Hamin | حامین
«راه بدست آوردن، رها کردن است...»
این جمله رو خیلی وقت پیش خونده بودم...
نمیدونستم مبنای دینی هم داره یا نه!
ولی از اونجایی که چند بار تجربه های کوچیکی در این باره کردم و یه حسی هم بهم میگفت آره درستش همینه، اینو گذاشتم کانال..
و اما امروز به لطف حرفای شیخ اسماعیل رمضانی فهمیدم که آره اتفاقا خیلی هم درست بوده این جمله
مگر ما مرده باشیم که بذاریم این قسمت از تاریخ رو اینطوری بنویسن:
و در نهایت سیدعلی خامنهای تنها ماند...
اون شبهای جمعه ای که نشستی کنج خونه، یهو تلویزیون پخش زنده کربلا رو نشون میده ...
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داشتم گالریم رو تمیز میکردم یهو اینو دیدم
ذخیره از ایام اربعین امسال :)
چقدر سخت است حال عاشقی که نمیداند محبوبش نیز هوای او را دارد یا نه...
-شهید مجتبی علمدار-
چه زیبا گفت شهید آوینی:
خون دادن برای امام خمینی زیباست، اما خون دل خوردن برای امام خامنهای از آن هم زیباتر است..