𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
یکسال گذشت.... چه زود گذشت🙂یکسال از زحمتات و تلاش های بی وقفه رفیقم گذشت🌱 هروز با کلی انرژی فعالیت
الهی دورت بگردم اشکم دراومد با این پیام قشنگت! 🤍 اصلاً فکر نمیکردم اینطوری غافلگیرم کنی مرسی که کنارم بودی و هستی، داشتنِ تو برای من بزرگترین دستاورد این یک ساله بوده. منم خیلی خوشحالم که تو رو دارم و امیدوارم کنار هم این خانواده رو خیلی بزرگتر کنیم دمت گرم که انقدر ماهی! بمونی برام رفیق جان.
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
یسنا جونم یکسالگی چنلت مبارک🥲💘 امیدوارم مثل قبل بدرخشی و موفق باشی🫀👀
قربونت برم 🥲💘
مرسی که همیشه کنارمی و اینقدر بهم انرژی میدی🫀
یسناِ قشنگم. . . .
خوشحالم که موفقیت رو میبینم🙂💞.
امیدوارم همیشه بهترین باشی و موفق باشی👀👋🏿•
یک سالگی چنلت رو بهت تبریک میگم،امیدوارم ¹کاییت رو هر چه زودتر ببینم و بهت تبریک بگم🛐👀
خوشحالی تو،خوشحالیِ منه،
خوشبختی تو،خوشبختیِ منه،
پس امیدوارم همیشه خوشحال و خوشبخت باشئ💞👩🏻🦯
همین دیگه،مبارکت باشه قلبِ آدرینا ! 🤓💘•
موفق باشی👋🏿.
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
یسناااااااااااا یکسالگی چنل مبارککککککک غتسبَاانبغستابمنلسخکبعتیبععتییشلستدطللدطهینعفحخچعحفععخسلنینا
مرسیییی عزیزمممممممم، فدات بشم که انقدر با انرژیییییی 😂💖
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
یکسالگی چنلت مبارک قلب من 🙂💘🤏🏻
مرسیی عزیز دلم 🥹🤍
قربونت برم تو هم قلب منی 🤏🏻💘✨
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
یسناِ قشنگم. . . . خوشحالم که موفقیت رو میبینم🙂💞. امیدوارم همیشه بهترین باشی و موفق باشی👀👋🏿• یک سا
آدرینای قشنگم، مرسی از این همه محبت و انرژی فوقالعادهات! 💙
خیلی خوشحالم که تو رو تو مسیر موفقیتهام دارم. امیدوارم همیشه مثل خودت پر از عشق و شادی باشم. خیلی ممنون! 🫂🤍
«بچهها، امروز برای من یه تاریخ خاصه... تاریخِ یه سالگیِ حسی که از یک سال پیش شروع شد. 🤍
یادمه اولین باری که صدای حامیم توی گوشم پیچید، انگار یه قطعه پازل که همیشه گم کرده بودم، سر جاش نشست. از اون لحظه تا امروز، ۳۶۵ روز گذشت؛ روزهایی که آهنگهاش فقط موسیقی نبودن، بلکه زبانِ حالِ من بودن. توی لحظههایی که کلمات نمیتونستن دردم رو بگن، صدای اون بود که جاش رو پر میکرد. توی شادیها، توی تنهاییها، توی شبهای بیخوابی و حتی توی لحظههایی که میخواستم با دنیا نجنگم، آهنگهاش مثل یه آغوش گرم همراهم بودن.
یه سال شد که با این صدا رفاقت کردم، یه سال شد که یاد گرفتم چطور با هر نوت موسیقی، یه حس متفاوت رو تجربه کنم. ممنون از خودم که اون روز با این آهنگ شروع کردم، و ممنون از حامیم که با صداقتش باعث شد این یک سال، یکی از زیباترین سالهای زندگی من باشه.
امیدوارم سالهای خیلی زیادی باشه که من اینجا باشم و با هم، موسیقیِ این روحِ زیبا رو جشن بگیریم. سالگرد اولین آشنایی من با این دنیای قشنگ مبارک! 🕊️🎶»
#مالک
یکسالگی، چنل
هووووو هوووووو💃💃
هوووو هووووو💃💃💃💃💃💃
کِللللللللللللل کِلللللللللللللللللللل