eitaa logo
پایگاه‌ جامع‌ محتوایی‌ هیأت
10.5هزار دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
814 ویدیو
1.7هزار فایل
جامع‌ نیازمندی‌های ارکان هیأت وب‌گاه: 🌐 www.heyat.co گروه دریافت و عرضه محتوا در ایتا: 🔗 eitaa.com/joinchat/3388080161Cbadca94f51 کانال ایده‌های کنش‌گری هیأت: ✅ @eadeeh راهبر محتوایی: 📲 @Khademe_heyat
مشاهده در ایتا
دانلود
🎙روایت گفتمانی تمدنی دفاع مقدس 🔰شناخت عظمت دفاع مقدس با تمسک به چهار سوال مقام معظم رهبری(دامه ظله) نسبت به شناخت عمیق و جامع این واقعه بزرگ تاریخی ایران 🔹موضوعات مورد دفاع چه بود؟ 🔹مهاجمان چه کسانی بودند؟ 🔹مدافعان چه کسانی بودند؟ 🔹دستاورد ها دفاع مقدس چیست؟ 👇🏻دریافت مجموعه کامل بیست قسمتی از طریق وب‌گاه: ▫️heyat.co/p/4719 👇🏻روایت برتر| شهید حاج عبدالله ضابط ▫️@revayat_bartar | | 🚩پایگاه‌جامع‌محتوایی‌هیأت؛ ▫️@heyat_co
🚩 خادمان مشغول کارند 🔹سیستان و بلوچستان تنها نیست. 👇🏻دریافت مجموعه باکیفیت از طریق وب‌گاه: ▫️heyat.co/p/4722 👇🏻حنیفاگرافی: ▫️「ʜᴀɴɪꜰᴀ ɢᴀᴘʜɪ | ح‍َن‍ی‍فاگِرافی」 | پایگاه جامع محتوایی هیأت؛ تلگرام | ایتا | بله | اینستاگرام | وب‌گاه
🔰یادداشت ▫️منطق جهاد بودگی رأی 🔻رهبرمعظم‌انقلاب‌اسلامی برای توصیف رأی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ از مفهوم «جهاد» استفاده کردند. در نقطه مقابل روشن‌فکران و پرورش‌یافتگان نهضت ترجمه، انتخابات را یک پدیده مدرن که صرفاً مبتنی بر حق است می‌دانند و اصلاً خوانش دینی از آن را غلط یا سوء استفاده می‌دانند. اما جهاد نامیدن آن نیز از حنجره‌های مختلف ممکن است معنای واحد نداشته باشد. فرضاً بنده آن را جهاد بدانم مهم نیست، اما جهاد نامیدن آن از خاستگاه فقاهت و مرجعیت امر دیگری است که ارزش آن را فقط اهل دیانت می‌فهمند. رهبری از درصد مشارکت خبر ندارد و آن را جهاد می‌داند؟ مشارکت را پایین نمی‌داند و جهاد می‌داند؟ از میزان مشارکت راضی است و آن را جهاد می‌خواند؟ همه چیز را صددرصد و به صورت دقیق می‌داند و قوی‌ترین تحلیل را دارد، اما تفاوت ایشان با دیگران این است که ده‌ها متغیر دیگر را هم می‌داند و هم در تحلیل موضوع لحاظ می‌کند و آرایش قوا و عوامل سلبی-ایجابی پیرامون انتخابات را به ترازوی قضاوت می‌سپارد و نتیجه انتخابات را در محل واقعی خود می‌نشاند. برای اینکه صحنه انتخابات را جهاد ببینیم، اولین پیش نیاز این است که بدانیم چه کسانی رأی دادند؟ طبقه مرفه؟ طبقه متوسط؟ طبقه پایین اقتصادی؟ قشر متدین و متوسط به پایین؟ قطعاً رأی‌دهندگان در ایران پس از انقلاب هیچ‌گاه طبقه مرفه نبوده‌اند و آن حدود ۲۰ درصد بعضاً نمی‌دانند انتخابات چه موقع هست؟ قیمت‌ها چگونه است؟ برجام چه شد؟ و... پس از میزان مشارکت و جغرافیای مناطقی که رأی بالاتر بوده است (کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و...) می‌توان فهمید کسانی رأی دادند که بیشترین چالش اقتصادی را در زندگی خصوصی خود دارند و نق‌زنان و رأی‌نادهندگان بیشتر طبقه متوسط به بالا بودند. حال سؤال این است که این جماعت برای چی رأی داده‌اند؟ چشم‌انداز اقتصادی بهتری را می‌فهمند که طبقات بالاتر نمی‌فهمند؟ رانتی قرار است در اختیار آنان قرار گیرد؟ حتماً خیر! اما خواص بودن به محل زندگی و تحصیلات نیست. آنان فهمیده بودند که هدف از ۱۸۰۰ تحریم دشمن برای این است که آنان را از صندوق رأی عقب براند؛ بنابراین آنان که رأی دادند میدان انتخابات را نه میدان انتخاب این و آن که معرکه جنگ با دشمنی دیدند که منتظر است راستی‌آزمایی اثرات تحریم و فشار خود را سر صندوق انجام دهد و این چنین رأی را به مثابه «تودهنی» به تحریم‌کننده وارد صندوق کردند و آورده معیشتی و اقتصادی فرع رأیشان بود. پس با چنین انگیزه‌ای این رأی جز مجاهدت، منفعت شخصی نخواستن و مبارزه با دشمن نیست. رأی‌دهنده می‌دانست که دشمنان رأی ۱۴۰۲ را مکمل حوادث ۱۴۰۱ می‌دانستند که کار را تمام می‌کند و فیلمساز ما دو فیلم با حجاب و بی‌حجاب می‌ساخت تا ببیند کدام را عرضه کند. درست است که بخشی از ملت ما رأی عرفی می‌دهند و هدف آنان بهبود است و البته این حق یک شهروند است، اما فرق این دسته با دسته دوم این است که فراتر از بهبود زندگی عرفی، انتخابات را از میادین مبارزه می‌دانند که نظام و دشمن هر دو روی خروجی صندوق حساب باز نموده‌اند. آنان که رأی ندادند نباید مورد گلایه قرار گیرند، آنان از حقش خویش استفاده نکردند و طبیعتاً زبان مطالبه خود را پس از انتخابات کند کردند. اما بدا به حال آنان که در این معرکه جهاد، منافقانه از عدم ثبت نام تا فشار برای خروج کاندیدا‌های همسو از گردونه تا ندادن لیست و عدم مشارکت را در پرونده خود دارند. برای عدم رأی تلاش و آمار تولید کردند و بعد از رأی ۲۵ میلیونی برای رفع تناقض دیروز خود رأی را باطله اعلام کردند و همانند قوم بنی‌اسرائیل عیبجو و طعنه‌زننده گذشتند. وای اگر از پس امروز بود فردایی. ✏️یادداشتی از آقای | | پایگاه جامع محتوایی هیأت؛ تلگرام | ایتا | بله | اینستاگرام | وب‌گاه
✨هر کس سه روز آخر شعبان را روزه بگیرد و به روزه ماه رمضان وصل کند خداوند ثواب روزه دو ماه روزه پی در پی را برایش محسوب می‌کند. | پایگاه جامع محتوایی هیأت؛ تلگرام | ایتا | بله | اینستاگرام | وب‌گاه
🔅ستایشگران خورشید 🔰آیین رونمایی از یادنامه و مستند زندگانی پیرغلام سیدالشهدا(علیه‌السلام) زنده‌یاد حاج 🔻سخنران: آیت الله سید محمدمهدی 🔻با مداحی: حاج رضا 🔻با حضور: پدر شعر آئینی کشور استاد محمدعلی 🔻با اجرای: سیدمحمدجواد شرافت 🗓|شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲| |ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ عصر| 🔹پخش زنده با ترافیک رایگان http://heyatonline.ir/heyattv 💠 جامعه ایمانی مشعر @www1542org | 🚩پایگاه‌جامع‌محتوایی‌هیأت؛ ▫️@heyat_co
📺 | مجموعه کلیپ‌های تولیدی با هدف پشتیبانی فکری محتوایی از اردوهای راهیان نور ▫️جای ما کجاست؟ ▫️بن‌بست ممنوع! ▫️روایت خوزستان ▫️جنگی که بود، جنگی که هست... ▫️جنگ ما کجاست؟ ▫️مثل علم‌الهدی ▫️جنگ اقتصادی ▫️جهاد اولویت‌ها ▫️جنگ فقر و غنا ▫️روایت اول 📌 مناسب جهت پخش در اردوهای راهیان نور و انتشار در فضای مجازی | پایگاه جامع محتوایی هیأت؛ تلگرام | ایتا | بله | اینستاگرام | وب‌گاه
📺برنامه 🔻ضرورت جهاد تبیین برای جوانان جامعه امروز 🔸 حجت الاسلام استاد حوزه و دانشگاه ⏰ شنبه ١٩ اسفند ماه ،ساعت ٢٢،شبکه افق 👇🏻جهان‌آرا؛ ▫️@jahanara_ofogh 🚩پایگاه‌جامع‌محتوایی‌هیأت؛ ▫️@heyat_co