eitaa logo
فرهنگی و سیاسی هوای تازه
107 دنبال‌کننده
4هزار عکس
4.5هزار ویدیو
54 فایل
« افضلُ اَعمالٍ اُمّتی اِنتظارُ الفَرَج » ( افضل اعمال امت من انتظار فَرَج و ظهور امام زمان علیه‌السلام است ) الشِّهاب فی‌الحِکَم و الآداب، ص ١٦ روشنگری های فرهنگی و سیاسی هوای تازه ...........❁ @hawayetazeh ❁......
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 معاون امنیتی وزیر کشور: ۸۹ نفر در حملۀ تروریستی شهید شدند 🔹‌۱۲ نفر از این شهدا اتباع افغانستانی هستند. ۳۰ تن از شهدا زیر ۱۸ سال و ۹ تن هم، کودک زیر ۱۰ سال هستند. 🔹‌بقایای اجساد دو نفر از تروریست‌ها که مربوط به قسمت کمر به پایین آن‌هاست به‌دست آمده و محرز و قطعی شده که هر دو عملیات انتحاری بوده است. 🔹‌سرنخ‌های بسیار خوبی درخصوص جنایت تروریستی کرمان پیدا شده و بخشی از افرادی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شده‌اند که اطلاعات کامل آن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی به استحضار مردم خواهد رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سیدحسن نصرالله: ۳۰۰ هزار شهرک‌نشین آواره شدند 🔹‌دبیرکل حزب‌الله لبنان: شهرک‌نشینان همه نظامی هستند و شهروندان عادی نیستند. 🔹‌در عملیات‌های حزب‌الله اهداف نظامی مورد هدف قرار می‌گیرند و حتی در شهرک‌ها افسران و خودروهای نظامی را هدف قرار می‌دهیم. 🔹‌در نتیجه وحشت ایجاد شده شهرک‌نشینان این منطقه خانه‌های خود را ترک کردند و از منطقه خارج شدند. 🔹‌رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات صهیونیست اعلام کردند که ۲۳۰ هزار شهرک‌نشین، منطقه را ترک کردند. 🔹‌مسئولان صهیونیست نیز از آوارده شدن ۳۰۰ هزار شهرک نشین سخن می‌گویند.
🔷 حزب‌الله با ۶۲ راکت پایگاه کنترل هوایی اسرائیل را زد 🔸مقاومت اسلامی لبنان با صدور اولین بیانیه حود اعلام کرد در واکنش به ترور فرمانده بزرگ مقاومت «شیخ صالح العاروری» و همرزمان او در منطقه ضاحیه در جنوب لبنان، پایگاه کنترل هوایی مرون با ۶۲ راکت هدف قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازار گرم فروش ماسک افراد مسن در اوکراین برای فرار از خدمت سربازی! 🔹در اوکراین فروش ماسک با صورت پیرمرد که باعث می شود جوانان اوکراینی ظاهر پیر پیدا کنند و به آنها کمک می کند تا از پست‌های بازرسی عبور کرده و شهرها را ترک کنند و از قانون سربازگیری اجباری که حتی که شامل افراد معلول با یک چشم و یا یک پا نیز می‌شود فرار کنند، رونق گرفته است. 🔹هزینه این ماسک در فروشگاه‌های آنلاین اوکراینی حدود 350 دلار برای هر ماسک است.
🔴حزب الله لبنان چه پایگاهی را هدف حمله قرار داد؟ 🔹‌پایگاه مورد هدف قرار گرفته تنها پایگاه کنترل هوایی در سرزمین های اشغالی است 🔹‌پایگاه فوق دومین پایگاه نظامی_امنیتی در تمام سرزمین های اشغالی محسوب میشود 🔹‌این پایگاه صبح امروز با انواع موشک ها مورد هدف قرار گرفت. منابع خبری از تلفاتی قطعی و سنگین به دشمن صهیونیستی گزارش میکنند.
اگر میخواهید بدانید از روز ابتدایی انفجار کرمان تا امروز چند داعشی در چند استان با چه جزئیاتی بازداشت شده اند این اینفوگرافی را ببینید.
🔴 دانشجویان ایرانی که زیر تانک له شدند❗️ 🔻در دانشگاه که بود اساتید مارکسیست به‌خاطر تسلط علمی «او» بر اندیشه اسلامی، جرات نمی کردند در کلاس‌هایی که او شرکت می کرد حرف‌های انحرافی بزنند و یا اصلا به آن کلاس نمی‌رفتند!! 🔻وقتی که پیش نویس قانون اساسی در حال بررسی در مجلس خبرگان قانون اساسی بود بود «او» پیگیر گنجانیدن «ولایت فقیه» بود و طرحی را برای آن به مجلس ارسال کرد. 🔻«او» از دانشجویان مرتبط به آیت الله خامنه‌ای در مشهد پیش از انقلاب و فعال عرصه سیاسی قبل و بعد از انقلاب و موضوع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود. 🔻وقتی به اهواز رفت در اتاق محقرش بسیاری شب‌ها را تا صبح تحقیق و مطالعه می کرد و سخنرانی های پرشور او در رادیو اهواز شنوندگان زیادی داشت. 🔻در دورانی که فرمانده سپاه اهواز بود و به‌خاطر خیانت بنی صدر آذوقه و سلاح به نیروهای مدافع مردمی نمی‌رسید؛ او با همراهی جمعی از دانشجویان و دانش آموزان و مردم به جنگ دشمن می رفت. در هویزه در یک روز توانست با همراهی یارانش هشتصد نفر بعثی را با دست خالی اسیر کند. 🔻اما حسین و حدود ۶۰ نفر از دانشجویان انقلابی و مردم در محاصره لشکرهای مجهز عراقی افتادند و در ۱۶ دی ۱۳۵۹ و در روز اربعین حسینی، پس از مقاومتی جانانه و تا آخرین نفس با گلوله مستقیم دشمن، همگی به شهادت رسیدند و‌ شنی های تانک های عراقی پیکرهای آنها را چنان زیر خود خُرد کردند که اثر قابل شناسایی از آنها نماند. 🔻پس از این واقعه، هویزه سقوط کرد و هجده ماه بعد که آزاد شد پیکر شهید حسین علم الهدی از قرآنی که با امضای امام خمینی و آیت الله خامنه‌ای به همراه داشت شناسایی شد. 🔻ایستادگی او‌ و یارانش امید زیادی در جبهه خودی ایجاد کرد که زمینه عملیات های بعدی از جمله فتح خرمشهر شد. 🔻همچنین مقاومت شهید علم الهدی و یاران مظلومش ترس زیادی در نیروهای بعثی ایجاد کرد، چون صدام فهمیده بود که در فرمول‌هایش با جریان جدیدی مواجه شده است و باوجود آن‌که می‌توانست سوسنگرد را هم بگیرد، جرأت نکرد جلو بیاید. 🔻روز ۱۶ دی در تقویم به عنوان نامگذاری شده است ولی متاسفانه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای، دانشگاه ها و تشکل های دانشجویی توجه زیادی به این حادثه مهم و الگوی بزرگ جریان دانشجویی ندارند.
👏یمن ۲ تا نفت‌کش اسرائیلی رو نزدیک مالدیو از فاصله حدود ۳ هزار کیلومتری خودش زده👌 دیگه تنها راه عبور نفتکشای اسرائیلی اینه که بتونن قطب جنوب رو دور بزنن 😅
📌ارتش اسرائیل: جانشین فرمانده تیپ آموزشی نهال در جریان نبردهای امروز در غزه کشته شد.
🔴 اولین تیر آماج قطعی مجازات مغزهای مفسد حادثه تروریستی کرمان به هدف نشست/رهبر گروهک صحابه کشته شد 🔸ظهر امروز خبری منتشر شد که در آن از کشته شدن مسعود الرحمان، رهبر ارشد سپاه صحابه پاکستان خبر میداد. 🔹سپاه صَحابه بزرگترین گروه تکفیری ضد شیعی در پاکستان است که شاخه نظامی آن لشکر جهنگوی، شیعیان را تکفیر کرده‌ و طی نزدیک به‌ چهار دهه گذشته بیشترین نقش را در خشونت‌های فرقه‌ای و ضد شیعی در پاکستان و افغانستان داشته‌ است. 🔸 سپاه صحابه با گروه‌های تکفیری و تروریستی مثل جیش محمد، لشکر طیبه، حرکت المجاهدین، جنبش اسلامی ازبکستان، القاعده، طالبان پاکستان و داعش شاخه خراسان ارتباط دارد. 🔹نیویورکر گزارش کرده است در سال ۲۰۱۱ رهبر این گروه در نامه‌ای سرگشاده خطاب به شیعیان کویته پاکستان نوشته است: همه شیعیان مستحق مرگ هستند. ما پاکستان را از وجود مردم ناپاک، پاک خواهیم کرد. پاکستان به معنای سرزمین پاکان است و شیعیان حق ندارند اینجا باشند... 🔸سپاه صحابه به‌طور مکرر، شیعیان را غیر‌مسلمان و واجب‌القتل اعلام کرده است. 🔹بر اساس یک تخمین بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵میلادی، ۱۹۰۰ شیعه در بمب‌گذاری و حملات مسلحانه کشته شده‌اند. 🔸 ترور صادق گنجی، رایزن فرهنگی ایران در لاهور و ترور هفت نفر شیعه از جمله محمدعلی رحیمی یک دیپلمات ایرانی از جمله سوابق این گروه است. بنظر میرسد به فاصله کمی از حادثه تروریستی کرمان هم عوامل و دستهای آلوده به خون مردم کرمان (براساس بیانیه وزارت اطلاعات) دستگیر شدند و هم مغزهای آلوده به مجازات میرسند!
✔️ اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی چهره‌‍‌ها به‌‍‌دلیل اظهارات خلاف قانون پس از حادثه تروریستی کرمان 🔹برخی از چهره‌ها که پس از حادثه تروریستی کرمان، اقدام به اظهارات خلاف اخلاق و قانون کرده بودند از سوی دادستانی تهران احضار و علیه این افراد اعلام جرم صورت گرفت. 🔹برهمین اساس، متهمان که شامل هفت چهره مشهور فضای مجازی هستند جهت ارائه توضیحات به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدند. 🔹همچنین دادسرای عمومی و انقلاب تهران علیه صادق زیباکلام نیز که ادعاهایی را در رابطه با حادثه تروریستی کرمان مطرح کرده بود نیز اعلام جرم کرده است. 🔹زیباکلام باید جهت ارائه توضیحات درباره ادعاهای خود در مرجع قضایی حضور پیدا کند. 🔹بنابراین گزارش، در پی راه‌اندازی چالش غیراخلاقی از سوی یک خواننده در فضای مجازی، برای نامبرده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.
✅دادستان کرمان: تمام عوامل دخیل در انفجار کرمان بازداشت شدند/ ۱۶ بمب قبل از مراسم کشف شد مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان: 🔹از چند ماه قبل از مراسم سالگرد حاج قاسم، کار امنیتی در ارتباط با تامین امنیت برگزاری این مراسم آغاز و دلیل قبل از مراسم کشفیاتی داشتیم که ۱۶ بمب در کرمان کشف شد. 🔹ظرف ۲۴ ساعت تمام عوامل دخیل در این انفجار تروریستی دستگیر و بازداشت شدند. 🔹‌عصر حادثه، محل ساخت جلیقه‌های انفجاری در حاشیه شهر کشف شد که قرار بود در صبح روز بعد استفاده شود. 🔹تاکنون ۳۲ نفر در این پرونده از افرادی که پشتیبانی می‌کردند، دستگیر شدند و در حال بازجویی و مراحل مقدماتی بازجویی هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برخی اقدامات ایران علیه آمریکا و اسرائیل طی چهارسال گذشته که خیلیاش رو نمیدونیم 🔹مسأله اینه که اینهارو نمیشه گفت این مشکل رو باید یه جوری حل کرد، فقط زدن مهم نیست. افکار عمومی هم باید اقناع بشه. اگه اقناع نشه میشه مثل الان که هر غیرمتخصصی میشه متخصص در زمینه نظامی امنیتی.
🚨 | | برخی منابع عبری از ترور رئیس میز ایران در موساد خبر می دهند. 🔹خبرنگار کان عبری از کشته شدن یک مقام مهم در رام الله خبر میدهد.
🚨 نتایج چهار روز پس از حادثه تروریستی کرمان 👇 1⃣ حذف رهبر سپاه صحابه در پاکستان 2⃣ حذف فرمانده ارشد داعش در عراق 3⃣ حذف مقام اسرائیلی (مسئول میز ایران در موساد) به گفته منابع عبری 4⃣ حمله حزب الله به پایگاه هوایی اسراییل‌ 5⃣ کشف و انهدام چندین تیم تروریستی در ۶ استان کشور 6⃣ آتش سوزی در انباری در ایالت نیوجرسی آمریکا حومه فرودگاه نیوآرک 7⃣ هدف قرار دادن دو نفتکش متعلق به رژیم صهیونیستی توسط پهپادهای ناشناس در غرب و شمال غربی مالدیو 8⃣سانحه برای یک فروند بمب‌افکن راهبردی «بی-۱بی» در ایالت داکوتای جنوبی هنگام فرود و این انتقام ها ادامه دارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🎥 جزئیات عملیات تروریستی از زبان طراح اصلی ترور | مجری بی بی سی از ذکر جزئیات ترور هنگ کرد. وقتی می گوییم اسرائیل طراح است. بفرمایید این هم سند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کنایه مجری تلویزیون به سکوت احمدی نژاد در پی حادثه تروریستی 🔺‌‌کسی که برای درگذشت یک رپر امریکایی یا خواننده هندی توییت می زد الان سکوت عمیق کرده است!
🚨 | عقب نشینی اسرائیل از شمال غزه 🔺اسامه حمدان رئیس دفتر حماس در بیروت: 🔸نیروهای دشمن بدون دستیابی به اهداف خود از شمال غزه عقب نشینی کرده اند. 🔸صرفا بخش کوچکی از غرب غزه در دست دشمن است. 🔸ادعاهای دشمن مبنی بر نابودی توان حماس در شمال غزه صحت ندارد و نیروهای ما با تمام توان در شمال حضور دارند. 🔸به زودی دشمن از جنوب غزه هم ذلیلانه خارج می‌شود 🔸حتی یک اسیر هم در عملیات نظامی دشمن آزاد نشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دنیا دارد بیدار میشود! بیدارتر از ما، بیدارتر از حکام عرب. سیل عظیم جمعیت در کپنهاگن ـ پایتخت دانمارک. بی سابقه است. اما اینجا در دانشگاه باید به دانشجو ۱۹ ساله متاثر از شبکه های اجتماعی بفهمانیم و اثبات کنیم که تو تنها کشور حامی نیستی و دنیا از آن رژیم متنفر است!
🚨فوری در درگیری وزارت اطلاعات با تروریست ها در سیستان ملا اکرم نارویی یکی از سرکردگان گروهک تروریستی جیش الظلم به درک واصل شد.
📣 هواشناسی: در حال بارورسازی ابرها هستیم رئیس سازمان هواشناسی: 🔺️بر اساس نقشه‌ها، شواهد و اطلاعات موجود، برای فصل زمستان تا اوایل بهار سال آینده سیگنال خاصی برای بارش‌ها وجود ندارد، از این رو پیش‌بینی می‌کنیم بارش‌ها نرمال به سمت کم بارشی باشد. 🔺️بارور سازی ابرها یک موضوع علمی است که در همه کشورهای دنیا انجام می‌شود و قابل اجرا بوده و درتمام آزمایشگاه‌های مرتبط، این موضوع بررسی شده است. 🔺️در ایران نیز سازمانی زیرنظر وزارت نیرو در رابطه با بارورسازی ابرها در حال فعالیت است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اولین تبعات حمله حزب‌الله به پایگاه مرون 🔹️ارتش اسرائیل از غزه عقب‌نشینی کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اگر احساس بی‌مصرفی میکنید این ویدیو کوتاه رو حتما تماشا کنید.
🔴 عاقبت عبرت‌آموز مهندس خائن هلندی