شخصیت من واقعنه واقعا به قبل و بعد گشنگی تقسیم میشه.
تو حرم داشتم با همسرم دعوا میکردم، مامانم اومد یه کیک داد دستم تا خوردم قند خونم اومد بالا خوش اخلاق شدم نشستم یه گوشه.
هیمآ...♡
شخصیت من واقعنه واقعا به قبل و بعد گشنگی تقسیم میشه. تو حرم داشتم با همسرم دعوا میکردم، مامانم اومد
واقعا این وضعیت برای یه مادر زشته.
یکی نیست بگه مگه نخوردهای دختر؟
هیمآ...♡
کاش برگردی...
نمیدونم قلبم چجوری سنگینیِ نبودن تون رو تحمل میکنه و هنوز توی سینه میتپه...
ولی میدونم جای خالیتون تا ابد، تا ابدِ ابد مثل یه تیکه آهنِ داغ شده روی قلبم میمونه و با هربار دیدن عکس تون سرِ این زخمِ عمیق رو باز میکنه...
آکادمی روحبخش چند میگیره بیخیال ما بشه؟
هربار میام ایتا میبینم رگباری داره تو پیوی پیام میفرسته🦦
هدایت شده از سدخارجی
19.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من امیرالمومنین رو خیلی دوست دارم ❤️☀️
@Sedkhareji✔️
هیمآ...♡
من امیرالمومنین رو خیلی دوست دارم ❤️☀️ @Sedkhareji✔️
عیدتون مبارک
انشالله دیگه امسال واقعا آخرین سالی باشه که غدیر رو بدون ظهور آقا جشن میگیریم🥲🧡
همسرم :)))) لباسِ :)))) گلبهیِ :))))) ساتنام رو :))))) با چادر مشکی :))))) و شلوار کتونِ :)))) سرمهای :)))))) انداخت ماشین لباسشویی :)))))))))))