراپی یا رایحه درمانی 🟢عطرهای طبیعی حاوی روغن‌های اساسی می‌توانند تأثیرات درمانی بر روی ذهن، بدن و روح داشته باشند. برخی از بوها مانند بوی اسطوخودوس برای آرامش و بوی مرکبات برای انرژی، می‌توانند با ایجاد تعادل، آرامش یا بازسازی، در رشد شخصی و کیفیت زندگی کمک کنند.
🟩افزایش جذابیت جنسی 🟢علاوه بر این، رایحه‌ها می‌توانند نگرش مردم نسبت به تصویر جسمی شما را تغییر دهند. به شما بانوان پیشنهاد می‌کنیم، از بوهای گلی یا تند و تیز استفاده کنید تا مقداری سبک‌تر از وزن اصلی خود بنظر بیایید! اگر می‌خواهید پنج سال جوان‌تر به نظر برسید، از بوی گریپ فروت استفاده کنید. عطر هانیبال (Hannibal) حرف ما را تصدیق می‌کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
السلام علیک یا سید الساجدین😭 شهادت امام زین العابدین علیه السلام تسلیت... آجرک الله یا بقیة الله💔
🔸برنامه داشتم امروز فواید عطرزدن روبراتون تموم کنم ولی خیلی بی حوصله ام... 🔸شماچطور؟؟ @hossin135
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فوایدعطرزدن👇👇👇
🟩درمان بی‌خوابی با عطر 🟢رایحه‌ها می‌توانند اتفاقات جالبی رقم بزنند. آیا می‌خواهید خوابی آرام داشته باشید؟ قبل از خواب، در فضا اندکی عطر اسطوخودوس بپاشید و درمان بی‌خوابی خود را به عطرها بسپارید. حل مشکل خواب بد یکی دیگر از فواید استفاده از عطر محسوب می‌شود. چرا عطر اوردوز (Overdose) را امتحان نمی‌کنید؟!
🟩درمان سردرد با عطر 🟢درمان درد سر یکی دیگر از فواید استفاده از عطر محسوب می‌شود! برخلاف باور عمومی که همیشه عطر به عنوان یکی از عوامل سردرد تلقی می‎‌‎گردد، عطرها ممکن است در کاهش سردردها و تسکین آنها مفید باشند. برخی از عطرهای خاص، از جمله عطرهای گیاهان دارویی و روغن‌های اسانسی، خواص آرامش‌بخش و تسکینی دارند که می‌توانند به کاهش سردردها کمک کنند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد که در آن ۵۰ نفر شرکت‌کننده با مشکل میگرن به بوی روغن اسطوخودوس در زمان شروع سردرد تماس داده شدند. نتایج نشان داد که از بین ۱۲۹ نفر، ۹۲ نفر به شکلی مثبت به روغن اسطوخودوس واکنش نشان دادند. همچنین، سردردهایی که توسط حساسیت به وجود می‌آیند نیز می‌توانند به بهترین‌نحو و با استفاده از روغن اسطوخودوس درمان شوند. شما می‌توانید از روش تنفسی استفاده کنید یا روغن اسطوخودوس را در شروع سردرد روی پیشانی یا پشت گردن خود بمالید. 🟢به دلیل ویژگی‌های ضد التهابی و تسکینی خود، روغن رزماری برای درمان سردرد و مشکلات عروقی استفاده می‌شود. مشابه روغن اسطوخودوس، این روغن اثر آرامبخشی دارد که در کاهش سردرد ناشی از استرس و اضطراب کمک می‌کند. روغن نعناع تأثیر خنک‌کننده‌ای داشته و قابلیت تحریک جریان خون و مهار انقباض عضلات را دارد که هنگام استفاده روی پیشانی اثر می‌گذارد. نعناع یکی از قدیمی‌ترین گیاهانی است که برای مصارف دارویی استفاده می‌شود و همچنین بوی خوبی دارد. طبق مطالعات، از ۱۰۰۰ سال قبل از میلاد از این گیاه استفاده می‌شده است.
🟩تکمیل کردن استایل شخصی‌تان 🟢عطر شما به همان اندازه مهم است که لباس یا کفش شما است. یادگیری نحوه تطبیق عطر خود با لباس‌هایتان یک هنر است که بسیاری نمی‌توانند آن‌را درست انجام دهند. لباس‌های زیبایی که پول خود را در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید، لایق یک رایحۀ عالی هستند. شما باید بدانید که با هر تیپی از چه عطری استفاده کنید. عطر شما نباید تنها سبک شما را کامل کند، بلکه باید تکمیل کنندۀ مواد تشکیل‌دهندۀ لباستان نیز باشند. به عنوان مثال، ژاسمین و خیار با پارچۀ لینن مطابقتی کامل دارند. عطرها همچنین می‌توانند برای سازگاری با محیط یا تنظیم اجتماعی خاصی استفاده شوند. به عنوان مثال، یک رویداد رسمی ممکن است نیاز به عطری متفاوت از یک سفر غیر رسمی داشته باشد. 🟢اکثر افرادی که عطر را دوست دارند، عطرهای مختلفی برای روزمره یا در محل کار، عطرهای ویژه برای قرار ملاقات‌ها یا شب‌های خارج و شاید عطر دیگری که فقط در مناسبت‌های ویژه استفاده می‌کنند، خواهند داشت.
🧐دهمین خاصیت روشماحدس بزنین؟ @hossin135
📒ازتجربیات شخصیتون هم میتونین بگین...
ای رونق ندبه های آدینه بیا ای مرهم دردهای دیرینه بیا تا اینکه به ما شب زدگان نور رسد یک جمعه تو با چراغ و آیینه بیا 🌷
♠️کرید اونتوس مردانه 🔮با رایحه چاپیر میوه ای با طبع خنک که اولین بار توسط اولیویه کرید سیکس جنریشن ، ژان کریستف هرو  از برند کرید در کشور فرانسه در سال 2010 ساخته شد.  🎖اگر به دنبال عطری با شخصیت و اثرگذار هستید، کرید اونتوس مردانه گزینه‌ی بی‌نظیری است. 🌈این عطر، ترکیبی هنرمندانه از رایحه‌های خاص و چوبی است که شما را به دنیایی از اعتماد به نفس و جذابیت می‌برد.
♠️این عطر نه تنها یک رایحه منحصر به فرد است، بلکه یک داستانی است که شما به عنوان شخصیت اصلی آن، در هر لحظه به یاد ماندنی و متفاوت خواهید شد. 🔮کرید اونتوس زیبایی و اعتباری که با هر استنشاق، شما را به دنیایی از برتری و شکوه می‌برد. ☀️❄️🌧 این عطر مناسب برای تمامی فصول است.
🔘نت های اصلی عطر...
😱قیمت ادکلن کریداونتوس ...
⚡️مردونه ⚡️بوی چرمی وشیرین ⚡️باکلاس وخاص 💵قیمت: ۵میل: ۲۰۰هزار ۱۰میل: ۳۷۰هزار ۲۰میل: ۷۰۰هزار 📠ثبت سفارش: @hossin135 https://eitaa.com/hakim_organic11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚡️عطر مردونه جذاب که طوفان به پا میکنه...