𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
یسناِ قشنگم. . . . خوشحالم که موفقیت رو میبینم🙂💞. امیدوارم همیشه بهترین باشی و موفق باشی👀👋🏿• یک سا
آدرینای قشنگم، مرسی از این همه محبت و انرژی فوقالعادهات! 💙
خیلی خوشحالم که تو رو تو مسیر موفقیتهام دارم. امیدوارم همیشه مثل خودت پر از عشق و شادی باشم. خیلی ممنون! 🫂🤍
«بچهها، امروز برای من یه تاریخ خاصه... تاریخِ یه سالگیِ حسی که از یک سال پیش شروع شد. 🤍
یادمه اولین باری که صدای حامیم توی گوشم پیچید، انگار یه قطعه پازل که همیشه گم کرده بودم، سر جاش نشست. از اون لحظه تا امروز، ۳۶۵ روز گذشت؛ روزهایی که آهنگهاش فقط موسیقی نبودن، بلکه زبانِ حالِ من بودن. توی لحظههایی که کلمات نمیتونستن دردم رو بگن، صدای اون بود که جاش رو پر میکرد. توی شادیها، توی تنهاییها، توی شبهای بیخوابی و حتی توی لحظههایی که میخواستم با دنیا نجنگم، آهنگهاش مثل یه آغوش گرم همراهم بودن.
یه سال شد که با این صدا رفاقت کردم، یه سال شد که یاد گرفتم چطور با هر نوت موسیقی، یه حس متفاوت رو تجربه کنم. ممنون از خودم که اون روز با این آهنگ شروع کردم، و ممنون از حامیم که با صداقتش باعث شد این یک سال، یکی از زیباترین سالهای زندگی من باشه.
امیدوارم سالهای خیلی زیادی باشه که من اینجا باشم و با هم، موسیقیِ این روحِ زیبا رو جشن بگیریم. سالگرد اولین آشنایی من با این دنیای قشنگ مبارک! 🕊️🎶»
#مالک
یکسالگی، چنل
هووووو هوووووو💃💃
هوووو هووووو💃💃💃💃💃💃
کِللللللللللللل کِلللللللللللللللللللل
یسنای عزیزم! 🌿یک سالگی چنلت مبارک هممون 💘
ممنونم که تصمیم؛گرفتی این چنل زیبآ رو بزنی و اینطوری از آیدلت حمایت کنی قشنگم💗🦋
یسنا جان ؛ ۳۶۵ روز از تلاش هات گذشت و ما شاهد پیشرفت چنلی به این خوبی بودیم✨🪴 ☆☆☆
عزیزدلم امیدوارم زودتر یک کاییت رو ببینم قشنگم..! 🛐
ایشالا مثل همیشه بدرخشی:)خوشگل خانوم🥺🎀💟
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
عزیزان ما دخترا رو دست کم گرفتید؟✨
یسنا یکی تو ناشناس من اومده گفته جریان این چیه🗿
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
یسنا یکی تو ناشناس من اومده گفته جریان این چیه🗿
حاجی ربطی به حامی ندارهههه