eitaa logo
حسینی کمال آبادی
122 دنبال‌کننده
323 عکس
9 ویدیو
4 فایل
یادداشت های تحلیلی انتقادی
مشاهده در ایتا
دانلود
حجت الاسلام پناهیان سلام علیکم خواهشا در محتوای سخنرانی دقت بیشتر بفرمایید؛ نمونه خلل بسیار است، منبر به گونه ای باشد که عوام بهره برند و خواص بپسندند، نمونه چاربیدار خواندن شاعران است که به جای فحاشی، به شعر روی آوردند بعد مصرعی از جناب حافظ می خوانید که بر او نمرده به فتوای من نماز کنید...افسوس.. https://eitaa.com/hkamal
سخنی با حجت الاسلام پناهیان حفظه الله https://eitaa.com/hkamal
حسینی کمال آبادی
سخنی با حجت الاسلام پناهیان حفظه الله https://eitaa.com/hkamal
جناب حجت الاسلام پناهیان حفظه الله سلام علیکم متنی کوتاه در برنامه ویراستی، ناظر به قسمتی از سخنرانی شما منتشر شد. مخاطبان نظر بدان داشتن که متن روشن نیست و مراد پوشیده شده است. بدین علت، متنی بیشتر می نگارم؛ بدان امید که بر دقت مان بیفزاید. هر از گاهی که توفیقی دست می دهد تا به سخنرانی از شما گوش دهم، با اشکال هایی چند رو به رو می شوم. هربار یاد سخن استادم آیت الله علیدوست مدظله می افتم که می فرمود: سخنرانی باید به گونه ای باشد که عموم مردم بهره برند و خواص هم بپسندند. متاسفانه در سخنرانی شما حداقل به گمان نگارنده مواضع خلل یافت می شود که حاکی از عدم دقت است، جنابعالی نیک می دانید که در سخنرانی فقط دانسته های ما آشکار نمی شود بلکه نادانسته های ما نیز نمایان می شود، از این جهت بهتر آن است که در عرصه هایی که کار نکرده ایم وارد نشده و سخن نگوییم. برای نمونه در رابطه با شاعران فرموده اید: « شعرا برخی هاشون قدیما می خواستند چارپاداری فحش بدن بعد رویشان نشد و به قالب شعر روی آوردند مانند این شعر که بر او نمرده بر فتوای من نماز کنید که یعنی مرده شورش را ببرن!» اولا: سخن شما به نحو موجبه کلیه که واضح البطلان است به نحو موجبه جزئیه هم غیر قابل اثبات، آنان که ناسزا می گویند به نظم و به نثر ناسزا می گویند، محتاج به لفافه نیستند. ثانیا: شما مصرعی از جناب حافظ را می خوانید که در شکوه شعر و محتوای فخیم اشعار حافظ همین بس که مرحوم علامه طباطبایی ره جلسه درس شرح شعر او را داشت و مرحوم آیت الله سعادت پرور ره آن محتوا را به درخواست مرحوم علامه حسن زاده آملی ره قلمی کرد و فحاشی از شأن ایشان به دور است، من بعید می دانم که اصلا شما انتساب شعر به جناب حافظ را می دانستید، نباید به عرصه های تحصیل نکرده ورود کنیم. ثالثا: صحیح است که هر کسی از زعم خود یار حافظ می شود؛ حضرتعالی چرا هنگام شنید آن مصراع یاد ناسزا افتادید و یاد عبارت کالمیت بین الأحیاء که در روایات در مورد مرده دلان آمده است نمی افتید؟ هر آن کسی که در این حلقه نیست زنده به عشق.........بر او نمرده به فتوای من نماز کنید. رابعا: کنون که رسانه در اختیار شماست، درنگی بیشتر کنید و از محتوای آیات و روایات سخن بگویید، رسالت ما رساندن سخنان جاودان او و اوصیاء طاهرین اوست، مغتنم شماریم زمان را که اندک است. من الله التوفیق سید مرتضی حسینی کمال آبادی دهم فرودین 1403 مصلی امام خمینی ره تهران https://eitaa.com/hkamal
شهیدان هشت سال دفاع مقدس، با مجاهدت خود میراث شهیدان انقلاب را حفظ کردند و نگذاشتند آن همه تلاش در مبارزه با طاغوت لگدمال بعثیان شود، امروز رسالت ما نیز آن است که نگذاریم میراث شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، لگدمان فاحشه ها و استکبار جهانی شود، در طول مجاهدت شهیدان باشیم تا در مسیر سعادت قدم بزنیم و با صدای رسا به شهدا عرض می کنیم به مدد الهی میراث شما را حفظ خواهیم کرد و به هیج وجه اجازه نخواهیم داد فحشا و استعمار آن را لگدمال کند. https://eitaa.com/hkamal
اگر در مثلث ایمان به غیب (الله تعالی) ارتباط با غیب (نماز و تعظیم امر الله) و انفاق و مهربانی به خلق از هر چه روزیت شده است (شفقت با خلق الله) قرارداری،خوش باش که عاقبت به خیر است تو را.... اگر باورت به غیب، دچار شبهه ارتباط با غیب،قطع و به خلق خدا آزار داری،در مثلث شیطان و حیوانیت... قرار داری،وای که پس امروز بود فردایی! اضلاع مثلث ایمان، تفکیک نمی شوند، و به صرف محبت به خلق یا صرف عبادت خالق، به سعادت نمی رسی؛ نماز و انفاق دو بال پرواز به سوی الله تعالی است. @hkamal
فروش_کیلویی_کتاب‌های_کتابخانه_شخصی_علامه_مجلسی_به_روایت_آیة_الله.ogg
1.27M
فروش کیلویی کتاب‌های کتابخانه شخصی علامه مجلسی قدس سره به روایت آیت الله منتظری رحمه الله https://eitaa.com/hkamal
هدایت شده از حسینی کمال آبادی
انسان، اگر در فلسفه رنج تفکر نماید، اسراری از عالم را در می یابد. خدا در قرآن کریم سوره بلد می فرماید: به راستی انسان را در رنج آفریدیم. نسبت رنج با ظلم پذیری با عسر و حرج؟ با سلوک عرفانی؟ با اشتداد وجودی و حرکت جوهری؟ با فایده مندی و خدمات اجتماعی؟ با لذت و رفاه؟ باآزمون الاهی؟ بابندگی و طغیان؟ با تلاش و موفقیت؟ آیا رنج را می شود دوست داشت؟ https://eitaa.com/hkamal