eitaa logo
جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها
7.3هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
8.4هزار ویدیو
212 فایل
رصدها و ارتباط با مسؤول جنبش، فقط در تلگرام: T.me/h_info شعارجنبش: «حلال‌زادگی مهمترین مؤلفه تمدن‌سازی نوین اسلامی» t.me/halalzadeha instagram.com/halalzadeha3 youtube.com/c/halalzadeha1 twitter.com/halalzadeha eitaa.ir/halalzadeha
مشاهده در ایتا
دانلود
📛 از قرار معلوم سفیر انگلیس اعلام کرده تصمیم دارد یک روز در سال، درب سفارت را برای بازدید "بانوان تهرانی" از داخل محوطه‌ی باغ سفارت باز کند؛ 💢 ساده‌لوحی است اگر گمان کنیم این ورود گزینشی (فقط بانوان) صرفا برای نشان دادن حُسن نیت یا حتی تهیه خوراک برای جریاناتی همچون #چهارشنبه_های_سفید و... می‌باشد!! 💢 شاید رصد اتفاقات این‌روزهای سودان و پررنگ شدن "آلاء صالح" (یک دختر ۲۲ ساله) به عنوان نماد اعتراضات از سوی برخی رسانه‌ها، بیشتر بتواند پرده از بازی سیاسی " #درهای_باز برای زنان " بردارد!! 📌 چندی پیش بود که یکی از مأموران سازمان جاسوسی CIA گفته بود: باید از دختران شیعه از طریق #صنعت_پورن، پول بسازیم!!! #تروریسم_اخلاقی #نرمالیزاسیون ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
‼️عامل سرویس اطلاعاتی آمریکا CIA: باید از دختران شیعه از طریق #صنعت_پورن، پول بسازیم!! 📽 منبع: مستند پول و پورن مجموعه بحران جنسی: http://yon.ir/rsYz9 ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 فیلم‌های #غیر_اخلاقی در سینمای #هالیوود چگونه شروع شد‼️👆 ❌ #مستند بی‌پرده‌ای که شب گذشته از شبکه ۳ سیما پخش شد را #ببینید مشاهده کامل این مستند👇 Roshangari.ir/video/49115 ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 از هم‌باشی تا وان نایت استند (هم‌باشی ساندویچی) 🎥 #ببینید سخنان جنجالی دکتر فیاض: 🔸بعد از ازدواج سفید، نوبت هم‌باشی ساندویچی است! 🔸شورش اجتماعی حتمی است! ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @HalalZadeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚜ پدر و‌ مادرها 🎥 توصیه به والدین در خصوص فرزندان جوان ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
📌 تنها نهاد مشروع برای ولادت ، خانواده‌ای است که بر مبنای عقد شرعی شکل گرفته است. 🌸 ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
📋 بیانیه جنبش ایران ۱۴۴۴ بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 📖 انقلاب اسلامی، این ای که امسال 🌅 خود را جشن می‌گیرد، در آغاز دهه پنجم خود درختی تنومند 🌳 شده و به حدی از بلوغ و پختگی رسیده است که در راستای ماموریت خود یعنی تشکیل تمدن نوین اسلامی و نیز زمینه‌سازی برای ظهور حضرت ولی‌عصر عج و تشکیل حکومت عدل جهانی، «» انقلاب اسلامی را کلید بزند. نظام‌سازی، دولت‌سازی، ملت‌سازی، جامعه‌سازی مراحلی است که رهبر معظم انقلاب برای نیل به هدف فوق بیان نموده‌اند. تمدن‌سازی و بنای جامعه را می‌توان در قالب مثال به یک دار قالی تشبیه نمود که در آن گره‌ها ملت‌سازی، تارها نظام‌سازی و پودها دولت‌سازی است. البته پروژه مذکور پروژه ای حداقل ۱۰۰ ساله است، تا در ۴ مرحله حدودا ۲۵ ساله این مراحل طی شود. این در حالی است که با گذشت چهل سال از آن، مطابق بیان خود ایشان ما هنوز دولت اسلامی نداریم. لذا ایشان فرمود راه میانبر بروید ⏳ تا زودتر برسید. 🅾 باید توجه داشت که آینده خودبه‌خود اتفاق نمی‌افتد. کسانی هستند که اراده‌هایی دارند و برای شکل‌دهی به آن آینده فکر می‌کنند 💭 و برای آن اراده‌ها تلاش‌ می‌نمایند. ما هم به آن آینده فکر می‌کنیم. هرکس بر شرایط آینده را داشت، آینده را هم او می‌سازد. بنابراین نمی‌شود دست روی دست گذاشت و منتظر تحقق یک اتفاقاتی بود که در آن صورت محکوم به تقلید و نهایتا شکست خواهیم بود. نسل فعال، کُنشگر و مؤثر مردمی هستند که آینده را بسازند و منتظر شکل‌دهی آینده توسط دیگران برای خودشان نباشند. لذا انقلاب، دهه امتحان مومنین است. مسئله اساسی این دهه را می‌توان در این پرسش دانست که "آیا اصالت با است یا ؟". از طرفی انگیزه موتور محرک انسان است. موتوری که اراده او را راه می‌اندازد. بنابراین آن‌چه مومنین و خصوصا جوانان انقلابی به عنوان تحقق‌بخشندگان الگو ورؤیای ایرانی-اسلامی باید از خود بپرسند و به آن پاسخ دهند این است که عامل انبعاث و به حرکت درآمدنت چیست؟ خدا بر قلب تو حکمرانی می‌کند یا هوی؟ و همین تفکیک است که پارادایم دهه پنجم، یعنی پارادایم "بعثت و رجعت" را می‌سازد. ♦️ برنامه‌های پیشرفت باید در افق مشخص ریخته شود. برنامه ششم پیشرفت نیز که در ادامه برنامه‌های پنج‌ساله پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است و مقطع ۱۳۹۹-۱۳۹۴ را دربر می‌گیرد یک افق نزدیک دارد که ۱۴۰۴ است. اما تحولات جهانی 🎇 حکم می‌کند که این نگاه عمیق‌تر شود. برای برنامه ششم که اجرای آن از ۱۳۹۴ آغاز شده است، افق ۱۴۱۴ خود یک افق بیست‌ساله است. چشم‌انداز ۱۴۰۴ افق نزدیک، افق چشم‌انداز ۱۴۱۴ افق واسط و چشم‌انداز ۱۴۴۴ افق دور برنامه ششم پیشرفت است. اکنون کشور با گذشت حدود ۱۳ سال از چشم‌انداز ۱۴۰۴ فقط به مدت ۷ سال چشم‌انداز دارد. حال آن که افق حداقل ۱۰ ساله نیز، افق نزدیک است و باید افق دور را در جهان و ایران نگریست. از این رو نگرش حداقل ۵۰ ساله در افق دور، سپس هدف‌گذاری در زیر آن در افق‌های نزدیک حکم عقل است. زیرا روند تحولات پرشتاب، فرصت تحلیل وقایع متعدد در یک مقطع زمانی را به نمی‌دهد و در نتیجه تصمیم‌سازان مجبورند که افق‌های ۵۰ سال و بالاتر را در نظر بگیرند و در افق‌های کوتاه و میان مدت تصمیم‌سازی کنند. 🎯 هدف ما در این جنبش، ارتقاء ، تبیین و مکتب غایت‌انگار مبتنی بر عاقبت‌نگری در عالم عقبا به عنوان روی‌کرد و مکتبی بومی، تصویرسازی جامعه ایران اسلامی 🇮🇷 در افق ۱۴۴۴ مبتنی بر تبیین ، و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی و گفتمان‌سازی 📢 جهت حرکت پرشتاب و اقتدارآفرین در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی در یک افق پنجاه ساله است. امیدواریم با اتکال به خداوند و توفیقات ربوبی، فعالیت ما گام مؤثری باشد برای جریان‌سازی و خیزش جمعی جهت ساخت آینده‌ای نورانی همراه با حاکمیت توحید، ان‌شاءالله. ----------------------------------- پیش به‌سوی ایران ۱۴۴۴ 📱 @iran1444_ir 🌐 www.iran1444.ir
✍ آیت‌الله کشمیری: 🌀 «ذهن آدمی خیلی زود مسائل را به خود جذب می‌کند و زود هم به آن مشغول می‌شود لذا بهترین چیز برای یک انسان این است که مشغولیت فکری نداشته باشد». 📚 منبع: کتاب شیدا، ص۸۲ #قلب_سلیم #غض_بصر #طهارت_خیال ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
✅ مطابق آیات قرآن و روایات، مساحت و ابعاد وجودی #روح_انسان (که اصل وجودی انسان محسوب می‌شود) ۴ لایه دارد: 1⃣ صدر 2⃣ شغاف 3⃣ قلب 4⃣ فؤاد 🔶 این ۴ لایه، ترتیب وجودی دارند؛ پایین‌ترین و پست‌ترین لایه، #صدر است. لایه بعدی که از صدر بالاتر و از قلب و فؤاد پایین‌تر قرار می‌گیرد #شغاف می‌باشد. بعد از شغاف، لایه #قلب و بعد لایه #فؤاد اهمیت دارند. ✅ لایه فؤاد در واقع هسته مرکزی #قلب وجود انسان است. 🌾🌾🌾🌾 اندیش‌سرای کودک و نوجوان اندیشکده حکمت عهد @kidsmarkazi
📛 در انگلیس از هر چهار معلم یک نفر از سوی دانش آموزان مورد خشونت قرار می‌گیرد. بسیاری از کارمندان می‌گویند به دلیل فقر اخلاقی ممکن است از حرفه خود کناره گیری کنند. 🔰 کانال مطالعات اروپا و بریتانیا ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
🔶 "هرچه می‌خواهی هوس کن..." 💬 پخش و گفتگو حول ارائه‌ای از استفان مالینو درباره 📽 The #Truth About Single Moms 🎞 واقعیت در مورد #مادران_مجرد 🗓 دوشنبه، ۲ اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 📍 دفتر انجمن اسلامی مستقل 🌠 @Sharif_Islamic_Society
💢 با این وضع قول میدم کمتر از ۱۰ سال دیگه رقاصی زن‌ها رو تو تلویزیون خواهیم دید. رابطه جنسی در ملاءعام رو تو مترو و انظار عمومی شاهد خواهیم بود و اون موقع که اکثر کشورها تحت فشار سازمان ملل همجنس‌بازی رو قانونی کردن، اصلاح‌طلب‌ها هم میگن که ما هم باید تصویبش کنیم، مگه ما تافته جدا بافته‌ایم! https://twitter.com/rahimi_mr61/status/1119906474677952517?s=19 #جامعه_خوکی #گناه_همجنس_بازی ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
❓آیا می‌دانستید جناب پدرام سلطانی از حامیان و پیش‌قراولان اجرای #سند۲۰۳۰ در ایران هست؟ ⭕️ ایشون اجرای این سند رو جزو اهداف اتاق بازرگانی قرار داده. همچنین مؤسس پویش «ایران من» هست؛ طرحی که در سال‌های اخیر نسبت به ساخت بیش از صد مدرسه با هدف اجرای این سند اقدام کرده است. https://twitter.com/AHosseini72/status/1119858482444951553?s=19 ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
🌐 چرا با سیاست‌های یونسکو مشکل داریم؟! ♨️ متن زیر بخشی از اعتقادات نوشته شده‌ی جولین هاکسلی، از طراحان اصلی یونسکو و رئیس اسبق آن (و برادر آلدوکس هاکسلی، نظریه‌پرداز معروف) می‌باشد: Religious naturalism❗️ ➡️ Huxley wrote that "There is no separate supernatural realm: all phenomena are part of one natural process of evolution. There is no basic cleavage between science and religion;… I believe that [a] drastic reorganization of our pattern of religious thought is now becoming necessary, from a god-centered to an evolutionary-centered pattern". Some believe the appropriate label for these views is religious naturalism. ▪️ Many people assert that this abandonment of the god hypothesis means the abandonment of all religion and all moral sanctions. This is simply not true. But it does mean, once our relief at jettisoning an outdated piece of ideological furniture is over, that we must construct something to take its place. 📸 http://yon.ir/5I0KU ✍ ترجمه: ‼️ طبیعت‌گرایی دینی ✍ جولین هاکسلی نوشت: هیچ حوزه (عالم ، قلمرو) فراطبیعی وجود ندارد. تمام پدیده‌ها بخشی از یک روند طبیعی تکامل هستند. 🔻هیچ تقسیم‌بندی اساسی، بین دین و علم وجود ندارد. من معتقدم در حال حاضر سازماندهی بنیادین (اساسی، پایه) الگو‌های ما، از اندیشه دینی ضروری شده است. از یک الگوی خدا محور به الگوی تکاملی محور. برخی بر این باورند که برچسب مناسب برای این دیدگاه طبیعت‌گرایی دینی است. 🔻بسیاری از مردم ادعا می‌کنند که این کنار گذاشتن فرضیه خدا، به معنی دست کشیدن از تمام دین و تمام محرّماتِ (قیود) اخلاقی است. 🔻این اصلا درست نیست، اما به این معنی است که یک‌بار کمک ما (امداد) در کنار گذاشتن یک قطعه قدیمی ( خارج از رده، قراضه) از مبلمان ایدئولوژیک، که باید چیزی را بسازیم که جای آن را بگیرد، به پایان رسیده است! 🌐 منبع: 🏷 Huxley, Julian. 1969. The New Divinity in Essays of a Humanist'. Penguin, London. Barlow C. 2003.A Tribute to Julian Huxley, and others, page 3, Retrieved 5 August 2009 ۲۰۳۰یونسکو ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
📛 آتليه مخصوص كودک كه وقيحانه عكس‌های شبه مستهجن از بچه‌ها می‌گيره. كاری به ذات كثيف اون عكاس ندارم اما والدين اين بچه‌ها به طور جدی بايد بازخواست بشن. ❌ نقض #حق_کودک و کودک‌آزاری شکل‌های مختلفی داره، مراقب باشیم! ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
👤 توییت استاد در واکنش به استفاده یک شرکت تبلیغاتی در بابل از یک زن به صورت زنده برای بیلبورد تبلیغ سالن زیبایی: 🔺لیبرالهایی که دیوارنگاره «بر دامان بهشت» میدان ولیعصر(عج) را توهین به مقام زن قلمداد کرده و یقه ها دریده و جیغهای بنفش کشیدند حالا در جریان که زن را صرفا موجودی برای بازاریابی بهتر از طریق و معرفی میکند لال شده اند لعنت بر این استانداردهای دوگانه تان 🌐 http://bit.ly/2DpwPRC ✅ تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف @Masaf
‍ 💢 قطعه‌ای از پازل در آمریکا ♨️ روند تابو‌های جنسیتی توسط هالیوود در آمریکای دهه ۱۹۳۰ / حرکت زیرپوستی سینما برای عادی‌سازی انحرافات جنسی در جامعه 🔻دنیای سینما توانایی تغییر جهت جامعه را دارد. با وجود تلاش‌های ابتدایی گروه‌های مختلف اجتماعی و صنفی در راستای محدود کردن تصاویر نمایش داده شده در فیلم‌ها طی دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰، کماکان به مسیر خود برای عادی کردن تصاویر و روابطی که در جامعه‌ی آن روز آمریکا «تابو» به‌شمار می‌رفت، ادامه داد. 🔻فیلم می‌تواند تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای بر مسئله مقبولیت یا عدم مقبولیت گروه‌های مطرود و به حاشیه رانده‌شده بگذارد. ترسِ از همین این «تأثیر» بود که باعث شد چندین گروه مذهبی از آیین‌نامه تولیدِ «ویل هِیز» در سالِ ۱۹۳۰ در هالیوود که با نام «آیین‌نامه هِیز» هم شناخته می‌شد، پشتیبانی کنند تا نشان دادن و متعاقبِ آن، هنجار‌سازیِ شخصیت‌ها و رفتارهایی را که از نظر گروه‌های مذهبی «غیراخلاقی» یا «فاسد» تلقی می‌شدند، محدود کنند.  🔻اگرچه پس از کنار گذاشتن آیین‌نامه تولید، برهنگی و خشونت خیلی سریع مجدداً به جمع عرف‌های فیلم‌سازی بازگشت. 🔻تا دهه‌ها پس از آن‌که به شخصیت‌های اِل‌جی‌بی‌تی اجازه حضور در فیلم‌ها داده شد، تمایل جنسی و جنسیت آنان در اشاره‌های تلویحی و بصری زیرپوستی پنهان شده بود. 🔻اگر شخصیتی آشکارا همجنس‌باز یا دوجنسیتی می‌بود، به‌طرز وحشتناکی کشته یا به‌لحاظ اخلاقی فاسد نشان داده می‌شد. 🔻حتی امروز با گذشت دهه‌ها از کنار گذاشتن آیین‌نامه هِیز، شخصیت‌های اِل‌جی‌بی‌تی به‌ندرت موفق می‌شوند آزادانه در فیلم حضور داشته باشند و پایان خوشی شامل حالشان شود. 🔻با آغاز اولین موج فمینیسم از سوی زنان و به ‌چالش کشیده شدنِ روزافزون ممنوعیت تولید و فروش مشروبات الکلی، فیلم‌سازان محدودیت‌های خود را به عقب راندند و خطوطِ داستانی جنجالی‌تری را برجسته کردند. 🔻علی‌رغم تقبیح شدید مردان همجنس‌باز در جامعه در آن برهه از زمان، به عنوان نمونه فیلم آمریکایی «بال‌ها» به‌ طرز غافلگیر کننده‌ای به روابط عاطفی میان دو شخصیت اصلی فیلم احترام می‌گذارد. 💢 دوران هم‌جنس‌بازی نامحسوس 🔻اولین فیلم با داستان هم‌جنس‌بازانه زنانه، فیلم «مراکش» بود. جالب این‌جاست که «مراکش» [در ظاهر] یک داستان عاشقانه در زمان جنگ در مورد زوجی عادی (غیرهمجنس‌باز) است و از تصمیم‌های کارگردان روشن است که «دیتریک» نقش فردی همجنس‌باز را بازی نمی‌کند، بلکه نقش زنی عادی را ایفا می‌کند که از روابط همجنس‌بازی زنان برای جلب توجه مردان بهره می‌برد. 💢 هیز به‌جای آن‌که برای سانسور دولتی فشار وارد کند، آیین‌نامه تولید خود را ساخت که از لحاظ تکنیکی برای شرکت‌های فیلم‌سازی اختیاری بود 🔻فیلم‌سازان به‌جای نمایش شخصیت‌های اِل‌جی‌بی‌تی به‌شکلی واقع‌گرایانه و سه‌بعدی، مجبور شدند برای رساندن هویت شخصیت‌های خود به مخاطب، به کلیشه‌ها تکیه کنند. برای مثال، شخصیت‌های همجنس‌باز نمی‌توانستند خود را «همجنس‌باز» بنامند یا با شخصیتی همجنس خود رابطه‌ی عاشقانه داشته باشند. در عوض تیپ و گریم آن‌ها را با هویت جنسی ناسازگار با عرف جامعه نمایش می‌دادند و نقش‌شان معمولاً به نحوی بازی می‌شد که رفتارهای جنس مخالف در آن برجسته باشد. 💢فقط هم‌جنس‌بازهای شرور! 🔻رفته‌رفته الگوهایی برای شخصیت‌های اِل‌جی‌بی‌تی در ژانرها و فیلم‌های گوناگون، ایجاد شد. این الگوها آهسته‌آهسته از درون دنیای فیلم وارد دنیای خارج شدند و در واقعیت جامعه رخنه کردند. 🔻فیلم‌سازان برای رساندن هویت این شخصیت‌ها به مخاطبین، به علائم و اشارات بصری تکیه کردند. 🔻برای اجتناب از واکنش شدید متعاقب از سوی حامیان آیین‌نامه هِیز، شخصیت‌ها به‌وضوح در قالب شخصیت منفی داستان و به‌لحاظ اخلاقی تُهی و ویران نمایش داده شد. درنهایت این مسئله نیز به تاکتیکی پرطرفدار در میان فیلم‌سازان تبدیل شد تا شخصیت‌های اِل‌جی‌بی‌تی را بدون تخطّی از آیین‌نامه هِیز به‌ تصویر بکشند. روشن شده بود که حامیان آیین‌نامه تولید، هنگامی که شخصیت‌های کلیشه‌ای همجنس‌باز تصویری شیطان‌گونه داشتند و محکوم می‌شدند، به‌شکلی ملموس ساکت می‌ماندند. متن کامل این یادداشت👇 🌐 http://yon.ir/yKQk6 ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡 @Halalzadeha
✡ جمعه ۳۰ فروردین و ۱۹ آوریل مصادف بود با سال مرگ چارلز داروین. به این مناسبت نگاهی داریم به سه مقاله از مقالات سایت اندیشکده مطالعات یهود که در آن‌ها مطالبی در مورد داروین ذکر شده است. ✅ اندیشکده مطالعات یهود: https://eitaa.com/jscenter/6214
✡ نظریات داروین درباره پیدایش انسان، آغازگر عصری جدید در غرب است؛ با تکیه بر این نظریات، به باقی‌مانده مؤلفه‌های اجتماعیِ متکی به ادیان الهی در تمدن غرب تیر خلاص زده شد! ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter