eitaa logo
مقاومت اسلامی حزب الله لبنان
6.6هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
6.8هزار ویدیو
2 فایل
🔹فإن حِزب الله هُم الغالِبون 🔰رسانه مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان 🌐وبگاه عربی: http://www.moqawama.org 🌐 وبگاه فارسی: http://www.moqawama.ir تبلیغات https://eitaa.com/joinchat/1816723937C60e648862d
مشاهده در ایتا
دانلود
حمله موشکی حزب الله با موشک برکان ۵ صهیونیست نفله شدند @HEZBOLLAH
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه‌مون تو فامیل یه دونه از این خالی‌بندا داریم 😄
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرشیو؛ ویدیویی تاریخی ببینید از اعتراف شاه و عاقبت بی طرفی در جنگ و نداشتن اقتدار در تصمیم گیری در برابر ابرقدرت ها رهبر انقلاب : دوران بزن و درو تمام شده است جواب هر گونه تهدیدی را با تهدید پاسخ می دهیم/ رژیم صهیونیستی سیلی خواهد خورد محمدرضاشاه : در جنگ بین المللی دوم، در اثر خوش‌باوری و اینکه احترام ملل محفوظ میماند،در قفس طلایی بی‌طرفی خودمان آرمیده بودیم تا اینکه به ما،کسانی که صاحب زور بودند معنی بی‌طرفی را نشان دادند و ایران اشغال شد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی که بی‌بی‌سی روباه‌صفت میخواد حس ترس از جنگ رو به مردم تزریق کنه و از مردم تو دهنی میخوره!
تعجب صهیونیست‌ها از حمایت «علی کریمی» از اسرائیل 🔻رسانه‌ صهیونیستی: 🔹انتظار نداشتیم کاپیتان سابق تیم ملی ایران به کشور خود به‌خاطر عملیات علیه اسرائیل حمله کند! 💢 گاهی آن‌قدر در بی‌شرفی و وطن‌فروشی پیشرفت می‌کنی که حتی دشمنت را متعجب می‌کنی!
📸 از سری صحنه‌سازی‌های ابلهانهٔ تیزهوش منطقه! 🔹یک موشک با ۱٠ ماخ سرعت به این مکان خورده اما لوله و پلاستیک نه‌تنها نسوختند، بلکه حتی کنده هم نشدند. 🔸آیا ایمان نمی‌آورید؟ 🔹بعد از اصابت موفقیت‌آمیز موشک‌های ایران به اهداف تعیین‌شده در پایگاه‌های نظامی اسرائیل، این رژیم در تلاش است با صحنه‌سازی، آسیب‌های وارده را جزئی و ناچیز نشان دهد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یورش وحشیانهٔ پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس 🔹بامداد امروز نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به یک مرکز یهودی در قدس اشغالی یورش بردند و صحنه‌هایی از رفتار وحشیانهٔ خود در ضرب‌وشتم یهودیان مخالف صهیونیسم ثبت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: به محضِ اینکه صهیونیست‌ها علیه خاک ایران خطایی کنند، پاسخ ما شروع خواهد شد ما هیچ محدودیتی نداریم و صهیونیست‌ها با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه خواهند شد. تاکتیک ما این‌بار متفاوت خواهد بود.
این ارذالی رو که توی اینستاگرام یا هر جای دیگه میبینید طرفداری از صهیونیست‌ها رو میکنن توی سایت گرداب معرفی کنید تا حساب کار دستشون بیاد