https://eitaa.com/himayejan/20705
قربونتون برم🥲✨
انشالله آقا نگه دار همه باشن...
انشالله زنده بمونیم و ظهور امام زمان رو ببینیم🤍
هیمآ...♡
تا حالا یکی به تبریک گفتنم حسودی نکرده بود😭😂 چشم فاطمه جان🌝😂
راستی دو روز پیش تولد این دخترم بود که بهش قول داده بودم بهش تبریک بگم :)
من همون موقع پیامتو ذخیره کردم که ۲۴ ام بیام بهت تبریک بگم، ولی خب خودت میدونی که اوضاع خوب نبود...
حالا با تاخیر، تولدت مبارک باشه قشنگِ ندیده❤️
انشالله که سرباز آقا باشی و بمونی✨