هِوال ☫ ؛
-
بعضی آدمها رو ،
باید با احترام و سکوت بذاری کنار ..
نه چون بیارزشن ، چون دیگه ارزشِ خودتو میدونی .. !
هِوال ☫ ؛
باید یکم کولمو سبک کنم... مهران راحتتره مرزش پوشیه هم خریدم یادمون نره شارعالامین عکس بگیریماا - م
دروغنیستاگهبگم,
ازالانفکراربعیندارهمنومیکشه💔( :
هِوال ☫ ؛
-
و اما برای کودکان…
کفنهایشان را آماده کنید ..
به دنیا اعلام کنید:
- غزه گرسنه است ..
و سختترین مرحله جنگ را میگذراند.
احمد وائل حمدان ؛ خبرنگار ساکن غزه
هِوال ☫ ؛
-
بزرگ شدن با رنج است ؛
با دل کندن ،
با صبر ،
و با لبخندهایی که کسی نمیبیند .. !
اگه امروز آخرین روز زندگیم باشه...
دلم خوشه که یه بار رفتم کربلا ،
یه بار تو بینالحرمین وایسادم و گفتم: "یا حسین..."
اگه قراره برم، همون صدا رو با خودم میبرم.
با دلی که جا گذاشتم کنار ضریح ،
و اشکی که هنوزم گرم میریزه وقتی اسم کربلا میاد .. ( :
هِوال ☫ ؛
-
نه هر دردی را باید درمان کرد ،
نه هر دلتنگی را فریاد زد ..
بعضی حسها باید در دل بمانند ،
تا آدم ، آدم بماند .. !
هِوال ☫ ؛
-
یا امام رضا ..
خودتون میدونین چقدر بریدم ..
هیچی تو دلم نمونده جز یه گرهی سنگین ،
که اسمش اربعینه ( :
به جوادتون قسم ، نمیتونم جا بمونم
من طاقت تماشای عکسای کربلا و اربعین و ندارم ،
وقتی خودم اینجا گره خوردم به اشک
آقا ؛
همهی دنیا رو گشتم ،
هیچ جا مثل نگاه شما پناه نبود برام ..
میگن اگه همهی درا بسته بود ،
شما هیچکس رو رد نمیکنین ..
پس منم اومدم ، با یه دلِ خسته ، با یه اشکِ بیصدا .. ( :
گرهم همینه ..
جا نمونم [💔]
اگه جام کربلا نباشه ،
دلم طاقت نمیاره ..
آقا جون ؛
قول دادین گرههامو وا میکنین ..
پس چرا هنوز فقط صبر میدین؟!
من طاقت ندارم ، اما هنوز امید دارم به شما [❤️🩹( :]