10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام زیبا 🌿💙
🥨اینکه دنبال رشد خودت هستی (چه مهارتی، چه اخلاقی، چه اعتقادی)
نشونهی خوبی از بالغتر شدن فکریه.
🥨خیلیها فکر میکنن باید برونگرا باشن تا آدم موفق یا دوستداشتنیای باشن. واقعیت این نیست.🙆🏻♀️
🥨درونگرا بودن اصلا بد نیس اتفاقا دوستی های درونگراها صمیمی تره و تمرکزشون تو کارا بالا تره و خیلی از
آدمای موفق درونگرا هستن ولی در کل افزایش اعتماد به نفس و مهارت ها خیلی به راحت تر بودنت توی جمع ها کمکت
می کنه 🙃
🥨در مورد اعتقاداتت، درک میکنم که نگرانی، ولی خدا خودش وعده داده که
مهر و محبت کسایی که ایمان دارن و عمل صالح انجام میدن رو تو دل آدما میندازه 🥲🌠
🥨 اگر دوستات واقعی باشن،
با تغییرات خوبت مشکلی ندارن😊
#درونگرایی