eitaa logo
مقاومت اسلامی حزب الله لبنان
6.6هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
7هزار ویدیو
2 فایل
🔹فإن حِزب الله هُم الغالِبون 🔰رسانه مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان 🌐وبگاه عربی: http://www.moqawama.org 🌐 وبگاه فارسی: http://www.moqawama.ir تبلیغات https://eitaa.com/joinchat/1816723937C60e648862d
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 بی‌بی‌سی: برای اولین بار حزب‌الله در خاک اسرائیل عملیاتی موفق انجام داد و از پهپادهای نسل سوم استفاده کرد که گنبد آهنین و پدافندهای دیگر نتوانستند آن‌ را رهگیری کنند! 🔻حزب‌الله لبنان به اسرائیل پیام داده هر گونه حمله به ایران با واکنش غافلگیر کننده ما روبرو خواهد شد! @HEZBOLLAH
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آویگدور لیبرمن وزیردفاع اسبق رژیم صهیونیستی: می‌گفتند پاسخی از سوی ایران نمی‌گیریم ولی اشتباه بود! آویگدور لیبرمن، رئیس حزب صهیونیستی "اسرائیل بیتنا" در شبکه ۱۲ عبری: ارزیابی بخش اطلاعات نظامی از پاسخ ایران اشتباه از آب درآمد؛ آنچه تاکنون مشخص است این است که مراجع مربوطه گفته‌اند که هیچ پاسخی از سوی ایران نخواهد بود و تهران هم با آن کنار خواهد آمد اما اتفاقی که افتاد برعکس بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: چند سال پیش میگفتند که تجهیزات موشکی و پهپادی ایران فتوشاپ است! ـــــــــــــــــــــــ
حمله موشکی حزب الله با موشک برکان ۵ صهیونیست نفله شدند @HEZBOLLAH
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه‌مون تو فامیل یه دونه از این خالی‌بندا داریم 😄
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرشیو؛ ویدیویی تاریخی ببینید از اعتراف شاه و عاقبت بی طرفی در جنگ و نداشتن اقتدار در تصمیم گیری در برابر ابرقدرت ها رهبر انقلاب : دوران بزن و درو تمام شده است جواب هر گونه تهدیدی را با تهدید پاسخ می دهیم/ رژیم صهیونیستی سیلی خواهد خورد محمدرضاشاه : در جنگ بین المللی دوم، در اثر خوش‌باوری و اینکه احترام ملل محفوظ میماند،در قفس طلایی بی‌طرفی خودمان آرمیده بودیم تا اینکه به ما،کسانی که صاحب زور بودند معنی بی‌طرفی را نشان دادند و ایران اشغال شد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی که بی‌بی‌سی روباه‌صفت میخواد حس ترس از جنگ رو به مردم تزریق کنه و از مردم تو دهنی میخوره!
تعجب صهیونیست‌ها از حمایت «علی کریمی» از اسرائیل 🔻رسانه‌ صهیونیستی: 🔹انتظار نداشتیم کاپیتان سابق تیم ملی ایران به کشور خود به‌خاطر عملیات علیه اسرائیل حمله کند! 💢 گاهی آن‌قدر در بی‌شرفی و وطن‌فروشی پیشرفت می‌کنی که حتی دشمنت را متعجب می‌کنی!