eitaa logo
هیمآ...♡
140 دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.2هزار ویدیو
18 فایل
شاید نویسنده... باید به خودمون برگردیم، اون منتظرمونه! و بیا بیدار شیم، تا بیشتر از این، غرقِ خواب نشدیم...! اینجا خود واقعی‌ت باش، اون قشنگتره :) (پیام سنجاق شده رو بخونید لطفا) https://abzarek.ir/service-p/msg/4297348 حرف؟
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/bolabola_7 الان این وسط خداوکیلی؟😭😂 چشم...
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسی غیر استاد شجاعی این مطالب و می‌گفتند دست آدم برای پخشش می‌لرزید 🤕 چقدر دلگرم کننده وچقدر آرامش دهنده😍 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مرگ بر خائنین داخلی دعا فراموش نشود محو کامل اسرائیل غاصب اخراج آمریکا از منطقه 🌷اللهم عجل لولیک فرج🌷
بله بچه ها من می‌ترسم. خیلی هم می‌ترسم. هرچقدر هم به خودم آرامش بدم و ذکر بگم و قرآن بغلم بگیرم و به امداد های الهی فکر کنم، باز با هر صدای انفجار و لرزشِ خونه، یه قلب و بدن زمینی دارم که ضربانش میره روی هزار و شروع به لرزیدن میکنه‌. صدا ها واقعا وحشتناک ان، با اینکه میدونم میزان خسارت از میزان سر و صدا خیلی خیلی کمتره ولی باز میترسم...
ولی خب آدمیزاد ایم دیگه. ترس هم یکی از احساسات عه... میترسم و امید دارم که خدا به میزان ترس ام غلبه کنه... قرآن به بغل میخوابم، مدام سوره فتح میخونم، ذکر میگم و حقيقتا خیلی خیلی آروم تر ام... اما این ترس، ترسِ ناخودآگاه عه، ترس واکنشیِ بدنه... توی قلب مون اصلا این حرومی ها و نجس ها اصلا سگ کی باشن که بخوایم ازشون بترسیم
حماسه ای دیگر از معلم فرهنگی جذاب‌مون، ثمینِ عزیز:
هدایت شده از مبهوم
🔻زینب (سلام‌الله‌علیها) به ما آموخت که حتی بر فراز گودال قتل‌گاه، میدان را ترک نکنیم، بلکه بمانیم تا راوی مقاومت باشیم. 🔴زینبیاتِ عصر ما، همچون شیرزن بزرگوار، همکار گرامی سرکار خانم امامی، با عمل شجاعانه‌ی خود و بانگ «الله‌اکبر»شان، برای ما پیام فتح و پایداری به ارمغان می‌آورند. ﴿ألا إن نصرَ اللهِ قريب﴾
الانم که برگشت به پخش زنده
من کارم به آب قند کشید ولی خانم امامی با صلابت برگشته داره خیلی جدی صحبت میکنه
دیگه نزدیک مونو زدن