eitaa logo
پایگاه‌ جامع‌ محتوایی‌ هیأت
10.5هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
814 ویدیو
1.7هزار فایل
جامع‌ نیازمندی‌های ارکان هیأت وب‌گاه: 🌐 www.heyat.co گروه دریافت و عرضه محتوا در ایتا: 🔗 eitaa.com/joinchat/3388080161Cbadca94f51 کانال ایده‌های کنش‌گری هیأت: ✅ @eadeeh راهبر محتوایی: 📲 @Khademe_heyat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 سیستان و بلوچستان پاره‌ تن ایران ❗️مثل همیشه گروه‌های جهادی برای کمک به مردم سیل‌زده‌ سیستان عازم شدند و دارند انجام وظیفه می‌کنند. ⬅️مستند باتک را ببینید تا به داشته‌های ایران افتخار کنید! حضور گروه جهادی پزشکی در برپایی بیمارستان فوق تخصصی صحرایی در روستای باتک، از دوردست‌ترین نقاط سیستان و بلوچستان 🌐 b2n.ir/mbatk | 🚩پایگاه‌جامع‌محتوایی‌هیأت؛ ▫️@heyat_co
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 رهبر انقلاب: تولد جمهوری اسلامی یک دوجبهه‌گی در دنیا ایجاد کرد؛ جبهه لیبرال دموکراسی و جبهه جمهوری اسلامی/ در ذات نظام لیبرال دموکراسی استکبار و تعرض وجود دارد ✏️ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری: تولد جمهوری اسلامی یک تأثیر جهانی ایجاد کرد، یک زلزله ایجاد کرد، یک حادثه‌ی جهانی بود. رهبری امام راحل رضوان‌اللّه علیه و همت و شجاعت و فداکاری ملت ایران در سراسر کشور یک حادثه‌ای را به وجود آورد که یک دوجبهه‌گی در دنیا ایجاد کرد. یک جبهه، جبهه‌ی دمکراسی‌های وابسته‌ی به مشی لیبرال دمکراسی. این یک جبهه بود. ✏️ یک جبهه هم جبهه‌ی جمهوری مرتبط با دین و با اسلام، بلکه منشأ گرفته‌ی از دین و از اسلام بود. قبل از تشکیل جمهوری اسلامی این دوجبهه‌گی وجود نداشت. ✏️ نباید هم تصوّر کرد که این ناسازگاری فقط به خاطر مسئله‌ی پایبندی به دین است. آن جناح دموکراسی رائج غربی احساس کرد که این الگوی جدیدی که مطرح شده است با منافع عمده‌ی او و شاید در نهایت با موجودیّت او معارضه دارد. ✏️ این مخالفت و معارضه‌ی جدّی بخاطر این است که در نظام لیبرال دموکراسی و حکومتها و دولتهایی که براساس آن منطق و آن ممشا به وجود آمدند، در ذات آنها استکبار وجود دارد، تعرّض و تجاوز وجود دارد. ✏️ جبهه‌ی مقابل که با تشکیل مردم‌سالاری دینی بوجود آمد مهمترین مسئله‌اش مواجهه‌ی با همین حوادث است؛ یعنی مقابله‌ی با ظلم، مقابله‌ی با استکبار، مقابله‌ی با تعدی، این است. یعنی حکومتی که بر اساس دین، بر اساس اسلام، بوجود می‌آید اساس کارش «لا تَظْلِمُونَ وَ لا تُظْلَمُون»‏ است. طبعاً این مقابله، این ستیزه‌گری دو جانبه بطور قهری بوجود آمده. ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 | توی پول غلت می‌زنه ولی آرامش نداره! ✨یادمان شهدای مظلوم هویزه 🎙 حجت‌الاسلام : ▫️@mandegari_mahdi | | 🚩پایگاه‌جامع‌محتوایی‌هیأت؛ ▫️@heyat_co
🎙روایت گفتمانی تمدنی دفاع مقدس 🔰شناخت عظمت دفاع مقدس با تمسک به چهار سوال مقام معظم رهبری(دامه ظله) نسبت به شناخت عمیق و جامع این واقعه بزرگ تاریخی ایران 🔹موضوعات مورد دفاع چه بود؟ 🔹مهاجمان چه کسانی بودند؟ 🔹مدافعان چه کسانی بودند؟ 🔹دستاورد ها دفاع مقدس چیست؟ 👇🏻دریافت مجموعه کامل بیست قسمتی از طریق وب‌گاه: ▫️heyat.co/p/4719 👇🏻روایت برتر| شهید حاج عبدالله ضابط ▫️@revayat_bartar | | 🚩پایگاه‌جامع‌محتوایی‌هیأت؛ ▫️@heyat_co
🚩 خادمان مشغول کارند 🔹سیستان و بلوچستان تنها نیست. 👇🏻دریافت مجموعه باکیفیت از طریق وب‌گاه: ▫️heyat.co/p/4722 👇🏻حنیفاگرافی: ▫️「ʜᴀɴɪꜰᴀ ɢᴀᴘʜɪ | ح‍َن‍ی‍فاگِرافی」 | پایگاه جامع محتوایی هیأت؛ تلگرام | ایتا | بله | اینستاگرام | وب‌گاه
🔰یادداشت ▫️منطق جهاد بودگی رأی 🔻رهبرمعظم‌انقلاب‌اسلامی برای توصیف رأی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ از مفهوم «جهاد» استفاده کردند. در نقطه مقابل روشن‌فکران و پرورش‌یافتگان نهضت ترجمه، انتخابات را یک پدیده مدرن که صرفاً مبتنی بر حق است می‌دانند و اصلاً خوانش دینی از آن را غلط یا سوء استفاده می‌دانند. اما جهاد نامیدن آن نیز از حنجره‌های مختلف ممکن است معنای واحد نداشته باشد. فرضاً بنده آن را جهاد بدانم مهم نیست، اما جهاد نامیدن آن از خاستگاه فقاهت و مرجعیت امر دیگری است که ارزش آن را فقط اهل دیانت می‌فهمند. رهبری از درصد مشارکت خبر ندارد و آن را جهاد می‌داند؟ مشارکت را پایین نمی‌داند و جهاد می‌داند؟ از میزان مشارکت راضی است و آن را جهاد می‌خواند؟ همه چیز را صددرصد و به صورت دقیق می‌داند و قوی‌ترین تحلیل را دارد، اما تفاوت ایشان با دیگران این است که ده‌ها متغیر دیگر را هم می‌داند و هم در تحلیل موضوع لحاظ می‌کند و آرایش قوا و عوامل سلبی-ایجابی پیرامون انتخابات را به ترازوی قضاوت می‌سپارد و نتیجه انتخابات را در محل واقعی خود می‌نشاند. برای اینکه صحنه انتخابات را جهاد ببینیم، اولین پیش نیاز این است که بدانیم چه کسانی رأی دادند؟ طبقه مرفه؟ طبقه متوسط؟ طبقه پایین اقتصادی؟ قشر متدین و متوسط به پایین؟ قطعاً رأی‌دهندگان در ایران پس از انقلاب هیچ‌گاه طبقه مرفه نبوده‌اند و آن حدود ۲۰ درصد بعضاً نمی‌دانند انتخابات چه موقع هست؟ قیمت‌ها چگونه است؟ برجام چه شد؟ و... پس از میزان مشارکت و جغرافیای مناطقی که رأی بالاتر بوده است (کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و...) می‌توان فهمید کسانی رأی دادند که بیشترین چالش اقتصادی را در زندگی خصوصی خود دارند و نق‌زنان و رأی‌نادهندگان بیشتر طبقه متوسط به بالا بودند. حال سؤال این است که این جماعت برای چی رأی داده‌اند؟ چشم‌انداز اقتصادی بهتری را می‌فهمند که طبقات بالاتر نمی‌فهمند؟ رانتی قرار است در اختیار آنان قرار گیرد؟ حتماً خیر! اما خواص بودن به محل زندگی و تحصیلات نیست. آنان فهمیده بودند که هدف از ۱۸۰۰ تحریم دشمن برای این است که آنان را از صندوق رأی عقب براند؛ بنابراین آنان که رأی دادند میدان انتخابات را نه میدان انتخاب این و آن که معرکه جنگ با دشمنی دیدند که منتظر است راستی‌آزمایی اثرات تحریم و فشار خود را سر صندوق انجام دهد و این چنین رأی را به مثابه «تودهنی» به تحریم‌کننده وارد صندوق کردند و آورده معیشتی و اقتصادی فرع رأیشان بود. پس با چنین انگیزه‌ای این رأی جز مجاهدت، منفعت شخصی نخواستن و مبارزه با دشمن نیست. رأی‌دهنده می‌دانست که دشمنان رأی ۱۴۰۲ را مکمل حوادث ۱۴۰۱ می‌دانستند که کار را تمام می‌کند و فیلمساز ما دو فیلم با حجاب و بی‌حجاب می‌ساخت تا ببیند کدام را عرضه کند. درست است که بخشی از ملت ما رأی عرفی می‌دهند و هدف آنان بهبود است و البته این حق یک شهروند است، اما فرق این دسته با دسته دوم این است که فراتر از بهبود زندگی عرفی، انتخابات را از میادین مبارزه می‌دانند که نظام و دشمن هر دو روی خروجی صندوق حساب باز نموده‌اند. آنان که رأی ندادند نباید مورد گلایه قرار گیرند، آنان از حقش خویش استفاده نکردند و طبیعتاً زبان مطالبه خود را پس از انتخابات کند کردند. اما بدا به حال آنان که در این معرکه جهاد، منافقانه از عدم ثبت نام تا فشار برای خروج کاندیدا‌های همسو از گردونه تا ندادن لیست و عدم مشارکت را در پرونده خود دارند. برای عدم رأی تلاش و آمار تولید کردند و بعد از رأی ۲۵ میلیونی برای رفع تناقض دیروز خود رأی را باطله اعلام کردند و همانند قوم بنی‌اسرائیل عیبجو و طعنه‌زننده گذشتند. وای اگر از پس امروز بود فردایی. ✏️یادداشتی از آقای | | پایگاه جامع محتوایی هیأت؛ تلگرام | ایتا | بله | اینستاگرام | وب‌گاه
✨هر کس سه روز آخر شعبان را روزه بگیرد و به روزه ماه رمضان وصل کند خداوند ثواب روزه دو ماه روزه پی در پی را برایش محسوب می‌کند. | پایگاه جامع محتوایی هیأت؛ تلگرام | ایتا | بله | اینستاگرام | وب‌گاه