eitaa logo
همراهان اجتماعی ری
191 دنبال‌کننده
33.9هزار عکس
4.5هزار ویدیو
202 فایل
hamrahan rey ارتباط با مدیر: @Ejtemaerey1 ارتباط با ادمین:
مشاهده در ایتا
دانلود
خانواده 💠 امام محمد باقر علیه‌السلام: گرامی‌ترین شما نزد خداوند کسی است که بیشتر به همسر خود احترام بگذارد. 📚وسائل الشیعه ✅ سبک زندگی اسلامی مهدوی ╭⁦🌺🍂 ┗╯\╲ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی ع
10000000_1093894471200078_7283449706208198006_n.mp3
14.1M
🔴 انتشار برای اولین بار؛ تیرخلاص🔴 ✅ افشاگری شهرام همایون برانداز علیه اینترنشنال در اتاق کلاب هاوسی شیخ فرهاد فتحی 🔴 شنیدن این ۱۵ دقیقه برای همه مردم واجب است تا از زبان یک برانداز حقیقت اینترنشنال را بدانند. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 بیــــدار شوید 🔵 ⭕️ چرا در آموزش و پرورش، مثل بنی‌امیه دین را آموزش می‌دهیم‼️⁉️❌‼️ 💠 استاد پناهیان اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای الی قیام مولانا المهدی 🌷لتعجیل ظهور و سلامتی آقا صلوات🌷 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
📚 تربیت دینی فرزندان 💠 سؤال: آیا تربیت دینی و آموزش احکام اسلامی و آداب اخلاقی به فرزندان، واجب شرعی است؟ ✅ جواب: رسیدگی به امور تربیتی کودک و حفظ او از مفاسد عقیدتی و اخلاقی و از کارهایی که برای او یا دیگران مفسده یا ضرر قابل توجه دارد، شرعا وظیفه ولیّ کودک است و مادر نیز اگر حضانت کودک را به عهده بگیرد در این مورد مسئولیت شرعی دارد. در صورتی که پدر یا مادر در انجام وظایف شرعی خود نسبت به تربیت کودک کوتاهی کنند گنهکارند. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 مصاحبه با سهیلا که حجاب را انتخاب کرد ببینید 👆✅ بانو حالا نوبت جهاد به شما هم رسید ... یادتان هست چقدر غبطه میخوردید که چرا نمی‌توانید لباس رزم بپوشید و در میدان جنگ با دشمنان مبارزه کنید؟؟ تمام جبهه‌ۍ ڪفر و شیاطین با همه ابزارش به جنگ شما آمده است! خانم محجبه🧕 اکنون در وسط میدان نبرد هستید و فرمانده و سرباز این میدان هم فقط شما هستید. همینطور که دارید راه میروید مبارزه و جهاد میکنید،بدون اینکه چیزی بگویید✊🏻✌️🏻 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 راهکار حفظ خانواده در آخرالزمان شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🌸 ❤️ﯾﮏ ﺧﻮﺏ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﻪ ﺩﺳت ﻧﻤﯽ آﯾﺪ؛ ﺑﻠﮑﻪ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺩﺍﺭﺩ ❤️ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﻓﺪﺍﮐﺎﺭﯼ ، ، ﻭ ﺩﺭﮎ ﺩﻭ ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺩﺍﺭﺩ 📌📌پس ﺭﻭﯼ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻭ ﻣﻨﺶ ﺧﻮﺩ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ. 💞🌷💞 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
✅ همسران همراه؛ مبارزه پایدار 🔹 فرض کنید زنی یا مایل نیست به زایمان، یا به هر دلیلی امکان زایمان برایش وجود ندارد؛ اما است. نقش همسری را نباید دست‌کم گرفت. 🔺ما اگر میخواهیم این مرد در داخل جامعه یک موجود مفیدی باشد، باید این زن در داخل خانه همسر خوبی باشد؛ والّا نمیشود. 👈🏻ما در دوران مبارزه و بعد از دوران مبارزه، دوران پیروزی انقلاب، آزمایش کردیم؛ مردانی که همسران همراه داشتند، هم در مبارزه توانستند بمانند، هم بعد از توانستند خط درست را ادامه بدهند، البته عکسش هم بود. (امام خامنه ای مدظله العالی، ۹۰/۱۰/۱۴) شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(پاسخ به ۱۰ شبهه در مورد ) ۱.اگر حجاب را آزاد می کردید؛ اینقدر بی حجابی نمیشد. ۲.بجای گیر دادن به موی دختران به اختلاسگران گیر بدید. ۳.یک زن شوهردار دوست دارد همکار شوهرش زن بی حجاب باشد یا بد حجاب؟ و.... شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
اسلحۂ جنگ امࢪوز؛ چادࢪِ فاطمہ است بانوجـٰان! مبادا دلت از طعنہ ها بگیࢪد و اسلحہ ࢪا زمین بگذاࢪۍ:) ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
یکی از علل پرخاشگری کودکان، بیش از حد تلوزیون دیدن❗️ برخلاف تصور والدین تلویزیون به کودکان در آموختن زبان کمکی نمی کند. آنچه به ویژه کودکان زیر 2 سال از تلویزیون می فهمند تنها یک سری تصویر و صدای گنگ است که توجه آنها را به خود جلب میکند؛ اما به یادگیری مسایل در آنها کمکی نخواهد کرد. بلکه این کارتون ها بر شخصیت کودک اثر می گذارند و به صورت برخی رفتارها و ناهنجاری‌ها بروز می‌کند. تحقیقات نشان می دهد که هرچه تعداد ساعت‌های تماشای تلویزیون در کودکان بیشتر می شود، میزان بروز ناراحتی‌های روانی از جمله پرخاشگری و عصبانیت، ترس و استرس و بدخوابی در کودکان افزایش می‌یابد. 💞🌷💞🌷 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
AUD-20220627-WA0008.mp3
7.54M
🔥 عواقب رابطه با نامحرم 🔥 🚫 🌷لتعجیل ظهور و سلامتی آقا صلوات🌷 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
مهم‼️ اینجا است / به خوش آمدید... . ♦️ بازی به کدام سو خواهد رفت؟ ♦️ به چه فکر میکنند؟ خوب به نقشه‌ی توجه کنید: 🔸 گسل سیاسی (۸۸) 🔸 گسل اقتصادی (۹۶ و ۹۸) 🔸 گسل اجتماعی ( ۱۴۰۱) تست شد؛ حالا همه باید همزمان تحریک شود... . 🔺 اگرچه همچنان خبرسازی و فیک بازی مانند ۲۰ روز گذشته با تمام توان در سعودی اینترنشنال‌ها ادامه دارد. اما این موج همچنان در سکته بوده و تلاش برای احیاء آن تا ادامه دارد. . 1️⃣ قرار بود پس از ۶ ماه مدیریت اذهان و بستر سازی؛ 2️⃣ کشور در آبان ماه وارد مرحله شده و سپس 3️⃣ در دستور کار قرار بگیرد. همانطور که قبلا گفتیم، درگذشت باعث شد پدرخوانده‌ها برای غافلگیر کردن شهر به عملیاتی زودهنگام دست بزنند. . دو دیدگاه در آغاز این بحران در اتاق‌های تصمیم سازیِ "جنگ احزاب" مطرح بوده است. 🔸 دیدگاه اول: ماجرایِ درگذشت مهسا امینی فرصت مناسبی نیست. [ارزشش را ندارد که عملیات را جلو بیندازیم و اگر عملیات از آبان به شهریور منتقل شود ممکن است از مرحله ی اول و دوم هیچ وقت وارد فازِ سوریه سازی نشویم و شکست بخورد.] . 🔸 دیدگاه دوم: درگذشت مهسا امینی فرصت مناسبی ست چون را می‌کند [و اگر درست پیش برود، اتفاقا همزمانی اش با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها میتواند فضا را داغ تر و برای ورود به فاز سوریه سازی هموار تر کند] 🔶 در نهایت جمع بندی گروه اول و دوم با وجود اختلاف‌ها این بوده: با حداکثر توان عملیاتِ زودهنگام را استارت میزنیم و تمام هویت‌هایِ پنهان را به میدان می‌آوریم با دو هدف گذاری: 1️⃣ فعال کردنِ گسل اجتماعی 2️⃣ سوریه سازی 🔺 برای بحرانی کردن اوضاع کشور آنها نیاز دارند همزمان تمام گسل‌هایی که قبلا تست شده فعال شود: 1️⃣ گسل سیاسی(سال ۸۸) 2️⃣ گسل مذهبی (شیعه_سنی) 3️⃣ گسل اقتصادی (دی ۹۶ و آبان ۹۸) 4️⃣ گسل اجتماعی (شهریور ۱۴۰۱) 🔺 آنها در مراحل قبلی تستِ گسل‌های دیگر را تمرین کرده بودند. در این مرحله تستِ گسل اجتماعی انجام شد. اردوگاه تصور میکند در هدفگذاری اول (فعال کردن گسل اجتماعی) موفق بوده؛ اما در مرحله دوم (سوریه سازی و حمله به ایران) بازی شکل نگرفته و ماموریت با شکست رو به رو شده است. . 📌 جمع بندی مافیا درحال حاضر: بازخوردگیری، مرور اشتباهات، و تمرکز بر آبان ماه است. . 🔺 اتاق فکر شهروندان بازی را چگونه می‌بیند؟ این سوی میدان برخی بر این باورند که: 1️⃣ حضور بانوان (با حجاب و بی حجاب) در راهپیمایی‌ها و تجمعاتِ محکومیتِ آشوب‌ها نشان می‌دهد که گسل‌های اجتماعی اگر چه امکان تحریک‌پذیری دارند اما به شدت قابل کنترلند. 2️⃣ مدلی جدید از علیه ایران پیشِ روی کارشناسان قرار گرفته ، وطن آن را مدیریت کرده آن هم درحالی که وارد مرحله‌ی سوریه سازی نشده و حالا باید برای مدیریتِ فضایِ کشور در بلند مدت مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد. 3️⃣ پلن‌هایی باید در نظر گرفته شود تا اگر قرار شد تمام گسل‌ها همزمان فعال شده و کشور دچار آشوب شود و مراکز حساس مورد حمله هوایی قرار بگیرد، وطن غافل گیر نشود. . 🔺 ادامه‌ی این بازی در جایی به جز ایران باید پیگیری شود؛ به زودی آتش روی سر پدرخوانده‌ها ریخته خواهد شد این بازی یک بزرگ خواهد داشت . 📌 مهم ! فارغ از موارد فوق؛ به زودی باید یک نفر را "تک رای" از بازی خارج کنیم...
جلسه هماهنگی با مسوول مرکز ری لند جنب فروشگاه رفاه جهت برگزاری جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام. جعفر صادق (ع) با حضور فرمانده حوزه 363 برادران و 364خواهران مقاومت بسیج ۳۶۳ حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویر منتشر نشده‌ای از دیدار حاج‌قاسم با جوانان 🔹شهید سلیمانی: باید همه‌ی کسانی‌که به‌عنوان نخبه‌های فرهنگی در جامعه‌ی ما مطرح هستند و صدها هزار و میلیون‌ها نوجوان و جوان ما در دامان آنها تربیت می‌شوند، باید بذر ایثار و فداکاری را در دل آنها بکارند تا فردای این ملت یک حاصل ارزشمندی داشته باشد. اولین نفر از اخبار با خبر شوید اخبارموثق |جذاب | بدون سانسور👇 https://eitaa.com/joinchat/1641480253Cf543114bad
⭕️‏📍میری سگ میشی باید واق واق کنی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مطالبه حضرت آقا از خواص و سلبریتی‌ها با گذشت ۸ روز از مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب، هنوز منتظر موضع گرفتن خواص و سلبریتی‌های وطن پرست هستیم
🖼 تا من هستم خیال‌تان راحت...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۵ دقیقه آرامش... مکالمه شنیدنی بین و سید حسن نصرالله! ⭕ تو که هنوز جوانی و محاسنت سیاه من از خستگی‌ها چه بگویم با این محاسن سفید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر ولی فقیه درباره حجاب و امر به معروف نشر طوفانی برای چندمین بار خطاب به آقای ضرغامی
آقای ضرغامی سال‌هاست غربی‌ها با همین شعار به جان جمهوری اسلامی افتاده‌اند 🔸این جمله پایه و اساس دموکراسی غربی است. ایشان خواسته یا ناخواسته دارد دموکراسی غربی را ترویج می‌کند. این خط به اومانیسم و اصالة‌اللذة غربی ختم می‌شود. این همان خطی است که ملت‌ها را تهی و بی‌هویت می‌کند. 🔹آقای ضرغامی سال‌هاست غربی‌ها با همین شعار به جان جمهوری اسلامی افتاده‌اند. با شعار: اصالت میل انسان ➕شما حرف تازه‌ای نگفته‌اید، پس‌ماندۀ غربی‌ها را تکرار کردید. 👈وظیفۀ حکومت اسلامی تأمین خواسته‌ها و نیازهای مشروع مردم و جلوگیری از خواسته‌های نامشروع است. شما با این حرف‌تان اساسا فلسفۀ حکومت اسلامی را زیر سؤال برده‌اید. امر به معروف و نهی از منکر با تمام صدر و ذیلش موجب قوام دین است. احکام الهی باید پیاده شود، چه عده‌ای بخواهند و چه نخواهند.
چقدر تکرار کنیم در جلسات مذهبی نباید کینه‌ورزی را تشدید کرد؟ 🔹رهبر انقلاب: امروز ملّت ایران به این آگاهی رسیده که بداند مصلحت آینده‌ کشورش بستگی به اتّحاد اسلامی با ملّت‌های مسلمان و با کشورهای دیگر دارد. البتّه کسانی سعی می‌کنند اختلال ایجاد کنند. 🔹مصلحت دشمن این است که ما را از هم جدا کند. به یک کشور حمله کند . از کشور دیگری یارگیری کند. 🔹اگر خدای‌ناکرده جلسات ما وحدت‌شکن باشد، این فرصت را از دست داده‌ایم. اگر مضمون حرف‌های ما جوری باشد که دشمنان ما را در هدف‌هایشان موفّق بکند، ما این نعمت الهی را تبدیل به نقمت کرده‌ایم. 🔹هر مجموعه‌ای و هر دولتی که فریب این توطئه‌ بزرگ را بخورد و غرق در این قضیّه شود قطعاً به حرکت و به نظام اسلامی و بخصوص به کشور ما ضربه خواهد زد. سخنان رهبر انقلاب در سال‌های ۹۲ و ۹۳